is goedquote:Op zondag 22 januari 2017 19:42 schreef Insomnia_ het volgende:
kom je mee wereld jongeren dagen 2019 jc
misschien vind je er nog wel een kuise katholieke vrouwquote:
Zeker, Panama kanaal, historisch centrum. En lekker eten bij La Tasca de Duran.quote:Op zondag 22 januari 2017 19:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is daar nog wat te beleven
want om nou hele dag te bidden is ook zoiets
zou geweldig zijnquote:Op zondag 22 januari 2017 19:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
misschien vind je er nog wel een kuise katholieke vrouw
gaan die anderen kamperen dan?quote:Op zondag 22 januari 2017 19:51 schreef Insomnia_ het volgende:
neem wel hotel hoor
ben gekke jetje niet.
ik ging kijken op site er zijn mensen die kamperen maar ben gekke henkie nietquote:
Ik kijk ookquote:
Ik ben weer even wat Spaanse basics aan het ophalen met Duolingo. Dank voor de tip.quote:Op zondag 22 januari 2017 19:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Dus als we een duur hotel nemen, dan is die vrouw op dag 1 nog gegeregeld.
Hier klopt iets niet.quote:De jongeren komen uit "187 geografische gebieden", zo schrijft de organisatie . Voor de eerste keer in de WJD-geschiedenis nemen ook pelgrims uit Kosovo, Bangladesh, Gibraltar, Palestina, Réunion, Myanmar en Zuid Soedan deel aan de Wereldjongerendagen.
jij kan west-friesland meenemenquote:Op zondag 22 januari 2017 19:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
iedereen neemt zn vlag mee
ken jij er wel 3 mee nemen
Is dat nog mogelijk dan? Het enige om onze vriendschap nog hechter en intiemer te krijgen zou het platonische achter ons laten.quote:Op zondag 22 januari 2017 19:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik kijk ook
Ik hoop dat dit stukje verbondenheid ertoe bijdraagt dat onze vriendschap een nog hechtere band krijgt
je ziet al gelijk groot verschil met praktijken als EO jongerendagenquote:
inderdaad.. Alsof er nog mensen naar Tomorrowland gaanquote:Op zondag 22 januari 2017 20:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Allemaal even lachen
waarom nietquote:Op zondag 22 januari 2017 20:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mag je daar ook seks hebben of is dat forbidden?
quote:Op zondag 22 januari 2017 20:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
inderdaad.. Alsof er nog mensen naar Tomorrowland gaan
Mwha, best welquote:In less than one day, all of the tickets sold out and at some moments there were 2,000,000 people on the online waiting list. The worldwide sale started April 7. Within 43 minutes, the other 100,000 tickets sold out.
Katholieken > Protestantenquote:Op zondag 22 januari 2017 20:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je ziet al gelijk groot verschil met praktijken als EO jongerendagen
zou niet weten waaromquote:Op zondag 22 januari 2017 20:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Op EO jongerendagen is dat bijv taboe geloof ik
Voor het huwelijk niet toch?quote:Op zondag 22 januari 2017 20:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zou niet weten waarom
in de bijbel staat nergens: