Als je geen mental breakdown hebt ondergaan, is het niet leeswaardig.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 08:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
(Hopi bon. Ik kan daar niet vrijuit over praten Vincent. Ook dm wordt gecheckt dus dat gaat ook niet. Binnenkort onthul ik mijn memoires. Geschreven door Michel van Egmond. Daar staat meer in.)
Daarvoor hoef je toch niet daar al te zijn. Je kan dat toch ook hier doen?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 08:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij hebt echt het geheugen van een goudvis hè?
Tuurlijkquote:Op dinsdag 31 januari 2017 08:41 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Als je geen mental breakdown hebt ondergaan, is het niet leeswaardig.
Kunnen alle mods alle dm's en pm's lezen?
Ik dacht altijd dat ie vast zat in de trein, maar daar gaat zijn meeste tijd in zitten.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 08:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Waarom denk je dat stijn amper post?
Niets mis met filterkoffie. Lekker retro.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 08:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wakker worden met de volkskrant, filterkoffie , boterhammen met komijnekaas en een glas melk.
Het is bijna vulgair zo Nederlands
Ik geef je geen antwoord. Doei.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 08:38 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Bepaal ik wel. Gewoon antwoord geven als een ouder persoon iets aan je vraagt.
Sowquote:Op dinsdag 31 januari 2017 08:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik geef je geen antwoord. Doei.
Hoeveel schepjes doe jij per kopjequote:Op dinsdag 31 januari 2017 08:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Niets mis met filterkoffie. Lekker retro.
Goed voorbeeld waar het misgaat in de maatschappij.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 08:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zolang zijn penis nog altijd korter is dan die van mij hecht ik weinig tot geen waarde aan dat soort opmerkingen.quote:
Had je mathieu z'n tweet gezienquote:Op dinsdag 31 januari 2017 08:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik doe alleen kannen.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 08:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoeveel schepjes doe jij per kopje
Pubertijdquote:Op dinsdag 31 januari 2017 08:49 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Goed voorbeeld waar het misgaat in de maatschappij.
Ja netquote:Op dinsdag 31 januari 2017 10:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Al binnen? Hier komt het tussen 12 en 1.
[ afbeelding ]
Ajax heeft wel geleerd door nu zelf dit soort spelers te halen ipv 3 jaar later te kopen van een Groningen of Heerenveen.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 10:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is de nieuwe Neymar he, dan maakt dat allemaal niet uit.
Mwah, eigenlijk is dat veel beter.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 10:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ajax heeft wel geleerd door nu zelf dit soort spelers te halen ipv 3 jaar later te kopen van een Groningen of Heerenveen.
Nieuwe Kerlonquote:Op dinsdag 31 januari 2017 10:20 schreef JanCees het volgende:
VBL / David Neres voor 4,5 jaar naar Ajax.
koopclub
Ga je nu al zo beginnen? Gadverdamme.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 10:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is de nieuwe Neymar he, dan maakt dat allemaal niet uit.
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 10:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga je nu al zo beginnen? Gadverdamme.
Heb nog wel wat zyklon B voor je.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 10:31 schreef Befbekje het volgende:
Mijn tiende post na deze is mijn 4045e.. Ik hoop dat jullie 'm allemaal met mij willen vieren.. Limonade, Bionade en chips in de hoek..
Ik leef blijkbaar teveel in een film, want ik heb bij dit soort beelden altijd het idee: ze weten het merk van de auto (misschien wel een aantal cijfers/letters van het kenteken). Vervolgens ga je aan de slag met de eliminatie-methode. En zo verklein je het aantal verdachten..quote:
Goede speler! Af en toe een beetje een heethoofd, maar zal wel in het pulletje vallen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |