Guy heeft ruzie met Putin, is tegen de brexit, dus heeft daar ruzie mee, maakt nu ruzie met Trump en in de Visegrad landen ligt hij ook niet echt geweldig. Visegrad is dus Hongarije, Polen, Slowakije en Tsjechië.Over de laatste kan Inso wel meer vertellen.quote:
dat wist ik welquote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Guy heeft ruzie met Putin, is tegen de brexit, dus heeft daar ruzie mee, maakt nu ruzie met Trump en in de Visegrad landen ligt hij ook niet echt geweldig. Visegrad is dus Hongarije, Polen, Slowakije en Tsjechië.Over de laatste kan Inso wel meer vertellen.
quote:Elle Marktplaats3 weeks ago
Onze zoontjes zijn fan van jou, Ismail! Ik heb je een PB gestuurd op Facebook, de oudste heeft zijn spreekbeurt over jou gedaan, nu is de hele klas fan van je! Ik ben met een Turkse man getrouwd, onze zoons zien in jou een role-model. Zo lief en leuk om te zien! Als getrouwde vrouw is het misschien niet passend te reageren op jouw video's, maar ik doe het uit naam van onze jongens!
Ah I see.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 07:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
een reactie op die treitervlogger
Wat diss je mattie Ismael? Ben je een racist of zo hé?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 08:00 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ah I see.
Dus er is een Hollandse vrouw die getrouwd is met een Turkse man. Tot zover geen probleem, maar dan verraadt deze vrouw de hoogte van haar EQ en IQ door Ismael Ilgun als rolmodel te bestempelen voor haar zoontjes.
Ismael (volgens mij hier geboren) kan nog niet eens 5 zinnen uitspreken zonder 14 taalfouten te maken. Ismael heeft zijn opleiding niet afgemaakt en lijkt hier ook weinig energie in te willen steken. Ismael krijgt nog alleen maar views als de negativiteit de boventoon voert.
Lekker voorbeeld voor je kinderen!
Je vergeet even dat Ismail allerlei dingen aangeboden krijgt, contract bij TopNotch heeft en ws ook iets met Ziggo gaat doen. Zijn eerste interview met de leider van No Surrender is ook al achter de rug. Toch een mooi land leven we in he, zulke jongens 3/4/5/6/7/8/9/10 etc kansen geven, ooit komt het goedquote:Op dinsdag 31 januari 2017 08:00 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ah I see.
Dus er is een Hollandse vrouw die getrouwd is met een Turkse man. Tot zover geen probleem, maar dan verraadt deze vrouw de hoogte van haar EQ en IQ door Ismael Ilgun als rolmodel te bestempelen voor haar zoontjes.
Ismael (volgens mij hier geboren) kan nog niet eens 5 zinnen uitspreken zonder 14 taalfouten te maken. Ismael heeft zijn opleiding niet afgemaakt en lijkt hier ook weinig energie in te willen steken. Ismael krijgt nog alleen maar views als de negativiteit de boventoon voert.
Lekker voorbeeld voor je kinderen!
Een interview met de leider van No Surrender?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 08:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je vergeet even dat Ismail allerlei dingen aangeboden krijgt, contract bij TopNotch heeft en ws ook iets met Ziggo gaat doen. Zijn eerste interview met de leider van No Surrender is ook al achter de rug. Toch een mooi land leven we in he, zulke jongens 3/4/5/6/7/8/9/10 etc kansen geven, ooit komt het goed
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 08:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een interview met de leider van No Surrender?
Url?
Hangen ze ook weer bij die dat winkelcetrum?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |