SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
o Mensen die aan de OP zitten.
daar heb ik niks aanquote:Op zondag 22 januari 2017 13:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In Den Haag heb je er veel meer en betere.
Royal Indian Tandoori Restaurant, Nieuwe Binnenweg 85A. Wel eens geweest en was erg lekker.quote:Op zondag 22 januari 2017 13:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
daar heb ik niks aan
indiaas oid mag ook
uh okquote:Op zondag 22 januari 2017 13:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan steek je wat huizen in de fik, weet je zeker dat je aan kunt schuiven.
zelfs volgende zondag is bezetquote:Op zondag 22 januari 2017 13:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is niet zo groot en erg populair. Goed om te onthouden dan.
Goed verhaal.quote:Op zondag 22 januari 2017 13:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan steek je wat huizen in de fik, weet je zeker dat je aan kunt schuiven.
Ik zag dit voorbij komen op Twitter, derhalve.quote:Op zondag 22 januari 2017 13:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Van welke facebookgroepen ben jij lid dat je dit soort berichten krijgt?
Ik baal wel dat het de afgelopen dagen niet heeft geregend. Begint ondertussen wel te stinken.quote:Op zondag 22 januari 2017 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zag dit voorbij komen op Twitter, derhalve.
JCtwitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 21-01-2017 om 05:56:15THANK YOU for another wonderful evening in Washington, D.C. TOGETHER, we will MAKE AMERICA GREAT AGAIN🇺🇸 https://t.co/V3aoj9RUh4 reageer retweet
Ik verwijder de Amerika-tweets maar even uit mijn Tweetdeck voor een tijdje.quote:Op zondag 22 januari 2017 13:20 schreef Doublepain het volgende:
JCtwitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 21-01-2017 om 05:56:15THANK YOU for another wonderful evening in Washington, D.C. TOGETHER, we will MAKE AMERICA GREAT AGAIN🇺🇸 https://t.co/V3aoj9RUh4 reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |