slaap lekkerquote:Op zaterdag 21 januari 2017 01:19 schreef Le_Professeur het volgende:
Trusten.
Ama gewoon verbranden die grafbende, moet je ermee. Doei.
Als het één brief is ofzo gooi ik wel gewoon bij afval maar als het zoveel is wil ik er toch gewoon helemaal vanaf, teveel persoonlijke informatie.quote:
ja kan maar misschien ook niet tochquote:Op zaterdag 21 januari 2017 01:20 schreef Amarantha het volgende:
Ben gewoon altijd beetje bang dat ik ineens spijt krijg van dit soort acties.![]()
o ja helderquote:Op zaterdag 21 januari 2017 01:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als het één brief is ofzo gooi ik wel gewoon bij afval maar als het zoveel is wil ik er toch gewoon helemaal vanaf, teveel persoonlijke informatie.
Als je niets fouts doet dan lijkt het ook niet nodig.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 01:18 schreef Drug het volgende:
[..]
mij ook. heb nog nooit nodig gehad en anders zie ik het dan wel weer
ja ik hou die shit nie bij man, is niet in mijn aard om me bezig te houden met zulke shitquote:Op zaterdag 21 januari 2017 01:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als je niets fouts doet dan lijkt het ook niet nodig.
Maar vorig jaar ben ik ook met iemand door oude papieren gegaan en toen bleek ik ook nog wat centen terug te krijgen van de belasting, ook wat schuld omdat ik toeslag kreeg waar ik geen recht op had.
Ohquote:Op zaterdag 21 januari 2017 01:23 schreef Remqo het volgende:
ook wat schuld omdat ik toeslag kreeg waar ik geen recht op had.
Het is ook niet echt mijn ding, maar ja soms moet hetquote:Op zaterdag 21 januari 2017 01:24 schreef Drug het volgende:
[..]
ja ik hou die shit nie bij man, is niet in mijn aard om me bezig te houden met zulke shit
hoe oud?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 01:25 schreef Remqo het volgende:
Ik weet het nog zo goed, toen ik net op mezelf woonde.
Hoera 300 euro terug van de belasting, daar koop ik een nieuwe fiets voor.
Een week later een aanslag, betaal even 300 euro
Was ergens in 2009quote:
ja klopt ik word dan chagrijnig manquote:Op zaterdag 21 januari 2017 01:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is ook niet echt mijn ding, maar ja soms moet het
Zo lang je maar kan rondkomenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |