SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
[ Bericht 65% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2017 00:41:06 ]
Saind had m er al uit gehaaldquote:Op zondag 29 januari 2017 23:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Befbekje werd in de OP gezet en niet weggehaald dus ik erken de OP niet meer..
Niet gezien, maar ik zal hem dan er weer in zettenquote:
Je kon jezelf er ook inzetten toen je TS was mutsquote:Op zondag 29 januari 2017 23:48 schreef Elan het volgende:
Ik wil ook in die OP anders haal ik hem weer weg
Je staat erin, nu niet meer zeikenquote:Op zondag 29 januari 2017 23:48 schreef Elan het volgende:
Ik wil ook in die OP anders haal ik hem weer weg
quote:Op zondag 29 januari 2017 23:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je staat erin, nu niet meer zeiken
goede ui.quote:
Dat ging al beter dan laatst tegen Nancyquote:
Dit dacht ik ook.quote:Op zondag 29 januari 2017 23:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat ging al beter dan laatst tegen Nancy
Nancy had Polen mee he.quote:Op zondag 29 januari 2017 23:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat ging al beter dan laatst tegen Nancy
Kun jij bevestigen of er Polen in dit filmpje zitten?quote:Op maandag 30 januari 2017 00:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Nancy had Polen mee he.
Polen=ubermenschen
Nou lees die commentaar maar.quote:Op maandag 30 januari 2017 00:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kun jij bevestigen of er Polen in dit filmpje zitten?
Ik hoorde kurwa.
Geen flauw idee johquote:Op maandag 30 januari 2017 00:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kun jij bevestigen of er Polen in dit filmpje zitten?
Ik hoorde kurwa.
Waar kijk ik naar gvdquote:
Beter gewoon rellen rond de stadions inderdaad.quote:Op maandag 30 januari 2017 00:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen flauw idee joh
Ik vind het voornamelijk nergens over gaan
Precies.quote:Op maandag 30 januari 2017 00:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Beter gewoon rellen rond de stadions inderdaad.
Ik vind dit bijzonder kansloos.quote:
Stijn van wie is polo.jpg in de OPquote:Op maandag 30 januari 2017 00:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier gaan ze wel wakker van liggen, ik weet het zeker.
Gooi mijn nieuwe UI erin danquote:Op zondag 29 januari 2017 23:48 schreef Doublepain het volgende:
Sorry JR, ik moest weer de oude erin zetten
Kon hem niet meer vinden. Blijkbaar zijn al m'n UI's verwijderdquote:
Lekker voor je.quote:Op maandag 30 januari 2017 00:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Kon hem niet meer vinden. Blijkbaar zijn al m'n UI's verwijderd
Dannygodquote:Op maandag 30 januari 2017 00:11 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 januari 2017 00:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat niemand hem durft te vermoorden.quote:Op maandag 30 januari 2017 00:13 schreef Caland het volgende:
Waarom is Paul de Leeuw nog steeds levend
Een schijnhomo anders had hij de jaren 80/begin 90 echt niet weten te overlevenquote:Op maandag 30 januari 2017 00:13 schreef Caland het volgende:
Hij is nog geen leeuw tegengekomen.quote:Op maandag 30 januari 2017 00:13 schreef Caland het volgende:
hoe weet jij dat?quote:Op maandag 30 januari 2017 00:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat niemand hem durft te vermoorden.
Omdat hij geen natuurlijke dood gestorven is.
Omdat hij niet aan een ziekte of stoornis lijdt.
Hahahahaquote:Op maandag 30 januari 2017 00:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is nog geen leeuw tegengekomen.
Samengevat. Hij ademt nog.quote:Op maandag 30 januari 2017 00:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat niemand hem durft te vermoorden.
Omdat hij geen natuurlijke dood gestorven is.
Omdat hij niet aan een ziekte of stoornis lijdt.
Dat doe je maar met je brommer.quote:Op maandag 30 januari 2017 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik voer maar wat op.
Volgens Opperkleurdrr was de overwinning van Ajax geflatteerd en onterecht. Klopt dit?quote:Op maandag 30 januari 2017 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik voer maar wat op.
Wattequote:Op maandag 30 januari 2017 00:14 schreef Elan het volgende:
Tevens staat die gewoon in de OP JANKKEES
Dit klopt niet. Opperkleurder moet eens van de speciaalbieren afblijven.quote:Op maandag 30 januari 2017 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens Opperkleurdrr was de overwinning van Ajax geflatteerd en onterecht. Klopt dit?
Nee. Een echte loonslaaf heeft de wekker op zijn laatst om 6:00 staan.quote:Op maandag 30 januari 2017 00:18 schreef Caland het volgende:
Ik moet om half 7 opstaan maar heb net nog een punt genomen
Voldoe ik nu aan het stereotype Feyenoorder
#dtv
Lekker manquote:Op maandag 30 januari 2017 00:18 schreef Caland het volgende:
Ik moet om half 7 opstaan maar heb net nog een punt genomen
Voldoe ik nu aan het stereotype Feyenoorder
#dtv
Ja mijn fout.quote:
Ja, je faalt dus gewoon gigantisch.quote:Op maandag 30 januari 2017 00:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja mijn fout.
Zit mobiel dus zie geen UI's
Begreep dat Banny de UI van Caland verwijderde (die met Anne) dus dacht dat je die bedoelde. Zijn normale UI is nu juist weg
Zolang ik straks bij je moeder maar presteerquote:Op maandag 30 januari 2017 00:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, je faalt dus gewoon gigantisch.
idioot.
Zoquote:Op maandag 30 januari 2017 00:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Zolang ik straks bij je moeder maar presteer
ik ben ook mobiel en zie gewoon uisquote:Op maandag 30 januari 2017 00:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja mijn fout.
Zit mobiel dus zie geen UI's
Begreep dat Banny de UI van Caland verwijderde (die met Anne) dus dacht dat je die bedoelde. Zijn normale UI is nu juist weg
Ik zie het zelf toch nietquote:Op maandag 30 januari 2017 00:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Neem deze UI weer alsjeblieft.
[ afbeelding ]
Waar doe je datquote:Op maandag 30 januari 2017 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb ook UI's aanstaan op mobiel
Kijkt toch lekkerder weg
oké leuk voor jequote:Op maandag 30 januari 2017 00:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Het boeit me echt geen ene moer wie welke UI heeft.
Stoer zeg.quote:Op maandag 30 januari 2017 00:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Het boeit me echt geen ene moer wie welke UI heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |