kingfloplandquote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:55 schreef Smoofie het volgende:
Wie maakt er een poll? Moeten Elan, Befbekje en scrupuleus een ban krijgen en aids van een BBC neger?
KingFloplandquote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:55 schreef Smoofie het volgende:
Wie maakt er een poll? Moeten Elan, Befbekje en scrupuleus een ban krijgen en aids van een BBC neger?
snert is normaal in amsterdamse kringen.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Waarom zeg je niet gewoon erwtensoep man
Snert =/= erwtensoep, debiel.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Waarom zeg je niet gewoon erwtensoep man
die srupulus probeerde Caland er nog bij te snitchenquote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:55 schreef Smoofie het volgende:
alleen zijn we nu niet in amsterdamquote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
snert is normaal in amsterdamse kringen.
Hij komt er tenminste openlijk voor uit. In tegenstelling tot zo'n walgelijke opperkleurderquote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
die srupulus probeerde Caland er nog bij te snitchen
uiteraardquote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
sowquote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij komt er tenminste openlijk voor uit. In tegenstelling tot zo'n walgelijke opperkleurder
Ik heb dat toch ook netjes gezegd dat ik dat in 1 geval heb gedaanquote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij komt er tenminste openlijk voor uit. In tegenstelling tot zo'n walgelijke opperkleurder
Hoongelach viel hem ten deel.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Triest figuur.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb dat toch ook netjes gezegd dat ik dat in 1 geval heb gedaan
'laatste tijd'quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:03 schreef opperkleurder het volgende:
Elan post de laatste tijd op een heel bedenkelijk niveau. Misschien kan hij tegen zichzelf in bescherming worden genomen.
Deel 3 was het beste.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:03 schreef Caland het volgende:
Nieuw op #Netflix: Sharknado: The 4th Awakens
Dat verwachte ik al in VBL.quote:
En dan ben je morgen nog eens bijna 3 uur onderweg naar Gent.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Godverdomme alles gaat mis vandaag
Denk aan je hart he.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Je kunt het Knut.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Misschien kun je je frustraties hierover beter elders afreageren. Op je kinderen bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:04 schreef vincenzo78 het volgende:
Zijn Elan en scrupuleus familie van elkaar of gewoon holmaatjes?
Valt me op zodra de een verschijnt, de stank van de ander al snel volgt.
Tijd voor bierquote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik weet niet wat de kosten zijn voor de reis heen en weer met het OV, maar volgens mij kan je beter een auto ergens fixen.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:07 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de kosten zijn voor de reis heen en weer met het OV, maar volgens mij kan je beter een auto ergens fixen.
Knut heeft geen ribbaquote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:07 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de kosten zijn voor de reis heen en weer met het OV, maar volgens mij kan je beter een auto ergens fixen.
Wat doe je hier dan nog?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:05 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dat verwachte ik al in VBL.
Al heb ik de reacties niet gezien.
Vind persoonlijk dat een forum zich niet moet verlagen na zulk niveau, zeker niet na die actie.
Mij deert het zelf vrij weinig.
Dat is 1 van de dingen die mis gaan mn hartpillen liggen niet klaar.quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien kun je je frustraties hierover beter elders afreageren. Op je kinderen bijvoorbeeld.
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien kun je je frustraties hierover beter elders afreageren. Op je kinderen bijvoorbeeld.
Ander vlees ja, laat je ook een nacht staan en het is dikker.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Snert gaat meer vlees in toch? En eet je nooit vers.
Je bent zelf dolgraag geaccepeerdquote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stiekem wil hij dolgraag geaccepteerd worden.
De achterkant van een boekenkast is doorgaans veel belangrijker dan de inhoud.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Valt dat dan niet op zo'n grote boekenkast zonder boeken er in?
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:14 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik kan deze wel aanbevelen
[ afbeelding ]
Ga poepen man, zijn gewoon synoniemenquote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ander vlees ja, laat je ook een nacht staan en het is dikker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |