Mogelijk kon je eerder wel op trump zetten al.quote:Op maandag 30 januari 2017 23:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
16 juni stelde hij zich kandidaat
Moet gekund hebben?
dat is meer dan 987quote:Op maandag 30 januari 2017 23:52 schreef Elan het volgende:
A spokesperson for Paddy Power told Mirror Online that their odds on a Leicester City/Brexit/Trump triangle would have been a whopping 3,000,000/1.
Heeft niets met goedmensen te maken man.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:16 schreef napoleonfour het volgende:
Lijst met bewakers Auschwitz online
http://www.telegraaf.nl/b(...)chwitz_online__.html
Echt wat is het nut hiervan
fucking goedmensen.
Probleem hierbij is dat ik denk dat mensen nu voor eigen rechter gaan spelen.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heeft niets met goedmensen te maken man.
Interesseert Polen niets.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Probleem hierbij is dat ik denk dat mensen nu voor eigen rechter gaan spelen.
Het gaat mij niet om de polen Inso, dat zal mij worst wezen, gaat erop dat mensen nu klakkeloos een hele lijst online gooien van een historicus. Had deze lijst eerst intern gepubliceerd en de politie,laten we zeggen, een half jaar de tijd geven om deze mensen op te sporen.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Interesseert Polen niets.
De regering financiert gewoon zulke projecten zodat ze binnekort van de term Poolse vernietigingskampen af kunnen door aan te wijzen dat er vooral Duitsers werkte.
Staat er nog fam op?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:16 schreef napoleonfour het volgende:
Lijst met bewakers Auschwitz online
http://www.telegraaf.nl/b(...)chwitz_online__.html
Echt wat is het nut hiervan
fucking goedmensen.
Of die stukjes land aan Duitsland geven en dan hoge vergoeding vragen voor onderhoud.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Dan noemen ze het straks Duitse vernietigingskampen en vragen ze aan bak geld aan Merkel en consorten.
Lekker man.
Omdat die mensen gewoon de Poolse overheid zijnquote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om de polen Inso, dat zal mij worst wezen, gaat erop dat mensen nu klakkeloos een hele lijst online gooien van een historicus. Had deze lijst eerst intern gepubliceerd en de politie,laten we zeggen, een half jaar de tijd geven om deze mensen op te sporen.
Dat zou wel goed zijn.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Of die stukjes land aan Duitsland geven en dan hoge vergoeding vragen voor onderhoud.
Nee, het zijn poolse historici.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat die mensen gewoon de Poolse overheid zijn
Ja, dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee, het zijn poolse historici.
Wij weten beide dat die gasten gewoon lekker in Argentinië zitten.quote:
goede keusquote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Eet een appeltje
(granny smith)
Tyron vindt dit leuk
wat is de vierde.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:23 schreef napoleonfour het volgende:
JUST IN: EU Parliament's chief #Brexit negotiator Guy Verhofstadt says Donald Trump is a threat to the European Union
lekker ruzie maken met vier fronten :").
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |