SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Fetuskaas op 19-01-2017 00:21:54 ]
rightquote:Op woensdag 18 januari 2017 23:20 schreef Fetuskaas het volgende:
Ik val heel erg op (erg) dunne vrouwen maar koos voor een iets dikkere
quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:20 schreef Fetuskaas het volgende:
Hoi!
Ik (20) heb een vriendin van 18.
Mijn vriendin is ongeveer rond de 80kg.
Gister heb ik een leuke discussie met haar gehad.. Zo vroeg ik in het algemeen wat ze zou zeggen als ik haar vroeg of ze misschien wat zou kunnen en willen afvallen als ik dat zou willen. Ik richtte dit niet persé naar haar want dan weet ik wel hoe laat het is. Je zou kunnen zeggen dat ik even het ijs testte.
Helaas schoot ook dit in haar verkeerde keelgat en kreeg ik een vriendelijk antwoord naar mijn hoofd dat haar dat geen reet uitmaakte en dat ze zelf wel bepaald hoe ze er uit ziet. Deal with it or leave.
Aan de ene kant snap ik het wel, want ze is niet dik. Maar ik vertelde haar wel dat je best wat moeite mag doen in een relatie om er goed uit te blijven zien voor elkaar.
Op de een of andere manier vind ze dit heel lastig en kan ze hier totaal niet tegen.. Sporten doet ze gewoon 2 keer in de week 2,5 uur totaal.
Het liefst zou ik zien dat ze wat meer moeite zou doen om voor mij fit te worden. Minder chips eten en meer gezond.
Ik val heel erg op (erg) dunne vrouwen. Hangende borsten (die ze al een beetje heeft) is dan ook niet wat ik zoek. Zelfde geld dat ik graag een strakke gleuf wil..
Dames, wat is jullie mening en hoe kan ik dit het beste uit de voeten werken?
Ik heb wat voorbeeld plaatjes gezocht zodat je een beetje een beeld krijgt. Het zit bij haar vooral in het gezicht (beetje bolle wangen) en een breed bovenlichaam. Alsof ze op waterpolo zat oid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewenst resultaat:Nou je vriendin is in ieder geval wel straight to the point. Zij is blij met hoe ze eruit ziet dus je gaat het niet kunnen veranderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het zelf een behoorlijke afknapper als wat dikkere meiden zichzelf prima vinden, terwijl ze weten dat het ongezond is. Evenals meiden die niet sporten.
Fit zijn, is gewoon een heerlijk gevoel.
Hoe zie je er zelf eigenlijk uit?
beetje overdreven. Veranderd.quote:
Ik zou dat dus wel doen, tenzei het door medicatie o.i.d. komt of een andere externe reden. Dik zijn is voor mij een indicatie dat je niet voor je eigen gezondheid kan zorgen.quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:24 schreef Fetuskaas het volgende:
[..]
beetje overdreven. Veranderd.
Maar ja, verder is het gewoon een leuke meid natuurlijk, dus geef ik haar wel de ruimte en kans om aan te passen. Ik ga niet bij iemand weg omdat diegene te "dik" is.
Ik zie er zelf gewoon normaal uit. +-65 kg, sixpack verloren onder een klein laagje vet. Ik heb ook aangeboden om met haar mee te willen sporten.quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:24 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik vind het zelf een behoorlijke afknapper als wat dikkere meiden zichzelf prima vinden, terwijl ze weten dat het ongezond is. Evenals meiden die niet sporten.
Fit zijn, is gewoon een heerlijk gevoel.
Hoe zie je er zelf eigenlijk uit?
Waarom niet? Je matched toch niet? Dik zijn is niet alleen een uiterlijk, het hangt samen met een gehele levensstijl en die is blijkbaar anders dan wat jij zoekt.quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:24 schreef Fetuskaas het volgende:
[..]
Maar ja, verder is het gewoon een leuke meid natuurlijk, dus geef ik haar wel de ruimte en kans om aan te passen. Ik ga niet bij iemand weg omdat diegene te "dik" is.
True. Die foto's uit mn OP, vallen die onder dik? Dan is het Dik.quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:25 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik zou dat dus wel doen, tenzei het door medicatie o.i.d. komt of een andere externe reden. Dik zijn is voor mij een indicatie dat je niet voor je eigen gezondheid kan zorgen.
Maar je hebt dik en dik he.
Ja dat is ook wel zo, maar na bijna 2 jaar is dat geen legitieme reden om nu mee aan te komen kakken. Heb het ook wel wat te lang voor mezelf gehouden.quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:28 schreef KosterT het volgende:
[..]
Waarom niet? Je matched toch niet? Dik zijn is niet alleen een uiterlijk, het hangt samen met een gehele levensstijl en die is blijkbaar anders dan wat jij zoekt.
Dikkerdjes zeggen altijd maar het gaat toch om het innerlijk. Dan kun je mooi zeggen aan je figuur te zien ben je een slap en lui persoonquote:Op woensdag 18 januari 2017 23:28 schreef KosterT het volgende:
[..]
Waarom niet? Je matched toch niet? Dik zijn is niet alleen een uiterlijk, het hangt samen met een gehele levensstijl en die is blijkbaar anders dan wat jij zoekt.
Laat ik hopen van niet..quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:26 schreef possetje het volgende:
Ja het plaatje dat je laat zien heet het rubens type, vaak kunnen dat soort vrouwen erg lastig afvallen, dat zit niet in hun natuur,,,
Vaak kan dat ook een biologische impuls zijnquote:Op woensdag 18 januari 2017 23:30 schreef Fetuskaas het volgende:
Ze vreet gewoon gigantisch veel. Meer dan dat ik doe.
Ja.quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:29 schreef Fetuskaas het volgende:
[..]
True. Die foto's uit mn OP, vallen die onder dik?
Dat is serieus?quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:32 schreef possetje het volgende:
[..]
Vaak kan dat ook een biologische impuls zijn
wetenschap heeft aangetoond dat vrouwen kort na het krijgen van een relatie gemiddeld 3 kilo aankomen,
Dit zou te maken kunnen hebben dat ze een soort vetreserve opbouwen die later handig van pas kan komen als ze babies wil maken!
Gast, je vriendin is gewoon lui.quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:33 schreef Fetuskaas het volgende:
[..]
Dat is serieus?![]()
En de pil helpt ook niet daarin...
wat een onzin. net alsof je niet gezond bent als je niet aan sport doet. en zelfs al zou je een beetje mollig zijn dan is dat nog niet meteen obesitas type 2 hoor.quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:25 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik zou dat dus wel doen, tenzei het door medicatie o.i.d. komt of een andere externe reden. Dik zijn is voor mij een indicatie dat je niet voor je eigen gezondheid kan zorgen.
Maar je hebt dik en dik he.
Zelf dik zekerquote:Op woensdag 18 januari 2017 23:35 schreef madam-april het volgende:
Ik mag hopen dat ze haar conclusie trekt en bij je weggaat..
Onderbouw dit eensquote:Op woensdag 18 januari 2017 23:35 schreef madam-april het volgende:
Waarom? TS vind haar gewoon niet meer aantrekkelijk.quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:35 schreef madam-april het volgende:
Nouja, iemand die niet sport is tamelijk ongezond ja. Sporten past namelijk in een gezonde levensstijl. Iemand die dik is vind ik niet aantrekkelijk, krijg ik 'm niet van omhoog ook.quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:35 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
wat een onzin. net alsof je niet gezond bent als je niet aan sport doet. en zelfs al zou je een beetje mollig zijn dan is dat nog niet meteen obesitas type 2 hoor.
nice man. Dat is ze ook echt. Ik ben er ook zeker van dat dat de hele oorzaak is. Hoe die mindset om krijgen is de vraag though.quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:35 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Gast, je vriendin is gewoon lui.
Mijne sport nu ook 3x pw en sinds ik me niet meer mag bemoeien met haar eten. (Want ze wilde het zelf leren en uitproberen, ook prima) zie ik wel mooie progressieWe stellen samen doelen en belonen elkaar met iets leuks als het lukt.
Sorry?! Ze heeft gewoon een gezond gewicht, ze is misschien niet super slank, maar ze is zeker niet te dik...quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:31 schreef devlinmr het volgende:
Tenzij ze 2 m lang is is 80 kg best wel dik te noemen. Paar punten
1 van sporten vallen de meeste mensen niet af omdat ze het als excuus gebruiken meer te eten
2 jij wil dat ze gezonder gaat eten, prima, maar helaas niet aan jou
Netjes!quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:39 schreef possetje het volgende:
zelf ben ik deze maand 3 kilo afgevallen, puur door salade te gaan eten elke dag, en dan neem ik wel lekkere salade van de AH met stukjes kip er doorheen,
dus dan heb je toch wat lekkers te snacken, ipv van chips, en tegelijkertijd val je af
nee man, jij bent gewoon super arogant met de domme gesport. wacht maar tot je veel blesures krijgt. dan word sporten opeens een heel stuk minder gezond voor je.quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:37 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nouja, iemand die niet sport is tamelijk ongezond ja. Sporten past namelijk in een gezonde levensstijl. Iemand die dik is vind ik niet aantrekkelijk, krijg ik 'm niet van omhoog ook.
Nee, ze weet dat de buit binnen is en ze de teugels kan laten vieren.quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:32 schreef possetje het volgende:
[..]
Vaak kan dat ook een biologische impuls zijn
wetenschap heeft aangetoond dat vrouwen kort na het krijgen van een relatie gemiddeld 3 kilo aankomen,
Dit zou te maken kunnen hebben dat ze een soort vetreserve opbouwen die later handig van pas kan komen als ze babies wil maken!
luister! als jij het zo storend vind dan maak je het toch gewoon uit. maar ik begrijp serieus niet dat je 2 jaar lang een relatie heb met een meisje die eigenlijk niet eens jouw type is. vet raar gewoon.quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:38 schreef Fetuskaas het volgende:
[..]
nice man. Dat is ze ook echt. Ik ben er ook zeker van dat dat de hele oorzaak is. Hoe die mindset om krijgen is de vraag though.
hier sluit ik mij bij aan.quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:39 schreef madam-april het volgende:
[..]
Sorry?! Ze heeft gewoon een gezond gewicht, ze is misschien niet super slank, maar ze is zeker niet te dik...
Als jij het volslank wil noemen vind ik dat ook best.quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:39 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
gast! dat is helemaal niet dik.
Dit. Hoe moet ik dat later doen als ze ouder wordt? Dan hangt het bij d'r 30ste en het eerste kind al op de grond.quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:37 schreef BredeBroeder het volgende:
Iemand die dik is vind ik niet aantrekkelijk, krijg ik 'm niet van omhoog ook.
Nee, 1,80 bij 80KG is tamelijk dik voor iemand die niet sport.quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:39 schreef madam-april het volgende:
[..]
Sorry?! Ze heeft gewoon een gezond gewicht, ze is misschien niet super slank, maar ze is zeker niet te dik...
Ik ben niet arrogant, ik vind een gezonde levensstijl belangrijk. Sporten is onderdeel van m'n leven, dus waarom iemand nemen die daar totaal niet in past?quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:41 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
nee man, jij bent gewoon super arogant met de domme gesport. wacht maar tot je veel blesures krijgt. dan word sporten opeens een heel stuk minder gezond voor je.
Gap, wat? Ze is juist wél m'n type. Ik heb nooit gezegd dat ik dit niks vind, ik zou het gewoon graag wat strakker zien.quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:42 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
luister! als jij het zo storend vind dan maak je het toch gewoon uit. maar ik begrijp serieus niet dat je 2 jaar lang een relatie heb met een meisje die eigenlijk niet eens jouw type is. vet raar gewoon.
ik weeg 90 kilo en ben 189 lang. ik zie er voor een jonge kerel gewoon goed uit verder. dus donder op met je ongezond. spreek lekker voor je zelf.quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:44 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nee, 1,80 bij 80KG is tamelijk dik voor iemand die niet sport.
[..]
Ik ben niet arrogant, ik vind een gezonde levensstijl belangrijk. Sporten is onderdeel van m'n leven, dus waarom iemand nemen die daar totaal niet in past?
Sommige mannen vinden het belangrijk dat de partner zichzelf goed verzorgt.quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:44 schreef Anthonie24 het volgende:
wat zijn sommige mannen toch opervlakig zeg! jesus christus.
dan maak je het uit en zoek je een ander exemplaar. zo opgelostquote:Op woensdag 18 januari 2017 23:45 schreef Fetuskaas het volgende:
[..]
Gap, wat? Ze is juist wél m'n type. Ik heb nooit gezegd dat ik dit niks vind, ik zou het gewoon graag wat strakker zien.
Triggeredquote:Op woensdag 18 januari 2017 23:46 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ik weeg 90 kilo en ben 189 lang. ik zie er voor een jonge kerel gewoon goed uit verder. dus donder op met je ongezond. spreek lekker voor je zelf.
bijna 2 jaar. Ze was toen iets minder aan de zware kant ogend. Komt misschien ook door de leeftijd en het feit dat ze toen nog niet aan de pil zat.quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:44 schreef Droopie het volgende:
Vragenvuur![]()
Hoe lang heb je al een relatie.
Hoeveel woog ze voor aan het begin van de relatie.
En waarom ben je op haar gevallen (en gewichtsgrapjes over zij gelukkig niet op hem heb ik bij deze al gemaakt)
De manier waarop je over haar spreekt is oppervlakkig en respectloos. Uit niets blijkt dat je echt van haar houdt..quote:
90 kg bij 1.89 zonder sporten?quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:46 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ik weeg 90 kilo en ben 189 lang. ik zie er voor een jonge kerel gewoon goed uit verder. dus donder op met je ongezond. spreek lekker voor je zelf.
Goedequote:Op woensdag 18 januari 2017 23:47 schreef Steef121 het volgende:
Naar TS. Ik zou vooral de focus proberen te leggen op haar gezondheid ipv dat ze gewoon dik is en daarmee niet aantrekkelijk voor je. Zie het "doe het voor de gezondheid schat" als een roze strik om een pakje stront wat je haar probeert te laten eten.
ik zie er verder gewoon prima uit. en ik wandel ook gewoon veel als ik tijd heb.quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:48 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
90 kg bij 1.89 zonder sporten?
Ik wil jouw vetpercentage niet weten.
Wandelen, ben je een senior ofzo?quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:50 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ik zie er verder gewoon prima uit. en ik wandel ook gewoon veel als ik tijd heb.
sterker nog. ik zie er nu zelfs beter uit dan een paar jaar terug toen ik nog maar 65 woog. ik leek net een skelet.
dus uuhm....maak mij verder niks wijs AUB.
Nee, ze is alleen een heel gevoelige meid. Ik moet toch gewoon kunnen zeggen waar het op staat? Probeer het heel vaak rustig te vertellen, wat ik dus ook deed, maar dat ging dus niet goed.quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:49 schreef Joekvs het volgende:
blijkbaar zeg je vaker dingen die niet kunnen.
Ook niet heel onverwacht natuurlijk. "Schat, even puur hypothetisch, stel dat ik zei dat je te dik bent, en af zou moeten vallen, hoe zou je dan reageren?"quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:20 schreef Fetuskaas het volgende:
Helaas schoot ook dit in haar verkeerde keelgat en kreeg ik een vriendelijk antwoord naar mijn hoofd dat haar dat geen reet uitmaakte en dat ze zelf wel bepaald hoe ze er uit ziet. Deal with it or leave.
Gewicht ligt altijd gevoelig bij meiden. Leg haar uit dat je haar minder aantrekkelijk vind worden, subtiel. En dat het verder haar keuze is.quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:51 schreef Fetuskaas het volgende:
[..]
Nee, ze is alleen een heel gevoelige meid. Ik moet toch gewoon kunnen zeggen waar het op staat? Probeer het heel vaak rustig te vertellen, wat ik dus ook deed, maar dat ging dus niet goed.
Nou dan is het duidelijk toch? Ts vindt haar niet meer aantrekkelijk, denkt en spreekt respectloos over haar, dus einde verhaal..quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:37 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Waarom? TS vind haar gewoon niet meer aantrekkelijk.
[..]
Nouja, iemand die niet sport is tamelijk ongezond ja. Sporten past namelijk in een gezonde levensstijl. Iemand die dik is vind ik niet aantrekkelijk, krijg ik 'm niet van omhoog ook.
Hahahaha geniaalquote:Op woensdag 18 januari 2017 23:50 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Wandelen, ben je een senior ofzo?
Ga eens sporten man, als je een gezonde vent bent.
Als je met een verliefdheid met zo iets in je achterhoofd zit.quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:47 schreef Fetuskaas het volgende:
[..]
Had wel al in het achterhoofd dat er misschien nog wat van af kon, maar is nooit mijn prioriteit geweest.
hoe bedoel je sporten. ik heb vorig jaar nog aan rugby gedaan hoor. en ik zat iedere week onder de blauwe plekken. dus hoe bedoel je sporten is gezond?quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:50 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Wandelen, ben je een senior ofzo?
Ga eens sporten man, als je een gezonde vent bent.
Nogmaals, onderbouw het eens? Makkelijk oordelen zonder iemand te kennen.quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:48 schreef madam-april het volgende:
[..]
De manier waarop je over haar spreekt is oppervlakkig en respectloos. Uit niets blijkt dat je echt van haar houdt..
Ze verdient beter dan iemand die zo over haar denkt en praat..
65 is dan ook weer fucking weinig ja. Wandelen is voor bejaarden en voor te mensen die om welke redrn dan ook niet kunnen sporten.quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:50 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ik zie er verder gewoon prima uit. en ik wandel ook gewoon veel als ik tijd heb.
sterker nog. ik zie er nu zelfs beter uit dan een paar jaar terug toen ik nog maar 65 woog. ik leek net een skelet.
Respectloos ben ik het mee oneens. TS vond haar eerst gewoon knapper. Mijn vriendin is ook wel eens lui, zeg ik gewoon dat ze lui is en weer ff de gym moet hittenquote:Op woensdag 18 januari 2017 23:52 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nou dan is het duidelijk toch? Ts vindt haar niet meer aantrekkelijk, denkt en spreekt respectloos over haar, dus einde verhaal..
Sport zorgt ervoor dat er een stofje vrijkomt in de hersenen die je gelukkig maakt, dus sport is gezond.quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:52 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
hoe bedoel je sporten. ik heb vorig jaar nog aan rugby gedaan hoor. en ik zat iedere week onder de blauwe plekken. dus hoe bedoel je sporten is gezond?
Dat is dan jouw schuld dat je een blessure gevoelige sport kiest. Rugby is naast wat pijntjes trouwens verder prima voor conditie en kracht.quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:52 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
hoe bedoel je sporten. ik heb vorig jaar nog aan rugby gedaan hoor. en ik zat iedere week onder de blauwe plekken. dus hoe bedoel je sporten is gezond?
en die blauwe plekken dan?quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:53 schreef Joekvs het volgende:
[..]
Sport zorgt ervoor dat er een stofje vrijkomt in de hersenen die je gelukkig maakt, dus sport is gezond.
Ik heb er verder ook absoluut geen problemen mee. Ik hou net zo veel van haar of ze nou dun of dik is. Vind alleen wel dat je gewoon mag luisteren en eventueel er wat mee doen als je partner een voorstel doet.quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:51 schreef Lean_Machine het volgende:
Overigens wel een begrijpelijke klacht. Geef haar de tijd om er over na te denken, en ermee aan de slag te gaan. Is ze oprecht blij met hoe ze eruit ziet, dan is dat ook helemaal prima, maar dan passen jullie gewoon niet bij elkaar.
Ze sport twee keer per week..quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:44 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nee, 1,80 bij 80KG is tamelijk dik voor iemand die niet sport.
[..]
Ik ben niet arrogant, ik vind een gezonde levensstijl belangrijk. Sporten is onderdeel van m'n leven, dus waarom iemand nemen die daar totaal niet in past?
Ja, zeker een uurtje op de loopband op 5km/uquote:Op woensdag 18 januari 2017 23:55 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ze sport twee keer per week..
Je kiest voor Rugby ffs, ik heb ook 10 jaar op voetbal gezeten, schouder gebroken en een hoop dingen tegen gehad. Maar dat maakt het niet minder leuk, het is de uitdaging die het leuk maakt. Uitdagingen zetten in je leven is goed voor je!quote:
Michael van Gerwen elke dag.quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:55 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ze sport twee keer per week..
Wat breng jij mee aan de tafel ? Wat heb jij haar te bieden?quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:51 schreef Fetuskaas het volgende:
[..]
Nee, ze is alleen een heel gevoelige meid. Ik moet toch gewoon kunnen zeggen waar het op staat? Probeer het heel vaak rustig te vertellen, wat ik dus ook deed, maar dat ging dus niet goed.
En zij zegt dat ze dat niet doet. De rest is aan jou.quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:55 schreef Fetuskaas het volgende:
[..]
Ik heb er verder ook absoluut geen problemen mee. Ik hou net zo veel van haar of ze nou dun of dik is. Vind alleen wel dat je gewoon mag luisteren en eventueel er wat mee doen als je partner een voorstel doet.
Uiteraard bedoel ik het niet zo. Ik ben voor haar innerlijk gevallen. Ze ziet er hartstikke mooi uit, alleen knaagde dat gewoon een beetje. Ik kan moeilijk in de eerste weken/maanden hier wat over gaan zeggen, toch?quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:52 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als je met een verliefdheid met zo iets in je achterhoofd zit.
Alsof je een stuk biefstuk koopt en denk ach, die vetrandjes snij ik er thuis wel vanaf.
Ik geloof best dat je het allemaal niet zo zwaar bedoeld maar dat je het een beetje bot brengt.
Maar accepteer dat je niet haar vader, maar "slechts" een partner ben.
Mijn sympathie verdien je er niet mee in ieder geval.
QFTquote:Op woensdag 18 januari 2017 23:49 schreef Joekvs het volgende:
Je moet je vriendin niet willen veranderen. Zoals ik las, je zei:"OOK dit schoot bij haar in het verkeerde keelgat.", blijkbaar zeg je vaker dingen die niet kunnen. Anyways, je kan een andere vriendin zoeken die is zoals je wilt óf zelf veel gaan sporten en haar langzamerhand erin mee trekken. Als ze ook niet wilt sporten en het liefst oreos rollen naar binnen slurpt als spaghetti dan kan je het maar beter accepteren. Mensen houden er niet van als andere willen dat ze veranderen
je zei net nog dat je het uit ging maken als zij jouw orders niet zou opvolgen.quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:59 schreef Fetuskaas het volgende:
[..]
Uiteraard bedoel ik het niet zo. Ik ben voor haar innerlijk gevallen. Ze ziet er hartstikke mooi uit, alleen knaagde dat gewoon een beetje. Ik kan moeilijk in de eerste weken/maanden hier wat over gaan zeggen, toch?
Ik snap je punt wel, maar de vergelijking met biefstuk klopt gewoon niet helemaal in die zin. Of ze veranderen wilt of niet, ze blijft mijn meid. Ik zal er niet om wakker liggen, maar zou het wel leuk vinden als er wat van af gingAl is het in kleine stapjes.
Dat doet er toch niet toe? Ze vraagt van mij niks,dus dan ben ik voor haar OK.quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Wat breng jij mee aan de tafel ? Wat heb jij haar te bieden?
Jawel, want je vraagt iets vanuit een positie waarin je denkt dat er niks aan jou mankeert.quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:02 schreef Fetuskaas het volgende:
[..]
Dat doet er toch niet toe? Ze vraagt van mij niks,dus dan ben ik voor haar OK.
En daarom zei ik, ik wil best met jou samen gaan sporten als je dat wilt. Samen streven naar een gezond lichaam.quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:03 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Jawel, want je vraagt iets vanuit een positie waarin je denkt dat er niks aan jou mankeert.
Nee?quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:01 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
je zei net nog dat je het uit ging maken als zij jouw orders niet zou opvolgen.
Misschien omdat zij het niet zo brengt zoals jij dat doet? Niet rot bedoeld maar iedere persoon kan er beter uit zien, maar in een relatie kies je ervoor van iemand te houden zoals ze zijn. Snap best dat je haar een puddingkje vind maar ga zelf dan sporten en betrek haar hierbij, ga naar een fit4free abbo kost geen reet en maak er wat van. Je zal jezelf ook veel beter voelen!quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:02 schreef Fetuskaas het volgende:
[..]
Dat doet er toch niet toe? Ze vraagt van mij niks,dus dan ben ik voor haar OK.
Hier spreekt iemand uit ervaring is te merken whahahquote:Op donderdag 19 januari 2017 00:04 schreef Steef121 het volgende:
Laat je niet gek maken hier TS. 2 jaar lang naar je dikke vriendin moeten omkijken is niet niks. Vooral als het alleen maar erger wordt. Grgrprlrglrlrgrrrppp en de zak is alweer aangebroken en leeg.
Het is niet raar dat je fantaseert over een dunnere versie van haar. Uit je zorgen. Je wil graag je hele leven met haar doorbrengen, maar bent bang dat als het zo doorgaat ze voor haar de 30e de pijp uit gaat. Heb het over eventuele kinderen. Breng het woord "rolmodel" subtiel in het gesprek.
Let op: Verberg je ware motieven met bovengemiddeld acteerwerk of je komt van een koude kermis thuis!!
wacht eens evetjes!! hoe kan het dat ik nu net een ander topic van jou lees waarin je aangeeft dat je aan het daten bent op tinder. en nu opeens kom je met een verhaal aan dat je twee jaar een relatie hebt met een meisje.quote:
Ik zou zeggen lees je eigen OP ff..quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:53 schreef Fetuskaas het volgende:
[..]
Nogmaals, onderbouw het eens? Makkelijk oordelen zonder iemand te kennen.
Niet zo op je teentjes getrapt zeg.
quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:56 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja, zeker een uurtje op de loopband op 5km/u
Helemaal eens met wat je zegt. Thanks! Het is gewoon een lastige situatie. Ik ga het ook niet voor mij houden en er mee dealen voor de rest van m'n leven. Als ik haar te dik vind worden, of dat er wat van af zou kunnen, wil ik dat gewoon kunnen zeggen. Natuurlijk zal ik van haar blijven houden.quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:04 schreef Joekvs het volgende:
[..]
Misschien omdat zij het niet zo brengt zoals jij dat doet? Niet rot bedoeld maar iedere persoon kan er beter uit zien, maar in een relatie kies je ervoor van iemand te houden zoals ze zijn. Snap best dat je haar een puddingkje vind maar ga zelf dan sporten en betrek haar hierbij, ga naar een fit4free abbo kost geen reet en maak er wat van. Je zal jezelf ook veel beter voelen!
ok, ok, ik heb afgerond naar boven. Maar meer persoonlijke details hoef je niet te wetenquote:Op donderdag 19 januari 2017 00:05 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
wacht eens evetjes!! hoe kan het dat ik nu net een ander topic van jou lees waarin je aangeeft dat je aan het daten bent op tinder. en nu opeens kom je met een verhaal aan dat je twee jaar een relatie hebt met een meisje.
ik raak in de war nu.
Ik heb het misschien een beetje bot verwoord, ja. Maar dat ik haar niet respecteer en niet van haar hou klopt gewoon niet natuurlijk. Ik vind haar perfect in vele malen. Als jouw vriend aankomt, of je ideaal beeld veranderd, dan moet je dat toch gewoon kunnen aangeven?quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:06 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik zou zeggen lees je eigen OP ff..
Het gaat helemaal niet over mij, het gaat over haar.. En geen enkele meid/vrouw verdiend het om zo weggezet te worden, zeker niet door haar partner..
uiteraard. pfff sommige mensen moeten toch ook altijd aandacht vragen ofzo.quote:
Definieer het woord perfect.quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:10 schreef Fetuskaas het volgende:
[..]
Ik heb het misschien een beetje bot verwoord, ja. Maar dat ik haar niet respecteer en niet van haar hou klopt gewoon niet natuurlijk. Ik vind haar perfect zo. Als jouw vriend aankomt, of je ideaal beeld veranderd, dan moet je dat toch gewoon kunnen aangeven?
volgens mij ben jij gewoon keihard aan het trollen hiero.quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:11 schreef Fetuskaas het volgende:
[..]
Neu, heb wel betere dingen te doen nu hoor
Ja dus?quote:
Had m'n zin al aangepast.quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:12 schreef Droopie het volgende:
[..]
Definieer het woord perfect.
En ze was vanaf dag 1 al niet je ideale beeld.
Een partner is geen renovatie project, tuurlijk kan je elkaar stimuleren om elkaar beter te maken.
Maar als zij tevreden is en jij niet moet je het of accepteren of je plan trekken.
Het is maar net wat je sporten noemt, hij vindt haar een speklap dus dan zal ze wel niet aan een intensiefe sport doen lijkt mequote:Op donderdag 19 januari 2017 00:14 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja dus?
BredeBroeder stelde dat voor iemand van 1.80 die niet sport 80kg te veel is. (Voor iemand die wel sport is dat dus een prima gewicht) TS zegt zelf dat zijn vriendin wel sport, zelfs twee keer per week.
Dus
Ik heb het over serieus sporten.quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:14 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja dus?
BredeBroeder stelde dat voor iemand van 1.80 die niet sport 80kg te veel is. (Voor iemand die wel sport is dat dus een prima gewicht) TS zegt zelf dat zijn vriendin wel sport, zelfs twee keer per week.
Dus
hij heeft niet het woord speklap gebruikt toch?quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:18 schreef Joekvs het volgende:
[..]
Het is maar net wat je sporten noemt, hij vindt haar een speklap dus dan zal ze wel niet aan een intensiefe sport doen lijkt me
Bij wijze van. Het gaat erom dat hij haar gewicht niet goed vind.quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:18 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
hij heeft niet het word speklap gebruikt toch?
Zo komt dat niet over in je OP..quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:10 schreef Fetuskaas het volgende:
[..]
Ik heb het misschien een beetje bot verwoord, ja. Maar dat ik haar niet respecteer en niet van haar hou klopt gewoon niet natuurlijk. Ik vind haar perfect in vele malen. Als jouw vriend aankomt, of je ideaal beeld veranderd, dan moet je dat toch gewoon kunnen aangeven?
Het is ook niet zo dat ze met 80 kilo een gevaarlijke situatie heeftquote:Op donderdag 19 januari 2017 00:16 schreef Fetuskaas het volgende:
[..]
Had m'n zin al aangepast.
Je hebt gelijk, en daarom ben ik hier. Is dit te stimuleren, en hoe deal ik hier mee. Ik ben hier niet voor tips hoe ik m'n vriendin snel kan laten cutten en afvallen om aan m'n idealbeeld te voldoen, ik probeer gewoon een manier te vinden om zonder haar te kwetsen te stimuleren om gezonder te worden. Dit is niet puur voor mij, maar ook voor haar. Dat we samen gezond kunnen zijn.
En wat versta jij onder serieus sporten?quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:18 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik heb het over serieus sporten.
Alsof haar vader wel wat over haar gewicht heeft te zeggenquote:Op donderdag 19 januari 2017 00:21 schreef Droopie het volgende:
[..]
Het is ook niet zo dat ze met 80 kilo een gevaarlijke situatie heeft
Dus ga ook geen problemen maken die er niet zijn, kijk maar eens in de spiegel, wedden dat jij ook je zwakke dingen hebt die ongezond zijn.
Je bent 20 en zij is 18. Je bent haar vriendje en niet haar vader.
Ik geloof dat jij dat gelooft.. Ik geloof ook dat jij een nogal verstoord beeld van de werkelijkheid hebt..quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:08 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik denk werkelijk dat dit zo is. Anders zie je er wel beter uit
hou nou eens op iedere keer te zegen dat jouw vriendin ongezond is. ze weegt 80 en ze sport twee keer per week. dat is dus niet ongezond. ze is niet in levensgevaar. de enige reden dat jij wilt dat zij afvalt is gewoon vanwege jouw eigenbelang.quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:16 schreef Fetuskaas het volgende:
[..]
Had m'n zin al aangepast.
Je hebt gelijk, en daarom ben ik hier. Is dit te stimuleren, en hoe deal ik hier mee. Ik ben hier niet voor tips hoe ik m'n vriendin snel kan laten cutten en afvallen om aan m'n idealbeeld te voldoen, ik probeer gewoon een manier te vinden om zonder haar te kwetsen te stimuleren om gezonder te worden. Dit is niet puur voor mij, maar ook voor haar. Dat we samen gezond kunnen zijn.
Waarvan je gaat zweten, buiten adem raakt en verzuring optreedt in je spieren. Dan heb ik het niet over de afstandsbediening oppakken.quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:21 schreef madam-april het volgende:
[..]
En wat versta jij onder serieus sporten?
Op die leeftijd idd niet veel, maar als ouder kan je het wel beter brengen als een vriendjequote:Op donderdag 19 januari 2017 00:22 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Alsof haar vader wel wat over haar gewicht heeft te zeggen
quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:12 schreef Droopie het volgende:
[..]
Definieer het woord perfect.
En ze was vanaf dag 1 al niet je ideale beeld.
Een partner is geen renovatie project, tuurlijk kan je elkaar stimuleren om elkaar beter te maken.
Maar als zij tevreden is en jij niet moet je het of accepteren of je plan trekken.
Hoezo? Dat veel mensen te dik zijn? Ja klopt.quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:22 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij dat gelooft.. Ik geloof ook dat jij een nogal verstoord beeld van de werkelijkheid hebt..
Yep, probeerde een sarcastische toon. respectloos bij nader inzien.quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:19 schreef madam-april het volgende:
[..]
Zo komt dat niet over in je OP..
Natuurlijk moet je dergelijke dingen aan kunnen geven maar wel op een respectvolle manier en zonder dat je daar direct een verwachting aan vastknoopt..
ja maar het gaat nu niet over jouw. het gaat nu over TS.quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:24 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hoezo? Dat veel mensen te dik zijn? Ja klopt.
Ik zoek een sportief iemand, ben je dat niet hoef ik je niet. Klaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....maar niet heus HAAAAAAA! _O-
quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:26 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ja maar het gaat nu niet over jouw. het gaat nu over TS.Ik heb een vriendinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit klinkt al veel beter!quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:25 schreef Fetuskaas het volgende:
[..]
Yep, probeerde een sarcastische toon. respectloos bij nader inzien.
Wat ik wil is samen een gezond leven te kunnen leven. Dat ik haar zonder problemen kan vertellen dat als ze iets aankomt of ze het er samen met mij wilt af sporten. Ik ga haar niet dwingen om dingen te doen, en ben hier puur om het vragen van advies. Hoe krijg ik haar wél om dingen te ondernemen. Om wél voor mij te willen sporten en om er nog beter uit te willen zien voor je partner.
Gast, volgens mij ben jij de trol hier.quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:23 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
hou nou eens op iedere keer te zegen dat jouw vriendin ongezond is. ze weegt 80 en ze sport twee keer per week. dat is dus niet ongezond. ze is niet in levensgevaar. de enige reden dat jij wilt dat zij afvalt is gewoon vanwege jouw eigenbelang.
Veel mensen zijn te dik, dat klopt, dat is wetenschappelijk aangetoond..quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:24 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hoezo? Dat veel mensen te dik zijn? Ja klopt.
Ik zoek een sportief iemand, ben je dat niet hoef ik je niet. Klaar.
Ik doe triatlons. Serieus genoeg? Ben momenteel ook 10kg te zwaar.quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:18 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik heb het over serieus sporten.
quote:
Thanksquote:Op donderdag 19 januari 2017 00:29 schreef Joekvs het volgende:
Zoek samen een sport uit waar je samen interesse naar hebt, bijvoorbeeld volleyballen of al is het 3 keer in de week hardlopen schijnt heel goed te zijn. Kijk gewoon naar de interesses van je vriendin en kijk of er een bij zit die je samen kan doen, dan denkt ze ook gelijk dat je interesse toont in haar leven waardoor je gelijk pluspunten maakt goos!
Maar wat heeft hij aan heel die discussie van jullie dan? Open een eigen topic en kijk hier hoe je die gozer kunt helpenquote:Op donderdag 19 januari 2017 00:29 schreef madam-april het volgende:
[..]
Veel mensen zijn te dik, dat klopt, dat is wetenschappelijk aangetoond..
Maar jij hanteert een andere standaard voor 'te dik' dan de wetenschappelijke standaard. Dus te dik in jouw ogen, is niet per definitie ook daadwerkelijk te dik..
Prima dat is helemaal jouw keuze, maar dat ligt niet aan haar maar aan jou.
nee, volgens BredeBroeder ben je dan echt heel ongezond bezig.quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:30 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ik doe triatlons. Serieus genoeg? Ben momenteel ook 10kg te zwaar.
Doe je goed dan. Eet je elke dag maccie ofzo?quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:30 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ik doe triatlons. Serieus genoeg? Ben momenteel ook 10kg te zwaar.
daar is een forum voor. mensen hoeven het niet allemaal met elkaar eens te zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:30 schreef Joekvs het volgende:
[..]
Maar wat heeft hij aan heel die discussie van jullie dan? Open een eigen topic en kijk hier hoe je die gozer kunt helpen
En check of ze zelf wilt sportenquote:Op donderdag 19 januari 2017 00:30 schreef Fetuskaas het volgende:
[..]
[..]
ThanksIk ga hier mee aan de bak.
quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:33 schreef Droopie het volgende:
[..]
En check of ze zelf wilt sporten
Zou het overigens prachtig vinden als jullie straks met zijn tweeën op jazzballet gaan.
Doen jullie allebei iets met tegenzin
Haha, ook die gaat mee tijdens het voorstellenquote:Op donderdag 19 januari 2017 00:33 schreef Droopie het volgende:
[..]
En check of ze zelf wilt sporten
Zou het overigens prachtig vinden als jullie straks met zijn tweeën op jazzballet gaan.
Doen jullie allebei iets met tegenzin
Klopt hoor maar een hele discussie wat niet veel meer te maken heeft met de vraag van de OP heeft ook weinig nut.quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:33 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
daar is een forum voor. mensen hoeven het niet allemaal met elkaar eens te zijn.
pas je wel op dat je geen pan naar je hoofd krijgt? ik zou maar heel goed op mijn worden leten voordat je weer iets verkeerds zegt en het er weer in het verkeerde keelgat schiet bij je vriendin.quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:34 schreef Fetuskaas het volgende:
[..]
Haha, ook die gaat mee tijdens het voorstellen
jawel hoor.quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:35 schreef Joekvs het volgende:
[..]
Klopt hoor maar een hele discussie wat niet veel meer te maken heeft met de vraag van de OP heeft ook weinig nut.
quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:35 schreef Joekvs het volgende:
[..]
Klopt hoor maar een hele discussie wat niet veel meer te maken heeft met de vraag van de OP heeft ook weinig nut.
Zeg dát dan tegen haar. Vertel haar dat je haar prachtig vindt zoals ze is en dat je van haar houdt zoals ze is en benadrukt dat. Het is onvermijdelijk dat het haar zal raken, dat ze het zal voelen als kritiek. Wees hier begripvol voor en benadruk dat je haar ook echt mooi vindt zoals ze is.quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:25 schreef Fetuskaas het volgende:
[..]
Wat ik wil is samen een gezond leven te kunnen leven. Dat ik haar zonder problemen kan vertellen dat als ze iets aankomt of ze het er samen met mij wilt af sporten. Ik ga haar niet dwingen om dingen te doen, en ben hier puur om het vragen van advies. Hoe krijg ik haar wél om dingen te ondernemen. Om wél voor mij te willen sporten en om er nog beter uit te willen zien voor je partner.
Hij kan beter wat anders in haar keelgat schietenquote:Op donderdag 19 januari 2017 00:35 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
pas je wel op dat je geen pan naar je hoofd krijgt? ik zou maar heel goed op mijn worden leten voordat je weer iets verkeerds zegt en het er weer in het verkeerde keelgat schiet bij je vriendin.
Ga ik doen. Bedankt!quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:36 schreef madam-april het volgende:
[..]
Zeg dát dan tegen haar. Vertel haar dat je haar prachtig vindt zoals ze is en dat je van haar houdt zoals ze is en benadrukt dat. Het is onvermijdelijk dat het haar zal raken, dat ze het zal voelen als kritiek. Wees hier begripvol voor en benadruk dat je haar ook echt mooi vindt zoals ze is.
Vraag haar naar wat zij aan jou zou willen veranderen. Wat haar ideaalbeelden zijn.
uuhm.....?quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:37 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hij kan beter wat anders in haar keelgat schieten
Niet teveel onder druk zetten. Vrouwen willen zelf met de oplossing komen, omdat zij zelf het probleem zien. Niet omdat iemand anders dat hen opdringt.quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:25 schreef Fetuskaas het volgende:
[..]
Laat ik het er op houden dat ik mij een tijdje heb laten gaan in de keuken inderdaad.quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:32 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Doe je goed dan. Eet je elke dag maccie ofzo?
quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:36 schreef BredeBroeder het volgende:
1 mollig meisje voor dit topic
[ afbeelding ]
Komt nog wel zodra je weet wat je moet doen met je piemel, en dan heb ik het niet over met je handje ermee spelen goos!quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:41 schreef Joekvs het volgende:
[..]
Komt nog wel zodra je weet wat je moet doen met je piemel, en dan heb ik het niet over met je handje ermee spelen goos!
Hier kan ik wat mee! Bedanktquote:Op donderdag 19 januari 2017 00:39 schreef Steef121 het volgende:
[..]
Niet teveel onder druk zetten. Vrouwen willen zelf met de oplossing komen, omdat zij zelf het probleem zien. Niet omdat iemand anders dat hen opdringt.
Zie het als een proces, maar belangrijk is dat je de balans vindt tussen aan de ene kant erover blijven praten en aan de andere kant toch de nodige ruimte geven. Bij jezelf moet je nagaan hoe belangrijk zij nou werkelijk voor je is en daarmee dus jullie relatie. Hoe lang geef je het de tijd om te veranderen? Wat verwacht je precies? Kan je ermee leven als het niet lukt? Wat als het resultaat enigzins verschilt met de verwachting binnen een bepaalde periode?
Tip: Neem genoegen met kleine stapjes en blijf supportive.
Wat mij betreft kan ie op slotquote:Op donderdag 19 januari 2017 00:42 schreef Droopie het volgende:
Zo iemand nog advies voor TS of heeft TS nog vragen
Misschien een groot advies voor hem, als je je punt naar voren wilt brengen, doe dat dan NIET via Whatsapp, spreek haar persoonlijk.quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:42 schreef Droopie het volgende:
Zo iemand nog advies voor TS of heeft TS nog vragen
Ga ik zeker doenquote:Op donderdag 19 januari 2017 00:44 schreef Joekvs het volgende:
[..]
Misschien een groot advies voor hem, als je je punt naar voren wilt brengen, doe dat dan NIET via Whatsapp, spreek haar persoonlijk.
Zo werkt het niet, hij blijft open.quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:43 schreef Fetuskaas het volgende:
[..]
Wat mij betreft kan ie op slotBedankt allen!
R&P / 'Afkicken' van WhatsApp! hier staan ook nog wel wat tips in.quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:44 schreef Joekvs het volgende:
[..]
Misschien een groot advies voor hem, als je je punt naar voren wilt brengen, doe dat dan NIET via Whatsapp, spreek haar persoonlijk.
Dit.quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:50 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
Eens.. het blijft lastig. Zeker omdat ik weet dat ze het wel kan, en dat daardoor onze relatie voor ons beide veel aangenamer zal zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:47 schreef Swlabr het volgende:
Je hoeft je trouwens ook niet schuldig te voelen hoor. Als jij dat dikkige niet aantrekkelijk vindt, dan is dat zo. Zegt verder niks over hoe je haar als persoon vindt.
Kan zij daar niet mee dealen of kwetst het haar te erg (ik zou me ook erg gekwetst voelen als mijn vriend mijn uiterlijk niet goed genoeg zou vinden) dan kunnen jullie beter zonder elkaar verder. Je bent nog piepjong hè, geen reden om nu al genoegen te moeten nemen met iemand die het net niet is.
Nét wat te dikke vrouwen kom je op je 40e nog zat tegen.
ik weeg 94 kg en draag ook 34quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:50 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Dit.
Ik ben zelf 1.75 en weeg tussen de 78-80KG en pas ook nog steeds in een 34'er broek dus dat valt allemaal wel mee.
Ik ken een meid die zelfs 100KG weegt en niet breder is als jou en mij bij wijze van, je zou van de buitenkant écht niet zeggen dat zij drie cijfers of de weegschaal aantikt. Moet er wel bij zeggen dat die in haar vrijetijd veel op een mountainbike te vinden is, dus dat gewicht zit voor een groot deel in spiermassa.
je kan anderen niet veranderen alleen jezelf.quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:52 schreef Fetuskaas het volgende:
[..]
Eens.. het blijft lastig. Zeker omdat ik weet dat ze het wel kan, en dat daardoor onze relatie voor ons beide veel aangenamer zal zijn.
Maar er mee te kappen ga ik niet doen. Daar is ze te leuk voor..
65 kg? En je 1.68?quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:27 schreef Fetuskaas het volgende:
[..]
Ik zie er zelf gewoon normaal uit. +-65 kg, sixpack verloren onder een klein laagje vet. Ik heb ook aangeboden om met haar mee te willen sporten.
Daarnaast gaf ik haar het zelfde voorbeeld dat als ze mij zou vragen om gespierd te worden, hoe ik dan daar op zou reageren. Ik zou wel voor haar veranderen als ze mij daardoor leuker gaat vinden.
Dit ja. TS is tenminste eerlijk. Als je dat al niet eens mag zijn in een relatie...quote:
Als ze kleiner is dan 180 dan is ze gewoon te zwaarquote:Op woensdag 18 januari 2017 23:39 schreef madam-april het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:20 schreef Fetuskaas het volgende:
Hoi!
Ik (20) heb een vriendin van 18.
Mijn vriendin is ongeveer rond de 80kg.
Ik val heel erg op (erg) dunne vrouwen. Hangende borsten (die ze al een beetje heeft) is dan ook niet wat ik zoek. Zelfde geld dat ik graag een strakke gleuf wil..
Ze gaat wel met jou kappen als ze dit allemaal leest. Ze heeft dus een kut als een hooischuur. Borsten als theezakjes. Dan vind je haar nog eigenlijk een varkentje.quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:52 schreef Fetuskaas het volgende:
Maar er mee te kappen ga ik niet doen. Daar is ze te leuk voor..
Klinkt alsof jullie daddy issues hebben.quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:35 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Gast, je vriendin is gewoon lui.
Mijne sport nu ook 3x pw en sinds ik me niet meer mag bemoeien met haar eten. (Want ze wilde het zelf leren en uitproberen, ook prima) zie ik wel mooie progressieWe stellen samen doelen en belonen elkaar met iets leuks als het lukt.
Leuke vrienden.quote:Op donderdag 19 januari 2017 07:58 schreef Frag_adder het volgende:
Dit komt meer over van "mijn vrienden vinden haar dik en nu moet ze afvallen of ik moet een exemplaar waarmee ik niet gepest wordt."
Dit heeft niets met "je moet er goed voor elkaar uit blijven willen zien" te maken. Respect voor haar standvastigheid trouwens.
Dit dus.quote:Op donderdag 19 januari 2017 07:14 schreef WHATSHESAID het volgende:
Zou het een ander verhaal vinden wanneer iemand gedurende een relatie lichamelijk heel erg veranderd (dus heel erg aankomt, afvalt of gespierd raakt) en je dat niet aantrekkelijk vindt.
Maar TS is op zijn vriendin gevallen zoals ze nu is en gaat nu ineens lopen mauwen. Makkelijker om een dikkerdje te scoren en die een complex aan te praten dan in eerste instantie voor een slankere chick te gaan?
Gezond gewicht met 80 kg? In wat voor wereld leef jij? Dat is best wel flink overgewicht als ze een gemiddelde lengte heeft.quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:39 schreef madam-april het volgende:
[..]
Geef zelf het goede voorbeeld.quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:29 schreef Fetuskaas het volgende:
[..]
Gast, volgens mij ben jij de trol hier.
Als ik zie wat wij er samen doorheen eten en drinken is dat zwaar ongezond. 80 kg is inderdaad niet erg ongezond. Het gaat mij niet eens om de KG's, maar om de vetpercentages op bepaalde gebieden. Dát is namelijk wel gezond. En daarom ben ik hier. Niet om mij haar zo snel mogelijk te laten afvallen. Ik wil gewoon dat we beide naar elkaars mening kunnen luisteren en hier op handelen ipv bot nee zeggen.
Mwah, mijn vriend rookte in het begin van onze relatie. Dat vond ik ook niet leuk en dat heb ik ook wel gezegd. Het is niet dat wanneer je een relatie met iemand aangaat je automatisch alles aan die persoon maar moet accepteren vanaf dat moment. Het zou alleen kwalijk zijn wanneer ik het ineens zou verbieden of een ultimatum zou stellen.quote:Op donderdag 19 januari 2017 08:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit dus.
Net als een relatie met een roker beginnen en vervolgens gaan lopen mauwen alsof je recht hebt op een partner die niet rookt. Kijk, als iemand zelf gezondere keuzes maakt mag je daar uiteraard achter staan en helpen om te steunen en te motiveren.
Als TS' vriendin nu ineens zou gaan eisen dat hij toch wat gespierder wordt, want ze houdt niet van ecto's dan vind ik dat ook niet ok. Hoewel TS ongetwijfeld zal zeggen dat hij er dan graag mee aan de slag gaat, maar verplicht moeten meegaan in zulke wensen vind ik niet passen in een gezonde relatie.
Ik heb het over de toon waarop TS het brengt. Hij vindt dat ze geen moeite voor hem doet als ze niet afvalt, iig impliciet lees ik dat zo. Daar zou ik niet blij mee zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2017 08:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mwah, mijn vriend rookte in het begin van onze relatie. Dat vond ik ook niet leuk en dat heb ik ook wel gezegd. Het is niet dat wanneer je een relatie met iemand aangaat je automatisch alles aan die persoon maar moet accepteren vanaf dat moment. Het zou alleen kwalijk zijn wanneer ik het ineens zou verbieden of een ultimatum zou stellen.
Volgens mij heeft TS het best netjes besproken allemaal, maar is het de vraag wat zijn echte motivatie was en hoe het nu verder gaat. Zo lang hij niks opdringt, prima.
Anders vraag ik me toch echt af waarom je er ineens na 2 jaar mee zit (met dr lichaam). Tenzij het van buitenaf komt...quote:
Daar heb je gelijk in. En nu wil hij haar manipuleren om alsnog voor hem te willen afvallen...quote:Op donderdag 19 januari 2017 08:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb het over de toon waarop TS het brengt. Hij vindt dat ze geen moeite voor hem doet als ze niet afvalt, iig impliciet lees ik dat zo. Daar zou ik niet blij mee zijn.
Vind TS juist wel opdringerig overkomen en niet erg positief. Alsof hij zijn eisen wat naar beneden heeft bijgesteld aan het begin van de relatie.
Hij heeft ergens gezegd normaal op erg slank te vallen. Deze relatie gaat geen stand houden denk ik.quote:Op donderdag 19 januari 2017 08:24 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Anders vraag ik me toch echt af waarom je er ineens na 2 jaar mee zit (met dr lichaam). Tenzij het van buitenaf komt...
Fatso gespot.quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:27 schreef Fetuskaas het volgende:
[..]
Ik zie er zelf gewoon normaal uit. +-65 kg, sixpack verloren onder een klein laagje vet. Ik heb ook aangeboden om met haar mee te willen sporten.
Die doet inderdaad pijn aan de ogen.quote:Op donderdag 19 januari 2017 08:43 schreef Elpis het volgende:
Ach zo zie je maar dat smaken verschillen. Ts wordt hard van een gratenbaal en ik word gruwelijk nat van iemand die het werkwoord willen fatsoenlijk kan vervoegen.
Orgaanvet, slechte aderen.quote:Op donderdag 19 januari 2017 08:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Vind dat TS meer een punt had gehad als hij zelf het goede voorbeeld gaf. Dat gezondheidsargument is nu natuurlijk bullshit. Als ecto ongezond eten en weinig sporten is ook gewoon ongezond, ook als je 65 kilo weegt. Het lijkt erop dat TS de beloning van een slankere vriendin nodig heeft om zelf gezonder te gaan leven.
Vrouwen zijn hier wel errug gevoelig voor, in mijn nederige mening. In een andere situatie had TS wellicht een punt gehad met het gezondheidsargument; hoe moet je dat dan aankaarten?quote:Op donderdag 19 januari 2017 08:52 schreef Copycat het volgende:
Als je serieus die hypothetisch toch niet zo hypothetische vraag uit de OP aan je vriendin hebt gesteld, moet je denk ik blij zijn nog een vriendin te hebben.
Misschien volwassen worden en beseffen dat het niet aan jou is het uiterlijk/de instelling van je vriendin te veranderen.
En hoe komt het dat je dat niet kunt accepteren? Wat heb jij gedaan om het perfecte plaatje voor je vriendin te worden?quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:44 schreef Fetuskaas het volgende:
[..]
Dit. Hoe moet ik dat later doen als ze ouder wordt? Dan hangt het bij d'r 30ste en het eerste kind al op de grond.
Ik vraag niet veel van m'n meid, maar een mooi strak lichaam zegt niemand nee tegen. Ik zie gewoon geen reden om het niet te doen. Buiten het feit dat ze gewoon lui is maar dat niet wilt toegeven, en maar met het slappe excuus komt dat ik moet dealen met hoe ze is..
Dan zou je dus een gezondheidsargument hebben.quote:Op donderdag 19 januari 2017 08:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Vrouwen zijn hier wel errug gevoelig voor, in mijn nederige mening. In een andere situatie had TS wellicht een punt gehad met het gezondheidsargument; hoe moet je dat dan aankaarten?
"Ik zie je liever met een mooi strak lichaam. Anders ben ik bang dat je rond je 30e helemaal opblaast."quote:Op donderdag 19 januari 2017 08:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vrouwen zijn hier wel errug gevoelig voor, in mijn nederige mening. In een andere situatie had TS wellicht een punt gehad met het gezondheidsargument; hoe moet je dat dan aankaarten?
Geef toe dat veel vrouwen dan reageren met "Dus je vindt me dik."quote:Op donderdag 19 januari 2017 08:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan zou je dus een gezondheidsargument hebben.
En ik gok dat ook mannen het niet echt op prijs zouden stellen als vriendin- of vrouwlief opeens allerlei hypothetisch commentaar op het uiterlijk zouden geven. 'Omdat ik dat mooier vind.'
Och mannen zijn nog kwetsbaarder helemaal met hun piknijd, vooral geen kritiek geven op hun seksprestatie dan raken ze bijna impotent.quote:Op donderdag 19 januari 2017 08:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan zou je dus een gezondheidsargument hebben.
En ik gok dat ook mannen het niet echt op prijs zouden stellen als vriendin- of vrouwlief opeens allerlei hypothetisch commentaar op het uiterlijk zouden geven. 'Omdat ik dat mooier vind.'
Daarom.quote:Op donderdag 19 januari 2017 09:01 schreef LittleLady het volgende:
Och mannen zijn nog kwetsbaarder helemaal met hun piknijd, vooral geen kritiek geven op hun seksprestatie dan raken ze bijna impotent.
Ja maar er goed uit willen zien voor de ander is meestal "leuke kleding en jezelf goed verzorgen". Niet er op een bepaalde manier eruit zien omdat de ander dat eist.quote:Op donderdag 19 januari 2017 08:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij heeft ergens gezegd normaal op erg slank te vallen. Deze relatie gaat geen stand houden denk ik.
Afvallen voor de ander in een relatie is op zich niet verkeerd, er goed uit willen zien voor elkaar, maar aangezien dit gewoon al die tijd haar figuur is geweest zou ik best gekwetst zijn als dat ineens niet goed genoeg meer is.
Wat vooral goed werkt is een opmerking als "Bij mijn ex kwam ik altijd wel, maarja hij was dan ook groter"quote:Op donderdag 19 januari 2017 09:01 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Och mannen zijn nog kwetsbaarder helemaal met hun piknijd, vooral geen kritiek geven op hun seksprestatie dan raken ze bijna impotent.
quote:Op donderdag 19 januari 2017 09:06 schreef Dawnbreaker het volgende:
Het ziet inderdaad dom uit als er zo'n mooie voluptueuze meid loopt met een mannetje met wilgentakjes armjes en een kalkoenennek.
Waar is hier het woordje 'eventueel' gebleven wat je bij reactie 65 nog wel wist te produceren?quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:29 schreef Fetuskaas het volgende:
[..]
Ik wil gewoon dat we beide naar elkaars mening kunnen luisteren en hier op handelen ipv bot nee zeggen.
Ja wat nou als zijn vriendin hem liever 20 kilo zwaarder zou zien? Zou hij dat voor haar over hebben?quote:Op donderdag 19 januari 2017 08:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En hoe komt het dat je dat niet kunt accepteren? Wat heb jij gedaan om het perfecte plaatje voor je vriendin te worden?
Get a grip man. Ze zijn 18 en 20. De kans hij weet hoe zij er uit ziet nadat ze kinderen heeft gekregen is niet erg groot he?quote:
Je kan iemand gewoon mooi vinden in meerdere vormen hoor, dus aangeven dat je een paar kilo niet zou missen kan best, want sommige vormen zijn gewoon voor iemands gezondheid wat minder gunstig.quote:Op donderdag 19 januari 2017 09:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Geef toe dat veel vrouwen dan reageren met "Dus je vindt me dik."
Dat is wel een goeie nuance inderdaad.quote:Op donderdag 19 januari 2017 09:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Je kan iemand gewoon mooi vinden in meerdere vormen hoor, dus aangeven dat je een paar kilo niet zou missen kan best, want sommige vormen zijn gewoon voor iemands gezondheid wat minder gunstig.
Alleen als je de indruk wekt dat iemand moet afvallen om weer mooi te worden, omdat ze op dit moment dik en lelijk is, dan zal dat niet erg motiverend werken.
Dit lees ik vaker, maar vind ik wel onzinnig. Je hoort ook vaak dat mensen een relatie krijgen in de studententijd, waarbij een man bijvoorbeeld aan het lanterfanten is en niet opschiet met zijn studie. Zou je dan als vrouw niet mogen proberen deze persoon te motiveren wat van zijn leven te maken?quote:Op donderdag 19 januari 2017 09:16 schreef Jaeger85 het volgende:
Als ze aan het begin van jullie relatie al dit formaat had moet je niet zeiken, dan wist je waar je aan begon.
Als hij niet te dik is voor de voordeur in ieder gevalquote:Op donderdag 19 januari 2017 07:39 schreef LittleLady het volgende:
Echt heb niet alle reactie's gelezen maar je vriendin is geen woning die je even kan veranderen, ze is zoals ze is, als jij daar niet tegen kan moet je een andere vriendin zoeken.
Daarbij vind ik haar nog niet eens zo dik, ik snap ook niet hoe je dit zomaar kan zeggen
Ik denk als mijn vriend begint te mauwen van, dit is niet goed, dat is niet goed, dat ik zeg daar is de voordeur daar kun je heel goed door naar buiten.
Nee, belonen voor sportprestaties. Net als je iemand beloont voor een goede cijferlijst toch? We stellen samen doelen qua sport, koop bijvoorbeeld een leuke sport BH voor d'r als het d'r lukt.quote:Op donderdag 19 januari 2017 08:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
Klinkt alsof jullie daddy issues hebben.
Je vriendin belonen voor goed gedrag is ze 16 ofzo.
Daar heb je wel een punt, maar goed meestal hebben de mensen met kritiek zelf niet het probleem waar ze kritiek op hebben.quote:Op donderdag 19 januari 2017 09:34 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Als hij niet te dik is voor de voordeur in ieder geval
Dan moet TS of de vriendin van TS er een punt achter zetten. Beetje vreemd om ineens te concluderen dat je iemand niet meer fysiek aantrekkelijk vind. Vindt de opmerking van madam-april dan ook niet zo raar.quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:37 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Waarom? TS vind haar gewoon niet meer aantrekkelijk.
quote:Op donderdag 19 januari 2017 09:36 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nee, belonen voor sportprestaties. Net als je iemand beloont voor een goede cijferlijst toch? We stellen samen doelen qua sport, koop bijvoorbeeld een leuke sport BH voor d'r als het d'r lukt.
Iets ouder lijken in 't gezicht boven een veel betere gezondheid stellenquote:Op donderdag 19 januari 2017 09:19 schreef LittleLady het volgende:
Jaren geleden heb ik een relatie gehad met een man van 140 kg en is 189 lang, geweldige man, goede persoonlijkheid. Uiteraard kregen we het ook eens over zijn gewicht, hij begon daar zelf over, heb toen gezegd dat het mij niet uitmaakte, toen hij er over doorvroeg, zei ik, tja als je al zou afvallen is het je eigen keus, ik zeg wel eerlijk dat het misschien beter voor je eigen gezondheid zou zijn, maar goed het is je eigen keus, mij maakt het weinig uit.
Inmiddels is dat al 6 jaar uit en soms hebben we nog contact via de app, even de hoi hoe is het en het interesse praatje, hij stuurde mij op een gegeven moment een foto en moest echt 2 keer kijken hij was toen een kleine 30 kilo afgevallen. Moet zeggen, ik vond het altijd een knappe man om te zien, maar nu had ik zoiets van hmmm tja, hij leek ook een stuk ouder in het gezicht.
Ik gok dat je zelf dik bent.quote:Op donderdag 19 januari 2017 09:39 schreef Droopie het volgende:
[..]
En een waterijsje als toetje als ze haar groenten opeet vast.
Ik vond hem leuk zoals hij was, waarschijnlijk was het niet opgevallen als wij de afgelopen 6 jaar gewoon samen waren geweest dat hij zoveel ouder was geworden in het gezicht. Maar nu viel het wel enorm op, in een herinnering worden mensen niet ouder.quote:Op donderdag 19 januari 2017 09:45 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Iets ouder lijken in 't gezicht boven een veel betere gezondheid stellen![]()
140kg is gewoon echt veel te dik, brengt risico's met zich mee.
Lijkt me heel goed, ja. Maar waarom iedereen die een tegenwoord of andere mening geeft buiten spel proberen te zetten met 'Ik gok dat je zelf dik bent.'?quote:Op donderdag 19 januari 2017 09:48 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik gok dat je zelf dik bent.
Waarom zouden wij elkaar niet mogen stimuleren om een gezond voedingspatroon te hebben of te sporten.
Nee hoor ik ben niet dik, en heb ook een behoorlijke gezonde levensstijl.quote:Op donderdag 19 januari 2017 09:48 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik gok dat je zelf dik bent.
Waarom zouden wij elkaar niet mogen stimuleren om een gezond voedingspatroon te hebben of te sporten.
topfitquote:Op donderdag 19 januari 2017 09:40 schreef LittleLady het volgende:
Nou dat is nou toevallig, kijk zelfs een dikkertje kan top fit zijn en ik doe het haar niet na http://www.inspiremore.co(...)utm_campaign=partner
Omdat mensen zo aangevallen doenquote:Op donderdag 19 januari 2017 09:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijkt me heel goed, ja. Maar waarom iedereen die een tegenwoord of andere mening geeft buiten spel proberen te zetten met 'Ik gok dat je zelf dik bent.'?
Ik dwing haar niet, ze sportte al zoveel toen ik haar leerde kennen. Heb haar enkel wat dingen bijgeleerd die het sporten voor haar nog effectiever maken, ook qua voeding. Zij stelt een doel, ik help haar.quote:Op donderdag 19 januari 2017 09:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nee hoor ik ben niet dik, en heb ook een behoorlijke gezonde levensstijl.
Alleen voor mij is een breed sportief lichaam niet het belangrijkste in het leven, zat andere zaken waar ik mij beter mee voel.
Punt is, je kan het stimuleren of aandragen bij andere mensen om zich te verbeteren op bepaalde vlakken. Maar ze moet zich nog altijd zelf willen helpen en niet omdat haar vriendje er bezwaar tegen heeft.
Nee jij niet, omdat jouw vriendin al een sportief type is, daar ben je waarschijnlijk gedeeltelijk op gevallen (hoop ook op haar karakter).quote:Op donderdag 19 januari 2017 10:00 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik dwing haar niet, ze sportte al zoveel toen ik haar leerde kennen. Heb haar enkel wat dingen bijgeleerd die het sporten voor haar nog effectiever maken, ook qua voeding. Zij stelt een doel, ik help haar.
Ben ik het mee eens, 2 jaar uit het niets beginnen over iemands gewicht (als dat hetzelfde is gebleven) is ook een beetje raar.quote:Op donderdag 19 januari 2017 10:00 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nee jij niet, omdat jouw vriendin al een sportief type is, daar ben je waarschijnlijk gedeeltelijk op gevallen (hoop ook op haar karakter).
Maar TS zijn vriendin is zo te lezen geen sportief type.
Ja dat kan je niet leuk vinden, maar daar moet je niet 2 jaar later moeilijk over lopen doen..
Dat je het aankaart, top niets mis mee, maar nee is ook een antwoord.
Nou ze is sportiever dan mij, de enige keren dat ik de sportschool zie is als ik naast dat gebouw naar de benzinepomp gaquote:Op donderdag 19 januari 2017 10:00 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nee jij niet, omdat jouw vriendin al een sportief type is, daar ben je waarschijnlijk gedeeltelijk op gevallen (hoop ook op haar karakter).
Maar TS zijn vriendin is zo te lezen geen sportief type.
Ja dat kan je niet leuk vinden, maar daar moet je niet 2 jaar later moeilijk over lopen doen..
Dat je het aankaart, top niets mis mee, maar nee is ook een antwoord.
Het is toch de toon. Bij jou krijg ik het idee dat je het bedoelt als zijdelingse opmerking, bij wijze van spreken naast het bespreken van de boodschappenlijst. Bij jou klinkt het als een bijzaak. Hoofdzaak is dat je van haar houdt en om haar geeft.quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:53 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Respectloos ben ik het mee oneens. TS vond haar eerst gewoon knapper. Mijn vriendin is ook wel eens lui, zeg ik gewoon dat ze lui is en weer ff de gym moet hitten
Maarja.
Als je dat allebei wil in een relatie kan dat heel motiverend zijn, maar dan hecht je daar waarschijnlijk direct al belang aan en niet pas na 2 jaar.quote:Op donderdag 19 januari 2017 09:36 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nee, belonen voor sportprestaties. Net als je iemand beloont voor een goede cijferlijst toch? We stellen samen doelen qua sport, koop bijvoorbeeld een leuke sport BH voor d'r als het d'r lukt.
Vrouwen die zich dik laten worden verdienen geen greintje respectquote:Op woensdag 18 januari 2017 23:52 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nou dan is het duidelijk toch? Ts vindt haar niet meer aantrekkelijk, denkt en spreekt respectloos over haar, dus einde verhaal..
quote:Op donderdag 19 januari 2017 10:08 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Vrouwen die zich dik laten worden verdienen geen greintje respect
Mannen doen het ook, je ziet vaak dat zodra er een paar kinderen komen de boel de boel gaat wrden. Je ziet ook heel vaak als ze dan uit elkaar gaan, dan ineens gaat de vrouw zich weer leuk kleden en een cursus volgen en mannen gaan de sportschool in en kleden zich trendy zodat je wel al die spieren kan zien die ze hebben gekweektquote:Op donderdag 19 januari 2017 10:08 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Het 17 jarige knulletje doet ook tof hoor.quote:Op donderdag 19 januari 2017 10:08 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Jong je bent zo snel op je pik getraptquote:Op donderdag 19 januari 2017 10:09 schreef Droopie het volgende:
[..]![]()
Ieder mens verdient respect, zelfs jij.
Verder kan je normaal gaan doen in dit topic.
Valt reuze mee, geloof me.quote:Op donderdag 19 januari 2017 10:15 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jong je bent zo snel op je pik getrapt
Dat vind ik zo slecht nog niet. Maar die is dan ook geen 80 kilo en gewoon gezond verderquote:Op donderdag 19 januari 2017 00:36 schreef BredeBroeder het volgende:
1 mollig meisje voor dit topic
[ afbeelding ]
hoop niet dat ze 80 kg weegt volgens mij is ze 1,50 grootquote:Op donderdag 19 januari 2017 10:24 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Dat vind ik zo slecht nog niet. Maar die is dan ook geen 80 kilo en gewoon gezond verder
Vind ik niet geheel vergelijkbaar. Daarnaast is dat proberen te motiveren toch in 9 van de 10 gevallen zinloos. Als de insintrieke motivatie ontbreekt de kans klein dat het doel behaald gaat worden.quote:Op donderdag 19 januari 2017 09:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dit lees ik vaker, maar vind ik wel onzinnig. Je hoort ook vaak dat mensen een relatie krijgen in de studententijd, waarbij een man bijvoorbeeld aan het lanterfanten is en niet opschiet met zijn studie. Zou je dan als vrouw niet mogen proberen deze persoon te motiveren wat van zijn leven te maken?
Be careful what you wish for. Heb al vaker gezien dat wanneer meisjes/vrouwen afvallen en hun uiterlijk verbeteren ze aandacht krijgen van meer mannen en hun huidige man inruilen voor een beter exemplaar.quote:Op donderdag 19 januari 2017 10:35 schreef BredeBroeder het volgende:
wat TS heeft
[ afbeelding ]
Wat TS wilt
[ afbeelding ]
Daarom zelf ook wat te bieden hebbenquote:Op donderdag 19 januari 2017 10:47 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Be careful what you wish for. Heb al vaker gezien dat wanneer meisjes/vrouwen afvallen en hun uiterlijk verbeteren ze aandacht krijgen van meer mannen en hun huidige man inruilen voor een beter exemplaar.
Ja. omdat die vrouw, net als TS, denkt van 'ik kan toch niet beter krijgen', maar zodra ze dat wel kan is ze weg. Daarom moet je zelf ook wat te bieden hebben.quote:Op donderdag 19 januari 2017 10:47 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Be careful what you wish for. Heb al vaker gezien dat wanneer meisjes/vrouwen afvallen en hun uiterlijk verbeteren ze aandacht krijgen van meer mannen en hun huidige man inruilen voor een beter exemplaar.
Haar vaker bovenop los laten gaan tijdens de seksquote:Op donderdag 19 januari 2017 10:49 schreef Groepfunder het volgende:
TS vindt zijn vriendin te dik/zwaar, maar is zij dat wel? We weten dat zij 80 kilo weegt en 1.80m is. Ik schat TS niet ouder dan 25 en schat dat zijn vriendin dezelfde leeftijd heeft. Dan heeft zij een BMI van 24.7 en past haar gewicht gewoon goed bij haar lengte. Dat geldt overigens ook als zij 18 of 35 zou zijn. Dat kun je hier berekenen.
Dus TS: jouw vriendin is niet te dik. Zij is misschien wel minder sportief dan jij zou willen. Dat los je niet op door van haar te verwachten dat zij vaker en intensiever gaat sporten om een strakker lijf te krijgen, omdat jij dat graag ziet. Je kunt natuurlijk wel proberen jullie leefstijl aan te passen. Iets meer opletten bij het boodschappen doen, bij harde wind een strandwandeling maken, samen bij mooi weer een stuk gaan fietsen ....
Dat werkt inderdaad ook. Overigens moet de vriendin van TS niet veel zwaarder worden, want dan zou haar BMI te veel stijgen. Maar als je dit onderwerp al wilt bespreken, dan zou ik zeggen dat jij je zorgen maakt over haar gezondheid en niet dat jij je zorgen maakt of zij er fysiek nog wel sexy genoeg voor jou uitziet. Daarbij is de wenselijk boodschap volgens mij ook niet dat zij moet afvallen - dat is niet nodig -, maar dat ze wel moet opletten niet veel zwaarder te worden.quote:Op donderdag 19 januari 2017 10:51 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Haar vaker bovenop los laten gaan tijdens de seks
Klopt, vaak loopt het niet zo goed af, tragisch.quote:Op donderdag 19 januari 2017 10:45 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Vind ik niet geheel vergelijkbaar. Daarnaast is dat proberen te motiveren toch in 9 van de 10 gevallen zinloos. Als de insintrieke motivatie ontbreekt de kans klein dat het doel behaald gaat worden.
Ook met een BMI van 24.7 kun je alsnog een erg hoog vetpercentage hebben wat ongezond is. Vooral als het zich ophoopt in je buik. Dan ben je wel degelijk te zwaar.quote:Op donderdag 19 januari 2017 10:49 schreef Groepfunder het volgende:
TS vindt zijn vriendin te dik/zwaar, maar is zij dat wel? We weten dat zij 80 kilo weegt en 1.80m is. Ik schat TS niet ouder dan 25 en schat dat zijn vriendin dezelfde leeftijd heeft. Dan heeft zij een BMI van 24.7 en past haar gewicht gewoon goed bij haar lengte. Dat geldt overigens ook als zij 18 of 35 zou zijn. Dat kun je hier berekenen.
Dus TS: jouw vriendin is niet te dik. Zij is misschien wel minder sportief dan jij zou willen. Dat los je niet op door van haar te verwachten dat zij vaker en intensiever gaat sporten om een strakker lijf te krijgen, omdat jij dat graag ziet. Je kunt natuurlijk wel proberen jullie leefstijl aan te passen. Iets meer opletten bij het boodschappen doen, bij harde wind een strandwandeling maken, samen bij mooi weer een stuk gaan fietsen ....
Intrinsiek natuurlijk.quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Klopt, vaak loopt het niet zo goed af, tragisch.
Insintriek, die kende ik nog niet
Daar maakt ie zich geen zorgen over hoor, dat IS gewoon niet zo. Maar als TS dat anders brengt dan liegt ie ook nog eens,. want de realiteit is dat hij haar te dik vindt, niet vanwege haar gezondheid, maar omdat hij gewoon op slank valt.quote:Op donderdag 19 januari 2017 10:59 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Dat werkt inderdaad ook. Overigens moet de vriendin van TS niet veel zwaarder worden, want dan zou haar BMI te veel stijgen. Maar als je dit onderwerp al wilt bespreken, dan zou ik zeggen dat jij je zorgen maakt over haar gezondheid en niet dat jij je zorgen maakt of zij er fysiek nog wel sexy genoeg voor jou uitziet. Daarbij is de wenselijk boodschap volgens mij ook niet dat zij moet afvallen - dat is niet nodig -, maar dat ze wel moet opletten niet veel zwaarder te worden.
Hij heeft wel een puntquote:Op donderdag 19 januari 2017 10:09 schreef Droopie het volgende:
[..]![]()
Dat klopt. Die mensen doen hun best om alles op een rijtje te hebben. Zo kan ik zeggen dat iemand dik is, en dan zeg jij dat je ik het zelf niet ben dus makkelijk praten. Waarop mijn antwoord is dat ik bezig ben met sport om meer vorm te krijgen en fit te blijven. Dan is het 1-0 voor mij, want ik werk aan mezelf om een goed figuur te krijgen en jij doet niks en blijft dik snap je.quote:Op donderdag 19 januari 2017 09:37 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt, maar goed meestal hebben de mensen met kritiek zelf niet het probleem waar ze kritiek op hebben.
Grapjasquote:Op donderdag 19 januari 2017 09:40 schreef LittleLady het volgende:
Nou dat is nou toevallig, kijk zelfs een dikkertje kan top fit zijn en ik doe het haar niet na http://www.inspiremore.co(...)utm_campaign=partner
Welke mensen? Niet dikke mensen? TS is ook gewoon een skinny fat ecto die niks ter verbetering doet hoor.quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:45 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Dat klopt. Die mensen doen hun best om alles op een rijtje te hebben. Zo kan ik zeggen dat iemand dik is, en dan zeg jij dat je ik het zelf niet ben dus makkelijk praten. Waarop mijn antwoord is dat ik bezig ben met sport om meer vorm te krijgen en fit te blijven. Dan is het 1-0 voor mij, want ik werk aan mezelf om een goed figuur te krijgen en jij doet niks en blijft dik snap je.
Wat ik probeer te zeggen us dat dikke vrouwen 9vd10 keer gewoon slap zijn en niks aan hun zelf willen doen. Daar kweek je bij mij iig geen respect mee. Met op de bank hangen en chips eten krijg je geen respect. Ik heb zo bijvoorbeeld meer respect voor arnold schwarzenegger dan voor die ene tienjarige uit mexico met 500kgquote:Op donderdag 19 januari 2017 10:09 schreef Droopie het volgende:
[..]![]()
Dan zou dat niet gezond zijn neequote:Op donderdag 19 januari 2017 10:29 schreef tailfox het volgende:
[..]
hoop niet dat ze 80 kg weegt volgens mij is ze 1,50 groot
quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:54 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Dan zou dat niet gezond zijn nee
quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Welke mensen? Niet dikke mensen? TS is ook gewoon een skinny fat ecto die niks ter verbetering doet hoor.
Het is wel heel sneu dat die mensen zo hun best moeten doen om alles op een rijtje te hebben, ik hoef helemaal niets te doen.quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:45 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Dat klopt. Die mensen doen hun best om alles op een rijtje te hebben. Zo kan ik zeggen dat iemand dik is, en dan zeg jij dat je ik het zelf niet ben dus makkelijk praten. Waarop mijn antwoord is dat ik bezig ben met sport om meer vorm te krijgen en fit te blijven. Dan is het 1-0 voor mij, want ik werk aan mezelf om een goed figuur te krijgen en jij doet niks en blijft dik snap je.
Ik heb dan weer respect voor het feit dat Arnie zich in zijn huidige vorm op het strand durft te vertonen.quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:53 schreef Fatoeman het volgende:
Ik heb zo bijvoorbeeld meer respect voor arnold schwarzenegger dan voor die ene tienjarige uit mexico met 500kg
En ik bedoel maar te zeggen dat Schwarzenegger de staat California naar de kloten heeft geholpen en failliet heeft achter gelaten. Mijn respect verdien je niet alleen omdat je anobolen spuit en een strak lichaam hebquote:Op donderdag 19 januari 2017 11:53 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Wat ik probeer te zeggen us dat dikke vrouwen 9vd10 keer gewoon slap zijn en niks aan hun zelf willen doen. Daar kweek je bij mij iig geen respect mee. Met op de bank hangen en chips eten krijg je geen respect. Ik heb zo bijvoorbeeld meer respect voor arnold schwarzenegger dan voor die ene tienjarige uit mexico met 500kg
Aahw plaag die oude man niet zo, hij heeft in elk geval zij gouden horloge om, om nog enigzins een sexy golddigger aan te trekkenquote:Op donderdag 19 januari 2017 12:02 schreef Elpis het volgende:
[..]
Ik heb dan weer respect voor het feit dat Arnie zich in zijn huidige vorm op het strand durft te vertonen.
[ afbeelding ]
Alsof TS een misdaad heeft begaan. Waar slaat dit op? Hij heeft gewoon iets ter sprake gebracht, en waarschijnlijk nog op prima toon ook want z'n vriendin zelf lijkt in de verste verte niet zo hysterisch te hebben gereageerd als jij doet.quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:06 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik zou zeggen lees je eigen OP ff..
Het gaat helemaal niet over mij, het gaat over haar.. En geen enkele meid/vrouw verdiend het om zo weggezet te worden, zeker niet door haar partner..
Het is een heel gevoelig onderwerp altijd hequote:Op donderdag 19 januari 2017 12:08 schreef Westerling het volgende:
[..]
Alsof TS een misdaad heeft begaan. Waar slaat dit op? Hij heeft gewoon iets ter sprake gebracht, en waarschijnlijk nog op prima toon ook want z'n vriendin zelf lijkt in de verste verte niet zo hysterisch te hebben gereageerd als jij doet.
Iemand die geen stap teveel zet en een BMI van 25 heeft is gewoon een vetklep.quote:Op donderdag 19 januari 2017 10:49 schreef Groepfunder het volgende:
Maar als je als vriend alleen maar kritiseert in plaats van meehelpt wordt het ook niks.quote:Op donderdag 19 januari 2017 13:15 schreef Nobu het volgende:
[..]
Iemand die geen stap teveel zet en een BMI van 25 heeft is gewoon een vetklep.
Dat wil hij niet. Hij wilt (quote:Op donderdag 19 januari 2017 13:10 schreef erodome het volgende:
Als het je om haar gezondheid gaat kan je dan geen actieve dingen voorstellen om samen te gaan doen? Wandelen, fietsen, een sport doen samen/sportschool. Er zal vast toch wel iets zijn wat jullie beiden leuk vinden om te doen en wat de gezondheid ten goede komt?
Verder qua eten gewoon lekker en gezond gaan eten, zet je beste beentje eens voor in de keuken zou ik zo zeggen. Laat maar zien dat lekker en gezond heel erg goed samengaan.
Geef ook aan dat je zelf gezonder wil eten, gezonder wil zijn.
Als ze op haar achttiende al zo zwaar is wordt het sowieso niks. Wat TS daar verder mee wil moet hij zelf maar bedenken.quote:Op donderdag 19 januari 2017 13:20 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Maar als je als vriend alleen maar kritiseert in plaats van meehelpt wordt het ook niks.
Mensen kunnen veranderen. En zeker als je nog 18 bent. Daarbij is het wel makkelijk om tegen je vriendin te zeggen dat ze maar gezond moet eten, terwijl jezelf chips eet. Maar je hebt wel gelijk dat het niks gaat worden. TS heeft er een duidelijk mening en zijn vriendin, dat gaat niet veranderen op het moment.quote:Op donderdag 19 januari 2017 13:26 schreef Nobu het volgende:
[..]
Als ze op haar achttiende al zo zwaar is wordt het sowieso niks. Wat TS daar verder mee wil moet hij zelf maar bedenken.
Wat is dit voor trollpost?quote:Op donderdag 19 januari 2017 13:15 schreef Nobu het volgende:
[..]
Iemand die geen stap teveel zet en een BMI van 25 heeft is gewoon een vetklep.
quote:Op donderdag 19 januari 2017 09:36 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer? Als je puur op extra vet de 25 haalt ben je simpelweg een dikkerdje, dat is alleen nog gezond als je ook wat extra spiermassa hebt.quote:Op donderdag 19 januari 2017 13:54 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat is dit voor trollpost?
Jij valt zeker op wandelende anorexia skeletten?
Maar wel als je iemand niet meer aantrekkelijk vindt. Kijk, je hebt haar zo gekozen en bent een relatie aangegaan met haar dikke vorm. Blijkbaar vond je het ook prima zo, en aangezien ze niet is veranderd zou je ook niet zomaar een reden moeten hebben om het te verbreken op iets waar je haar aanvankelijk wel mee had geaccepteerd.quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:24 schreef Fetuskaas het volgende:
[..]
Welke maat shirt draag je? Of is het een joggingbroek? Ik denk dat een chipsvretend op de bank zittend mens die maar 2,5 uur per week naar de gym gaat niet de spiermassa heeft gekweekt als waar jij het over hebt. Gezien de foto die ts heeft geplaatst is dat op zn minst een maat 42.quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:50 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Dit.
Ik ben zelf 1.75 en weeg tussen de 78-80KG en pas ook nog steeds in een 34'er broek dus dat valt allemaal wel mee.
Ik ken een meid die zelfs 100KG weegt en niet breder is als jou en mij bij wijze van, je zou van de buitenkant écht niet zeggen dat zij drie cijfers op de weegschaal aantikt. Moet er wel bij zeggen dat die in haar vrijetijd veel op een mountainbike te vinden is, dus dat gewicht zit voor een groot deel in spiermassa.
Naast dat je een irritant kutwijf bent, is het gewoon "hij wil" zonder t. Now fuck off.quote:Op donderdag 19 januari 2017 13:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat wil hij niet. Hij wilt () chips eten terwijl zij het laat staan.
Is een verwijzing naar de faalTT van TS. Dacht dat ik het er dik genoeg bovenop had gelegd met het vet maken en een smiley, maar blijkbaar niet dus.quote:Op donderdag 19 januari 2017 14:32 schreef Steef121 het volgende:
[..]
Naast dat je een irritant kutwijf bent, is het gewoon "hij wil" zonder t. Now fuck off.
Dat had ik er ook niet uitgehaald.quote:Op donderdag 19 januari 2017 14:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Is een verwijzing naar de faalTT van TS. Dacht dat ik het er dik genoeg bovenop had gelegd met het vet maken en een smiley, maar blijkbaar niet dus.
Overigens heb ik wel wat tips:quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:55 schreef Fetuskaas het volgende:
Ik ben een jongen van 19 jaar,
Helaas slis ik.
groetjes
Nee hoor, ben je gewoon in goede verhouding. Inderdaad niet foto model slank maar wel gezond gewicht.quote:Op donderdag 19 januari 2017 14:06 schreef Nobu het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer? Als je puur op extra vet de 25 haalt ben je simpelweg een dikkerdje, dat is alleen nog gezond als je ook wat extra spiermassa hebt.
En na deze maand? Echt zo'n vrouwengedachte dit. Allerlei vage shit eten en na een maand weer terug naar het oude patroon. Het gaat uiteindelijk altijd om een verandering in leefstijl.quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:39 schreef possetje het volgende:
zelf ben ik deze maand 3 kilo afgevallen, puur door salade te gaan eten elke dag, en dan neem ik wel lekkere salade van de AH met stukjes kip er doorheen,
dus dan heb je toch wat lekkers te snacken, ipv van chips, en tegelijkertijd val je af
Dus wat jij stelt is dat overgewicht begint op het punt dat je niet meer normaal kunt lopen. OK..quote:Op donderdag 19 januari 2017 15:54 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee hoor, ben je gewoon in goede verhouding. Inderdaad niet foto model slank maar wel gezond gewicht.
Het klopt dat vetpercentages meten nog beter is, maar het is een goede benadering. Iemand met een BMI van 25 heeft echt geen overgewicht, punt. Dat heb je pas vanaf 30, dan kan je ook nauwelijks normaal lopen...
Onzin. Maar je hebt gelijk dat 25+ overgewicht is en 30+ obesitas volgens BMI.quote:Op donderdag 19 januari 2017 15:57 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dus wat jij stelt is dat overgewicht begint op het punt dat je niet meer normaal kunt lopen. OK..
Alsof ik mijn oma hoor pratenquote:Op donderdag 19 januari 2017 16:09 schreef LittleLady het volgende:
Hoe is trouwens de bouw van de ouders, als die grof gebouwd zijn dan zijn het echt de ook de genen die meespelen.
Het valt me nog mee dat ze (blijkbaar) er door is afgevallen. Normaal flikkeren ze er een halve pot vette saus doorheen omdat ze het anders niet door de strot krijgenquote:Op donderdag 19 januari 2017 15:55 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
En na deze maand? Echt zo'n vrouwengedachte dit. Allerlei vage shit eten en na een maand weer terug naar het oude patroon. Het gaat uiteindelijk altijd om een verandering in leefstijl.
Nee hoor, sommige familie's zijn lang en breder gebouwd, een vriendin van mij haar ouders waren klein en stevig, dan ging zij echt geen 1.80 slanke vrouw worden. Ook zij is klein en stevig. De familie aan mijn moeders kant hebben allemaal lange slanke benen, als al iemand dik kan worden is het alleen kont, middel en buik, de benen blijven slank. Nou mijn vader is een dunne man, de enige keer dat ik dik was was toen ik zwanger was, ik ben niet vies van gebak,chips en de cola vol suiker, verder sport ik niet, doe momenteel eigenlijk bar weinig, zelfs als ik aan het werk ben hangt ik nog over de bank ( handig thuiswerk ) en weeg gewoon 56 kilo en ben 1.70 lang. O ja er waren een paar die zeiden, nou na je zwangerschap ga je wel dikker worden, nou weet niet waar die kilo's heen zijn gegaan maar die zijn niet aan mijn lichaam komen zitten.quote:Op donderdag 19 januari 2017 16:10 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Alsof ik mijn oma hoor praten
Zo onwetend deze theorie. Te dik= te veel eten en te ongezond
Kan ook aan de schildklier liggen, dus of je daar blij mee moet zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2017 14:52 schreef Stien_Struis het volgende:
Met een snelle verbranding dan kun je tekeer gaan zonder aan te komen.
Probleem zal niet eens haar gewicht zijn, maar meer haar motivatie. Straks draagt ze ook geen make-up meer of draagt ze alleen nog maar trainingsbroeken.quote:Op donderdag 19 januari 2017 15:48 schreef WHATSHESAID het volgende:
Gezond?
Laten we nou niet doen alsof de TS de indruk wekt dat het om haar gezondheid gaat. Dat vind ik altijd zo schijnheilig, doen alsof je geeft om de gezondheid van dikke mensen nadat je eerst goed hebt duidelijk gemaakt hoe onaantrekkelijk en vies je ze vindt
Jij hebt toch altijd die levensstijl gehad? Wellicht als je anders eet kun jij ook aankomen. Een dik persoon kan slank worden en andersom. Er zijn natuurlijk ook personen met schildklierafwijkingen enzo.quote:Op donderdag 19 januari 2017 16:22 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Nee hoor, sommige familie's zijn lang en breder gebouwd, een vriendin van mij haar ouders waren klein en stevig, dan ging zij echt geen 1.80 slanke vrouw worden. Ook zij is klein en stevig. De familie aan mijn moeders kant hebben allemaal lange slanke benen, als al iemand dik kan worden is het alleen kont, middel en buik, de benen blijven slank. Nou mijn vader is een dunne man, de enige keer dat ik dik was was toen ik zwanger was, ik ben niet vies van gebak,chips en de cola vol suiker, verder sport ik niet, doe momenteel eigenlijk bar weinig, zelfs als ik aan het werk ben hangt ik nog over de bank ( handig thuiswerk ) en weeg gewoon 56 kilo en ben 1.70 lang. O ja er waren een paar die zeiden, nou na je zwangerschap ga je wel dikker worden, nou weet niet waar die kilo's heen zijn gegaan maar die zijn niet aan mijn lichaam komen zitten.
Nee hoor, liep elke dag 15 km met twee honden van 50 kg, 3 keer in de week 60 km gefietst, zwemmen, was heel sportief, maar kom gewoon niet aan of ik nou enorm veel beweeg of enorm veel eet, het maakt niets uit. Geeft niet, is alleen maar handig, van zomer ga ik wel weer kijken wat ik kan doen, als ik nu naar buiten kijk denk ik Brrrrrrrrrrquote:Op donderdag 19 januari 2017 16:44 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Jij hebt toch altijd die levensstijl gehad? Wellicht als je anders eet kun jij ook aankomen. Een dik persoon kan slank worden en andersom. Er zijn natuurlijk ook personen met schildklierafwijkingen enzo.
Als je meer sport/beweegt eet je vaak ook meer. Zolang je er niet echt op let of bewust mee bezig bent is het lastig te vergelijken.quote:Op donderdag 19 januari 2017 16:49 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Nee hoor, liep elke dag 15 km met twee honden van 50 kg, 3 keer in de week 60 km gefietst, zwemmen, was heel sportief, maar kom gewoon niet aan of ik nou enorm veel beweeg of enorm veel eet, het maakt niets uit. Geeft niet, is alleen maar handig, van zomer ga ik wel weer kijken wat ik kan doen, als ik nu naar buiten kijk denk ik Brrrrrrrrrr
Dan is 80 kg een prima gewicht dus onterechte klacht.quote:
Ik eet altijd veel, met mijn werk kon je destijds precies zien wat mijn heftruck was, dat lag vol met snoep, koekjes en cola. Mijn vriend leerde mijn beste vriendin kennen en toen vroeg ze, eet je wel eens bij haar? Ja zei hij blij, Nou dan ga je nu dik worden was haar reactie en dat klopte, in de tijd van onze relatie is hij 14 kilo aangekomen. Geeft niet, maar sommige mensen hebben geen aanleg om dik te worden en nee er is niets mis met mijn schildklier, ik kan wel heel snel afvallen als ik pijn heb, maar dat is ander verhaal.quote:Op donderdag 19 januari 2017 16:51 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Als je meer sport/beweegt eet je vaak ook meer. Zolang je er niet echt op let of bewust mee bezig bent is het lastig te vergelijken.
Zou ik misschien een logische gedachtengang vinden als de vriendin van TS tijdens hun relatie flink aangekomen is, omdat ze zichzelf heeft laten gaan/haar uiterlijk niet meer belangrijk vindt nu ze een relatie heeft. Punt is alleen dat de vriendin van TS al dik was toen ze wat kregen en hij nu van haar verlangt dat ze voor hem gaat afvallen.quote:Op donderdag 19 januari 2017 16:42 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Probleem zal niet eens haar gewicht zijn, maar meer haar motivatie. Straks draagt ze ook geen make-up meer of draagt ze alleen nog maar trainingsbroeken.
Ik kan me wel inleven in TS. Alleen de manier waarop hij het gebracht heeft is niet snugger. Je moet haar laten zien dat jij echt je best voor haar doet. laat merken dat je zelf ontevreden over jezelf bent qua lichaam en zeg dat je hier iets gaat doen. Misschien snapt ze de hints.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |