Vlieg je op JFK?quote:Op zondag 22 januari 2017 15:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoe kom je bij die hotel in nyc zonder taxi
snap er nu al niks van
Gewoon de metro pakken.quote:Op zondag 22 januari 2017 15:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoe kom je bij die hotel in nyc zonder taxi
snap er nu al niks van
Moet ik 'm veranderen?quote:Op zondag 22 januari 2017 15:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik kan het moeilijk in een bepaalde context plaatsen.
Dan pak je de airtrain naar Jamaica Station en dan nog 20 minuten metrolijn E naar Queens Plaza. Dan nog goed 5 min lopen.quote:
Thanks onlo.. Ik heb aan jou een echte vriend..quote:Op zondag 22 januari 2017 15:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Feitelijk onjuist.
N1ek- is best een aanwinst voor deze SC.
Had korter verwacht.quote:Op zondag 22 januari 2017 15:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan pak je de airtrain naar Jamaica Station en dan nog 20 minuten metrolijn E naar Queens Plaza. Dan nog goed 5 min lopen.
onlogodquote:Op zondag 22 januari 2017 15:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Feitelijk onjuist.
N1ek- is best een aanwinst voor deze SC.
De totale tijd of iets specifiekers? Het is vlakbij Manhattan he.quote:Op zondag 22 januari 2017 15:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Had korter verwacht.
Op de map leek het kort
de totale tijdquote:Op zondag 22 januari 2017 15:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De totale tijd of iets specifiekers? Het is vlakbij Manhattan he.
Taxis zijn sowieso duur. Maar is heel goed te doen met metro en airtrain. Heb ik toen ook gedaan. Alleen de automaten voor metrokaartjes zijn best wel waardeloos. Niet altijd pakte ze mijn pas en er zijn best lange rijen omdat iedereen daar een kaartje moet halen als ze uit de trein komen.quote:Op zondag 22 januari 2017 15:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
de totale tijd
maar ging kijken wat taxi kostte naar die hotel
Ben gekke henkie niet.
even dit opschrijven
kan gewoon creditcard toch hoop ik?quote:Op zondag 22 januari 2017 15:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Taxis zijn sowieso duur. Maar is heel goed te doen met metro en airtrain. Heb ik toen ook gedaan. Alleen de automaten voor metrokaartjes zijn best wel waardeloos. Niet altijd pakte ze mijn pas en er zijn best lange rijen omdat iedereen daar een kaartje moet halen als ze uit de trein komen.
Ja, dacht ik wel.quote:Op zondag 22 januari 2017 15:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kan gewoon creditcard toch hoop ik?
eind aprilquote:Op zondag 22 januari 2017 15:37 schreef opperkleurder het volgende:
Wanneer ga je precies? Ga je een New York Pass nemen? Vond ik echt ideaal toen.
Ja, veel meer krijg je niet. Wij hadden toen een kaart voor 5 dagen, echt van attractie naar attractie gegaan toen.quote:Op zondag 22 januari 2017 15:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
eind april
denk wel
kreeg hele tijd ads van 20% off
5 dagen kaart is ook genoeg voor onsquote:Op zondag 22 januari 2017 15:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, veel meer krijg je niet. Wij hadden toen een kaart voor 5 dagen, echt van attractie naar attractie gegaan toen.
9/11 Memorial & Museumquote:Op zondag 22 januari 2017 15:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
5 dagen kaart is ook genoeg voor ons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |