gewoon genieten johquote:Op zaterdag 21 januari 2017 03:16 schreef supersof het volgende:
[..]
ja was echt gekke shit allemaal. En een lekkere dude van 18 probeerde me te versieren, maar ik vind het echt beetje raar als een jongen jonger is dan ik, maar hij was wel echt heel knap omg
nee had er ook niet echt zin in en toen ging hij naar z'n vrienden en ik naar de mijne dus maakt niet uit.quote:
glaasje water, 2 paracetamol (voor morgenochtend, geloof me, vast innemen) en lekker tukje doenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 03:23 schreef supersof het volgende:
[..]
nee had er ook niet echt zin in en toen ging hij naar z'n vrienden en ik naar de mijne dus maakt niet uit.
Drug ik ben zo misselijk
ff vingertje in de keelquote:Op zaterdag 21 januari 2017 03:23 schreef supersof het volgende:
[..]
nee had er ook niet echt zin in en toen ging hij naar z'n vrienden en ik naar de mijne dus maakt niet uit.
Drug ik ben zo misselijk
Ik heb het gevoel dat Frank Martini Henry stoort.quote:
euh... is dit een hele intelligente grap?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 03:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat Frank Martini Henry stoort.
Ik was met een Martini Henry bezig, ik dacht, dat begrijpen jullie gamende jongelui wel.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 03:57 schreef Drug het volgende:
[..]
euh... is dit een hele intelligente grap?
o kende ik nietquote:Op zaterdag 21 januari 2017 03:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik was met een Martini Henry bezig, ik dacht, dat begrijpen jullie gamende jongelui wel.
Ik ga zo weer verder, had jullie eigenlijk ook met rust moeten laten. sorry sorry, nu hebben jullie pas weer morgen last van me.quote:
nee joh doe normaalquote:Op zaterdag 21 januari 2017 04:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ga zo weer verder, had jullie eigenlijk ook met rust moeten laten. sorry sorry, nu hebben jullie pas weer morgen last van me.
Ik ga je voorbeeld volgen. Ben ook wel moe.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 04:05 schreef Drug het volgende:
[..]
nee joh doe normaal
ik ga wel langzaamaan in slaap vallen nu, game ze!
Goede recordpoging gister man.quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 08:54 schreef Mozy het volgende:
[..]
waarom ben jij op Facebook een suggested friend voor mij?
dit doe ik ook altijd als ik veel heb gedronken. Nooit kater.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 03:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
glaasje water, 2 paracetamol (voor morgenochtend, geloof me, vast innemen) en lekker tukje doen
haha ja niet zo veel vannacht. maar ga vandaag lekker hele dag op bank gamen, dus kan mooi rustenquote:
ik ga denk ik wandelen en op hele drukke momenten boodschappen doen en dan afrekenen met muntjes van 5 cent.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 08:59 schreef Drug het volgende:
[..]
haha ja niet zo veel vannacht. maar ga vandaag lekker hele dag op bank gamen, dus kan mooi rusten
haha gezelligquote:Op zaterdag 21 januari 2017 09:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
ik ga denk ik wandelen en op hele drukke momenten boodschappen doen en dan afrekenen met muntjes van 5 cent.
Wil je er slabakkies voor terug? Makkelijk voor op het werkquote:Op zaterdag 21 januari 2017 09:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
vriend ik geef jou maandag klabakkies
Omdat we TARDIS. als gemeenschappelijke vriend hebbenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 08:54 schreef Mozy het volgende:
[..]
waarom ben jij op Facebook een suggested friend voor mij?
hornyquote:Op zaterdag 21 januari 2017 09:21 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Omdat we TARDIS. als gemeenschappelijke vriend hebben
moet jij ook klabakkies?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 09:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
Wil je er slabakkies voor terug? Makkelijk voor op het werk
Waarom krijg ik jou niet als vriendschapsuggestie op fb?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 09:26 schreef Drug het volgende:
mozy waarom krijg ik jou als vriendschapsuggestie op fb?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |