SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
[ Bericht 65% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2017 00:41:06 ]
Saind had m er al uit gehaaldquote:Op zondag 29 januari 2017 23:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Befbekje werd in de OP gezet en niet weggehaald dus ik erken de OP niet meer..
Niet gezien, maar ik zal hem dan er weer in zettenquote:
Je kon jezelf er ook inzetten toen je TS was mutsquote:Op zondag 29 januari 2017 23:48 schreef Elan het volgende:
Ik wil ook in die OP anders haal ik hem weer weg
Je staat erin, nu niet meer zeikenquote:Op zondag 29 januari 2017 23:48 schreef Elan het volgende:
Ik wil ook in die OP anders haal ik hem weer weg
quote:Op zondag 29 januari 2017 23:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je staat erin, nu niet meer zeiken
goede ui.quote:
Dat ging al beter dan laatst tegen Nancyquote:
Dit dacht ik ook.quote:Op zondag 29 januari 2017 23:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat ging al beter dan laatst tegen Nancy
Nancy had Polen mee he.quote:Op zondag 29 januari 2017 23:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat ging al beter dan laatst tegen Nancy
Kun jij bevestigen of er Polen in dit filmpje zitten?quote:Op maandag 30 januari 2017 00:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Nancy had Polen mee he.
Polen=ubermenschen
Nou lees die commentaar maar.quote:Op maandag 30 januari 2017 00:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kun jij bevestigen of er Polen in dit filmpje zitten?
Ik hoorde kurwa.
Geen flauw idee johquote:Op maandag 30 januari 2017 00:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kun jij bevestigen of er Polen in dit filmpje zitten?
Ik hoorde kurwa.
Waar kijk ik naar gvdquote:
Beter gewoon rellen rond de stadions inderdaad.quote:Op maandag 30 januari 2017 00:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen flauw idee joh
Ik vind het voornamelijk nergens over gaan
Precies.quote:Op maandag 30 januari 2017 00:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Beter gewoon rellen rond de stadions inderdaad.
Ik vind dit bijzonder kansloos.quote:
Stijn van wie is polo.jpg in de OPquote:Op maandag 30 januari 2017 00:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier gaan ze wel wakker van liggen, ik weet het zeker.
Gooi mijn nieuwe UI erin danquote:Op zondag 29 januari 2017 23:48 schreef Doublepain het volgende:
Sorry JR, ik moest weer de oude erin zetten
Kon hem niet meer vinden. Blijkbaar zijn al m'n UI's verwijderdquote:
Lekker voor je.quote:Op maandag 30 januari 2017 00:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Kon hem niet meer vinden. Blijkbaar zijn al m'n UI's verwijderd
Dannygodquote:Op maandag 30 januari 2017 00:11 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 januari 2017 00:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat niemand hem durft te vermoorden.quote:Op maandag 30 januari 2017 00:13 schreef Caland het volgende:
Waarom is Paul de Leeuw nog steeds levend
Een schijnhomo anders had hij de jaren 80/begin 90 echt niet weten te overlevenquote:Op maandag 30 januari 2017 00:13 schreef Caland het volgende:
Hij is nog geen leeuw tegengekomen.quote:Op maandag 30 januari 2017 00:13 schreef Caland het volgende:
hoe weet jij dat?quote:Op maandag 30 januari 2017 00:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat niemand hem durft te vermoorden.
Omdat hij geen natuurlijke dood gestorven is.
Omdat hij niet aan een ziekte of stoornis lijdt.
Hahahahaquote:Op maandag 30 januari 2017 00:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is nog geen leeuw tegengekomen.
Samengevat. Hij ademt nog.quote:Op maandag 30 januari 2017 00:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat niemand hem durft te vermoorden.
Omdat hij geen natuurlijke dood gestorven is.
Omdat hij niet aan een ziekte of stoornis lijdt.
Dat doe je maar met je brommer.quote:Op maandag 30 januari 2017 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik voer maar wat op.
Volgens Opperkleurdrr was de overwinning van Ajax geflatteerd en onterecht. Klopt dit?quote:Op maandag 30 januari 2017 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik voer maar wat op.
Wattequote:Op maandag 30 januari 2017 00:14 schreef Elan het volgende:
Tevens staat die gewoon in de OP JANKKEES
Dit klopt niet. Opperkleurder moet eens van de speciaalbieren afblijven.quote:Op maandag 30 januari 2017 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens Opperkleurdrr was de overwinning van Ajax geflatteerd en onterecht. Klopt dit?
Nee. Een echte loonslaaf heeft de wekker op zijn laatst om 6:00 staan.quote:Op maandag 30 januari 2017 00:18 schreef Caland het volgende:
Ik moet om half 7 opstaan maar heb net nog een punt genomen
Voldoe ik nu aan het stereotype Feyenoorder
#dtv
Lekker manquote:Op maandag 30 januari 2017 00:18 schreef Caland het volgende:
Ik moet om half 7 opstaan maar heb net nog een punt genomen
Voldoe ik nu aan het stereotype Feyenoorder
#dtv
Ja mijn fout.quote:
Ja, je faalt dus gewoon gigantisch.quote:Op maandag 30 januari 2017 00:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja mijn fout.
Zit mobiel dus zie geen UI's
Begreep dat Banny de UI van Caland verwijderde (die met Anne) dus dacht dat je die bedoelde. Zijn normale UI is nu juist weg
Zolang ik straks bij je moeder maar presteerquote:Op maandag 30 januari 2017 00:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, je faalt dus gewoon gigantisch.
idioot.
Zoquote:Op maandag 30 januari 2017 00:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Zolang ik straks bij je moeder maar presteer
ik ben ook mobiel en zie gewoon uisquote:Op maandag 30 januari 2017 00:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja mijn fout.
Zit mobiel dus zie geen UI's
Begreep dat Banny de UI van Caland verwijderde (die met Anne) dus dacht dat je die bedoelde. Zijn normale UI is nu juist weg
Ik zie het zelf toch nietquote:Op maandag 30 januari 2017 00:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Neem deze UI weer alsjeblieft.
[ afbeelding ]
Waar doe je datquote:Op maandag 30 januari 2017 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb ook UI's aanstaan op mobiel
Kijkt toch lekkerder weg
oké leuk voor jequote:Op maandag 30 januari 2017 00:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Het boeit me echt geen ene moer wie welke UI heeft.
Stoer zeg.quote:Op maandag 30 januari 2017 00:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Mij wel.quote:Op maandag 30 januari 2017 00:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Dankjewel en sorryquote:Op maandag 30 januari 2017 00:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/rde/edit_prefs
Ik wordtquote:Op maandag 30 januari 2017 00:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wordt hier agressief van.
Laat maar. Ik ga maar eens slapen
Dat zei je moeder ook vannacht.quote:Op maandag 30 januari 2017 00:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan heb je wel heel weinig spannends.
Omdat het -lollig genoeg- een gif was die pas na een minuut wijzigde.quote:Op maandag 30 januari 2017 00:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Huh hoezo zag Caland niet dat het een Ajax UI was?
Godverdommequote:Op maandag 30 januari 2017 00:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat het -lollig genoeg- een gif was die pas na een minuut wijzigde.
quote:Op maandag 30 januari 2017 00:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat het -lollig genoeg- een gif was die pas na een minuut wijzigde.
Zoooooooooquote:Op maandag 30 januari 2017 00:29 schreef JanCees het volgende:
Heb je toch nog wat aan die mbo ict René.
quote:
Je kan de gordelroos krijgen.quote:Op maandag 30 januari 2017 00:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier is de jpg, alhoewel het me stiekem ook weinig boeit, ik wilde gewoon dat je een Ajax-UI had.
geen biertaxi/koerier daar?quote:Op maandag 30 januari 2017 00:33 schreef Caland het volgende:
Ik heb alleen nog apfelkorn en witte wijn in huis.
Kutleven.
Biermans is hier ook alleen maar Bavaria, dan kan je inderdaad net zo goed witte wijn met apfelkorn mixenquote:
Appeltje water (dat wordt serieus gedronken bij de voetbalquote:Op maandag 30 januari 2017 00:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Biermans is hier ook alleen maar Bavaria, dan kan je inderdaad net zo goed witte wijn met apfelkorn mixen
Ik was eens bij een Olof ('corps') feestje waar men liever jillz dronk dan pils.quote:Op maandag 30 januari 2017 00:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Appeltje water (dat wordt serieus gedronken bij de voetbal)
Wat is dat nou? Wijvenpils of wat?quote:Op maandag 30 januari 2017 00:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik was eens bij een Olof ('corps') feestje waar men liever jillz dronk dan pils.
Moet je nu dan sos?quote:Op maandag 30 januari 2017 00:35 schreef Caland het volgende:
En mn sos is op
Heb alleen nog 4f en x in huis (lol)
Zoete limonade met wat alcohol.quote:Op maandag 30 januari 2017 00:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is dat nou? Wijvenpils of wat?
rooie dieselquote:Op maandag 30 januari 2017 00:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik was eens bij een Olof ('corps') feestje waar men liever jillz dronk dan pils.
appeltjeswaterquote:Op maandag 30 januari 2017 00:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is dat nou? Wijvenpils of wat?
Ben net thuis maar vanaf 1 uur al aan de gangquote:
Kun je dan niet beter de x nemen en nacht doorhalen.quote:Op maandag 30 januari 2017 00:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben net thuis maar vanaf 1 uur al aan de gang
Ga maar eens de alcohol opmaken, sos laten uitwerken en over een paar uurtjes weer de wekker. Kutleven.
S4 is al bijna uit volgens mijquote:Op maandag 30 januari 2017 00:51 schreef napoleonfour het volgende:
ah netflix plaatst eindelijk na anderhalf jaar ofz black sails se3.
Moeten zij weten. (lol)quote:Op maandag 30 januari 2017 00:51 schreef napoleonfour het volgende:
ah netflix plaatst eindelijk na anderhalf jaar ofz black sails se3.
lijkt mij niet zo handig op je werkquote:Op maandag 30 januari 2017 00:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter de x nemen en nacht doorhalen.
Moet gewoon werkenquote:Op maandag 30 januari 2017 00:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter de x nemen en nacht doorhalen.
gister zie ik op het internetquote:Op maandag 30 januari 2017 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
S4 is al bijna uit volgens mij
Ga je dat wel volhouden morgen?quote:Op maandag 30 januari 2017 00:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben net thuis maar vanaf 1 uur al aan de gang
Ga maar eens de alcohol opmaken, sos laten uitwerken en over een paar uurtjes weer de wekker. Kutleven.
Eerste episode zekerquote:Op maandag 30 januari 2017 00:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
gister zie ik op het internet
Nee comazuipen en vervolgens paar uur slapen is beter iddquote:Op maandag 30 januari 2017 00:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
lijkt mij niet zo handig op je werk
koffie, heel veel koffiequote:Op maandag 30 januari 2017 00:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga je dat wel volhouden morgen?
ja lijkt me wel jaquote:Op maandag 30 januari 2017 00:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee comazuipen en vervolgens paar uur slapen is beter idd
Jup.quote:
moet sowieso nog se3 kijken, die had ik net vrijdag gedownload omdat ik geen hoop meer in Netflix hadquote:Op maandag 30 januari 2017 00:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
2 april pas seizoen afgelopen, dan trek ik alles maar binnen.
Die had ik vorig jaar maart al gedownload, ga toch geen jaar wachten op dat Netflix joh.quote:Op maandag 30 januari 2017 00:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
moet sowieso nog se3 kijken, die had ik net vrijdag gedownload omdat ik geen hoop meer in Netflix had.
Derrick Luckassen?quote:Op maandag 30 januari 2017 01:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
De NOS kan anno 2017 nog steeds geen namen spellen.
KOEKOEKquote:Op maandag 30 januari 2017 01:05 schreef Caland het volgende:
VBL / [VBL SC #5206] Leven in de brouwerij
(Lol)
hey waarom niet?quote:Op maandag 30 januari 2017 01:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Die AZ-keeper kan echt niet. Jezus christus.
yooooquote:Op maandag 30 januari 2017 06:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Deze week weer boven de 10 graden dus mij hoor je niet klagen
[..]
yoooo Haaggs
jupquote:Op maandag 30 januari 2017 06:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oud maar nog steeds grappig
Ik ben nu al zeiknatquote:Op maandag 30 januari 2017 06:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Deze week weer boven de 10 graden dus mij hoor je niet klagen
[..]
yoooo Haaggs
Het is nog wat vroeg voor een 'je moeder' opmerking.quote:
Jammer.quote:Op maandag 30 januari 2017 07:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het is nog wat vroeg voor een 'je moeder' opmerking.
Ohquote:Op maandag 30 januari 2017 07:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het is nog wat vroeg voor een 'je moeder' opmerking.
pics van de begeleidster.quote:Op maandag 30 januari 2017 08:33 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb zo eindgesprek voor stage en presentatie. Maar mijn bedrijfsbegeleider is ziek en mn stagebegeleidster antwoord haar telefoon al 2 dagen niet.
Nouja weekendquote:Op maandag 30 januari 2017 08:33 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb zo eindgesprek voor stage en presentatie. Maar mijn bedrijfsbegeleider is ziek en mn stagebegeleidster antwoord haar telefoon al 2 dagen niet.
Feest.quote:Op maandag 30 januari 2017 08:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb na deze week tijd ouwe reus, even tentamens inkoppen
Heyquote:Op maandag 30 januari 2017 09:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
GOEDEMORGEN VRIENDEN en eventueel aanwezige vijanden
Alleen flat white mag of normale espresso hoop ikquote:Op maandag 30 januari 2017 09:04 schreef Smoofie het volgende:
Ben bij starbucks wat aan het halen, ik kan het hipster gehalte niet aan.
kan jou dat nou schelenquote:Op maandag 30 januari 2017 09:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Alleen flat white mag of normale espresso hoop ik
dat is minderquote:Op maandag 30 januari 2017 09:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga vandaag afscheid nemen van mn opa. Kutdag
Green tea latte bruh.quote:Op maandag 30 januari 2017 09:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Alleen flat white mag of normale espresso hoop ik
Je weet al zeker dat hij heel snel dood gaat of denk je dat hij er niet meer is als je terug komt uit Azië?quote:Op maandag 30 januari 2017 09:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Starbucksquote:Op maandag 30 januari 2017 09:35 schreef Smoofie het volgende:
Kenkerduur. Starbucks usa was veel goedkoper.
Binnen nu en een maandquote:Op maandag 30 januari 2017 09:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je weet al zeker dat hij heel snel dood gaat of denk je dat hij er niet meer is als je terug komt uit Azië?
Sowieso sterkte
Een oom van mijn vader kreeg toen hij 9 was te horen dat hij geen 10 zou worden. Hij is nu 87.quote:
quote:Op maandag 30 januari 2017 09:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een oom van mijn vader kreeg toen hij 9 was te horen dat hij geen 10 zou worden. Hij is nu 87.
baasquote:Op maandag 30 januari 2017 09:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een oom van mijn vader kreeg toen hij 9 was te horen dat hij geen 10 zou worden. Hij is nu 87.
Hij heeft 10 slim overgeslagen?quote:Op maandag 30 januari 2017 09:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Sterkte manquote:Op maandag 30 januari 2017 09:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ah er is voor mij dus nog hoopquote:Op maandag 30 januari 2017 09:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een hartafwijking of iets dergelijks. Weet de details niet meer precies.
Dat sowieso, als er geen hoop meer is kun je er beter mee stoppen.quote:Op maandag 30 januari 2017 09:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ah er is voor mij dus nog hoop
Sterktequote:Op maandag 30 januari 2017 09:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Aan je haren trekken is iig geen optie met die vettige reuzel erin. Ik kan onlogisch dus niet inschakelen om me bij te staan in dit gevecht.quote:
Wat staat er in vandaag?quote:Op maandag 30 januari 2017 10:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De brievenrubriek van de Volkskrant doet me altijd beseffen dat die krant behoorlijk ver van het "volk" staat
Gecondoleerd.quote:Op maandag 30 januari 2017 09:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dan post je te snel achter elkaar.quote:Op maandag 30 januari 2017 10:43 schreef kapiteintje het volgende:
Heeft Danny zijn hosting-factuur niet betaald? Krijg elke keer die rode pop up dat de Fok!-server tijdelijk niet beschikbaar is.
database bedoel jequote:Op maandag 30 januari 2017 10:43 schreef kapiteintje het volgende:
Heeft Danny zijn hosting-factuur niet betaald? Krijg elke keer die rode pop up dat de Fok!-server tijdelijk niet beschikbaar is.
De brief van de week gaat over de noodzaak van accijns op vlees.quote:
Dat bestaat niet.quote:Op maandag 30 januari 2017 10:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan post je te snel achter elkaar.
Een accijns kan vele vormen aannemen.quote:Op maandag 30 januari 2017 10:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De brief van de week gaat over de noodzaak van accijns op vlees.
Laten we vlees voor de sociale onderklasse onbereikbaar gaan maken
Accijns op vlees heeft enkel een negatief effect op het dierenwelzijn omdat men dan manieren gaat verzinnen om voor nog lagere kosten vlees te maken.quote:Op maandag 30 januari 2017 10:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Beide geen 1e levensvoorwaardenquote:Op maandag 30 januari 2017 10:48 schreef kapiteintje het volgende:
Knut, hoe geldt jouw argument niet voor bijvoorbeeld tabak en benzine?
Tabak en benzine zijn geen eerste levensbehoeften.quote:Op maandag 30 januari 2017 10:48 schreef kapiteintje het volgende:
Knut, hoe geldt jouw argument niet voor bijvoorbeeld tabak en benzine?
heftige uitspraak ditquote:Op maandag 30 januari 2017 10:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een accijns kan vele vormen aannemen.
Levensbehoefte duurder makenquote:Op maandag 30 januari 2017 10:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waar baseer je deze assumptie op?quote:Op maandag 30 januari 2017 10:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Accijns op vlees heeft enkel een negatief effect op het dierenwelzijn omdat men dan manieren gaat verzinnen om voor nog lagere kosten vlees te maken.
Vlees is dat ook niet.quote:Op maandag 30 januari 2017 10:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Beide geen 1e levensvoorwaarden
Dat krijg je met die GL hippiesquote:Op maandag 30 januari 2017 10:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Je kan fietsen , je kan niet roken
Vlees zit gewoon in de schijf van 5 en heeft ieder kind nodig
Omdat men vlees wil blijven eten.quote:Op maandag 30 januari 2017 10:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waar baseer je deze assumptie op?
Tja. Kapo is ook de man die De Boeet een grote toekomst voorspelde. (quote:Op maandag 30 januari 2017 10:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
heftige uitspraak dit
[ afbeelding ]
Vegetariërs zien er altijd bijzonder slecht uit.quote:Op maandag 30 januari 2017 10:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat krijg je met die GL hippies
En wat was Vilhena weer goed he.quote:Op maandag 30 januari 2017 10:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tja. Kapo is ook de man die De Boeet een grote toekomst voorspelde. ()
Wat een onzin.quote:Op maandag 30 januari 2017 10:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vegetariërs zien er altijd bijzonder slecht uit.
Die moeten veel meer andere dingen nemen om het aantal ijzer per dag te compenseren bijvoorbeeld..quote:Op maandag 30 januari 2017 10:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vegetariërs zien er altijd bijzonder slecht uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |