jup, klaar en begraven.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:32 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Als jullie net zo vechten als die debielen op dat filmpje is KLB zo klaar.
Niks mis met blanco OP.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:33 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Een lekker wijf is nooit weg Elan.
Respect moet je verdienen.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:37 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jouw keuze.
En die dient gerespecteerd te worden.
Bedankt vriendquote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:37 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jouw keuze.
En die dient gerespecteerd te worden.
Die gast stuurden we een paar jaar geleden nog weg.quote:Yanic Wildschut vertrekt volgens Sky Sports voor maar liefst 8,2 miljoen euro naar Norwich City. De 25-jarige aanvaller komt over van Wigan Athletic, dat hem vorig jaar voor één miljoen overnam van Middlesbrough. Wildschut speelde in Nederland voor VVV, PEC Zwolle, sc Heerenveen en ADO Den Haag. Wigan-voorzitter David Sharpe liet gisteren weten 'zwaar teleurgesteld' te zijn in Wildschut, die volgens Sharpe niet loyaal is.
Die hond had beloofd het niet meer te doen als ik hem in de OP zette.. laffe hond dat het isquote:
Gewoon geen OP is dan ook het bestequote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die hond had beloofd het niet meer te doen als ik hem in de OP zette.. laffe hond dat het is
Moet elke keer de OP handmatig updaten door dit soort kinderachtig gedoe
Naïef van je om dat te geloven. Aangezien die OP totaal niet relevant is.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die hond had beloofd het niet meer te doen als ik hem in de OP zette.. laffe hond dat het is
Moet elke keer de OP handmatig updaten door dit soort kinderachtig gedoe
LAAT DE OP STAAN KANKER HOND!!!!!quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Naïef van je om dat te geloven. Aangezien die OP totaal niet relevant is.
Een SC zonder jou is ook het beste. Maarja, je krijgt niet altijd wat je wilt hé.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon geen OP is dan ook het beste
Koekoekquote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Staat wel symbool voor wat er op een doorsnee moment in jouw hoofd omgaat ja.
Je bent gewoon een vies ongedierte hier, kk dan lekker op man..quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:49 schreef Elan het volgende:
[..]
ZO DANquote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Staat wel symbool voor wat er op een doorsnee moment in jouw hoofd omgaat ja.
Gewoon geen Caland lijkt me beter in dat geval.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon geen OP is dan ook het beste
Je bent traag.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gewoon geen Caland lijkt me beter in dat geval.
Jij ook niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:49 schreef Elan het volgende:
[..]
madquote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:28 schreef Scrummie het volgende:
Godverdomme Elan, achterlijke tyfus autist.
"KIJK MIJ EENS GRAPPIG ZIJN, IK HAAL DE OP WEG HAHAHAHA WAT EEN GRAP HAHAHA"
madquote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je bent gewoon een vies ongedierte hier, kk dan lekker op man..
Je woorden niet nakomen is het lafste wat er is
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je bent gewoon een vies ongedierte hier, kk dan lekker op man..
Je woorden niet nakomen is het lafste wat er is
Madquote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gewoon geen Caland lijkt me beter in dat geval.
ik hoop dat je huis zinktquote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:55 schreef Smoofie het volgende:
Wie maakt er een poll? Moeten Elan, Befbekje en scrupuleus een ban krijgen en aids van een BBC neger?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |