Ach, het houd je even warmquote:Op zaterdag 21 januari 2017 01:07 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga vrijwel al mijn papieren post opfikken morgen. Is dat dom? Vrijwel alles staat wel online namelijk van die brieven.
Stoned?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 01:12 schreef Amarantha het volgende:
Of is het beantwoord? Godver wat irritant.
ik denk dat ik morgen even een goede damper op ga zetten, moet sws overdag slapen om fris de nachtdienst in te kunnenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 01:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Altijd al moeite mee gehad helaas.
gebruik maar het werkwoord lopen in plaats beantwoordenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 01:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat beantwoordt niet mijn vraag.
Ik gebruik meestal smurfenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 01:14 schreef Drug het volgende:
[..]
gebruik maar het werkwoord lopen in plaats beantwoorden
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 01:14 schreef Drug het volgende:
[..]
gebruik maar het werkwoord lopen in plaats beantwoorden
Welke papieren?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 01:15 schreef Amarantha het volgende:
Als niemand iets zegt ga ik er vanuit dat het niet dom is.
flikker alles weg johquote:Op zaterdag 21 januari 2017 01:15 schreef Amarantha het volgende:
Als niemand iets zegt ga ik er vanuit dat het niet dom is.
Laat ze branden in helquote:Op zaterdag 21 januari 2017 01:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh belastingdienst, UWV, Univé.
Vroeger moest je het bewaren is mij geleerd door mijn ouders.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 01:17 schreef Drug het volgende:
[..]
flikker alles weg johik bewaar ooit post, voor wat?
Je hoeft dat soort brieven meestal maar 5 jaar te bewaren. Is het zoveel dan?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 01:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh belastingdienst, UWV, Univé.
Oh dit is wel de afgelopen 4 jaar. Maar veel? Valt mee maar het is wel een klein stapeltje.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 01:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je hoeft dat soort brieven meestal maar 5 jaar te bewaren. Is het zoveel dan?
mij ook. heb nog nooit nodig gehad en anders zie ik het dan wel weerquote:Op zaterdag 21 januari 2017 01:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vroeger moest je het bewaren is mij geleerd door mijn ouders.
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 01:19 schreef Le_Professeur het volgende:
Trusten.
Ama gewoon verbranden die grafbende, moet je ermee. Doei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |