ja dat geloof ik welquote:Op zaterdag 21 januari 2017 02:37 schreef Remqo het volgende:
Zou bijna weer bij m'n ouders willen intrekken
Maar ach, ik heb ook een heel leuk hofje als ik de voordeur uitstap, grasveldje met bomen waar vogeltjes in zitten.quote:
details pls?quote:
Doe morgen invalquote:
ik hoef je adres ook niet te weten.quote:
ik weet niet hoe groot maar eigenlijk precies genoeg voor mij. mooie fresh inrichting. en uitizicht is urban jungle themequote:Op zaterdag 21 januari 2017 03:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
ik hoef je adres ook niet te weten.
Maar een indruk van hoe groot je leeft en jouw uitzicht
Uitzicht lijkt me wat minder, maar ja ik kijk naar een drukke weg met spoor.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 03:04 schreef Drug het volgende:
[..]
ik weet niet hoe groot maar eigenlijk precies genoeg voor mij. mooie fresh inrichting. en uitizicht is urban jungle theme
ah chill. ik heb mn inrichting graag zoals mn vrouwen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 03:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Uitzicht lijkt me wat minder, maar ja ik kijk naar een drukke weg met spoor.
Ik heb verder een ouderwetse inrichting met erfstukken van m'n grootouders, opa ging naar het bejaardenhuis toen ik net op m'n zelf ging, mocht alles meenemen wat hij niet nodig had
Strak?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 03:10 schreef Drug het volgende:
[..]
ah chill. ik heb mn inrichting graag zoals mn vrouwen.
Zo lang het meegaat kom ik niet in de IKEA, ben trouwe jongenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 03:10 schreef Drug het volgende:
[..]
ah chill. ik heb mn inrichting graag zoals mn vrouwen.
ama Ik heb zo buikpijn van de alcohol en ik heb dit echt nog maar een keer eerder gehad en dat was zo kut bah bah. Zoveel heb ik niet eens op he, een wijntje en een bacardi razz met cola. Man man man Ik kan echt niet tegen alcoholquote:
o beterschap alcohol zuigtquote:Op zaterdag 21 januari 2017 03:14 schreef supersof het volgende:
[..]
ama Ik heb zo buikpijn van de alcohol en ik heb dit echt nog maar een keer eerder gehad en dat was zo kut bah bah. Zoveel heb ik niet eens op he, een wijntje en een bacardi razz met cola. Man man man Ik kan echt niet tegen alcohol
ja was echt gekke shit allemaal. En een lekkere dude van 18 probeerde me te versieren, maar ik vind het echt beetje raar als een jongen jonger is dan ik, maar hij was wel echt heel knap omgquote:
Ik dacht even aan fyfy, maar die is nog jongerquote:Op zaterdag 21 januari 2017 03:16 schreef supersof het volgende:
[..]
ja was echt gekke shit allemaal. En een lekkere dude van 18 probeerde me te versieren, maar ik vind het echt beetje raar als een jongen jonger is dan ik, maar hij was wel echt heel knap omg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |