Gaan we een keer chillen bij de Bataaf met madeliefje?quote:
Van mij mag je komenquote:
Ik bied slaapplaatsquote:Op zaterdag 21 januari 2017 02:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kom wrs toch niet maar thanks.![]()
een logeerbedje als het moetquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 01:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee.ah ok gelukkig ook niet heel vaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar twijfel beetje of ik 12 was toen we gingen verhuizen maar ik zou niet veel jonger of ouder geweest zijn.
hehe nicequote:Op zaterdag 21 januari 2017 01:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja, ze wonen wel kleiner, maar dat uitzicht is zoveel beter nu over een grasveldje met veel bomen, ipv die vinexwijk waar ik opgroeide.
Overal vogeltjes, vooral in de warme maanden, m'n ouwe man zegt al dat hij een open vollere heeft buiten.
waar?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 02:04 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gaan we een keer chillen bij de Bataaf met madeliefje?
Ze zijn ook gelukkiger nu, dat neemt een hoop zorg wegquote:
De Bataaf is een kroeg in een oud pakhuis in Wormer, naast de zaanbrugquote:
was je eerder wel bezorgd?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 02:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ze zijn ook gelukkiger nu, dat neemt een hoop zorg weg
Ja, behoorlijkquote:
o ken ik niet. wormer ook echtquote:Op zaterdag 21 januari 2017 02:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
De Bataaf is een kroeg in een oud pakhuis in Wormer, naast de zaanbrug
Is wel relaxt zitten aan het water in de zomermaanden.quote:
M'n ouders zien er beter uit ook nu in het nieuwe huisje, dat doet me goed.quote:
o ja je vertelde me eens overquote:Op zaterdag 21 januari 2017 02:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Is wel relaxt zitten aan het water in de zomermaanden.
Vroeger werkte ik daar vlak achter, vele kerstborrels daar gehad die ik me niet kan herinneren
wat een verschil dan zegquote:Op zaterdag 21 januari 2017 02:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
M'n ouders zien er beter uit ook nu in het nieuwe huisje, dat doet me goed.
Ook de hond heeft haar rust gevonden, die rende wel eens de tuin in vanwege de grafstemming in het oude huis,
Een wereld van verschilquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |