SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
o Mensen die aan de OP zitten.
daar heb ik niks aanquote:Op zondag 22 januari 2017 13:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In Den Haag heb je er veel meer en betere.
Royal Indian Tandoori Restaurant, Nieuwe Binnenweg 85A. Wel eens geweest en was erg lekker.quote:Op zondag 22 januari 2017 13:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
daar heb ik niks aan
indiaas oid mag ook
uh okquote:Op zondag 22 januari 2017 13:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan steek je wat huizen in de fik, weet je zeker dat je aan kunt schuiven.
zelfs volgende zondag is bezetquote:Op zondag 22 januari 2017 13:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is niet zo groot en erg populair. Goed om te onthouden dan.
Goed verhaal.quote:Op zondag 22 januari 2017 13:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan steek je wat huizen in de fik, weet je zeker dat je aan kunt schuiven.
Ik zag dit voorbij komen op Twitter, derhalve.quote:Op zondag 22 januari 2017 13:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Van welke facebookgroepen ben jij lid dat je dit soort berichten krijgt?
Ik baal wel dat het de afgelopen dagen niet heeft geregend. Begint ondertussen wel te stinken.quote:Op zondag 22 januari 2017 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zag dit voorbij komen op Twitter, derhalve.
JCtwitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 21-01-2017 om 05:56:15THANK YOU for another wonderful evening in Washington, D.C. TOGETHER, we will MAKE AMERICA GREAT AGAIN🇺🇸 https://t.co/V3aoj9RUh4 reageer retweet
Ik verwijder de Amerika-tweets maar even uit mijn Tweetdeck voor een tijdje.quote:Op zondag 22 januari 2017 13:20 schreef Doublepain het volgende:
JCtwitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 21-01-2017 om 05:56:15THANK YOU for another wonderful evening in Washington, D.C. TOGETHER, we will MAKE AMERICA GREAT AGAIN🇺🇸 https://t.co/V3aoj9RUh4 reageer retweet
Kijk het filmpje, prachtig hoorquote:Op zondag 22 januari 2017 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik verwijder de Amerika-tweets maar even uit mijn Tweetdeck voor een tijdje.
Ik zal af en toe wel op zijn timeline kijken maar die hele shitstroom aan tweets van het gepeupelte over de apocalyps is vreselijk.quote:
#CleanCoalquote:Op zondag 22 januari 2017 13:24 schreef Typisch het volgende:
Blijft toch een bizar verschil in uitstraling Obama vs Trump.
Je bent zelf een vieze wijf..quote:Op zondag 22 januari 2017 13:09 schreef Scrummie het volgende:
Jezus, kan dat vieze wijf uit de OP? Befbekje zeker weer.
Wat ben je mad en misschien ook wel een beetje jelly.quote:Op zondag 22 januari 2017 13:23 schreef Smoofie het volgende:
Zou trump op zichzelf trekken of op zn dochter?
Ivanka is wel goddelijk ja.quote:Op zondag 22 januari 2017 13:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat ben je mad en misschien ook wel een beetje jelly.
Hoi LR.quote:Op zondag 22 januari 2017 13:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat ben je mad en misschien ook wel een beetje jelly.
mooie vrouw jaquote:
Ivanka neemt ook de rol van first lady op haar. Geen grap. Melania blijft in NY wonen.quote:Op zondag 22 januari 2017 13:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
mooie vrouw ja
obama zei dat zijn vrouw niet gekozen heeft voor een rol als first lady, maar die van trump al helemaal niet
die wilde gewoon een sugar daddy
Als hij daarwerkelijk op die wijze over zijn opvolger spreekt vind ik het maar een triest mannetje.quote:Op zondag 22 januari 2017 13:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
mooie vrouw ja
obama zei dat zijn vrouw niet gekozen heeft voor een rol als first lady, maar die van trump al helemaal niet
die wilde gewoon een sugar daddy
watquote:Op zondag 22 januari 2017 13:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als hij daarwerkelijk op die wijze over zijn opvolger spreekt vind ik het maar een triest mannetje.
Bushgodquote:Op zondag 22 januari 2017 13:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Bush heeft gewoon acht jaar zijn bek dichtgehouden volgens mij over Obama.
En met een poncho gespeeld.
[ afbeelding ]
Ik heb een nieuwe Youtube sensatie gevondenquote:Op zondag 22 januari 2017 13:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goede uitstraling iig.
[..]
Hoi!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op zondag 22 januari 2017 13:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hier is toch niks mis mee?Wel met de vijfde van links.. Dat zijn toch geen billen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Melania en Barron verhuizen later omdat Barron eerst het schooljaar moet afmaken.quote:Op zondag 22 januari 2017 13:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ivanka neemt ook de rol van first lady op haar. Geen grap. Melania blijft in NY wonen.
Ik heb ook niet gezegd dat het voor de duur van 4 jaar was.quote:Op zondag 22 januari 2017 13:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
Melania en Barron verhuizen later omdat Barron eerst het schooljaar moet afmaken.
Stop met deze #fakenews
oke danquote:Op zondag 22 januari 2017 13:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gezegd dat het voor de duur van 4 jaar was.…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |