SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
wat nou als je naar een bruiloft moet?!quote:Op maandag 30 januari 2017 23:09 schreef Doublepain het volgende:
Die blondje heeft wel een lelijk gebit/lachje
quote:Op maandag 30 januari 2017 23:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
wat nou als je naar een bruiloft moet?!
Maakt niet uit. In de OP staat tenminste een keer dragelijke muziek.quote:Op maandag 30 januari 2017 23:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De topicpointer is wel heel erg mwa zeg, Ron
Vies wijfquote:Op maandag 30 januari 2017 23:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
Komt niks zinnigs uit he die Halsema
even zappenquote:Op maandag 30 januari 2017 23:16 schreef opperkleurder het volgende:
Volgens meneer Groenenhuizen hebben mensen uit Irak of Syrie nog nooit een terroristische moord gepleegd.
Ik ga even in een hoekje huilen.
Vluchtelingen uit die landen hebben nog nooit Amerikaanse slachtoffers op Amerikaans grondgebied gemaakt.quote:Op maandag 30 januari 2017 23:16 schreef opperkleurder het volgende:
Volgens meneer Groenenhuizen hebben mensen uit Irak of Syrie nog nooit een terroristische moord gepleegd.
Ik ga even in een hoekje huilen.
alsnogquote:Op maandag 30 januari 2017 23:19 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Vluchtelingen uit die landen hebben nog nooit Amerikaanse slachtoffers op Amerikaans grondgebied gemaakt.
Nuance..
Twello ligt in Gelderland, pikkebaas.quote:Op maandag 30 januari 2017 23:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maakt niet uit. In de OP staat tenminste een keer dragelijke muziek.
Goed, ik ga slapen. Zie ik je morgen rond 7:00 in Twello?
Vooral dat laatste.quote:Op maandag 30 januari 2017 23:26 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Jij en DP hebben aandelen Trump? Of worden jullie moe van die simpele linkse Trumphaters?
Ik had aandelen in Trumpquote:Op maandag 30 januari 2017 23:26 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Jij en DP hebben aandelen Trump? Of worden jullie moe van die simpele linkse Trumphaters?
4x je geld ofzo was dat toenquote:Op maandag 30 januari 2017 23:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik had aandelen in Trump
Goeie bet was dat
en brexitquote:Op maandag 30 januari 2017 23:38 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Beste bets 2016 waren Leicester City kampioen en Trump president VS.
Inso en ik zagen beide aankomen.quote:Op maandag 30 januari 2017 23:38 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Beste bets 2016 waren Leicester City kampioen en Trump president VS.
Wat kut zeg een retour vliegenquote:Op maandag 30 januari 2017 23:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan kan ik straks met een gerust hart slapen.
Pensioen? Ik denk zelfs een privé-eilandquote:Op maandag 30 januari 2017 23:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
en brexit
Als je die alle drie als combi had kon je met pensioen
2 keer een slecht business lounge buffet eten.quote:
Ja hequote:Op maandag 30 januari 2017 23:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
en brexit
Ik heb alle 3 voorspeld, maar helaas geen geld op gezet.quote:Op maandag 30 januari 2017 23:40 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Pensioen? Ik denk zelfs een privé-eiland
quote:Op maandag 30 januari 2017 21:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoi Doublepain, zie OP.Misschien kan jij hem helpen.
Ik leef met je mee man. Wat betaalde je voor de retour?quote:Op maandag 30 januari 2017 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
2 keer een slecht business lounge buffet eten.
Wat treurig zeg.
Ik had 2 van de 3..quote:Op maandag 30 januari 2017 23:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
en brexit
Rond de 120 econ.quote:Op maandag 30 januari 2017 23:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik leef met je mee man. Wat betaalde je voor de retour?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |