Ach, het houd je even warmquote:Op zaterdag 21 januari 2017 01:07 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga vrijwel al mijn papieren post opfikken morgen. Is dat dom? Vrijwel alles staat wel online namelijk van die brieven.
Stoned?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 01:12 schreef Amarantha het volgende:
Of is het beantwoord? Godver wat irritant.
ik denk dat ik morgen even een goede damper op ga zetten, moet sws overdag slapen om fris de nachtdienst in te kunnenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 01:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Altijd al moeite mee gehad helaas.
gebruik maar het werkwoord lopen in plaats beantwoordenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 01:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat beantwoordt niet mijn vraag.
Ik gebruik meestal smurfenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 01:14 schreef Drug het volgende:
[..]
gebruik maar het werkwoord lopen in plaats beantwoorden
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 01:14 schreef Drug het volgende:
[..]
gebruik maar het werkwoord lopen in plaats beantwoorden
Welke papieren?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 01:15 schreef Amarantha het volgende:
Als niemand iets zegt ga ik er vanuit dat het niet dom is.
flikker alles weg johquote:Op zaterdag 21 januari 2017 01:15 schreef Amarantha het volgende:
Als niemand iets zegt ga ik er vanuit dat het niet dom is.
Laat ze branden in helquote:Op zaterdag 21 januari 2017 01:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh belastingdienst, UWV, Univé.
Vroeger moest je het bewaren is mij geleerd door mijn ouders.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 01:17 schreef Drug het volgende:
[..]
flikker alles weg johik bewaar ooit post, voor wat?
Je hoeft dat soort brieven meestal maar 5 jaar te bewaren. Is het zoveel dan?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 01:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh belastingdienst, UWV, Univé.
Oh dit is wel de afgelopen 4 jaar. Maar veel? Valt mee maar het is wel een klein stapeltje.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 01:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je hoeft dat soort brieven meestal maar 5 jaar te bewaren. Is het zoveel dan?
mij ook. heb nog nooit nodig gehad en anders zie ik het dan wel weerquote:Op zaterdag 21 januari 2017 01:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vroeger moest je het bewaren is mij geleerd door mijn ouders.
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 01:19 schreef Le_Professeur het volgende:
Trusten.
Ama gewoon verbranden die grafbende, moet je ermee. Doei.
slaap lekkerquote:Op zaterdag 21 januari 2017 01:19 schreef Le_Professeur het volgende:
Trusten.
Ama gewoon verbranden die grafbende, moet je ermee. Doei.
Als het één brief is ofzo gooi ik wel gewoon bij afval maar als het zoveel is wil ik er toch gewoon helemaal vanaf, teveel persoonlijke informatie.quote:
ja kan maar misschien ook niet tochquote:Op zaterdag 21 januari 2017 01:20 schreef Amarantha het volgende:
Ben gewoon altijd beetje bang dat ik ineens spijt krijg van dit soort acties.![]()
o ja helderquote:Op zaterdag 21 januari 2017 01:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als het één brief is ofzo gooi ik wel gewoon bij afval maar als het zoveel is wil ik er toch gewoon helemaal vanaf, teveel persoonlijke informatie.
Als je niets fouts doet dan lijkt het ook niet nodig.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 01:18 schreef Drug het volgende:
[..]
mij ook. heb nog nooit nodig gehad en anders zie ik het dan wel weer
ja ik hou die shit nie bij man, is niet in mijn aard om me bezig te houden met zulke shitquote:Op zaterdag 21 januari 2017 01:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als je niets fouts doet dan lijkt het ook niet nodig.
Maar vorig jaar ben ik ook met iemand door oude papieren gegaan en toen bleek ik ook nog wat centen terug te krijgen van de belasting, ook wat schuld omdat ik toeslag kreeg waar ik geen recht op had.
Ohquote:Op zaterdag 21 januari 2017 01:23 schreef Remqo het volgende:
ook wat schuld omdat ik toeslag kreeg waar ik geen recht op had.
Het is ook niet echt mijn ding, maar ja soms moet hetquote:Op zaterdag 21 januari 2017 01:24 schreef Drug het volgende:
[..]
ja ik hou die shit nie bij man, is niet in mijn aard om me bezig te houden met zulke shit
hoe oud?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 01:25 schreef Remqo het volgende:
Ik weet het nog zo goed, toen ik net op mezelf woonde.
Hoera 300 euro terug van de belasting, daar koop ik een nieuwe fiets voor.
Een week later een aanslag, betaal even 300 euro
Was ergens in 2009quote:
ja klopt ik word dan chagrijnig manquote:Op zaterdag 21 januari 2017 01:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is ook niet echt mijn ding, maar ja soms moet het
Zo lang je maar kan rondkomenquote:
swsquote:Op zaterdag 21 januari 2017 01:28 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik ga er altijd beetje vanuit als ze geld willen van mij dat ze mij dan wel weten te vinden.
nee joh jij hoeft nie bang te zijn johquote:Op zaterdag 21 januari 2017 01:29 schreef Amarantha het volgende:
Nu durf ik geen belasting terug te vragen.
M'n hok gekocht toen ik 25 wasquote:Op zaterdag 21 januari 2017 01:29 schreef Drug het volgende:
[..]
dus je hebt lang met parents gechilld
Zie DM.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 01:30 schreef Drug het volgende:
[..]
nee joh jij hoeft nie bang te zijn joh
34quote:
Bedankt hansquote:
wa's raar?quote:
Truste vrindquote:
Ik kocht het in april 2008, toen was ik 25, een maand later 26.quote:
ait revolutiequote:Op zaterdag 21 januari 2017 01:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik kocht het in april 2008, toen was ik 25, een maand later 26.
De verbouwing en revolutiewerk, daar namen we even de tijd voor
pussyquote:Op zaterdag 21 januari 2017 01:44 schreef Remqo het volgende:
Vond het echt raar toen ik opstond in mijn zolderkamertje, goh, straks sta ik niet meer op uit dit bed
Op dat zolderkamertje zal ik nooit meer terugkomenquote:
echt nie?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 01:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Op dat zolderkamertje zal ik nooit meer terugkomen
Vind het ook wel lekker om alleen te zijn, maar ik zie m'n ouders wel regelmatigquote:Op zaterdag 21 januari 2017 01:49 schreef Drug het volgende:
ik was blij dat ik weg was man, eindelijk geen last van mensen
M'n ouders zijn vorig jaar verhuisd naar een kleinere woning, maar echt, ze wonen daar zoveel beter nuquote:
ja hoe vaak ongeveer?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 01:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Vind het ook wel lekker om alleen te zijn, maar ik zie m'n ouders wel regelmatig
o chillquote:Op zaterdag 21 januari 2017 01:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
M'n ouders zijn vorig jaar verhuisd naar een kleinere woning, maar echt, ze wonen daar zoveel beter nu
Afhankelijk van m'n werkdiensten en het seizoen, maar minstens 1x per weekquote:
Nee.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 01:54 schreef Drug het volgende:
zijn jullie hele jeugd in 1 woning opgegroeid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar twijfel beetje of ik 12 was toen we gingen verhuizen maar ik zou niet veel jonger of ouder geweest zijn.Your beauty never ever scared me.
Ja, ze wonen wel kleiner, maar dat uitzicht is zoveel beter nu over een grasveldje met veel bomen, ipv die vinexwijk waar ik opgroeide.quote:
Nou hé. Sorry hoor.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 02:00 schreef hugecooll het volgende:
lokquote je me nou uit pure verveling?
aah gezellig manquote:Op zaterdag 21 januari 2017 01:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Afhankelijk van m'n werkdiensten en het seizoen, maar minstens 1x per week
IK BEN HELEMAAL MAD NU.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 02:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
IK BEN HELEMAAL MAD NU.geef godverdomme antwoord danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ik zag je in een topic dus dacht hey gezellig ik lok hem even naar de SC.quote:
Gaan we een keer chillen bij de Bataaf met madeliefje?quote:
Van mij mag je komenquote:
Ik bied slaapplaatsquote:Op zaterdag 21 januari 2017 02:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kom wrs toch niet maar thanks.![]()
een logeerbedje als het moetquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 01:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee.ah ok gelukkig ook niet heel vaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar twijfel beetje of ik 12 was toen we gingen verhuizen maar ik zou niet veel jonger of ouder geweest zijn.
hehe nicequote:Op zaterdag 21 januari 2017 01:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja, ze wonen wel kleiner, maar dat uitzicht is zoveel beter nu over een grasveldje met veel bomen, ipv die vinexwijk waar ik opgroeide.
Overal vogeltjes, vooral in de warme maanden, m'n ouwe man zegt al dat hij een open vollere heeft buiten.
waar?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 02:04 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gaan we een keer chillen bij de Bataaf met madeliefje?
Ze zijn ook gelukkiger nu, dat neemt een hoop zorg wegquote:
De Bataaf is een kroeg in een oud pakhuis in Wormer, naast de zaanbrugquote:
was je eerder wel bezorgd?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 02:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ze zijn ook gelukkiger nu, dat neemt een hoop zorg weg
Ja, behoorlijkquote:
o ken ik niet. wormer ook echtquote:Op zaterdag 21 januari 2017 02:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
De Bataaf is een kroeg in een oud pakhuis in Wormer, naast de zaanbrug
Is wel relaxt zitten aan het water in de zomermaanden.quote:
M'n ouders zien er beter uit ook nu in het nieuwe huisje, dat doet me goed.quote:
o ja je vertelde me eens overquote:Op zaterdag 21 januari 2017 02:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Is wel relaxt zitten aan het water in de zomermaanden.
Vroeger werkte ik daar vlak achter, vele kerstborrels daar gehad die ik me niet kan herinneren
wat een verschil dan zegquote:Op zaterdag 21 januari 2017 02:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
M'n ouders zien er beter uit ook nu in het nieuwe huisje, dat doet me goed.
Ook de hond heeft haar rust gevonden, die rende wel eens de tuin in vanwege de grafstemming in het oude huis,
Een wereld van verschilquote:
ja dat geloof ik welquote:Op zaterdag 21 januari 2017 02:37 schreef Remqo het volgende:
Zou bijna weer bij m'n ouders willen intrekken
Maar ach, ik heb ook een heel leuk hofje als ik de voordeur uitstap, grasveldje met bomen waar vogeltjes in zitten.quote:
details pls?quote:
Doe morgen invalquote:
ik hoef je adres ook niet te weten.quote:
ik weet niet hoe groot maar eigenlijk precies genoeg voor mij. mooie fresh inrichting. en uitizicht is urban jungle themequote:Op zaterdag 21 januari 2017 03:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
ik hoef je adres ook niet te weten.
Maar een indruk van hoe groot je leeft en jouw uitzicht
Uitzicht lijkt me wat minder, maar ja ik kijk naar een drukke weg met spoor.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 03:04 schreef Drug het volgende:
[..]
ik weet niet hoe groot maar eigenlijk precies genoeg voor mij. mooie fresh inrichting. en uitizicht is urban jungle theme
ah chill. ik heb mn inrichting graag zoals mn vrouwen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 03:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Uitzicht lijkt me wat minder, maar ja ik kijk naar een drukke weg met spoor.
Ik heb verder een ouderwetse inrichting met erfstukken van m'n grootouders, opa ging naar het bejaardenhuis toen ik net op m'n zelf ging, mocht alles meenemen wat hij niet nodig had
Strak?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 03:10 schreef Drug het volgende:
[..]
ah chill. ik heb mn inrichting graag zoals mn vrouwen.
Zo lang het meegaat kom ik niet in de IKEA, ben trouwe jongenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 03:10 schreef Drug het volgende:
[..]
ah chill. ik heb mn inrichting graag zoals mn vrouwen.
ama Ik heb zo buikpijn van de alcohol en ik heb dit echt nog maar een keer eerder gehad en dat was zo kut bah bah. Zoveel heb ik niet eens op he, een wijntje en een bacardi razz met cola. Man man man Ik kan echt niet tegen alcoholquote:
o beterschap alcohol zuigtquote:Op zaterdag 21 januari 2017 03:14 schreef supersof het volgende:
[..]
ama Ik heb zo buikpijn van de alcohol en ik heb dit echt nog maar een keer eerder gehad en dat was zo kut bah bah. Zoveel heb ik niet eens op he, een wijntje en een bacardi razz met cola. Man man man Ik kan echt niet tegen alcohol
ja was echt gekke shit allemaal. En een lekkere dude van 18 probeerde me te versieren, maar ik vind het echt beetje raar als een jongen jonger is dan ik, maar hij was wel echt heel knap omgquote:
Ik dacht even aan fyfy, maar die is nog jongerquote:Op zaterdag 21 januari 2017 03:16 schreef supersof het volgende:
[..]
ja was echt gekke shit allemaal. En een lekkere dude van 18 probeerde me te versieren, maar ik vind het echt beetje raar als een jongen jonger is dan ik, maar hij was wel echt heel knap omg
gewoon genieten johquote:Op zaterdag 21 januari 2017 03:16 schreef supersof het volgende:
[..]
ja was echt gekke shit allemaal. En een lekkere dude van 18 probeerde me te versieren, maar ik vind het echt beetje raar als een jongen jonger is dan ik, maar hij was wel echt heel knap omg
nee had er ook niet echt zin in en toen ging hij naar z'n vrienden en ik naar de mijne dus maakt niet uit.quote:
glaasje water, 2 paracetamol (voor morgenochtend, geloof me, vast innemen) en lekker tukje doenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 03:23 schreef supersof het volgende:
[..]
nee had er ook niet echt zin in en toen ging hij naar z'n vrienden en ik naar de mijne dus maakt niet uit.
Drug ik ben zo misselijk
ff vingertje in de keelquote:Op zaterdag 21 januari 2017 03:23 schreef supersof het volgende:
[..]
nee had er ook niet echt zin in en toen ging hij naar z'n vrienden en ik naar de mijne dus maakt niet uit.
Drug ik ben zo misselijk
Ik heb het gevoel dat Frank Martini Henry stoort.quote:
euh... is dit een hele intelligente grap?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 03:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat Frank Martini Henry stoort.
Ik was met een Martini Henry bezig, ik dacht, dat begrijpen jullie gamende jongelui wel.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 03:57 schreef Drug het volgende:
[..]
euh... is dit een hele intelligente grap?
o kende ik nietquote:Op zaterdag 21 januari 2017 03:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik was met een Martini Henry bezig, ik dacht, dat begrijpen jullie gamende jongelui wel.
Ik ga zo weer verder, had jullie eigenlijk ook met rust moeten laten. sorry sorry, nu hebben jullie pas weer morgen last van me.quote:
nee joh doe normaalquote:Op zaterdag 21 januari 2017 04:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ga zo weer verder, had jullie eigenlijk ook met rust moeten laten. sorry sorry, nu hebben jullie pas weer morgen last van me.
Ik ga je voorbeeld volgen. Ben ook wel moe.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 04:05 schreef Drug het volgende:
[..]
nee joh doe normaal
ik ga wel langzaamaan in slaap vallen nu, game ze!
Goede recordpoging gister man.quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 08:54 schreef Mozy het volgende:
[..]
waarom ben jij op Facebook een suggested friend voor mij?
dit doe ik ook altijd als ik veel heb gedronken. Nooit kater.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 03:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
glaasje water, 2 paracetamol (voor morgenochtend, geloof me, vast innemen) en lekker tukje doen
haha ja niet zo veel vannacht. maar ga vandaag lekker hele dag op bank gamen, dus kan mooi rustenquote:
ik ga denk ik wandelen en op hele drukke momenten boodschappen doen en dan afrekenen met muntjes van 5 cent.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 08:59 schreef Drug het volgende:
[..]
haha ja niet zo veel vannacht. maar ga vandaag lekker hele dag op bank gamen, dus kan mooi rusten
haha gezelligquote:Op zaterdag 21 januari 2017 09:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
ik ga denk ik wandelen en op hele drukke momenten boodschappen doen en dan afrekenen met muntjes van 5 cent.
Wil je er slabakkies voor terug? Makkelijk voor op het werkquote:Op zaterdag 21 januari 2017 09:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
vriend ik geef jou maandag klabakkies
Omdat we TARDIS. als gemeenschappelijke vriend hebbenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 08:54 schreef Mozy het volgende:
[..]
waarom ben jij op Facebook een suggested friend voor mij?
hornyquote:Op zaterdag 21 januari 2017 09:21 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Omdat we TARDIS. als gemeenschappelijke vriend hebben
moet jij ook klabakkies?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 09:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
Wil je er slabakkies voor terug? Makkelijk voor op het werk
Waarom krijg ik jou niet als vriendschapsuggestie op fb?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 09:26 schreef Drug het volgende:
mozy waarom krijg ik jou als vriendschapsuggestie op fb?
omdat we best friends zijn?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 09:26 schreef Drug het volgende:
mozy waarom krijg ik jou als vriendschapsuggestie op fb?
Nee, ik heb ook eigenlijk huisarrest volgende week maar doe lekker waar ik zelf zin in heb.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 09:33 schreef Drug het volgende:
[..]
vind chai het wel goed dat je zo'n moreel verdorven bff hebt
rebelquote:Op zaterdag 21 januari 2017 09:35 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook eigenlijk huisarrest volgende week maar doe lekker waar ik zelf zin in heb.
Scoop, Muck en Dizzie en Rollie ook,quote:Op zaterdag 21 januari 2017 09:52 schreef TARDIS. het volgende:
BOOOB DE BOUWEEER
KUNNEN WIJ HET MAKEN!
BOOOB DE BOUWEER
NOU EN OF!!
Spudquote:Op zaterdag 21 januari 2017 09:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Scoop, Muck en Dizzie en Rollie ook,
Liftie en Wendy gaan weer loos,
Bob en zijn maatjes maken lol,
werken ze samen is niets ze te dol.
Bob de Bouwer, kunnen wij het maken,
Bob de bouwer, nou en of!
Titus en Bert, Hector en Spud,
kijk ze is spelen dat vrolijke grut.
Bob de Bouwer, kunnen wij het maken,
Bob de Bouwer, NOU EN OF!!!
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 09:52 schreef TARDIS. het volgende:
BOOOB DE BOUWEEER
KUNNEN WIJ HET MAKEN!
BOOOB DE BOUWEER
NOU EN OF!!
autobiografisch werk van jou?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 10:16 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Ik ga nu beginnen aan A series of unfortunate events
wow vet lieve en wijze raad, maar ik was opeens in slaap gevallen dus heb het niet kunnen opvolgen behalve het tukkie doen. Maar ik voel me niet meer kut dus gelukkig maarquote:Op zaterdag 21 januari 2017 03:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
glaasje water, 2 paracetamol (voor morgenochtend, geloof me, vast innemen) en lekker tukje doen
Het verhaal kent wel enige gelijkenis met mijn jeugd al ben ik nooit in een auto op de spoorweg opgesloten.quote:
Goedemorgen frassjequote:
mijne niet ofzo? ;squote:Op zaterdag 21 januari 2017 10:19 schreef supersof het volgende:
[..]
wow vet lieve en wijze raad, maar ik was opeens in slaap gevallen dus heb het niet kunnen opvolgen behalve het tukkie doen. Maar ik voel me niet meer kut dus gelukkig maar
Milieu naar klotuuuuuuhhhhhhhhhquote:
Hey sof, leuke nacht gehad?quote:
nee ik hou niet van kotsenquote:
jaaa heel leuk! Jij?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 10:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Milieu naar klotuuuuuuhhhhhhhhhTrump geeft natuurlijk geen neuk, ouwe vent is al 70 gepasseerd
[..]
Hey sof, leuke nacht gehad?
wie ben jij? ted mosby?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 10:29 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik hou niet van kotsen
Al 12 jaar niet gekotst
Ach dat kan altijd nog.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 10:19 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Het verhaal kent wel enige gelijkenis met mijn jeugd al ben ik nooit in een auto op de spoorweg opgesloten.
ja mijne was ook gewoon lief en wijs, maar sof is blijkbaar een ondankbare, dus dan weet ik datquote:
kotst hij ook nooit dan?quote:
sorry maar ik vond het niet echt lief en wijs want kotsen is vies.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 10:31 schreef Drug het volgende:
[..]
ja mijne was ook gewoon lief en wijs, maar sof is blijkbaar een ondankbare, dus dan weet ik dat
For a while, Ted claimed to be "vomit-free since '93," meaning he had not vomited for any reason since 1993.quote:
ik vind jou niet echt lief en wijs want ondankbaarheid is viesquote:Op zaterdag 21 januari 2017 10:37 schreef supersof het volgende:
[..]
sorry maar ik vond het niet echt lief en wijs want kotsen is vies.
oh cool, dankjewel voor het opzoeken lieve drug, ik ben je er erg dankbaar voor kusquote:Op zaterdag 21 januari 2017 10:37 schreef Drug het volgende:
[..]
For a while, Ted claimed to be "vomit-free since '93," meaning he had not vomited for any reason since 1993.
ik ben heel lief en mijn naam betekent wijsheid dus accepteer je ongelijkquote:Op zaterdag 21 januari 2017 10:38 schreef Drug het volgende:
[..]
ik vind jou niet echt lief en wijs want ondankbaarheid is vies
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 10:40 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben heel lief en mijn naam betekent wijsheid dus accepteer je ongelijk
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 10:39 schreef supersof het volgende:
[..]
oh cool, dankjewel voor het opzoeken lieve drug, ik ben je er erg dankbaar voor kus
Oh ook goed dan gaan we niet uit.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 10:46 schreef Dimachaerus het volgende:
Ja precies man. Gewoon zo'n meisje nemen. Maar ik bedoel als je met een blanke gaat neuk je jezelf keihard in de kont. Gewoon niet doen, krijg je spijt van. Beter neem je een echt mooie meid/vrouw. Ik toon 0 interesse in de nederlandse vrouw
Ga je alleen af op uiterlijk?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 10:46 schreef Dimachaerus het volgende:
Ja precies man. Gewoon zo'n meisje nemen. Maar ik bedoel als je met een blanke gaat neuk je jezelf keihard in de kont. Gewoon niet doen, krijg je spijt van. Beter neem je een echt mooie meid/vrouw. Ik toon 0 interesse in de nederlandse vrouw
Wat een eikel dat hij het je op deze manier laat weten pfffquote:Op zaterdag 21 januari 2017 10:46 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Oh ook goed dan gaan we niet uit.
Hebben geen karakter iddquote:Op zaterdag 21 januari 2017 10:46 schreef Dimachaerus het volgende:
Fatoedimaquote:Op zaterdag 21 januari 2017 10:46 schreef Dimachaerus het volgende:
ja op mijn pikquote:Op zaterdag 21 januari 2017 10:48 schreef Mozy het volgende:
Alle Nederlandse vrouwen vieren feest vandaag.
We kunnen weer veilig over straatquote:Op zaterdag 21 januari 2017 10:48 schreef Mozy het volgende:
Alle Nederlandse vrouwen vieren feest vandaag.
hahahaquote:Op zaterdag 21 januari 2017 10:51 schreef Toto69 het volgende:
Ik las dat die kale gek een ban heeft?
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 10:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
Bruv
Je bent 100% belegen kaas, dit staat je niet
sow, ben helemaal gechoqueerd door jouw piquote:Op zaterdag 21 januari 2017 10:38 schreef Drug het volgende:
[..]
ik vind jou niet echt lief en wijs want ondankbaarheid is vies
Hoe staat het er bij jou voor?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 10:56 schreef Dimachaerus het volgende:
Jij hebt nog steeds geen vriendin, misschien ook maar eens tijd om over te schakelen naar een andere soort
Je kunt je afvragen of de jacht naar een boerin zonder resultaat in 25 jaar nog wel nuttig is
Ik stem niet op Geert hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:17 schreef HPLC het volgende:
En zie hier waarom we Geert moeten stemmen. We kunnen niet samenleven met buitenlanders.
Ik stem niet op Geert hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:17 schreef HPLC het volgende:
En zie hier waarom we Geert moeten stemmen. We kunnen niet samenleven met buitenlanders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |