Ik wist dat jij de achterkant van een man doorgaans belangrijker vond dan de inhoud, maar deze moet je ons even uitleggen.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:16 schreef Caland het volgende:
[..]
De achterkant van een boekenkast is doorgaans veel belangrijker dan de inhoud.
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wist dat jij de achterkant van een man doorgaans belangrijker vond dan de inhoud, maar deze moet je ons even uitleggen.
Jongens, Saind zegt het dus dan is het zo.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Ga poepen man, zijn gewoon synoniemen
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:16 schreef Caland het volgende:
[..]
De achterkant van een boekenkast is doorgaans veel belangrijker dan de inhoud.
De woorden worden door de meeste mensen door elkaar gebruikt, maar er is daadwerkelijk een verschil.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Mijn driftige bij elkaar gezochte google resultaten zeggen het ookquote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jongens, Saind zegt het dus dan is het zo.
Nietesquote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De woorden worden door de meeste mensen door elkaar gebruikt, maar er is daadwerkelijk een verschil.
uh neequote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:17 schreef Saind het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wist dat jij de achterkant van een man doorgaans belangrijker vond dan de inhoud, maar deze moet je ons even uitleggen.
Het is hetzelfde.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Snert is dikker en er gaat meer vlees in dan alleen spek en/of worst.
Ik geloof het pas als het op Facebook staat.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De woorden worden door de meeste mensen door elkaar gebruikt, maar er is daadwerkelijk een verschil.
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik geloof het pas als het op Facebook staat.
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:24 schreef Saind het volgende:
Sws moet je geen snert zeggen want het is Fries
friesland
Wat heeft Friesland jou ooit gedaan?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:24 schreef Saind het volgende:
Sws moet je geen snert zeggen want het is Fries
friesland
Vies vet varkenquote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:27 schreef Elan het volgende:
Net keuringsdienst gekeken, gelijk trek in in broodje pulled pork
Lelijke gore vetzakquote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:27 schreef Elan het volgende:
Net keuringsdienst gekeken, gelijk trek in in broodje pulled pork
Volgens jouw definitie is iedereen die niet typisch joods figuurtje uit 4045 heeft vies dik.quote:
Neh opper is online, heeft ie genoeg aanquote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
hij heeft het kankeralarm in de kelder achter eindelijk gevonden
Tegenwoordig ligt het op zolderquote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
hij heeft het kankeralarm in de kelder achter eindelijk gevonden
Als jij me kut vindt beschouw ik dat maar als compliment, denk ikquote:
Als je ook meteen wat aan dat getroll van Elan doet, bijv de OP weer terug zettenquote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als jij me kut vindt beschouw ik dat maar als compliment, denk ik
Heb jij eigenlijk een kut dan?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Neem jij er dan ook eens een voorbeeld aan.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt.
Maar als iedereen je kut vindt kun je beter opdonderen.
Raar dat jij hier nog bent.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt.
Maar als iedereen je kut vindt kun je beter opdonderen.
Ik geloof niet dat ik daar als mod bijzonder veel mee kan. Maar ik kan even aan de andere mods vragen wat hun mening is, dat is een kleine moeitequote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je ook meteen wat aan dat getroll van Elan doet, bijv de OP weer terug zetten
"me" gebruiken waar "mijn" moetquote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk een kut dan?
Zelfde als een appelvraag.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat is de policy op een banaanvraag?
Selectief banbeleid is selectief..quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat is de policy op een banaanvraag?
Het is toch wel overduidelijk wat zijn motief hiermee is? Daar is geen overleg mee nodig toch?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik daar als mod bijzonder veel mee kan. Maar ik kan even aan de andere mods vragen wat hun mening is, dat is een kleine moeite
[..]
"me" gebruiken waar "mijn" moet![]()
DPD was te lui om op de bel te drukken. Ze komen morgen terugquote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Neh opper is online, heeft ie genoeg aan
DPD is vreselijk..quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
DPD was te lui om op de bel te drukken. Ze komen morgen terug
Op welke manier is dat minder werk ookquote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
DPD was te lui om op de bel te drukken. Ze komen morgen terug
Janken.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:36 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Selectief banbeleid is selectief..
Heb dat al vaker gehad. Hele dag iemand thuis, geen bel gehoord maar toch een briefje. Zouden ze daar betaald krijgen per afleverpoging?quote:
Misschien z'n laatste dagquote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Op welke manier is dat minder werk ook
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is toch wel overduidelijk wat zijn motief hiermee is? Daar is geen overleg mee nodig toch?
En dooorrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 27 januari 2017 10:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Laat het gaan, hunt gewoon de volgende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |