Wat diss je mattie Ismael? Ben je een racist of zo hé?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 08:00 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ah I see.
Dus er is een Hollandse vrouw die getrouwd is met een Turkse man. Tot zover geen probleem, maar dan verraadt deze vrouw de hoogte van haar EQ en IQ door Ismael Ilgun als rolmodel te bestempelen voor haar zoontjes.
Ismael (volgens mij hier geboren) kan nog niet eens 5 zinnen uitspreken zonder 14 taalfouten te maken. Ismael heeft zijn opleiding niet afgemaakt en lijkt hier ook weinig energie in te willen steken. Ismael krijgt nog alleen maar views als de negativiteit de boventoon voert.
Lekker voorbeeld voor je kinderen!
Je vergeet even dat Ismail allerlei dingen aangeboden krijgt, contract bij TopNotch heeft en ws ook iets met Ziggo gaat doen. Zijn eerste interview met de leider van No Surrender is ook al achter de rug. Toch een mooi land leven we in he, zulke jongens 3/4/5/6/7/8/9/10 etc kansen geven, ooit komt het goedquote:Op dinsdag 31 januari 2017 08:00 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ah I see.
Dus er is een Hollandse vrouw die getrouwd is met een Turkse man. Tot zover geen probleem, maar dan verraadt deze vrouw de hoogte van haar EQ en IQ door Ismael Ilgun als rolmodel te bestempelen voor haar zoontjes.
Ismael (volgens mij hier geboren) kan nog niet eens 5 zinnen uitspreken zonder 14 taalfouten te maken. Ismael heeft zijn opleiding niet afgemaakt en lijkt hier ook weinig energie in te willen steken. Ismael krijgt nog alleen maar views als de negativiteit de boventoon voert.
Lekker voorbeeld voor je kinderen!
Een interview met de leider van No Surrender?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 08:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je vergeet even dat Ismail allerlei dingen aangeboden krijgt, contract bij TopNotch heeft en ws ook iets met Ziggo gaat doen. Zijn eerste interview met de leider van No Surrender is ook al achter de rug. Toch een mooi land leven we in he, zulke jongens 3/4/5/6/7/8/9/10 etc kansen geven, ooit komt het goed
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 08:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een interview met de leider van No Surrender?
Url?
Hangen ze ook weer bij die dat winkelcetrum?quote:
Het meest trieste blijf ik zijn totale ontwikkeling vinden als mens. Mensen die hier geboren zijn en de eigen taal niet eens onder de knie hebben (icm een accent uit het land waar hun ouders vandaan komen).quote:Op dinsdag 31 januari 2017 08:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat diss je mattie Ismael? Ben je een racist of zo hé?
Ja soms geloof ikquote:Op dinsdag 31 januari 2017 08:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hangen ze ook weer bij die dat winkelcetrum?
Na alle initiële commotie en zijn samenwerking met TN is het wat betreft views alleen maar minder geworden. Nadat zogenaamd een switch heeft gemaakt naar positiviteit, is het wonder als een filmpje nog 50k aan views haalt.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 08:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je vergeet even dat Ismail allerlei dingen aangeboden krijgt, contract bij TopNotch heeft en ws ook iets met Ziggo gaat doen. Zijn eerste interview met de leider van No Surrender is ook al achter de rug. Toch een mooi land leven we in he, zulke jongens 3/4/5/6/7/8/9/10 etc kansen geven, ooit komt het goed
Als het aan mij ligt moet die gozer compleet genegeerd worden, maar ook echt die gastjes stellen echt helemaal niks voor.. die vriendjes ook met die stoere praat ertussendoor... Zijn allemaal kippenbotjes man..quote:Op dinsdag 31 januari 2017 08:20 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Na alle initiële commotie en zijn samenwerking met TN is het wat betreft views alleen maar minder geworden. Nadat zogenaamd een switch heeft gemaakt naar positiviteit, is het wonder als een filmpje nog 50k aan views haalt.
Gisteren was weer een uitzondering nadat Ismael met zijn haakneus tegen de hand van een politieagente was aangelopen. Volgens liepen de views van dat filmpje alweer snel tegen de 100K aan.
Ik vind het niet erg als mensen kansen krijgen. Zolang ze hem uiteindelijk maar pakken, maar eerlijk gezegd is het wel triest met ie gesteld als Ismael Ilgun je voorbeeld is. Des te meer Eem voorbeeld dat er in Nederland veel meer leeghoofden rondlopen dan ik altijd heb gedacht.
Ik ga af en toe nog vluchtig door de filmpjes heen maar volgens mij komt de oude crew niet meer in beeld of werd te heet onder hun voeten?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 08:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt moet die gozer compleet genegeerd worden, maar ook echt die gastjes stellen echt helemaal niks voor.. die vriendjes ook met die stoere praat ertussendoor... Zijn allemaal kippenbotjes man..
Ja pit pit pit zie je nog weleens achter de banken schuilenquote:Op dinsdag 31 januari 2017 08:28 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik ga af en toe nog vluchtig door de filmpjes heen maar volgens mij komt de oude crew niet meer in beeld of werd te heet onder hun voeten?
Fawaka Lans? Je komt zo vriendelijk over. In mijn beleving gaat er geen dag voorbij of je hebt een ban aan je broek hangen. Mis ik deze gedragingen van je of ga je helemaal los in andere sc's? Of ben je het doelwit van bepaalde mods?quote:
Zit je weer vast in de trein?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 08:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit topic.
Voor als je wilde weten of drugs goed voor je zijn.
welk topic?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 08:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit topic.
Voor als je wilde weten of drugs goed voor je zijn.
(Hopi bon. Ik kan daar niet vrijuit over praten Vincent. Ook dm wordt gecheckt dus dat gaat ook niet. Binnenkort onthul ik mijn memoires. Geschreven door Michel van Egmond. Daar staat meer in.)quote:Op dinsdag 31 januari 2017 08:31 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Fawaka Lans? Je komt zo vriendelijk over. In mijn beleving gaat er geen dag voorbij of je hebt een ban aan je broek hangen. Mis ik deze gedragingen van je of ga je helemaal los in andere sc's? Of ben je het doelwit van bepaalde mods?
Broodjes met wat?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 08:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zit thuis en eet broodjes. Ik moet over een half uur weg.
Wel in lettertype 22? Anders kan ik het niet volgenquote:Op dinsdag 31 januari 2017 08:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
(Hopi bon. Ik kan daar niet vrijuit over praten Vincent. Ook dm wordt gecheckt dus dat gaat ook niet. Binnenkort onthul ik mijn memoires. Geschreven door Michel van Egmond. Daar staat meer in.)
quote:Apenheul komt met 'Tinder voor orang-oetans
De Apenheul onderzoekt of orang-oetanvrouwen door op een touchscreen foto's te bekijken al een voorkeur kunnen aangeven voor potentiële partners, voordat die op het vliegtuig naar Nederland worden gezet. Het Apeldoornse dierenpark noemt het onderzoek dat de komende vier jaar wordt uitgevoerd 'Tinder voor orang-oetans', bericht De Stentor.
Apenheul wil graag dat orang-oetan Samboja een keer zwanger wordt, maar wel van een man die door het internationale fokprogramma wordt geselecteerd. Als zo'n man wordt gevonden, kan hij bijvoorbeeld vanuit Singapore op transport. Eenmaal in Nederland is het dan maar afwachten of het klikt tussen de beoogde tortelduifjes.
Daarom zou het helpen als vooraf al duidelijk is of er een vonk overslaat. Apenheul hoopt via het vier jaar durende emotie-onderzoek handvatten te vinden.
http://m.telegraaf.nl/art(...)er-voor-orang-oetans
Is cock al aan het bangen?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 08:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
GOEDEMORGEN VRIENDEN en eventueel aanwezige vijanden
Als je geen mental breakdown hebt ondergaan, is het niet leeswaardig.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 08:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
(Hopi bon. Ik kan daar niet vrijuit over praten Vincent. Ook dm wordt gecheckt dus dat gaat ook niet. Binnenkort onthul ik mijn memoires. Geschreven door Michel van Egmond. Daar staat meer in.)
Daarvoor hoef je toch niet daar al te zijn. Je kan dat toch ook hier doen?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 08:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij hebt echt het geheugen van een goudvis hè?
Tuurlijkquote:Op dinsdag 31 januari 2017 08:41 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Als je geen mental breakdown hebt ondergaan, is het niet leeswaardig.
Kunnen alle mods alle dm's en pm's lezen?
Ik dacht altijd dat ie vast zat in de trein, maar daar gaat zijn meeste tijd in zitten.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 08:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Waarom denk je dat stijn amper post?
Niets mis met filterkoffie. Lekker retro.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 08:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wakker worden met de volkskrant, filterkoffie , boterhammen met komijnekaas en een glas melk.
Het is bijna vulgair zo Nederlands
Ik geef je geen antwoord. Doei.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 08:38 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Bepaal ik wel. Gewoon antwoord geven als een ouder persoon iets aan je vraagt.
Sowquote:Op dinsdag 31 januari 2017 08:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik geef je geen antwoord. Doei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |