Benieuwd of Caland deze snoeiharde diss te boven komt.quote:Op zondag 29 januari 2017 10:27 schreef Scrummie het volgende:
Trek het je niet aan Lange_Lans, Caland is zelf ook een mietje.
quote:Op zondag 29 januari 2017 10:27 schreef Scrummie het volgende:
Trek het je niet aan Lange_Lans, Caland is zelf ook een mietje.
Voor iemand met een spraakgebrek heeft Scrummie een opvallend grote mond.quote:Op zondag 29 januari 2017 10:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Benieuwd of Caland deze snoeiharde diss te boven komt.
Dat is toch dat evenement waarbij er tussen alle reclames door steeds 10 seconden wordt gesport?quote:
Ik ga mogelijk kijken. Wat verwacht je er van?quote:
Je moeder ook na vannacht met Lange_Lans.quote:Op zondag 29 januari 2017 10:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor iemand met een spraakgebrek heeft Scrummie een opvallend grote mond.
Extreem commercieel idd.quote:Op zondag 29 januari 2017 10:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is toch dat evenement waarbij er tussen alle reclames door steeds 10 seconden wordt gesport?
Patriots vs Falcons.quote:Op zondag 29 januari 2017 10:34 schreef Saind het volgende:
[..]
wie?
Heb dat vaker geprobeerd te kijken maar jezus christus dat is nog saaier dan cricket
Een typische Feyenoord wedstrijd. Zeer pover voetbal. Weinig creativiteit. Veel voorzetjes van de zijkant een Karsdorp die steeds op blijft komen. Een Dirk die in de 70ste minuut het publiek nog een keer opzweept bij een corner en een scrimmage leidt tot een magere 1-0 voor Feyenoord wat billenknijpen blijft tot de 93ste minuut.quote:Op zondag 29 januari 2017 10:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ga mogelijk kijken. Wat verwacht je er van?
Ik zeg 3-0. We gaan vandaag een keer vroeg scoren.quote:Op zondag 29 januari 2017 10:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een typische Feyenoord wedstrijd. Zeer pover voetbal. Weinig creativiteit. Veel voorzetjes van de zijkant een Karsdorp die steeds op blijft komen. Een Dirk die in de 70ste minuut het publiek nog een keer opzweept bij een corner en een scrimmage leidt tot een magere 1-0 voor Feyenoord wat billenknijpen blijft tot de 93ste minuut.
Je maakt het wel heel aantrekkelijk nu. Hmmmm. Ik ga kijken!quote:Op zondag 29 januari 2017 10:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een typische Feyenoord wedstrijd. Zeer pover voetbal. Weinig creativiteit. Veel voorzetjes van de zijkant een Karsdorp die steeds op blijft komen. Een Dirk die in de 70ste minuut het publiek nog een keer opzweept bij een corner en een scrimmage leidt tot een magere 1-0 voor Feyenoord wat billenknijpen blijft tot de 93ste minuut.
We quoten deze even.quote:Op zondag 29 januari 2017 10:40 schreef Caland het volgende:
Als Onlogisch een voorspelling doet moet je eigenlijk altijd het tegenovergestelde verwachten.
4-1 dus.
Number one artist on Spotify. Heel veel mensen zijn het niet met je eens.quote:
Heel veel mensen zijn domquote:Op zondag 29 januari 2017 11:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Number one artist on Spotify. Heel veel mensen zijn het niet met je eens.
quote:
Eensch.quote:
Wat een enorme held is dat he?quote:
Leg 's uitquote:Op zondag 29 januari 2017 11:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb net 2 van mn Japanse eieren op
Heerlijk
Doe eens normaal johquote:Op zondag 29 januari 2017 11:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Drake's muziek rijdt je auto de berm in.
Haags. Gaan jullie die joden slopen vanmiddag?quote:Op zondag 29 januari 2017 11:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
wist niet dat jij tennis kinkt
Niet vaak maar ik vind het wel tof.quote:Op zondag 29 januari 2017 11:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
wist niet dat jij tennis kijkt
Federer heeft toch 2 tweelingen?quote:Op zondag 29 januari 2017 11:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet vaak maar ik vind het wel tof.
Zou het graag zien maar dit gaat een nederlaag worden waar je U tegen zegt. Moet niet gek op kijken als dit 6-0 wordt.quote:Op zondag 29 januari 2017 11:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haags. Gaan jullie die joden slopen vanmiddag?
Minimaal.quote:Op zondag 29 januari 2017 11:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou het graag zien maar dit gaat een nederlaag worden waar je U tegen zegt. Moet niet gek op kijken als dit 6-0 wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |