Ik heb het over serieus sporten.quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:14 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja dus?
BredeBroeder stelde dat voor iemand van 1.80 die niet sport 80kg te veel is. (Voor iemand die wel sport is dat dus een prima gewicht) TS zegt zelf dat zijn vriendin wel sport, zelfs twee keer per week.
Dus
hij heeft niet het woord speklap gebruikt toch?quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:18 schreef Joekvs het volgende:
[..]
Het is maar net wat je sporten noemt, hij vindt haar een speklap dus dan zal ze wel niet aan een intensiefe sport doen lijkt me
Bij wijze van. Het gaat erom dat hij haar gewicht niet goed vind.quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:18 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
hij heeft niet het word speklap gebruikt toch?
Zo komt dat niet over in je OP..quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:10 schreef Fetuskaas het volgende:
[..]
Ik heb het misschien een beetje bot verwoord, ja. Maar dat ik haar niet respecteer en niet van haar hou klopt gewoon niet natuurlijk. Ik vind haar perfect in vele malen. Als jouw vriend aankomt, of je ideaal beeld veranderd, dan moet je dat toch gewoon kunnen aangeven?
Het is ook niet zo dat ze met 80 kilo een gevaarlijke situatie heeftquote:Op donderdag 19 januari 2017 00:16 schreef Fetuskaas het volgende:
[..]
Had m'n zin al aangepast.
Je hebt gelijk, en daarom ben ik hier. Is dit te stimuleren, en hoe deal ik hier mee. Ik ben hier niet voor tips hoe ik m'n vriendin snel kan laten cutten en afvallen om aan m'n idealbeeld te voldoen, ik probeer gewoon een manier te vinden om zonder haar te kwetsen te stimuleren om gezonder te worden. Dit is niet puur voor mij, maar ook voor haar. Dat we samen gezond kunnen zijn.
En wat versta jij onder serieus sporten?quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:18 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik heb het over serieus sporten.
Alsof haar vader wel wat over haar gewicht heeft te zeggenquote:Op donderdag 19 januari 2017 00:21 schreef Droopie het volgende:
[..]
Het is ook niet zo dat ze met 80 kilo een gevaarlijke situatie heeft
Dus ga ook geen problemen maken die er niet zijn, kijk maar eens in de spiegel, wedden dat jij ook je zwakke dingen hebt die ongezond zijn.
Je bent 20 en zij is 18. Je bent haar vriendje en niet haar vader.
Ik geloof dat jij dat gelooft.. Ik geloof ook dat jij een nogal verstoord beeld van de werkelijkheid hebt..quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:08 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik denk werkelijk dat dit zo is. Anders zie je er wel beter uit
hou nou eens op iedere keer te zegen dat jouw vriendin ongezond is. ze weegt 80 en ze sport twee keer per week. dat is dus niet ongezond. ze is niet in levensgevaar. de enige reden dat jij wilt dat zij afvalt is gewoon vanwege jouw eigenbelang.quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:16 schreef Fetuskaas het volgende:
[..]
Had m'n zin al aangepast.
Je hebt gelijk, en daarom ben ik hier. Is dit te stimuleren, en hoe deal ik hier mee. Ik ben hier niet voor tips hoe ik m'n vriendin snel kan laten cutten en afvallen om aan m'n idealbeeld te voldoen, ik probeer gewoon een manier te vinden om zonder haar te kwetsen te stimuleren om gezonder te worden. Dit is niet puur voor mij, maar ook voor haar. Dat we samen gezond kunnen zijn.
Waarvan je gaat zweten, buiten adem raakt en verzuring optreedt in je spieren. Dan heb ik het niet over de afstandsbediening oppakken.quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:21 schreef madam-april het volgende:
[..]
En wat versta jij onder serieus sporten?
Op die leeftijd idd niet veel, maar als ouder kan je het wel beter brengen als een vriendjequote:Op donderdag 19 januari 2017 00:22 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Alsof haar vader wel wat over haar gewicht heeft te zeggen
quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:12 schreef Droopie het volgende:
[..]
Definieer het woord perfect.
En ze was vanaf dag 1 al niet je ideale beeld.
Een partner is geen renovatie project, tuurlijk kan je elkaar stimuleren om elkaar beter te maken.
Maar als zij tevreden is en jij niet moet je het of accepteren of je plan trekken.
Hoezo? Dat veel mensen te dik zijn? Ja klopt.quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:22 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij dat gelooft.. Ik geloof ook dat jij een nogal verstoord beeld van de werkelijkheid hebt..
Yep, probeerde een sarcastische toon. respectloos bij nader inzien.quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:19 schreef madam-april het volgende:
[..]
Zo komt dat niet over in je OP..
Natuurlijk moet je dergelijke dingen aan kunnen geven maar wel op een respectvolle manier en zonder dat je daar direct een verwachting aan vastknoopt..
ja maar het gaat nu niet over jouw. het gaat nu over TS.quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:24 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hoezo? Dat veel mensen te dik zijn? Ja klopt.
Ik zoek een sportief iemand, ben je dat niet hoef ik je niet. Klaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....maar niet heus HAAAAAAA! _O-
quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:26 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ja maar het gaat nu niet over jouw. het gaat nu over TS.Ik heb een vriendinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit klinkt al veel beter!quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:25 schreef Fetuskaas het volgende:
[..]
Yep, probeerde een sarcastische toon. respectloos bij nader inzien.
Wat ik wil is samen een gezond leven te kunnen leven. Dat ik haar zonder problemen kan vertellen dat als ze iets aankomt of ze het er samen met mij wilt af sporten. Ik ga haar niet dwingen om dingen te doen, en ben hier puur om het vragen van advies. Hoe krijg ik haar wél om dingen te ondernemen. Om wél voor mij te willen sporten en om er nog beter uit te willen zien voor je partner.
Gast, volgens mij ben jij de trol hier.quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:23 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
hou nou eens op iedere keer te zegen dat jouw vriendin ongezond is. ze weegt 80 en ze sport twee keer per week. dat is dus niet ongezond. ze is niet in levensgevaar. de enige reden dat jij wilt dat zij afvalt is gewoon vanwege jouw eigenbelang.
Veel mensen zijn te dik, dat klopt, dat is wetenschappelijk aangetoond..quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:24 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hoezo? Dat veel mensen te dik zijn? Ja klopt.
Ik zoek een sportief iemand, ben je dat niet hoef ik je niet. Klaar.
Ik doe triatlons. Serieus genoeg? Ben momenteel ook 10kg te zwaar.quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:18 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik heb het over serieus sporten.
quote:
Thanksquote:Op donderdag 19 januari 2017 00:29 schreef Joekvs het volgende:
Zoek samen een sport uit waar je samen interesse naar hebt, bijvoorbeeld volleyballen of al is het 3 keer in de week hardlopen schijnt heel goed te zijn. Kijk gewoon naar de interesses van je vriendin en kijk of er een bij zit die je samen kan doen, dan denkt ze ook gelijk dat je interesse toont in haar leven waardoor je gelijk pluspunten maakt goos!
Maar wat heeft hij aan heel die discussie van jullie dan? Open een eigen topic en kijk hier hoe je die gozer kunt helpenquote:Op donderdag 19 januari 2017 00:29 schreef madam-april het volgende:
[..]
Veel mensen zijn te dik, dat klopt, dat is wetenschappelijk aangetoond..
Maar jij hanteert een andere standaard voor 'te dik' dan de wetenschappelijke standaard. Dus te dik in jouw ogen, is niet per definitie ook daadwerkelijk te dik..
Prima dat is helemaal jouw keuze, maar dat ligt niet aan haar maar aan jou.
nee, volgens BredeBroeder ben je dan echt heel ongezond bezig.quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:30 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ik doe triatlons. Serieus genoeg? Ben momenteel ook 10kg te zwaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |