Is transfervrij vertrokken naar NAC. Speelt daar regelmatig volgens mij.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 10:55 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Goede speler! Af en toe een beetje een heethoofd, maar zal wel in het pulletje vallen.
Hoe is het trouwens met die andere buitenspeler die ze hadden verhuurd aan Dordrecht die ernstige beenblessure (breuk of knie) had? Korte of zo? Is ook een aardige speler..
Dit heeft het meer nodig.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:08 schreef kapiteintje het volgende:
Dit topic heeft meer Fouradi nodig.
Wat een warme groet. Bedankt kapogodquote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We hebben een H
We hebben een K
We hebben een God
H-K-GOD!
quote:
#bringbackhotmail.comquote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:13 schreef napoleonfour het volgende:
oh dat outlook.com is echt een drama. eens kijken of ik ergens anders mijn email kan beheren zonder dat ik mijn adres kwijt raak.
Echt hoor, heb gister avond een email verstuurd. Althans dat dacht ik, hij is dus niet verzonden. Met je tering hippe AJAX-zooi.quote:
Die reclamebalk aan de rechterkant kun je ook niet meer wegklikken.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Echt hoor, heb gister avond een email verstuurd. Althans dat dacht ik, hij is dus niet verzonden. Met je tering hippe AJAX-zooi.
Voor de grap eens Radio 1 luisteren nu, gaat over trump en deze man huilt bijna dat het geen killary is geworden.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die reclamebalk aan de rechterkant kun je ook niet meer wegklikken.
Radio 1 is echt verschrikkelijk. Ik houd het lekker bij BNR en mijn matti Bernard Hammelburg.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Voor de grap eens Radio 1 luisteren nu, gaat over trump en deze man huilt bijna dat het geen killary is geworden.
BNR in de ochtend is een drama met dat hoofddoekje.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:20 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Radio 1 is echt verschrikkelijk. Ik houd het lekker bij BNR en mijn matti Bernard Hammelburg.
[ afbeelding ]
Niet naar stubru luisterenquote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:20 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Radio 1 is echt verschrikkelijk. Ik houd het lekker bij BNR en mijn matti Bernard Hammelburg.
[ afbeelding ]
Bokitogedrag.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
BNR in de ochtend is een drama met dat hoofddoekje.
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:20 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Radio 1 is echt verschrikkelijk. Ik houd het lekker bij BNR ....
BNR genot.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:20 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dat Lamia? Draagt ze een hoofddoekje?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
BNR in de ochtend is een drama met dat hoofddoekje.
quote:
Ik begin Wilfred Genee beu te worden op vrijdag. Telkens die act om mensen uit de kast te lokken in interviews. Vermoeiend.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:23 schreef opperkleurder het volgende:
Sven Kockelmann vind ik meestal een prima interviewer.
Op maandag vind je het weer een toffe peerquote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik begin Wilfred Genee beu te worden op vrijdag. Telkens die act om mensen uit de kast te lokken in interviews. Vermoeiend.
Dat interview programma op tv was tenenkrommend.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik begin Wilfred Genee beu te worden op vrijdag. Telkens die act om mensen uit de kast te lokken in interviews. Vermoeiend.
Deze inbeller is een held. Zegt het eens/quote:
Kutmuziek vraagt om een kutreactiequote:
Jezus man..quote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tot zover mijn bijdrage
Het nieuws van alle kantenquote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Deze inbeller is een held. Zegt het eens/
Die derde zou ik hard raken.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tot zover mijn bijdrage
Nee. Ik kijk geen VI meer.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Op maandag vind je het weer een toffe peer
Je weet ook niet wat je wilt hé :S
deze man zit in een kerk ofzo, alhoewel, zijn accent kennende een moskee.quote:
Of op het toilet.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
deze man zit in een kerk ofzo, alhoewel, zijn accent kennende een moskee.
Ik hoop juist op zo'n soort show op tv. Dagelijkse tv-show Wilfred of zo. Stelt de vragen die anderen niet willen stellen. Hoe vervelend en vermoeiend ook.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er kwam wel een boel poep uit ja.quote:
quote:
20 jaar geleden zou ik Catherine Keyl wel doen jaquote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Onlogisch haalt de dames van stal waar hij op fapte toen hij jong was in de jaren 80.
Je bent nog coulant. Laten we er 30 jaar van maken. Ik weet toen was je nog niet op leeftijd om haar te doen, maar gezien Keyl der beste jaren waren die 20 jaar geleden ook al voorbij.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
20 jaar geleden zou ik Catherine Keyl wel doen ja
Heerlijk man. Die bril een beetje van der kop afbeuken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |