SPOILER: tettenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op zondag 22 januari 2017 15:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Is dat xcachet?SPOILER: tettenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent zelf een mongool.quote:Op zondag 22 januari 2017 15:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Illustreren dat die tyson een mongool is
Wat een eindbaas, die Manson.quote:Op zondag 22 januari 2017 15:20 schreef onlogisch het volgende:
Daar moest ik aan denken bij de uitspraak van Scrummie.
hoe kom je bij die hotel in nyc zonder taxiquote:
Vlieg je op JFK?quote:Op zondag 22 januari 2017 15:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoe kom je bij die hotel in nyc zonder taxi
snap er nu al niks van
Gewoon de metro pakken.quote:Op zondag 22 januari 2017 15:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoe kom je bij die hotel in nyc zonder taxi
snap er nu al niks van
Moet ik 'm veranderen?quote:Op zondag 22 januari 2017 15:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik kan het moeilijk in een bepaalde context plaatsen.
Dan pak je de airtrain naar Jamaica Station en dan nog 20 minuten metrolijn E naar Queens Plaza. Dan nog goed 5 min lopen.quote:
Thanks onlo.. Ik heb aan jou een echte vriend..quote:Op zondag 22 januari 2017 15:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Feitelijk onjuist.
N1ek- is best een aanwinst voor deze SC.
Had korter verwacht.quote:Op zondag 22 januari 2017 15:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan pak je de airtrain naar Jamaica Station en dan nog 20 minuten metrolijn E naar Queens Plaza. Dan nog goed 5 min lopen.
onlogodquote:Op zondag 22 januari 2017 15:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Feitelijk onjuist.
N1ek- is best een aanwinst voor deze SC.
De totale tijd of iets specifiekers? Het is vlakbij Manhattan he.quote:Op zondag 22 januari 2017 15:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Had korter verwacht.
Op de map leek het kort
de totale tijdquote:Op zondag 22 januari 2017 15:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De totale tijd of iets specifiekers? Het is vlakbij Manhattan he.
Taxis zijn sowieso duur. Maar is heel goed te doen met metro en airtrain. Heb ik toen ook gedaan. Alleen de automaten voor metrokaartjes zijn best wel waardeloos. Niet altijd pakte ze mijn pas en er zijn best lange rijen omdat iedereen daar een kaartje moet halen als ze uit de trein komen.quote:Op zondag 22 januari 2017 15:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
de totale tijd
maar ging kijken wat taxi kostte naar die hotel
Ben gekke henkie niet.
even dit opschrijven
kan gewoon creditcard toch hoop ik?quote:Op zondag 22 januari 2017 15:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Taxis zijn sowieso duur. Maar is heel goed te doen met metro en airtrain. Heb ik toen ook gedaan. Alleen de automaten voor metrokaartjes zijn best wel waardeloos. Niet altijd pakte ze mijn pas en er zijn best lange rijen omdat iedereen daar een kaartje moet halen als ze uit de trein komen.
Ja, dacht ik wel.quote:Op zondag 22 januari 2017 15:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kan gewoon creditcard toch hoop ik?
eind aprilquote:Op zondag 22 januari 2017 15:37 schreef opperkleurder het volgende:
Wanneer ga je precies? Ga je een New York Pass nemen? Vond ik echt ideaal toen.
Ja, veel meer krijg je niet. Wij hadden toen een kaart voor 5 dagen, echt van attractie naar attractie gegaan toen.quote:Op zondag 22 januari 2017 15:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
eind april
denk wel
kreeg hele tijd ads van 20% off
5 dagen kaart is ook genoeg voor onsquote:Op zondag 22 januari 2017 15:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, veel meer krijg je niet. Wij hadden toen een kaart voor 5 dagen, echt van attractie naar attractie gegaan toen.
9/11 Memorial & Museumquote:Op zondag 22 januari 2017 15:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
5 dagen kaart is ook genoeg voor ons
Ik haak ff in;quote:Op zondag 22 januari 2017 15:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
9/11 Memorial & Museum
American Museum of Natural History
Circle Line Sightseeing Cruises
Empire State Building Observation Deck
Madame Tussauds New York
Museum of Modern Art (MoMA)
New York Transit Museum
Radio City Music Hall Stage Door Tour
Solomon R. Guggenheim Museum
Statue of Liberty and Ellis Island Immigration Museum
The Cathedral of St. John the Divine
The Metropolitan Museum of Art
Top of the Rock
Dit hebben wij toen gedaan met die kaart.
Toegang, daarnaast koop je natuurlijk nog een kaart voor onbeperkt OV (31 dollar voor een week)quote:Op zondag 22 januari 2017 15:46 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik haak ff in;
Is dit een kaart voor TOEGANG, of vervoer erheen?
Je loopt wel overal zo naar binnen ipv in de rij te staan en attracties zijn sowieso duur. Wij hadden hem er bijna 2x uit.quote:Op zondag 22 januari 2017 15:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Wel best duur zo'n kaart.
Even nadenken
Dat onbeperkt OV is natuurlijk geniaal als je bedenkt dat Taxi's duur zijn.quote:Op zondag 22 januari 2017 15:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Toegang, daarnaast koop je natuurlijk nog een kaart voor onbeperkt OV (31 dollar voor een week)
Ik zou niet zo'n kaart kopen met een toeristenbus er bij, heb je heel weinig aan.
9292ptquote:Op zondag 22 januari 2017 15:51 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dat onbeperkt OV is natuurlijk geniaal als je bedenkt dat Taxi's duur zijn.
Hebben ze voor New York ook zoiets als 9292OV?
Denk wellicht 3 dagen nemen.quote:Op zondag 22 januari 2017 15:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je loopt wel overal zo naar binnen ipv in de rij te staan en attracties zijn sowieso duur. Wij hadden hem er bijna 2x uit.
Met hun wegenstelsel heb je dat niet nodig.quote:Op zondag 22 januari 2017 15:51 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Citymapper is de app die je moet hebben. Is 9292 voor bijna alle grote steden in de wereld. Werkt erg goed.quote:Op zondag 22 januari 2017 15:51 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Klopt, dat is natuurlijk ook zo. Maar dan is bijvoorbeeld :quote:Op zondag 22 januari 2017 15:52 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Met hun wegenstelsel heb je dat niet nodig.
Wel handigquote:Op zondag 22 januari 2017 15:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Citymapper is de app die je moet hebben. Is 9292 voor bijna alle grote steden in de wereld. Werkt erg goed.
Dan moet je goed plannen. Zou van mijn lijst dat natuur historisch overslaan, is vaak veel te druk met schoolklassen. Zou 1x overdag een toren pakken en 1x in de avond. Kathedraal is wel leuk voor jou, is de op 1 na grootste van de wereld. Guggenheim is heel klein, hangt een beetje af welke tentoonstelling er is. 9/11, Ellis Island, MOMA en/of Metropolitian moet je zeker bezoeken.quote:
Ben sowieso denk ik iets minder actief op vakantie dan jijquote:Op zondag 22 januari 2017 15:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan moet je goed plannen. Zou van mijn lijst dat natuur historisch overslaan, is vaak veel te druk met schoolklassen. Zou 1x overdag een toren pakken en 1x in de avond. Kathedraal is wel leuk voor jou, is de op 1 na grootste van de wereld. Guggenheim is heel klein, hangt een beetje af welke tentoonstelling er is. 9/11, Ellis Island, MOMA en/of Metropolitian moet je zeker bezoeken.
Hebben hier altijd wel een vrij aardige planning. Voor Chili hebben we nu voor bijna iedere dag een activiteit op de planning staan.quote:Op zondag 22 januari 2017 16:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ben sowieso denk ik iets minder actief op vakantie dan jij
Is The OA een leuke/goede serie?quote:Op zondag 22 januari 2017 16:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hebben hier altijd wel een vrij aardige planning. Voor Chili hebben we nu voor bijna iedere dag een activiteit op de planning staan.
Nooit gezien, niet zo'n fan van sci fi en fantasy.quote:Op zondag 22 januari 2017 16:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is The OA een leuke/goede serie?
Heerlijk zeg.quote:Op zondag 22 januari 2017 16:24 schreef Lange_Lans het volgende:
Poolse pruimendonuts gegeten net. Insomnia_ vindt dit leuk.
Absoluut. Waren net met de hond aan het wandelen en kwamen langs een Poolse familie waarvan de dochter bij mijn dochter in de klas zit. Werden uitgenodigd voor een koffie met koffie met gebak.quote:Op zondag 22 januari 2017 16:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heerlijk zeg.
Pools gebakdingen altijd wel genot.
Wat een fantastisch gastvrij volk is het toch ook.quote:Op zondag 22 januari 2017 16:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Absoluut. Waren net met de hond aan het wandelen en kwamen langs een Poolse familie waarvan de dochter bij mijn dochter in de klas zit. Werden uitgenodigd voor een koffie met koffie met gebak.
Jammer. Nu een halfuur gekeken en heb geen idee waarnaar ik kijkquote:Op zondag 22 januari 2017 16:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nooit gezien, niet zo'n fan van sci fi en fantasy.
Moet je 'm nu niet alsnog een mes in de rug steken?quote:Op zondag 22 januari 2017 15:33 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Thanks onlo.. Ik heb aan jou een echte vriend..
Wordt flink gehyped, moet eerst The Expanse nog afkijken.quote:Op zondag 22 januari 2017 16:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is The OA een leuke/goede serie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |