9292.nlquote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik moet morgen met de bus naar Gent van Middelburg das echt niet uit te zoeken hoe dat werkt
Kutsites
https://www.connexxion.nl(...)2&tijd=0805&dgCode=7quote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik moet morgen met de bus naar Gent van Middelburg das echt niet uit te zoeken hoe dat werkt
Kutsites
Hoelang hik je er al tegenaan?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:48 schreef opperkleurder het volgende:
Mijn projectleider vertrekt en moet haar na mijn vakantie gaan waarnemen. Hoop dat die promotie er dan ook eindelijk aan gaat komen.
Hoeveel extra geld krijg je danquote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:48 schreef opperkleurder het volgende:
Mijn projectleider vertrekt en moet haar na mijn vakantie gaan waarnemen. Hoop dat die promotie er dan ook eindelijk aan gaat komen.
Gister ubertje in warschau gepakt 2 keerquote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:53 schreef vincenzo78 het volgende:
Functioneert in NL/Be Uber eigenlijk? Of is dat alleen binnen bepaalde steden?
Alleen randstadquote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:53 schreef vincenzo78 het volgende:
Pfoe, ik weet niet of er een directe van Gent naar Terneuzen gaat, anders moet je Gent - Antwerpen, Antwerpen - Hulst (lijn 19, de "Breda-bus"), Hulst - Terneuzen (zal vast lijn 1 zijn) en dan Terneuzen - Middelburg pakken.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kutsites
als het hier was had ik zaterdag niet 1,5 uur in de kou hoeven staanquote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
in london gebruik ik niets anders meer.
In Den Haag is het alleen beschikbaar in het centrum. Vanuit mijn huisadres is er nooit iets beschikbaar.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:53 schreef vincenzo78 het volgende:
Lekker man zo'n allochtoontje die je goedkoop van a naar b brengt.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
als het hier was had ik zaterdag niet 1,5 uur in de kou hoeven staan
maat van me was een keer ingestapt bij illegale taxiquote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lekker man zo'n allochtoontje die je goedkoop van a naar b brengt.
daarom beter uberquote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
maat van me was een keer ingestapt bij illegale taxi
kwam ie bij zn huis aan gingen de deuren op slot en mocht ie zn portemonnee inleveren
kanker turken
Is ooit eens bij een student in ons gebouw in Tilburg gebeurd. Die is toen helemaal lijp geworden en in zelfverdediging die taxichauffeur een paar rossen op z'n kop gegeven. Daarna is hij bezopen in bed gekropen en de volgende dag stond de politie om 7:00 voor z'n deur om hem van z'n bed te lichten.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
maat van me was een keer ingestapt bij illegale taxi
kwam ie bij zn huis aan gingen de deuren op slot en mocht ie zn portemonnee inleveren
kanker turken
Die bus 20 gaat niet meer volgens mij.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:00 schreef kapiteintje het volgende:
Knut:
Lijn 20 Gent - Terneuzen Busstation Westerscheldetunnel
Lijn 50 Terneuzen Busstation W'scheldetunnel - Middelburg Station
Mag hopen dat de sjeiks deze vlucht gecharterd hebben.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
niet je roofvogel mee aan boord nemen
Dat denk ik niet. Mag bij die maatschappen.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mag hopen dat de sjeiks deze vlucht gecharterd hebben.
Ik zie dat je tegenwoordig via Zelzate moet idd. Lachwekkend. Ben je twee keer zo lang onderweg.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die bus 20 gaat niet meer volgens mij.
Moet er niet aan denken om een paar uur lang naast van die stinkbeesten te zitten.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Mag bij die maatschappen.
Al zal het wel praktisch zo zijn als je zogeel vogels mee neemt.
lolquote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is ooit eens bij een student in ons gebouw in Tilburg gebeurd. Die is toen helemaal lijp geworden en in zelfverdediging die taxichauffeur een paar rossen op z'n kop gegeven. Daarna is hij bezopen in bed gekropen en de volgende dag stond de politie om 7:00 voor z'n deur om hem van z'n bed te lichten.![]()
Was de overbuurman van een maat van mij, die heeft het allemaal door de spy hole van z'n deur kunnen bekijken.
Ik heb ooit een keer 7 uur naast een Indian die flink stonk naar kruiden gezeten.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken om een paar uur lang naast van die stinkbeesten te zitten.
Je mag wel iets vriendelijker spreken over die mannen met een theedoek op hun hoofd.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken om een paar uur lang naast van die stinkbeesten te zitten.
Die zijn ook vervelend.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je mag wel iets vriendelijker spreken over die mannen met een theedoek op hun hoofd.
Meestal doen alleen Chinezen dat.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die zijn ook vervelend.
Op BKK ruzie mee gehad omdat zo'n gek wilde voorkruipen.
Chinezenquote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Meestal doen alleen Chinezen dat.
8/10quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je mag wel iets vriendelijker spreken over die mannen met een theedoek op hun hoofd.
dat eerste meisje lijkt op die o rly-meme uil.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:09 schreef kapiteintje het volgende:
Vind het altijd fascinerend om de mensen die in de clip meedoen te bestuderen. En dan met name hun gezichtsuitdrukkingen als ze half mee willen zingen met een tekst die ze niet kennen.
Hahahaha wat is dezequote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
niet je roofvogel mee aan boord nemen
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dat eerste meisje lijkt op die o rly-meme uil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |