For a while, Ted claimed to be "vomit-free since '93," meaning he had not vomited for any reason since 1993.quote:
ik vind jou niet echt lief en wijs want ondankbaarheid is viesquote:Op zaterdag 21 januari 2017 10:37 schreef supersof het volgende:
[..]
sorry maar ik vond het niet echt lief en wijs want kotsen is vies.
oh cool, dankjewel voor het opzoeken lieve drug, ik ben je er erg dankbaar voor kusquote:Op zaterdag 21 januari 2017 10:37 schreef Drug het volgende:
[..]
For a while, Ted claimed to be "vomit-free since '93," meaning he had not vomited for any reason since 1993.
ik ben heel lief en mijn naam betekent wijsheid dus accepteer je ongelijkquote:Op zaterdag 21 januari 2017 10:38 schreef Drug het volgende:
[..]
ik vind jou niet echt lief en wijs want ondankbaarheid is vies
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 10:40 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben heel lief en mijn naam betekent wijsheid dus accepteer je ongelijk
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 10:39 schreef supersof het volgende:
[..]
oh cool, dankjewel voor het opzoeken lieve drug, ik ben je er erg dankbaar voor kus
Oh ook goed dan gaan we niet uit.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 10:46 schreef Dimachaerus het volgende:
Ja precies man. Gewoon zo'n meisje nemen. Maar ik bedoel als je met een blanke gaat neuk je jezelf keihard in de kont. Gewoon niet doen, krijg je spijt van. Beter neem je een echt mooie meid/vrouw. Ik toon 0 interesse in de nederlandse vrouw
Ga je alleen af op uiterlijk?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 10:46 schreef Dimachaerus het volgende:
Ja precies man. Gewoon zo'n meisje nemen. Maar ik bedoel als je met een blanke gaat neuk je jezelf keihard in de kont. Gewoon niet doen, krijg je spijt van. Beter neem je een echt mooie meid/vrouw. Ik toon 0 interesse in de nederlandse vrouw
Wat een eikel dat hij het je op deze manier laat weten pfffquote:Op zaterdag 21 januari 2017 10:46 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Oh ook goed dan gaan we niet uit.
Hebben geen karakter iddquote:Op zaterdag 21 januari 2017 10:46 schreef Dimachaerus het volgende:
Fatoedimaquote:Op zaterdag 21 januari 2017 10:46 schreef Dimachaerus het volgende:
ja op mijn pikquote:Op zaterdag 21 januari 2017 10:48 schreef Mozy het volgende:
Alle Nederlandse vrouwen vieren feest vandaag.
We kunnen weer veilig over straatquote:Op zaterdag 21 januari 2017 10:48 schreef Mozy het volgende:
Alle Nederlandse vrouwen vieren feest vandaag.
hahahaquote:Op zaterdag 21 januari 2017 10:51 schreef Toto69 het volgende:
Ik las dat die kale gek een ban heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |