M'n ouders zijn vorig jaar verhuisd naar een kleinere woning, maar echt, ze wonen daar zoveel beter nuquote:
ja hoe vaak ongeveer?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 01:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Vind het ook wel lekker om alleen te zijn, maar ik zie m'n ouders wel regelmatig
o chillquote:Op zaterdag 21 januari 2017 01:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
M'n ouders zijn vorig jaar verhuisd naar een kleinere woning, maar echt, ze wonen daar zoveel beter nu
Afhankelijk van m'n werkdiensten en het seizoen, maar minstens 1x per weekquote:
Nee.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 01:54 schreef Drug het volgende:
zijn jullie hele jeugd in 1 woning opgegroeid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar twijfel beetje of ik 12 was toen we gingen verhuizen maar ik zou niet veel jonger of ouder geweest zijn.Your beauty never ever scared me.
Ja, ze wonen wel kleiner, maar dat uitzicht is zoveel beter nu over een grasveldje met veel bomen, ipv die vinexwijk waar ik opgroeide.quote:
Nou hé. Sorry hoor.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 02:00 schreef hugecooll het volgende:
lokquote je me nou uit pure verveling?
aah gezellig manquote:Op zaterdag 21 januari 2017 01:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Afhankelijk van m'n werkdiensten en het seizoen, maar minstens 1x per week
IK BEN HELEMAAL MAD NU.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 02:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
IK BEN HELEMAAL MAD NU.geef godverdomme antwoord danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ik zag je in een topic dus dacht hey gezellig ik lok hem even naar de SC.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |