Je bent zelf een goede post.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:28 schreef opperkleurder het volgende:
Ik heb jou nog nooit op een goede post weten te betrappen.
Ik geloof dat we binnenkort weer even moeten laten zien wie de baas is.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:28 schreef onlogisch het volgende:
Het KLB tuig worstelt zich ook weer een weg hier naar toe.
Bedankt Scrummiequote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:28 schreef Scrummie het volgende:
Godverdomme Elan, achterlijke tyfus autist.
"KIJK MIJ EENS GRAPPIG ZIJN, IK HAAL DE OP WEG HAHAHAHA WAT EEN GRAP HAHAHA"
Doen wij witte of zwarte shirts aan?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik geloof dat we binnenkort weer even moeten laten zien wie de baas is.
Zwart natuurlijk, met witte vlekken. NEGERSEX stijl.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Doen wij witte of zwarte shirts aan?
Dat ging de vorige keer erg goed inderdaad.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik geloof dat we binnenkort weer even moeten laten zien wie de baas is.
Elan heeft helemaal niks met de oprichting van de SC te maken dus moet er lekker vanaf blijven.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, elke nieuwe SC lees ik de OP echt helemaal!
Het schorriemorrie van KLB is geen partij voor de VBL-Hooligans.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Doen wij witte of zwarte shirts aan?
Als jullie net zo vechten als die debielen op dat filmpje is KLB zo klaar.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het schorriemorrie van KLB is geen partij voor de VBL-Hooligans.
Dit denken, onwetendequote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Elan heeft helemaal niks met de oprichting van de SC te maken dus moet er lekker vanaf blijven.
Of een lekker wijf posten.
KLN?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:32 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Als jullie net zo vechten als die debielen op dat filmpje is KLN zo klaar.
KLNquote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:32 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Als jullie net zo vechten als die debielen op dat filmpje is KLB zo klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |