SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
wat nou als je naar een bruiloft moet?!quote:Op maandag 30 januari 2017 23:09 schreef Doublepain het volgende:
Die blondje heeft wel een lelijk gebit/lachje
quote:Op maandag 30 januari 2017 23:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
wat nou als je naar een bruiloft moet?!
Maakt niet uit. In de OP staat tenminste een keer dragelijke muziek.quote:Op maandag 30 januari 2017 23:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De topicpointer is wel heel erg mwa zeg, Ron
Vies wijfquote:Op maandag 30 januari 2017 23:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
Komt niks zinnigs uit he die Halsema
even zappenquote:Op maandag 30 januari 2017 23:16 schreef opperkleurder het volgende:
Volgens meneer Groenenhuizen hebben mensen uit Irak of Syrie nog nooit een terroristische moord gepleegd.
Ik ga even in een hoekje huilen.
Vluchtelingen uit die landen hebben nog nooit Amerikaanse slachtoffers op Amerikaans grondgebied gemaakt.quote:Op maandag 30 januari 2017 23:16 schreef opperkleurder het volgende:
Volgens meneer Groenenhuizen hebben mensen uit Irak of Syrie nog nooit een terroristische moord gepleegd.
Ik ga even in een hoekje huilen.
alsnogquote:Op maandag 30 januari 2017 23:19 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Vluchtelingen uit die landen hebben nog nooit Amerikaanse slachtoffers op Amerikaans grondgebied gemaakt.
Nuance..
Twello ligt in Gelderland, pikkebaas.quote:Op maandag 30 januari 2017 23:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maakt niet uit. In de OP staat tenminste een keer dragelijke muziek.
Goed, ik ga slapen. Zie ik je morgen rond 7:00 in Twello?
Vooral dat laatste.quote:Op maandag 30 januari 2017 23:26 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Jij en DP hebben aandelen Trump? Of worden jullie moe van die simpele linkse Trumphaters?
Ik had aandelen in Trumpquote:Op maandag 30 januari 2017 23:26 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Jij en DP hebben aandelen Trump? Of worden jullie moe van die simpele linkse Trumphaters?
4x je geld ofzo was dat toenquote:Op maandag 30 januari 2017 23:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik had aandelen in Trump
Goeie bet was dat
en brexitquote:Op maandag 30 januari 2017 23:38 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Beste bets 2016 waren Leicester City kampioen en Trump president VS.
Inso en ik zagen beide aankomen.quote:Op maandag 30 januari 2017 23:38 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Beste bets 2016 waren Leicester City kampioen en Trump president VS.
Wat kut zeg een retour vliegenquote:Op maandag 30 januari 2017 23:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan kan ik straks met een gerust hart slapen.
Pensioen? Ik denk zelfs een privé-eilandquote:Op maandag 30 januari 2017 23:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
en brexit
Als je die alle drie als combi had kon je met pensioen
2 keer een slecht business lounge buffet eten.quote:
Ja hequote:Op maandag 30 januari 2017 23:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
en brexit
Ik heb alle 3 voorspeld, maar helaas geen geld op gezet.quote:Op maandag 30 januari 2017 23:40 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Pensioen? Ik denk zelfs een privé-eiland
quote:Op maandag 30 januari 2017 21:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoi Doublepain, zie OP.Misschien kan jij hem helpen.
Ik leef met je mee man. Wat betaalde je voor de retour?quote:Op maandag 30 januari 2017 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
2 keer een slecht business lounge buffet eten.
Wat treurig zeg.
Ik had 2 van de 3..quote:Op maandag 30 januari 2017 23:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
en brexit
Rond de 120 econ.quote:Op maandag 30 januari 2017 23:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik leef met je mee man. Wat betaalde je voor de retour?
als combi?quote:Op maandag 30 januari 2017 23:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik had 2 van de 3..
Helaas nog niet met pensioen
Alleen echte kenners zagen het al in Leicester zitten.quote:Op maandag 30 januari 2017 23:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je leicester pre season had gezet veel meer.
Maar die bet was onmogelijk, als ik rond die tijd een team mocht uitkiezen had ik eerder voor Spurs, Everton of Swansea gekozenquote:Op maandag 30 januari 2017 23:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik had Beyoncé al in bed liggen alleen had ik hoofdpijnquote:Op maandag 30 januari 2017 23:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb alle 3 voorspeld, maar helaas geen geld op gezet.
Opper en ik hadden pre season al plannen voor de leicester fan shopquote:Op maandag 30 januari 2017 23:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar die bet was onmogelijk, als ik rond die tijd een team mocht uitkiezen had ik eerder voor Spurs, Everton of Swansea gekozen
Netjesquote:Op maandag 30 januari 2017 23:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Opper en ik hadden pre season al plannen voor de leicester fan shop
Al kwam dat denk ik meer door de leicester fan shop die we op de BTS station in Bangkok zagen.quote:
wordt een sober pensioentje danquote:Op maandag 30 januari 2017 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
En bonne chance met 98700 met pensioen gaan trouwens.
Goed bewaren, zal zijn geld waard worden.quote:Op maandag 30 januari 2017 23:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Heb een oude communist manifest in het russisch gekregen, opper
Ik gok altijd op het juiste paard.quote:Op maandag 30 januari 2017 23:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Al kwam dat denk ik meer door de leicester fan shop die we op de BTS station in Bangkok zagen.
Hij is niet superoud hoor.quote:Op maandag 30 januari 2017 23:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Goed bewaren, zal zijn geld waard worden.
Zat net in een meeting met 3 mensen van de CDA lijst. Nummer 9 is een hele geschikte man.
Komt door die eigenaar zekerquote:Op maandag 30 januari 2017 23:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Al kwam dat denk ik meer door de leicester fan shop die we op de BTS station in Bangkok zagen.
Ja 5000 vs 1 maar toen kon je nog niet op Trump betten toch?quote:Op maandag 30 januari 2017 23:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
da's waar.quote:Op maandag 30 januari 2017 23:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja 5000 vs 1 maar toen kon je nog niet op Trump betten toch?
Buuuuurnquote:Op maandag 30 januari 2017 23:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Heb een oude communist manifest in het russisch gekregen, opper
Je kunt altijd betten op een andere naam toch dan de bookies aangeven?quote:Op maandag 30 januari 2017 23:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je veel wil zetten.quote:Op maandag 30 januari 2017 23:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je kunt altijd betten op een andere naam toch dan de bookies aangeven?
16 juni stelde hij zich kandidaatquote:Op maandag 30 januari 2017 23:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Mogelijk kon je eerder wel op trump zetten al.quote:Op maandag 30 januari 2017 23:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
16 juni stelde hij zich kandidaat
Moet gekund hebben?
dat is meer dan 987quote:Op maandag 30 januari 2017 23:52 schreef Elan het volgende:
A spokesperson for Paddy Power told Mirror Online that their odds on a Leicester City/Brexit/Trump triangle would have been a whopping 3,000,000/1.
Heeft niets met goedmensen te maken man.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:16 schreef napoleonfour het volgende:
Lijst met bewakers Auschwitz online
http://www.telegraaf.nl/b(...)chwitz_online__.html
Echt wat is het nut hiervan
fucking goedmensen.
Probleem hierbij is dat ik denk dat mensen nu voor eigen rechter gaan spelen.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heeft niets met goedmensen te maken man.
Interesseert Polen niets.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Probleem hierbij is dat ik denk dat mensen nu voor eigen rechter gaan spelen.
Het gaat mij niet om de polen Inso, dat zal mij worst wezen, gaat erop dat mensen nu klakkeloos een hele lijst online gooien van een historicus. Had deze lijst eerst intern gepubliceerd en de politie,laten we zeggen, een half jaar de tijd geven om deze mensen op te sporen.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Interesseert Polen niets.
De regering financiert gewoon zulke projecten zodat ze binnekort van de term Poolse vernietigingskampen af kunnen door aan te wijzen dat er vooral Duitsers werkte.
Staat er nog fam op?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:16 schreef napoleonfour het volgende:
Lijst met bewakers Auschwitz online
http://www.telegraaf.nl/b(...)chwitz_online__.html
Echt wat is het nut hiervan
fucking goedmensen.
Of die stukjes land aan Duitsland geven en dan hoge vergoeding vragen voor onderhoud.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Dan noemen ze het straks Duitse vernietigingskampen en vragen ze aan bak geld aan Merkel en consorten.
Lekker man.
Omdat die mensen gewoon de Poolse overheid zijnquote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om de polen Inso, dat zal mij worst wezen, gaat erop dat mensen nu klakkeloos een hele lijst online gooien van een historicus. Had deze lijst eerst intern gepubliceerd en de politie,laten we zeggen, een half jaar de tijd geven om deze mensen op te sporen.
Dat zou wel goed zijn.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Of die stukjes land aan Duitsland geven en dan hoge vergoeding vragen voor onderhoud.
Nee, het zijn poolse historici.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat die mensen gewoon de Poolse overheid zijn
Ja, dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee, het zijn poolse historici.
Wij weten beide dat die gasten gewoon lekker in Argentinië zitten.quote:
goede keusquote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Eet een appeltje
(granny smith)
Tyron vindt dit leuk
wat is de vierde.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:23 schreef napoleonfour het volgende:
JUST IN: EU Parliament's chief #Brexit negotiator Guy Verhofstadt says Donald Trump is a threat to the European Union
lekker ruzie maken met vier fronten :").
Orban/VisegrádGroupquote:
Guy heeft ruzie met Putin, is tegen de brexit, dus heeft daar ruzie mee, maakt nu ruzie met Trump en in de Visegrad landen ligt hij ook niet echt geweldig. Visegrad is dus Hongarije, Polen, Slowakije en Tsjechië.Over de laatste kan Inso wel meer vertellen.quote:
dat wist ik welquote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Guy heeft ruzie met Putin, is tegen de brexit, dus heeft daar ruzie mee, maakt nu ruzie met Trump en in de Visegrad landen ligt hij ook niet echt geweldig. Visegrad is dus Hongarije, Polen, Slowakije en Tsjechië.Over de laatste kan Inso wel meer vertellen.
quote:Elle Marktplaats3 weeks ago
Onze zoontjes zijn fan van jou, Ismail! Ik heb je een PB gestuurd op Facebook, de oudste heeft zijn spreekbeurt over jou gedaan, nu is de hele klas fan van je! Ik ben met een Turkse man getrouwd, onze zoons zien in jou een role-model. Zo lief en leuk om te zien! Als getrouwde vrouw is het misschien niet passend te reageren op jouw video's, maar ik doe het uit naam van onze jongens!
Ah I see.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 07:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
een reactie op die treitervlogger
Wat diss je mattie Ismael? Ben je een racist of zo hé?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 08:00 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ah I see.
Dus er is een Hollandse vrouw die getrouwd is met een Turkse man. Tot zover geen probleem, maar dan verraadt deze vrouw de hoogte van haar EQ en IQ door Ismael Ilgun als rolmodel te bestempelen voor haar zoontjes.
Ismael (volgens mij hier geboren) kan nog niet eens 5 zinnen uitspreken zonder 14 taalfouten te maken. Ismael heeft zijn opleiding niet afgemaakt en lijkt hier ook weinig energie in te willen steken. Ismael krijgt nog alleen maar views als de negativiteit de boventoon voert.
Lekker voorbeeld voor je kinderen!
Je vergeet even dat Ismail allerlei dingen aangeboden krijgt, contract bij TopNotch heeft en ws ook iets met Ziggo gaat doen. Zijn eerste interview met de leider van No Surrender is ook al achter de rug. Toch een mooi land leven we in he, zulke jongens 3/4/5/6/7/8/9/10 etc kansen geven, ooit komt het goedquote:Op dinsdag 31 januari 2017 08:00 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ah I see.
Dus er is een Hollandse vrouw die getrouwd is met een Turkse man. Tot zover geen probleem, maar dan verraadt deze vrouw de hoogte van haar EQ en IQ door Ismael Ilgun als rolmodel te bestempelen voor haar zoontjes.
Ismael (volgens mij hier geboren) kan nog niet eens 5 zinnen uitspreken zonder 14 taalfouten te maken. Ismael heeft zijn opleiding niet afgemaakt en lijkt hier ook weinig energie in te willen steken. Ismael krijgt nog alleen maar views als de negativiteit de boventoon voert.
Lekker voorbeeld voor je kinderen!
Een interview met de leider van No Surrender?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 08:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je vergeet even dat Ismail allerlei dingen aangeboden krijgt, contract bij TopNotch heeft en ws ook iets met Ziggo gaat doen. Zijn eerste interview met de leider van No Surrender is ook al achter de rug. Toch een mooi land leven we in he, zulke jongens 3/4/5/6/7/8/9/10 etc kansen geven, ooit komt het goed
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 08:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een interview met de leider van No Surrender?
Url?
Hangen ze ook weer bij die dat winkelcetrum?quote:
Het meest trieste blijf ik zijn totale ontwikkeling vinden als mens. Mensen die hier geboren zijn en de eigen taal niet eens onder de knie hebben (icm een accent uit het land waar hun ouders vandaan komen).quote:Op dinsdag 31 januari 2017 08:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat diss je mattie Ismael? Ben je een racist of zo hé?
Ja soms geloof ikquote:Op dinsdag 31 januari 2017 08:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hangen ze ook weer bij die dat winkelcetrum?
Na alle initiële commotie en zijn samenwerking met TN is het wat betreft views alleen maar minder geworden. Nadat zogenaamd een switch heeft gemaakt naar positiviteit, is het wonder als een filmpje nog 50k aan views haalt.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 08:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je vergeet even dat Ismail allerlei dingen aangeboden krijgt, contract bij TopNotch heeft en ws ook iets met Ziggo gaat doen. Zijn eerste interview met de leider van No Surrender is ook al achter de rug. Toch een mooi land leven we in he, zulke jongens 3/4/5/6/7/8/9/10 etc kansen geven, ooit komt het goed
Als het aan mij ligt moet die gozer compleet genegeerd worden, maar ook echt die gastjes stellen echt helemaal niks voor.. die vriendjes ook met die stoere praat ertussendoor... Zijn allemaal kippenbotjes man..quote:Op dinsdag 31 januari 2017 08:20 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Na alle initiële commotie en zijn samenwerking met TN is het wat betreft views alleen maar minder geworden. Nadat zogenaamd een switch heeft gemaakt naar positiviteit, is het wonder als een filmpje nog 50k aan views haalt.
Gisteren was weer een uitzondering nadat Ismael met zijn haakneus tegen de hand van een politieagente was aangelopen. Volgens liepen de views van dat filmpje alweer snel tegen de 100K aan.
Ik vind het niet erg als mensen kansen krijgen. Zolang ze hem uiteindelijk maar pakken, maar eerlijk gezegd is het wel triest met ie gesteld als Ismael Ilgun je voorbeeld is. Des te meer Eem voorbeeld dat er in Nederland veel meer leeghoofden rondlopen dan ik altijd heb gedacht.
Ik ga af en toe nog vluchtig door de filmpjes heen maar volgens mij komt de oude crew niet meer in beeld of werd te heet onder hun voeten?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 08:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt moet die gozer compleet genegeerd worden, maar ook echt die gastjes stellen echt helemaal niks voor.. die vriendjes ook met die stoere praat ertussendoor... Zijn allemaal kippenbotjes man..
Ja pit pit pit zie je nog weleens achter de banken schuilenquote:Op dinsdag 31 januari 2017 08:28 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik ga af en toe nog vluchtig door de filmpjes heen maar volgens mij komt de oude crew niet meer in beeld of werd te heet onder hun voeten?
Fawaka Lans? Je komt zo vriendelijk over. In mijn beleving gaat er geen dag voorbij of je hebt een ban aan je broek hangen. Mis ik deze gedragingen van je of ga je helemaal los in andere sc's? Of ben je het doelwit van bepaalde mods?quote:
Zit je weer vast in de trein?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 08:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit topic.
Voor als je wilde weten of drugs goed voor je zijn.
welk topic?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 08:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit topic.
Voor als je wilde weten of drugs goed voor je zijn.
(Hopi bon. Ik kan daar niet vrijuit over praten Vincent. Ook dm wordt gecheckt dus dat gaat ook niet. Binnenkort onthul ik mijn memoires. Geschreven door Michel van Egmond. Daar staat meer in.)quote:Op dinsdag 31 januari 2017 08:31 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Fawaka Lans? Je komt zo vriendelijk over. In mijn beleving gaat er geen dag voorbij of je hebt een ban aan je broek hangen. Mis ik deze gedragingen van je of ga je helemaal los in andere sc's? Of ben je het doelwit van bepaalde mods?
Broodjes met wat?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 08:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zit thuis en eet broodjes. Ik moet over een half uur weg.
Wel in lettertype 22? Anders kan ik het niet volgenquote:Op dinsdag 31 januari 2017 08:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
(Hopi bon. Ik kan daar niet vrijuit over praten Vincent. Ook dm wordt gecheckt dus dat gaat ook niet. Binnenkort onthul ik mijn memoires. Geschreven door Michel van Egmond. Daar staat meer in.)
quote:Apenheul komt met 'Tinder voor orang-oetans
De Apenheul onderzoekt of orang-oetanvrouwen door op een touchscreen foto's te bekijken al een voorkeur kunnen aangeven voor potentiële partners, voordat die op het vliegtuig naar Nederland worden gezet. Het Apeldoornse dierenpark noemt het onderzoek dat de komende vier jaar wordt uitgevoerd 'Tinder voor orang-oetans', bericht De Stentor.
Apenheul wil graag dat orang-oetan Samboja een keer zwanger wordt, maar wel van een man die door het internationale fokprogramma wordt geselecteerd. Als zo'n man wordt gevonden, kan hij bijvoorbeeld vanuit Singapore op transport. Eenmaal in Nederland is het dan maar afwachten of het klikt tussen de beoogde tortelduifjes.
Daarom zou het helpen als vooraf al duidelijk is of er een vonk overslaat. Apenheul hoopt via het vier jaar durende emotie-onderzoek handvatten te vinden.
http://m.telegraaf.nl/art(...)er-voor-orang-oetans
Is cock al aan het bangen?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 08:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
GOEDEMORGEN VRIENDEN en eventueel aanwezige vijanden
Als je geen mental breakdown hebt ondergaan, is het niet leeswaardig.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 08:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
(Hopi bon. Ik kan daar niet vrijuit over praten Vincent. Ook dm wordt gecheckt dus dat gaat ook niet. Binnenkort onthul ik mijn memoires. Geschreven door Michel van Egmond. Daar staat meer in.)
Daarvoor hoef je toch niet daar al te zijn. Je kan dat toch ook hier doen?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 08:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij hebt echt het geheugen van een goudvis hè?
Tuurlijkquote:Op dinsdag 31 januari 2017 08:41 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Als je geen mental breakdown hebt ondergaan, is het niet leeswaardig.
Kunnen alle mods alle dm's en pm's lezen?
Ik dacht altijd dat ie vast zat in de trein, maar daar gaat zijn meeste tijd in zitten.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 08:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Waarom denk je dat stijn amper post?
Niets mis met filterkoffie. Lekker retro.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 08:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wakker worden met de volkskrant, filterkoffie , boterhammen met komijnekaas en een glas melk.
Het is bijna vulgair zo Nederlands
Ik geef je geen antwoord. Doei.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 08:38 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Bepaal ik wel. Gewoon antwoord geven als een ouder persoon iets aan je vraagt.
Sowquote:Op dinsdag 31 januari 2017 08:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik geef je geen antwoord. Doei.
Hoeveel schepjes doe jij per kopjequote:Op dinsdag 31 januari 2017 08:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Niets mis met filterkoffie. Lekker retro.
Goed voorbeeld waar het misgaat in de maatschappij.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 08:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zolang zijn penis nog altijd korter is dan die van mij hecht ik weinig tot geen waarde aan dat soort opmerkingen.quote:
Had je mathieu z'n tweet gezienquote:Op dinsdag 31 januari 2017 08:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik doe alleen kannen.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 08:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoeveel schepjes doe jij per kopje
Pubertijdquote:Op dinsdag 31 januari 2017 08:49 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Goed voorbeeld waar het misgaat in de maatschappij.
Ja netquote:Op dinsdag 31 januari 2017 10:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Al binnen? Hier komt het tussen 12 en 1.
[ afbeelding ]
Ajax heeft wel geleerd door nu zelf dit soort spelers te halen ipv 3 jaar later te kopen van een Groningen of Heerenveen.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 10:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is de nieuwe Neymar he, dan maakt dat allemaal niet uit.
Mwah, eigenlijk is dat veel beter.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 10:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ajax heeft wel geleerd door nu zelf dit soort spelers te halen ipv 3 jaar later te kopen van een Groningen of Heerenveen.
Nieuwe Kerlonquote:Op dinsdag 31 januari 2017 10:20 schreef JanCees het volgende:
VBL / David Neres voor 4,5 jaar naar Ajax.
koopclub
Ga je nu al zo beginnen? Gadverdamme.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 10:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is de nieuwe Neymar he, dan maakt dat allemaal niet uit.
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 10:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga je nu al zo beginnen? Gadverdamme.
Heb nog wel wat zyklon B voor je.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 10:31 schreef Befbekje het volgende:
Mijn tiende post na deze is mijn 4045e.. Ik hoop dat jullie 'm allemaal met mij willen vieren.. Limonade, Bionade en chips in de hoek..
Ik leef blijkbaar teveel in een film, want ik heb bij dit soort beelden altijd het idee: ze weten het merk van de auto (misschien wel een aantal cijfers/letters van het kenteken). Vervolgens ga je aan de slag met de eliminatie-methode. En zo verklein je het aantal verdachten..quote:
Goede speler! Af en toe een beetje een heethoofd, maar zal wel in het pulletje vallen.quote:
Is transfervrij vertrokken naar NAC. Speelt daar regelmatig volgens mij.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 10:55 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Goede speler! Af en toe een beetje een heethoofd, maar zal wel in het pulletje vallen.
Hoe is het trouwens met die andere buitenspeler die ze hadden verhuurd aan Dordrecht die ernstige beenblessure (breuk of knie) had? Korte of zo? Is ook een aardige speler..
Dit heeft het meer nodig.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:08 schreef kapiteintje het volgende:
Dit topic heeft meer Fouradi nodig.
Wat een warme groet. Bedankt kapogodquote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We hebben een H
We hebben een K
We hebben een God
H-K-GOD!
quote:
#bringbackhotmail.comquote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:13 schreef napoleonfour het volgende:
oh dat outlook.com is echt een drama. eens kijken of ik ergens anders mijn email kan beheren zonder dat ik mijn adres kwijt raak.
Echt hoor, heb gister avond een email verstuurd. Althans dat dacht ik, hij is dus niet verzonden. Met je tering hippe AJAX-zooi.quote:
Die reclamebalk aan de rechterkant kun je ook niet meer wegklikken.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Echt hoor, heb gister avond een email verstuurd. Althans dat dacht ik, hij is dus niet verzonden. Met je tering hippe AJAX-zooi.
Voor de grap eens Radio 1 luisteren nu, gaat over trump en deze man huilt bijna dat het geen killary is geworden.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die reclamebalk aan de rechterkant kun je ook niet meer wegklikken.
Radio 1 is echt verschrikkelijk. Ik houd het lekker bij BNR en mijn matti Bernard Hammelburg.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Voor de grap eens Radio 1 luisteren nu, gaat over trump en deze man huilt bijna dat het geen killary is geworden.
BNR in de ochtend is een drama met dat hoofddoekje.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:20 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Radio 1 is echt verschrikkelijk. Ik houd het lekker bij BNR en mijn matti Bernard Hammelburg.
[ afbeelding ]
Niet naar stubru luisterenquote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:20 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Radio 1 is echt verschrikkelijk. Ik houd het lekker bij BNR en mijn matti Bernard Hammelburg.
[ afbeelding ]
Bokitogedrag.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
BNR in de ochtend is een drama met dat hoofddoekje.
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:20 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Radio 1 is echt verschrikkelijk. Ik houd het lekker bij BNR ....
BNR genot.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:20 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dat Lamia? Draagt ze een hoofddoekje?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
BNR in de ochtend is een drama met dat hoofddoekje.
quote:
Ik begin Wilfred Genee beu te worden op vrijdag. Telkens die act om mensen uit de kast te lokken in interviews. Vermoeiend.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:23 schreef opperkleurder het volgende:
Sven Kockelmann vind ik meestal een prima interviewer.
Op maandag vind je het weer een toffe peerquote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik begin Wilfred Genee beu te worden op vrijdag. Telkens die act om mensen uit de kast te lokken in interviews. Vermoeiend.
Dat interview programma op tv was tenenkrommend.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik begin Wilfred Genee beu te worden op vrijdag. Telkens die act om mensen uit de kast te lokken in interviews. Vermoeiend.
Deze inbeller is een held. Zegt het eens/quote:
Kutmuziek vraagt om een kutreactiequote:
Jezus man..quote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tot zover mijn bijdrage
Het nieuws van alle kantenquote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Deze inbeller is een held. Zegt het eens/
Die derde zou ik hard raken.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tot zover mijn bijdrage
Nee. Ik kijk geen VI meer.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Op maandag vind je het weer een toffe peer
Je weet ook niet wat je wilt hé :S
deze man zit in een kerk ofzo, alhoewel, zijn accent kennende een moskee.quote:
Of op het toilet.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
deze man zit in een kerk ofzo, alhoewel, zijn accent kennende een moskee.
Ik hoop juist op zo'n soort show op tv. Dagelijkse tv-show Wilfred of zo. Stelt de vragen die anderen niet willen stellen. Hoe vervelend en vermoeiend ook.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er kwam wel een boel poep uit ja.quote:
quote:
20 jaar geleden zou ik Catherine Keyl wel doen jaquote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Onlogisch haalt de dames van stal waar hij op fapte toen hij jong was in de jaren 80.
Je bent nog coulant. Laten we er 30 jaar van maken. Ik weet toen was je nog niet op leeftijd om haar te doen, maar gezien Keyl der beste jaren waren die 20 jaar geleden ook al voorbij.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
20 jaar geleden zou ik Catherine Keyl wel doen ja
Heerlijk man. Die bril een beetje van der kop afbeuken.
9292.nlquote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik moet morgen met de bus naar Gent van Middelburg das echt niet uit te zoeken hoe dat werkt
Kutsites
https://www.connexxion.nl(...)2&tijd=0805&dgCode=7quote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik moet morgen met de bus naar Gent van Middelburg das echt niet uit te zoeken hoe dat werkt
Kutsites
Hoelang hik je er al tegenaan?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:48 schreef opperkleurder het volgende:
Mijn projectleider vertrekt en moet haar na mijn vakantie gaan waarnemen. Hoop dat die promotie er dan ook eindelijk aan gaat komen.
Hoeveel extra geld krijg je danquote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:48 schreef opperkleurder het volgende:
Mijn projectleider vertrekt en moet haar na mijn vakantie gaan waarnemen. Hoop dat die promotie er dan ook eindelijk aan gaat komen.
Gister ubertje in warschau gepakt 2 keerquote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:53 schreef vincenzo78 het volgende:
Functioneert in NL/Be Uber eigenlijk? Of is dat alleen binnen bepaalde steden?
Alleen randstadquote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:53 schreef vincenzo78 het volgende:
Pfoe, ik weet niet of er een directe van Gent naar Terneuzen gaat, anders moet je Gent - Antwerpen, Antwerpen - Hulst (lijn 19, de "Breda-bus"), Hulst - Terneuzen (zal vast lijn 1 zijn) en dan Terneuzen - Middelburg pakken.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kutsites
als het hier was had ik zaterdag niet 1,5 uur in de kou hoeven staanquote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
in london gebruik ik niets anders meer.
In Den Haag is het alleen beschikbaar in het centrum. Vanuit mijn huisadres is er nooit iets beschikbaar.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:53 schreef vincenzo78 het volgende:
Lekker man zo'n allochtoontje die je goedkoop van a naar b brengt.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
als het hier was had ik zaterdag niet 1,5 uur in de kou hoeven staan
maat van me was een keer ingestapt bij illegale taxiquote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lekker man zo'n allochtoontje die je goedkoop van a naar b brengt.
daarom beter uberquote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
maat van me was een keer ingestapt bij illegale taxi
kwam ie bij zn huis aan gingen de deuren op slot en mocht ie zn portemonnee inleveren
kanker turken
Is ooit eens bij een student in ons gebouw in Tilburg gebeurd. Die is toen helemaal lijp geworden en in zelfverdediging die taxichauffeur een paar rossen op z'n kop gegeven. Daarna is hij bezopen in bed gekropen en de volgende dag stond de politie om 7:00 voor z'n deur om hem van z'n bed te lichten.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
maat van me was een keer ingestapt bij illegale taxi
kwam ie bij zn huis aan gingen de deuren op slot en mocht ie zn portemonnee inleveren
kanker turken
Die bus 20 gaat niet meer volgens mij.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:00 schreef kapiteintje het volgende:
Knut:
Lijn 20 Gent - Terneuzen Busstation Westerscheldetunnel
Lijn 50 Terneuzen Busstation W'scheldetunnel - Middelburg Station
Mag hopen dat de sjeiks deze vlucht gecharterd hebben.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
niet je roofvogel mee aan boord nemen
Dat denk ik niet. Mag bij die maatschappen.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mag hopen dat de sjeiks deze vlucht gecharterd hebben.
Ik zie dat je tegenwoordig via Zelzate moet idd. Lachwekkend. Ben je twee keer zo lang onderweg.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die bus 20 gaat niet meer volgens mij.
Moet er niet aan denken om een paar uur lang naast van die stinkbeesten te zitten.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Mag bij die maatschappen.
Al zal het wel praktisch zo zijn als je zogeel vogels mee neemt.
lolquote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is ooit eens bij een student in ons gebouw in Tilburg gebeurd. Die is toen helemaal lijp geworden en in zelfverdediging die taxichauffeur een paar rossen op z'n kop gegeven. Daarna is hij bezopen in bed gekropen en de volgende dag stond de politie om 7:00 voor z'n deur om hem van z'n bed te lichten.![]()
Was de overbuurman van een maat van mij, die heeft het allemaal door de spy hole van z'n deur kunnen bekijken.
Ik heb ooit een keer 7 uur naast een Indian die flink stonk naar kruiden gezeten.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken om een paar uur lang naast van die stinkbeesten te zitten.
Je mag wel iets vriendelijker spreken over die mannen met een theedoek op hun hoofd.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken om een paar uur lang naast van die stinkbeesten te zitten.
Die zijn ook vervelend.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je mag wel iets vriendelijker spreken over die mannen met een theedoek op hun hoofd.
Meestal doen alleen Chinezen dat.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die zijn ook vervelend.
Op BKK ruzie mee gehad omdat zo'n gek wilde voorkruipen.
Chinezenquote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Meestal doen alleen Chinezen dat.
8/10quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je mag wel iets vriendelijker spreken over die mannen met een theedoek op hun hoofd.
dat eerste meisje lijkt op die o rly-meme uil.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:09 schreef kapiteintje het volgende:
Vind het altijd fascinerend om de mensen die in de clip meedoen te bestuderen. En dan met name hun gezichtsuitdrukkingen als ze half mee willen zingen met een tekst die ze niet kennen.
Hahahaha wat is dezequote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
niet je roofvogel mee aan boord nemen
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dat eerste meisje lijkt op die o rly-meme uil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |