quote:
Je kan de gordelroos krijgen.quote:Op maandag 30 januari 2017 00:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier is de jpg, alhoewel het me stiekem ook weinig boeit, ik wilde gewoon dat je een Ajax-UI had.
geen biertaxi/koerier daar?quote:Op maandag 30 januari 2017 00:33 schreef Caland het volgende:
Ik heb alleen nog apfelkorn en witte wijn in huis.
Kutleven.
Biermans is hier ook alleen maar Bavaria, dan kan je inderdaad net zo goed witte wijn met apfelkorn mixenquote:
Appeltje water (dat wordt serieus gedronken bij de voetbalquote:Op maandag 30 januari 2017 00:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Biermans is hier ook alleen maar Bavaria, dan kan je inderdaad net zo goed witte wijn met apfelkorn mixen
Ik was eens bij een Olof ('corps') feestje waar men liever jillz dronk dan pils.quote:Op maandag 30 januari 2017 00:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Appeltje water (dat wordt serieus gedronken bij de voetbal)
Wat is dat nou? Wijvenpils of wat?quote:Op maandag 30 januari 2017 00:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik was eens bij een Olof ('corps') feestje waar men liever jillz dronk dan pils.
Moet je nu dan sos?quote:Op maandag 30 januari 2017 00:35 schreef Caland het volgende:
En mn sos is op
Heb alleen nog 4f en x in huis (lol)
Zoete limonade met wat alcohol.quote:Op maandag 30 januari 2017 00:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is dat nou? Wijvenpils of wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |