omdat we best friends zijn?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 09:26 schreef Drug het volgende:
mozy waarom krijg ik jou als vriendschapsuggestie op fb?
Nee, ik heb ook eigenlijk huisarrest volgende week maar doe lekker waar ik zelf zin in heb.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 09:33 schreef Drug het volgende:
[..]
vind chai het wel goed dat je zo'n moreel verdorven bff hebt
rebelquote:Op zaterdag 21 januari 2017 09:35 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook eigenlijk huisarrest volgende week maar doe lekker waar ik zelf zin in heb.
Scoop, Muck en Dizzie en Rollie ook,quote:Op zaterdag 21 januari 2017 09:52 schreef TARDIS. het volgende:
BOOOB DE BOUWEEER
KUNNEN WIJ HET MAKEN!
BOOOB DE BOUWEER
NOU EN OF!!
Spudquote:Op zaterdag 21 januari 2017 09:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Scoop, Muck en Dizzie en Rollie ook,
Liftie en Wendy gaan weer loos,
Bob en zijn maatjes maken lol,
werken ze samen is niets ze te dol.
Bob de Bouwer, kunnen wij het maken,
Bob de bouwer, nou en of!
Titus en Bert, Hector en Spud,
kijk ze is spelen dat vrolijke grut.
Bob de Bouwer, kunnen wij het maken,
Bob de Bouwer, NOU EN OF!!!
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 09:52 schreef TARDIS. het volgende:
BOOOB DE BOUWEEER
KUNNEN WIJ HET MAKEN!
BOOOB DE BOUWEER
NOU EN OF!!
autobiografisch werk van jou?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 10:16 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Ik ga nu beginnen aan A series of unfortunate events
wow vet lieve en wijze raad, maar ik was opeens in slaap gevallen dus heb het niet kunnen opvolgen behalve het tukkie doen. Maar ik voel me niet meer kut dus gelukkig maarquote:Op zaterdag 21 januari 2017 03:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
glaasje water, 2 paracetamol (voor morgenochtend, geloof me, vast innemen) en lekker tukje doen
Het verhaal kent wel enige gelijkenis met mijn jeugd al ben ik nooit in een auto op de spoorweg opgesloten.quote:
Goedemorgen frassjequote:
mijne niet ofzo? ;squote:Op zaterdag 21 januari 2017 10:19 schreef supersof het volgende:
[..]
wow vet lieve en wijze raad, maar ik was opeens in slaap gevallen dus heb het niet kunnen opvolgen behalve het tukkie doen. Maar ik voel me niet meer kut dus gelukkig maar
Milieu naar klotuuuuuuhhhhhhhhhquote:
Hey sof, leuke nacht gehad?quote:
nee ik hou niet van kotsenquote:
jaaa heel leuk! Jij?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 10:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Milieu naar klotuuuuuuhhhhhhhhhTrump geeft natuurlijk geen neuk, ouwe vent is al 70 gepasseerd
[..]
Hey sof, leuke nacht gehad?
wie ben jij? ted mosby?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 10:29 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik hou niet van kotsen
Al 12 jaar niet gekotst
Ach dat kan altijd nog.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 10:19 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Het verhaal kent wel enige gelijkenis met mijn jeugd al ben ik nooit in een auto op de spoorweg opgesloten.
ja mijne was ook gewoon lief en wijs, maar sof is blijkbaar een ondankbare, dus dan weet ik datquote:
kotst hij ook nooit dan?quote:
sorry maar ik vond het niet echt lief en wijs want kotsen is vies.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 10:31 schreef Drug het volgende:
[..]
ja mijne was ook gewoon lief en wijs, maar sof is blijkbaar een ondankbare, dus dan weet ik dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |