Wat? Dat is gewoon een scenario.quote:
Ik wil een half jaar lang een VVD-UI nemen als VVD wederom de grootste wordt.. Een jaar als mijn voorspelde coalitie er komt..quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan moet de VVD er nog meer dan 2 per week winnen als je de peilingen ziet. Al gaat Rutte ons 10.000 beloven, dan nog zie ik dit niet gebeuren.
Meh.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Want? Wat je zegt slaat natuurlijk nergens op.
Buum gaat niet meer geert.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
VVD/CDa/PVV kan ook gewoon, Rutte stapt dan op bij de VVD en zodoende kan de VVD alsnog regeren met PVV.
Dus.....?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Meh.
http://www.onsamsterdam.n(...)ams-een-nieuwe-klank
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan gaat Buum ook weg en krijgen we Mona en Pieter.
Wijken voor Geert. Nooit.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 13:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan gaat Buum ook weg en krijgen we Mona en Pieter.
Pechtold moet nu een keer gaan regeren.. Zeker gezien het feit dat ze ook in Amsterdam biggie zijn..quote:Op dinsdag 31 januari 2017 14:00 schreef opperkleurder het volgende:
Ik denk overigens eerder dat we een Groenrechts kabinet krijgen met VVD CDA GL en eventueel een kleine christelijke partij.
GL?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 14:00 schreef opperkleurder het volgende:
Ik denk overigens eerder dat we een Groenrechts kabinet krijgen met VVD CDA GL en eventueel een kleine christelijke partij.
Pechtold moet zijn biezen pakken na de verkiezingen. Amsterdam is Nederland niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 14:01 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Pechtold moet nu een keer gaan regeren.. Zeker gezien het feit dat ze ook in Amsterdam biggie zijn..
Dan is Amsterdams nog geen antwerps dialect, omdat er in de 16e eeuw veel antwerpers naar Amsterdam kwamen. Is evolutie van taal. Of is engels ook een deens/noors dialect?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 14:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Ging over invloed van t Antwerpse op de Amsterdamse taal door de eeuwen heen
De grootste tegenstander van de VVD is de VVD zelf ja.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 14:05 schreef Smoofie het volgende:
Eerst maar hopen dat de campagne van de VVD goed gaat.
Nee.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 14:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja want SGP en D66 gaan lekker samen![]()
Wat een domme post
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 14:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan is Amsterdams nog geen antwerps dialect, omdat er in de 16e eeuw veel antwerpers naar Amsterdam kwamen. Is evolutie van taal. Of is engels ook een deens/noors dialect?
Snert is Fries, debiel.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 14:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan is Amsterdams nog geen antwerps dialect, omdat er in de 16e eeuw veel antwerpers naar Amsterdam kwamen. Is evolutie van taal. Of is engels ook een deens/noors dialect?
Alle partijen hebben raakvlakken, maar dat wil nog niet zeggen dat het logische coalitiepartners zijn. In SGP kringen spreken ze over D666.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 14:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee.
Hebben wel degelijk raakvlakken, zelfs recent gezamenlijk wetsvoorstel ingediend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |