dit doe ik ook altijd als ik veel heb gedronken. Nooit kater.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 03:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
glaasje water, 2 paracetamol (voor morgenochtend, geloof me, vast innemen) en lekker tukje doen
haha ja niet zo veel vannacht. maar ga vandaag lekker hele dag op bank gamen, dus kan mooi rustenquote:
ik ga denk ik wandelen en op hele drukke momenten boodschappen doen en dan afrekenen met muntjes van 5 cent.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 08:59 schreef Drug het volgende:
[..]
haha ja niet zo veel vannacht. maar ga vandaag lekker hele dag op bank gamen, dus kan mooi rusten
haha gezelligquote:Op zaterdag 21 januari 2017 09:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
ik ga denk ik wandelen en op hele drukke momenten boodschappen doen en dan afrekenen met muntjes van 5 cent.
Wil je er slabakkies voor terug? Makkelijk voor op het werkquote:Op zaterdag 21 januari 2017 09:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
vriend ik geef jou maandag klabakkies
Omdat we TARDIS. als gemeenschappelijke vriend hebbenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 08:54 schreef Mozy het volgende:
[..]
waarom ben jij op Facebook een suggested friend voor mij?
hornyquote:Op zaterdag 21 januari 2017 09:21 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Omdat we TARDIS. als gemeenschappelijke vriend hebben
moet jij ook klabakkies?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 09:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
Wil je er slabakkies voor terug? Makkelijk voor op het werk
Waarom krijg ik jou niet als vriendschapsuggestie op fb?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 09:26 schreef Drug het volgende:
mozy waarom krijg ik jou als vriendschapsuggestie op fb?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |