9292.nlquote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik moet morgen met de bus naar Gent van Middelburg das echt niet uit te zoeken hoe dat werkt
Kutsites
https://www.connexxion.nl(...)2&tijd=0805&dgCode=7quote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik moet morgen met de bus naar Gent van Middelburg das echt niet uit te zoeken hoe dat werkt
Kutsites
Hoelang hik je er al tegenaan?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:48 schreef opperkleurder het volgende:
Mijn projectleider vertrekt en moet haar na mijn vakantie gaan waarnemen. Hoop dat die promotie er dan ook eindelijk aan gaat komen.
Hoeveel extra geld krijg je danquote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:48 schreef opperkleurder het volgende:
Mijn projectleider vertrekt en moet haar na mijn vakantie gaan waarnemen. Hoop dat die promotie er dan ook eindelijk aan gaat komen.
Gister ubertje in warschau gepakt 2 keerquote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:53 schreef vincenzo78 het volgende:
Functioneert in NL/Be Uber eigenlijk? Of is dat alleen binnen bepaalde steden?
Alleen randstadquote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:53 schreef vincenzo78 het volgende:
Pfoe, ik weet niet of er een directe van Gent naar Terneuzen gaat, anders moet je Gent - Antwerpen, Antwerpen - Hulst (lijn 19, de "Breda-bus"), Hulst - Terneuzen (zal vast lijn 1 zijn) en dan Terneuzen - Middelburg pakken.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kutsites
kklulquote:
als het hier was had ik zaterdag niet 1,5 uur in de kou hoeven staanquote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
in london gebruik ik niets anders meer.
In Den Haag is het alleen beschikbaar in het centrum. Vanuit mijn huisadres is er nooit iets beschikbaar.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:53 schreef vincenzo78 het volgende:
Lekker man zo'n allochtoontje die je goedkoop van a naar b brengt.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
als het hier was had ik zaterdag niet 1,5 uur in de kou hoeven staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |