SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
o Mensen die aan de OP zitten.
daar heb ik niks aanquote:Op zondag 22 januari 2017 13:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In Den Haag heb je er veel meer en betere.
Royal Indian Tandoori Restaurant, Nieuwe Binnenweg 85A. Wel eens geweest en was erg lekker.quote:Op zondag 22 januari 2017 13:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
daar heb ik niks aan
indiaas oid mag ook
uh okquote:Op zondag 22 januari 2017 13:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan steek je wat huizen in de fik, weet je zeker dat je aan kunt schuiven.
zelfs volgende zondag is bezetquote:Op zondag 22 januari 2017 13:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is niet zo groot en erg populair. Goed om te onthouden dan.
Goed verhaal.quote:Op zondag 22 januari 2017 13:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan steek je wat huizen in de fik, weet je zeker dat je aan kunt schuiven.
Ik zag dit voorbij komen op Twitter, derhalve.quote:Op zondag 22 januari 2017 13:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Van welke facebookgroepen ben jij lid dat je dit soort berichten krijgt?
Ik baal wel dat het de afgelopen dagen niet heeft geregend. Begint ondertussen wel te stinken.quote:Op zondag 22 januari 2017 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zag dit voorbij komen op Twitter, derhalve.
JCtwitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 21-01-2017 om 05:56:15THANK YOU for another wonderful evening in Washington, D.C. TOGETHER, we will MAKE AMERICA GREAT AGAIN🇺🇸 https://t.co/V3aoj9RUh4 reageer retweet
Ik verwijder de Amerika-tweets maar even uit mijn Tweetdeck voor een tijdje.quote:Op zondag 22 januari 2017 13:20 schreef Doublepain het volgende:
JCtwitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 21-01-2017 om 05:56:15THANK YOU for another wonderful evening in Washington, D.C. TOGETHER, we will MAKE AMERICA GREAT AGAIN🇺🇸 https://t.co/V3aoj9RUh4 reageer retweet
Kijk het filmpje, prachtig hoorquote:Op zondag 22 januari 2017 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik verwijder de Amerika-tweets maar even uit mijn Tweetdeck voor een tijdje.
Ik zal af en toe wel op zijn timeline kijken maar die hele shitstroom aan tweets van het gepeupelte over de apocalyps is vreselijk.quote:
#CleanCoalquote:Op zondag 22 januari 2017 13:24 schreef Typisch het volgende:
Blijft toch een bizar verschil in uitstraling Obama vs Trump.
Je bent zelf een vieze wijf..quote:Op zondag 22 januari 2017 13:09 schreef Scrummie het volgende:
Jezus, kan dat vieze wijf uit de OP? Befbekje zeker weer.
Wat ben je mad en misschien ook wel een beetje jelly.quote:Op zondag 22 januari 2017 13:23 schreef Smoofie het volgende:
Zou trump op zichzelf trekken of op zn dochter?
Ivanka is wel goddelijk ja.quote:Op zondag 22 januari 2017 13:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat ben je mad en misschien ook wel een beetje jelly.
Hoi LR.quote:Op zondag 22 januari 2017 13:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat ben je mad en misschien ook wel een beetje jelly.
mooie vrouw jaquote:
Ivanka neemt ook de rol van first lady op haar. Geen grap. Melania blijft in NY wonen.quote:Op zondag 22 januari 2017 13:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
mooie vrouw ja
obama zei dat zijn vrouw niet gekozen heeft voor een rol als first lady, maar die van trump al helemaal niet
die wilde gewoon een sugar daddy
Als hij daarwerkelijk op die wijze over zijn opvolger spreekt vind ik het maar een triest mannetje.quote:Op zondag 22 januari 2017 13:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
mooie vrouw ja
obama zei dat zijn vrouw niet gekozen heeft voor een rol als first lady, maar die van trump al helemaal niet
die wilde gewoon een sugar daddy
watquote:Op zondag 22 januari 2017 13:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als hij daarwerkelijk op die wijze over zijn opvolger spreekt vind ik het maar een triest mannetje.
Bushgodquote:Op zondag 22 januari 2017 13:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Bush heeft gewoon acht jaar zijn bek dichtgehouden volgens mij over Obama.
En met een poncho gespeeld.
[ afbeelding ]
Ik heb een nieuwe Youtube sensatie gevondenquote:Op zondag 22 januari 2017 13:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goede uitstraling iig.
[..]
Hoi!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op zondag 22 januari 2017 13:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hier is toch niks mis mee?Wel met de vijfde van links.. Dat zijn toch geen billen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Melania en Barron verhuizen later omdat Barron eerst het schooljaar moet afmaken.quote:Op zondag 22 januari 2017 13:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ivanka neemt ook de rol van first lady op haar. Geen grap. Melania blijft in NY wonen.
Ik heb ook niet gezegd dat het voor de duur van 4 jaar was.quote:Op zondag 22 januari 2017 13:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
Melania en Barron verhuizen later omdat Barron eerst het schooljaar moet afmaken.
Stop met deze #fakenews
oke danquote:Op zondag 22 januari 2017 13:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gezegd dat het voor de duur van 4 jaar was.…
Sean Spicergod heeft de media aangepakt over die fakenewsquote:Op zondag 22 januari 2017 13:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Trump verspreidde vanochtend ook #FakeNews
Met fake newsquote:Op zondag 22 januari 2017 13:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
Sean Spicergod heeft de media aangepakt over die fakenews
Ik zal je post voor het gemak even quotenquote:Op zondag 22 januari 2017 14:10 schreef Befbekje het volgende:
Als Ajax wint vraag ik een permban aan..
mooi en geen nieuwe account aanmakenquote:Op zondag 22 januari 2017 14:10 schreef Befbekje het volgende:
"..geen *nieuw account aanmaken.."..quote:Op zondag 22 januari 2017 14:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
mooi en geen nieuwe account aanmaken
quote:Op zondag 22 januari 2017 14:10 schreef Befbekje het volgende:
quote:Op zondag 22 januari 2017 14:14 schreef Befbekje het volgende:
[..]
"..geen *nieuw account aanmaken.."..
quote:Op zondag 22 januari 2017 14:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als ajax nog weet te winnen word ik gek
dag lieverdquote:Op zondag 22 januari 2017 14:10 schreef Befbekje het volgende:
quote:Op zondag 22 januari 2017 14:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een rare kindertv dit. Elkaar met strontluiers ondergooien en de verliezer wordt kaalgeschoren.
Wat?quote:Op zondag 22 januari 2017 14:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een rare kindertv dit. Elkaar met strontluiers ondergooien en de verliezer wordt kaalgeschoren.
Als je nou zou zeggen dat het een Japans programma was, zou niemand raar opkijken.quote:Op zondag 22 januari 2017 14:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Ban BefBekje dan.quote:Op zondag 22 januari 2017 14:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als je nou zou zeggen dat het een Japans programma was, zou niemand raar opkijken.
SPOILER: tettenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op zondag 22 januari 2017 15:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Is dat xcachet?SPOILER: tettenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent zelf een mongool.quote:Op zondag 22 januari 2017 15:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Illustreren dat die tyson een mongool is
Wat een eindbaas, die Manson.quote:Op zondag 22 januari 2017 15:20 schreef onlogisch het volgende:
Daar moest ik aan denken bij de uitspraak van Scrummie.
hoe kom je bij die hotel in nyc zonder taxiquote:
Vlieg je op JFK?quote:Op zondag 22 januari 2017 15:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoe kom je bij die hotel in nyc zonder taxi
snap er nu al niks van
Gewoon de metro pakken.quote:Op zondag 22 januari 2017 15:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoe kom je bij die hotel in nyc zonder taxi
snap er nu al niks van
Moet ik 'm veranderen?quote:Op zondag 22 januari 2017 15:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik kan het moeilijk in een bepaalde context plaatsen.
Dan pak je de airtrain naar Jamaica Station en dan nog 20 minuten metrolijn E naar Queens Plaza. Dan nog goed 5 min lopen.quote:
Thanks onlo.. Ik heb aan jou een echte vriend..quote:Op zondag 22 januari 2017 15:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Feitelijk onjuist.
N1ek- is best een aanwinst voor deze SC.
Had korter verwacht.quote:Op zondag 22 januari 2017 15:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan pak je de airtrain naar Jamaica Station en dan nog 20 minuten metrolijn E naar Queens Plaza. Dan nog goed 5 min lopen.
onlogodquote:Op zondag 22 januari 2017 15:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Feitelijk onjuist.
N1ek- is best een aanwinst voor deze SC.
De totale tijd of iets specifiekers? Het is vlakbij Manhattan he.quote:Op zondag 22 januari 2017 15:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Had korter verwacht.
Op de map leek het kort
de totale tijdquote:Op zondag 22 januari 2017 15:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De totale tijd of iets specifiekers? Het is vlakbij Manhattan he.
Taxis zijn sowieso duur. Maar is heel goed te doen met metro en airtrain. Heb ik toen ook gedaan. Alleen de automaten voor metrokaartjes zijn best wel waardeloos. Niet altijd pakte ze mijn pas en er zijn best lange rijen omdat iedereen daar een kaartje moet halen als ze uit de trein komen.quote:Op zondag 22 januari 2017 15:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
de totale tijd
maar ging kijken wat taxi kostte naar die hotel
Ben gekke henkie niet.
even dit opschrijven
kan gewoon creditcard toch hoop ik?quote:Op zondag 22 januari 2017 15:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Taxis zijn sowieso duur. Maar is heel goed te doen met metro en airtrain. Heb ik toen ook gedaan. Alleen de automaten voor metrokaartjes zijn best wel waardeloos. Niet altijd pakte ze mijn pas en er zijn best lange rijen omdat iedereen daar een kaartje moet halen als ze uit de trein komen.
Ja, dacht ik wel.quote:Op zondag 22 januari 2017 15:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kan gewoon creditcard toch hoop ik?
eind aprilquote:Op zondag 22 januari 2017 15:37 schreef opperkleurder het volgende:
Wanneer ga je precies? Ga je een New York Pass nemen? Vond ik echt ideaal toen.
Ja, veel meer krijg je niet. Wij hadden toen een kaart voor 5 dagen, echt van attractie naar attractie gegaan toen.quote:Op zondag 22 januari 2017 15:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
eind april
denk wel
kreeg hele tijd ads van 20% off
5 dagen kaart is ook genoeg voor onsquote:Op zondag 22 januari 2017 15:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, veel meer krijg je niet. Wij hadden toen een kaart voor 5 dagen, echt van attractie naar attractie gegaan toen.
9/11 Memorial & Museumquote:Op zondag 22 januari 2017 15:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
5 dagen kaart is ook genoeg voor ons
Ik haak ff in;quote:Op zondag 22 januari 2017 15:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
9/11 Memorial & Museum
American Museum of Natural History
Circle Line Sightseeing Cruises
Empire State Building Observation Deck
Madame Tussauds New York
Museum of Modern Art (MoMA)
New York Transit Museum
Radio City Music Hall Stage Door Tour
Solomon R. Guggenheim Museum
Statue of Liberty and Ellis Island Immigration Museum
The Cathedral of St. John the Divine
The Metropolitan Museum of Art
Top of the Rock
Dit hebben wij toen gedaan met die kaart.
Toegang, daarnaast koop je natuurlijk nog een kaart voor onbeperkt OV (31 dollar voor een week)quote:Op zondag 22 januari 2017 15:46 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik haak ff in;
Is dit een kaart voor TOEGANG, of vervoer erheen?
Je loopt wel overal zo naar binnen ipv in de rij te staan en attracties zijn sowieso duur. Wij hadden hem er bijna 2x uit.quote:Op zondag 22 januari 2017 15:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Wel best duur zo'n kaart.
Even nadenken
Dat onbeperkt OV is natuurlijk geniaal als je bedenkt dat Taxi's duur zijn.quote:Op zondag 22 januari 2017 15:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Toegang, daarnaast koop je natuurlijk nog een kaart voor onbeperkt OV (31 dollar voor een week)
Ik zou niet zo'n kaart kopen met een toeristenbus er bij, heb je heel weinig aan.
9292ptquote:Op zondag 22 januari 2017 15:51 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dat onbeperkt OV is natuurlijk geniaal als je bedenkt dat Taxi's duur zijn.
Hebben ze voor New York ook zoiets als 9292OV?
Denk wellicht 3 dagen nemen.quote:Op zondag 22 januari 2017 15:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je loopt wel overal zo naar binnen ipv in de rij te staan en attracties zijn sowieso duur. Wij hadden hem er bijna 2x uit.
Met hun wegenstelsel heb je dat niet nodig.quote:Op zondag 22 januari 2017 15:51 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Citymapper is de app die je moet hebben. Is 9292 voor bijna alle grote steden in de wereld. Werkt erg goed.quote:Op zondag 22 januari 2017 15:51 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Klopt, dat is natuurlijk ook zo. Maar dan is bijvoorbeeld :quote:Op zondag 22 januari 2017 15:52 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Met hun wegenstelsel heb je dat niet nodig.
Wel handigquote:Op zondag 22 januari 2017 15:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Citymapper is de app die je moet hebben. Is 9292 voor bijna alle grote steden in de wereld. Werkt erg goed.
Dan moet je goed plannen. Zou van mijn lijst dat natuur historisch overslaan, is vaak veel te druk met schoolklassen. Zou 1x overdag een toren pakken en 1x in de avond. Kathedraal is wel leuk voor jou, is de op 1 na grootste van de wereld. Guggenheim is heel klein, hangt een beetje af welke tentoonstelling er is. 9/11, Ellis Island, MOMA en/of Metropolitian moet je zeker bezoeken.quote:
Ben sowieso denk ik iets minder actief op vakantie dan jijquote:Op zondag 22 januari 2017 15:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan moet je goed plannen. Zou van mijn lijst dat natuur historisch overslaan, is vaak veel te druk met schoolklassen. Zou 1x overdag een toren pakken en 1x in de avond. Kathedraal is wel leuk voor jou, is de op 1 na grootste van de wereld. Guggenheim is heel klein, hangt een beetje af welke tentoonstelling er is. 9/11, Ellis Island, MOMA en/of Metropolitian moet je zeker bezoeken.
Hebben hier altijd wel een vrij aardige planning. Voor Chili hebben we nu voor bijna iedere dag een activiteit op de planning staan.quote:Op zondag 22 januari 2017 16:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ben sowieso denk ik iets minder actief op vakantie dan jij
Is The OA een leuke/goede serie?quote:Op zondag 22 januari 2017 16:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hebben hier altijd wel een vrij aardige planning. Voor Chili hebben we nu voor bijna iedere dag een activiteit op de planning staan.
Nooit gezien, niet zo'n fan van sci fi en fantasy.quote:Op zondag 22 januari 2017 16:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is The OA een leuke/goede serie?
Heerlijk zeg.quote:Op zondag 22 januari 2017 16:24 schreef Lange_Lans het volgende:
Poolse pruimendonuts gegeten net. Insomnia_ vindt dit leuk.
Absoluut. Waren net met de hond aan het wandelen en kwamen langs een Poolse familie waarvan de dochter bij mijn dochter in de klas zit. Werden uitgenodigd voor een koffie met koffie met gebak.quote:Op zondag 22 januari 2017 16:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heerlijk zeg.
Pools gebakdingen altijd wel genot.
Wat een fantastisch gastvrij volk is het toch ook.quote:Op zondag 22 januari 2017 16:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Absoluut. Waren net met de hond aan het wandelen en kwamen langs een Poolse familie waarvan de dochter bij mijn dochter in de klas zit. Werden uitgenodigd voor een koffie met koffie met gebak.
Jammer. Nu een halfuur gekeken en heb geen idee waarnaar ik kijkquote:Op zondag 22 januari 2017 16:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nooit gezien, niet zo'n fan van sci fi en fantasy.
Moet je 'm nu niet alsnog een mes in de rug steken?quote:Op zondag 22 januari 2017 15:33 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Thanks onlo.. Ik heb aan jou een echte vriend..
Wordt flink gehyped, moet eerst The Expanse nog afkijken.quote:Op zondag 22 januari 2017 16:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eerste 4 afleveringen vond ik wel tof, maar op 1 of andere manier toch afgehaakt daarna.quote:Op zondag 22 januari 2017 16:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stamppot hutspot.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta zalm.
Iets van pasta denk ik maar nog totaal geen zin in koken.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Aubergine ovenschotel met een stuk zalm.quote:Op zondag 22 januari 2017 17:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik steek nooit in de rug van mensen..quote:Op zondag 22 januari 2017 17:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Moet je 'm nu niet alsnog een mes in de rug steken?
Details gaarne?quote:Op zondag 22 januari 2017 19:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij maakt Den Haag weer te schande
Hij schijnt nog een gezin te hebbenquote:Op zondag 22 januari 2017 19:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zorgwekkend. Wat moet hij zonder fok?
Op zo'n moment ben ik altijd bang voor huiselijkgeweld nu de uitlaatklep is weggevallenquote:Op zondag 22 januari 2017 19:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij schijnt nog een gezin te hebben
Zo, dat is wel een lange ban naar die nieuwe maatstaven.quote:
Daar wordt toch alleen maar getrolld.quote:
Derhalve is daar posten reden genoeg voor een ban.quote:Op zondag 22 januari 2017 19:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar wordt toch alleen maar getrolld.
KLB nazi's.quote:Op zondag 22 januari 2017 19:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Was in KLB, meer weet ik niet
Echt snel is ze niet.quote:Op zondag 22 januari 2017 19:33 schreef Insomnia_ het volgende:
wanneer zou mona keijzer mijn mail antwoorden
En iedereen die daar post uitsluiten van de rest van het forum.quote:Op zondag 22 januari 2017 19:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Derhalve is daar posten reden genoeg voor een ban.
Is nu weekend he, die zit lekker met het gezin thuis.quote:Op zondag 22 januari 2017 19:33 schreef Insomnia_ het volgende:
wanneer zou mona keijzer mijn mail antwoorden
nee ben gekke henkie niet in woonkamer met microfoonquote:Op zondag 22 januari 2017 19:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
wel jammer
doe jij ook met microfoon
echt hequote:Op zondag 22 januari 2017 19:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee ben gekke henkie niet in woonkamer met microfoon
Is wel beter om te oefenen.quote:Op zondag 22 januari 2017 19:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee ben gekke henkie niet in woonkamer met microfoon
Panama genot. Heb daar ook een hotel tip.quote:Op zondag 22 januari 2017 19:42 schreef Insomnia_ het volgende:
kom je mee wereld jongeren dagen 2019 jc
Mijn gymnasium carriere had helaas geen jarenlange duurquote:
is daar nog wat te belevenquote:Op zondag 22 januari 2017 19:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Panama genot. Heb daar ook een hotel tip.
manman wat triestquote:Op zondag 22 januari 2017 19:44 schreef JanCees het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
geen latijn maar wel dit soort onzin
is goedquote:Op zondag 22 januari 2017 19:42 schreef Insomnia_ het volgende:
kom je mee wereld jongeren dagen 2019 jc
misschien vind je er nog wel een kuise katholieke vrouwquote:
Zeker, Panama kanaal, historisch centrum. En lekker eten bij La Tasca de Duran.quote:Op zondag 22 januari 2017 19:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is daar nog wat te beleven
want om nou hele dag te bidden is ook zoiets
zou geweldig zijnquote:Op zondag 22 januari 2017 19:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
misschien vind je er nog wel een kuise katholieke vrouw
gaan die anderen kamperen dan?quote:Op zondag 22 januari 2017 19:51 schreef Insomnia_ het volgende:
neem wel hotel hoor
ben gekke jetje niet.
ik ging kijken op site er zijn mensen die kamperen maar ben gekke henkie nietquote:
Ik kijk ookquote:
Ik ben weer even wat Spaanse basics aan het ophalen met Duolingo. Dank voor de tip.quote:Op zondag 22 januari 2017 19:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Dus als we een duur hotel nemen, dan is die vrouw op dag 1 nog gegeregeld.
Hier klopt iets niet.quote:De jongeren komen uit "187 geografische gebieden", zo schrijft de organisatie . Voor de eerste keer in de WJD-geschiedenis nemen ook pelgrims uit Kosovo, Bangladesh, Gibraltar, Palestina, Réunion, Myanmar en Zuid Soedan deel aan de Wereldjongerendagen.
jij kan west-friesland meenemenquote:Op zondag 22 januari 2017 19:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
iedereen neemt zn vlag mee
ken jij er wel 3 mee nemen
Is dat nog mogelijk dan? Het enige om onze vriendschap nog hechter en intiemer te krijgen zou het platonische achter ons laten.quote:Op zondag 22 januari 2017 19:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik kijk ook
Ik hoop dat dit stukje verbondenheid ertoe bijdraagt dat onze vriendschap een nog hechtere band krijgt
je ziet al gelijk groot verschil met praktijken als EO jongerendagenquote:
inderdaad.. Alsof er nog mensen naar Tomorrowland gaanquote:Op zondag 22 januari 2017 20:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Allemaal even lachen
waarom nietquote:Op zondag 22 januari 2017 20:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mag je daar ook seks hebben of is dat forbidden?
quote:Op zondag 22 januari 2017 20:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
inderdaad.. Alsof er nog mensen naar Tomorrowland gaan
Mwha, best welquote:In less than one day, all of the tickets sold out and at some moments there were 2,000,000 people on the online waiting list. The worldwide sale started April 7. Within 43 minutes, the other 100,000 tickets sold out.
Katholieken > Protestantenquote:Op zondag 22 januari 2017 20:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je ziet al gelijk groot verschil met praktijken als EO jongerendagen
zou niet weten waaromquote:Op zondag 22 januari 2017 20:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Op EO jongerendagen is dat bijv taboe geloof ik
Voor het huwelijk niet toch?quote:Op zondag 22 januari 2017 20:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zou niet weten waarom
in de bijbel staat nergens: