Sean Spicergod heeft de media aangepakt over die fakenewsquote:Op zondag 22 januari 2017 13:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Trump verspreidde vanochtend ook #FakeNews
Met fake newsquote:Op zondag 22 januari 2017 13:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
Sean Spicergod heeft de media aangepakt over die fakenews
Ik zal je post voor het gemak even quotenquote:Op zondag 22 januari 2017 14:10 schreef Befbekje het volgende:
Als Ajax wint vraag ik een permban aan..
mooi en geen nieuwe account aanmakenquote:Op zondag 22 januari 2017 14:10 schreef Befbekje het volgende:
"..geen *nieuw account aanmaken.."..quote:Op zondag 22 januari 2017 14:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
mooi en geen nieuwe account aanmaken
quote:Op zondag 22 januari 2017 14:10 schreef Befbekje het volgende:
quote:Op zondag 22 januari 2017 14:14 schreef Befbekje het volgende:
[..]
"..geen *nieuw account aanmaken.."..
quote:Op zondag 22 januari 2017 14:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als ajax nog weet te winnen word ik gek
dag lieverdquote:Op zondag 22 januari 2017 14:10 schreef Befbekje het volgende:
quote:Op zondag 22 januari 2017 14:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een rare kindertv dit. Elkaar met strontluiers ondergooien en de verliezer wordt kaalgeschoren.
Wat?quote:Op zondag 22 januari 2017 14:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een rare kindertv dit. Elkaar met strontluiers ondergooien en de verliezer wordt kaalgeschoren.
Als je nou zou zeggen dat het een Japans programma was, zou niemand raar opkijken.quote:Op zondag 22 januari 2017 14:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Ban BefBekje dan.quote:Op zondag 22 januari 2017 14:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als je nou zou zeggen dat het een Japans programma was, zou niemand raar opkijken.
SPOILER: tettenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op zondag 22 januari 2017 15:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Is dat xcachet?SPOILER: tettenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent zelf een mongool.quote:Op zondag 22 januari 2017 15:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Illustreren dat die tyson een mongool is
Wat een eindbaas, die Manson.quote:Op zondag 22 januari 2017 15:20 schreef onlogisch het volgende:
Daar moest ik aan denken bij de uitspraak van Scrummie.
hoe kom je bij die hotel in nyc zonder taxiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |