kingfloplandquote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:55 schreef Smoofie het volgende:
Wie maakt er een poll? Moeten Elan, Befbekje en scrupuleus een ban krijgen en aids van een BBC neger?
KingFloplandquote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:55 schreef Smoofie het volgende:
Wie maakt er een poll? Moeten Elan, Befbekje en scrupuleus een ban krijgen en aids van een BBC neger?
snert is normaal in amsterdamse kringen.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Waarom zeg je niet gewoon erwtensoep man
Snert =/= erwtensoep, debiel.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Waarom zeg je niet gewoon erwtensoep man
die srupulus probeerde Caland er nog bij te snitchenquote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:55 schreef Smoofie het volgende:
alleen zijn we nu niet in amsterdamquote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
snert is normaal in amsterdamse kringen.
Hij komt er tenminste openlijk voor uit. In tegenstelling tot zo'n walgelijke opperkleurderquote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
die srupulus probeerde Caland er nog bij te snitchen
uiteraardquote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
sowquote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij komt er tenminste openlijk voor uit. In tegenstelling tot zo'n walgelijke opperkleurder
Ik heb dat toch ook netjes gezegd dat ik dat in 1 geval heb gedaanquote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij komt er tenminste openlijk voor uit. In tegenstelling tot zo'n walgelijke opperkleurder
Hoongelach viel hem ten deel.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Triest figuur.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb dat toch ook netjes gezegd dat ik dat in 1 geval heb gedaan
'laatste tijd'quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:03 schreef opperkleurder het volgende:
Elan post de laatste tijd op een heel bedenkelijk niveau. Misschien kan hij tegen zichzelf in bescherming worden genomen.
Deel 3 was het beste.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:03 schreef Caland het volgende:
Nieuw op #Netflix: Sharknado: The 4th Awakens
Dat verwachte ik al in VBL.quote:
En dan ben je morgen nog eens bijna 3 uur onderweg naar Gent.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Godverdomme alles gaat mis vandaag
Denk aan je hart he.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Godverdomme alles gaat mis vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |