Ik wist dat jij de achterkant van een man doorgaans belangrijker vond dan de inhoud, maar deze moet je ons even uitleggen.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:16 schreef Caland het volgende:
[..]
De achterkant van een boekenkast is doorgaans veel belangrijker dan de inhoud.
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wist dat jij de achterkant van een man doorgaans belangrijker vond dan de inhoud, maar deze moet je ons even uitleggen.
Jongens, Saind zegt het dus dan is het zo.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Ga poepen man, zijn gewoon synoniemen
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:16 schreef Caland het volgende:
[..]
De achterkant van een boekenkast is doorgaans veel belangrijker dan de inhoud.
De woorden worden door de meeste mensen door elkaar gebruikt, maar er is daadwerkelijk een verschil.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Mijn driftige bij elkaar gezochte google resultaten zeggen het ookquote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jongens, Saind zegt het dus dan is het zo.
Nietesquote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De woorden worden door de meeste mensen door elkaar gebruikt, maar er is daadwerkelijk een verschil.
uh neequote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:17 schreef Saind het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wist dat jij de achterkant van een man doorgaans belangrijker vond dan de inhoud, maar deze moet je ons even uitleggen.
Het is hetzelfde.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Snert is dikker en er gaat meer vlees in dan alleen spek en/of worst.
Ik geloof het pas als het op Facebook staat.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De woorden worden door de meeste mensen door elkaar gebruikt, maar er is daadwerkelijk een verschil.
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik geloof het pas als het op Facebook staat.
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:24 schreef Saind het volgende:
Sws moet je geen snert zeggen want het is Fries
friesland
Wat heeft Friesland jou ooit gedaan?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:24 schreef Saind het volgende:
Sws moet je geen snert zeggen want het is Fries
friesland
Vies vet varkenquote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:27 schreef Elan het volgende:
Net keuringsdienst gekeken, gelijk trek in in broodje pulled pork
Lelijke gore vetzakquote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:27 schreef Elan het volgende:
Net keuringsdienst gekeken, gelijk trek in in broodje pulled pork
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |