is goedquote:Op zondag 22 januari 2017 19:42 schreef Insomnia_ het volgende:
kom je mee wereld jongeren dagen 2019 jc
misschien vind je er nog wel een kuise katholieke vrouwquote:
Zeker, Panama kanaal, historisch centrum. En lekker eten bij La Tasca de Duran.quote:Op zondag 22 januari 2017 19:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is daar nog wat te beleven
want om nou hele dag te bidden is ook zoiets
zou geweldig zijnquote:Op zondag 22 januari 2017 19:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
misschien vind je er nog wel een kuise katholieke vrouw
gaan die anderen kamperen dan?quote:Op zondag 22 januari 2017 19:51 schreef Insomnia_ het volgende:
neem wel hotel hoor
ben gekke jetje niet.
ik ging kijken op site er zijn mensen die kamperen maar ben gekke henkie nietquote:
Ik kijk ookquote:
Ik ben weer even wat Spaanse basics aan het ophalen met Duolingo. Dank voor de tip.quote:Op zondag 22 januari 2017 19:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Dus als we een duur hotel nemen, dan is die vrouw op dag 1 nog gegeregeld.
Hier klopt iets niet.quote:De jongeren komen uit "187 geografische gebieden", zo schrijft de organisatie . Voor de eerste keer in de WJD-geschiedenis nemen ook pelgrims uit Kosovo, Bangladesh, Gibraltar, Palestina, Réunion, Myanmar en Zuid Soedan deel aan de Wereldjongerendagen.
jij kan west-friesland meenemenquote:Op zondag 22 januari 2017 19:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
iedereen neemt zn vlag mee
ken jij er wel 3 mee nemen
Is dat nog mogelijk dan? Het enige om onze vriendschap nog hechter en intiemer te krijgen zou het platonische achter ons laten.quote:Op zondag 22 januari 2017 19:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik kijk ook
Ik hoop dat dit stukje verbondenheid ertoe bijdraagt dat onze vriendschap een nog hechtere band krijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |