Hij heeft 10 slim overgeslagen?quote:Op maandag 30 januari 2017 09:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een oom van mijn vader kreeg toen hij 9 was te horen dat hij geen 10 zou worden. Hij is nu 87.
Sterkte manquote:Op maandag 30 januari 2017 09:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga vandaag afscheid nemen van mn opa. Kutdag
Ah er is voor mij dus nog hoopquote:Op maandag 30 januari 2017 09:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een hartafwijking of iets dergelijks. Weet de details niet meer precies.
Dat sowieso, als er geen hoop meer is kun je er beter mee stoppen.quote:Op maandag 30 januari 2017 09:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ah er is voor mij dus nog hoop
Sterktequote:Op maandag 30 januari 2017 09:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Aan je haren trekken is iig geen optie met die vettige reuzel erin. Ik kan onlogisch dus niet inschakelen om me bij te staan in dit gevecht.quote:
Wat staat er in vandaag?quote:Op maandag 30 januari 2017 10:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De brievenrubriek van de Volkskrant doet me altijd beseffen dat die krant behoorlijk ver van het "volk" staat
Gecondoleerd.quote:Op maandag 30 januari 2017 09:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dan post je te snel achter elkaar.quote:Op maandag 30 januari 2017 10:43 schreef kapiteintje het volgende:
Heeft Danny zijn hosting-factuur niet betaald? Krijg elke keer die rode pop up dat de Fok!-server tijdelijk niet beschikbaar is.
database bedoel jequote:Op maandag 30 januari 2017 10:43 schreef kapiteintje het volgende:
Heeft Danny zijn hosting-factuur niet betaald? Krijg elke keer die rode pop up dat de Fok!-server tijdelijk niet beschikbaar is.
De brief van de week gaat over de noodzaak van accijns op vlees.quote:
Dat bestaat niet.quote:Op maandag 30 januari 2017 10:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan post je te snel achter elkaar.
Een accijns kan vele vormen aannemen.quote:Op maandag 30 januari 2017 10:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De brief van de week gaat over de noodzaak van accijns op vlees.
Laten we vlees voor de sociale onderklasse onbereikbaar gaan maken
Accijns op vlees heeft enkel een negatief effect op het dierenwelzijn omdat men dan manieren gaat verzinnen om voor nog lagere kosten vlees te maken.quote:Op maandag 30 januari 2017 10:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De brief van de week gaat over de noodzaak van accijns op vlees.
Laten we vlees voor de sociale onderklasse onbereikbaar gaan maken
Beide geen 1e levensvoorwaardenquote:Op maandag 30 januari 2017 10:48 schreef kapiteintje het volgende:
Knut, hoe geldt jouw argument niet voor bijvoorbeeld tabak en benzine?
Tabak en benzine zijn geen eerste levensbehoeften.quote:Op maandag 30 januari 2017 10:48 schreef kapiteintje het volgende:
Knut, hoe geldt jouw argument niet voor bijvoorbeeld tabak en benzine?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |