abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_168264980
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 09:37 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Daar heb je wel een punt, maar goed meestal hebben de mensen met kritiek zelf niet het probleem waar ze kritiek op hebben.
Dat klopt. Die mensen doen hun best om alles op een rijtje te hebben. Zo kan ik zeggen dat iemand dik is, en dan zeg jij dat je ik het zelf niet ben dus makkelijk praten. Waarop mijn antwoord is dat ik bezig ben met sport om meer vorm te krijgen en fit te blijven. Dan is het 1-0 voor mij, want ik werk aan mezelf om een goed figuur te krijgen en jij doet niks en blijft dik snap je.
pi_168264996
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 09:40 schreef LittleLady het volgende:
Nou dat is nou toevallig, kijk zelfs een dikkertje kan top fit zijn en ik doe het haar niet na http://www.inspiremore.co(...)utm_campaign=partner
Grapjas :')
pi_168265014
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 11:45 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Dat klopt. Die mensen doen hun best om alles op een rijtje te hebben. Zo kan ik zeggen dat iemand dik is, en dan zeg jij dat je ik het zelf niet ben dus makkelijk praten. Waarop mijn antwoord is dat ik bezig ben met sport om meer vorm te krijgen en fit te blijven. Dan is het 1-0 voor mij, want ik werk aan mezelf om een goed figuur te krijgen en jij doet niks en blijft dik snap je.
Welke mensen? Niet dikke mensen? TS is ook gewoon een skinny fat ecto die niks ter verbetering doet hoor.
pi_168265148
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 10:09 schreef Droopie het volgende:

[..]

:(

Ieder mens verdient respect, zelfs jij.
Verder kan je normaal gaan doen in dit topic.
Wat ik probeer te zeggen us dat dikke vrouwen 9vd10 keer gewoon slap zijn en niks aan hun zelf willen doen. Daar kweek je bij mij iig geen respect mee. Met op de bank hangen en chips eten krijg je geen respect. Ik heb zo bijvoorbeeld meer respect voor arnold schwarzenegger dan voor die ene tienjarige uit mexico met 500kg
pi_168265162
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 10:29 schreef tailfox het volgende:

[..]

hoop niet dat ze 80 kg weegt volgens mij is ze 1,50 groot
Dan zou dat niet gezond zijn nee _O-
pi_168265214
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 11:54 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Dan zou dat niet gezond zijn nee _O-
quote:
10s.gif Op donderdag 19 januari 2017 11:47 schreef Chai het volgende:

[..]

Welke mensen? Niet dikke mensen? TS is ook gewoon een skinny fat ecto die niks ter verbetering doet hoor.
pi_168265283
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 11:45 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Het is wel heel sneu dat die mensen zo hun best moeten doen om alles op een rijtje te hebben, ik hoef helemaal niets te doen.
  donderdag 19 januari 2017 @ 12:02:42 #258
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_168265301
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 11:53 schreef Fatoeman het volgende:
Ik heb zo bijvoorbeeld meer respect voor arnold schwarzenegger dan voor die ene tienjarige uit mexico met 500kg
Ik heb dan weer respect voor het feit dat Arnie zich in zijn huidige vorm op het strand durft te vertonen. :P
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_168265316
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 11:53 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Wat ik probeer te zeggen us dat dikke vrouwen 9vd10 keer gewoon slap zijn en niks aan hun zelf willen doen. Daar kweek je bij mij iig geen respect mee. Met op de bank hangen en chips eten krijg je geen respect. Ik heb zo bijvoorbeeld meer respect voor arnold schwarzenegger dan voor die ene tienjarige uit mexico met 500kg
En ik bedoel maar te zeggen dat Schwarzenegger de staat California naar de kloten heeft geholpen en failliet heeft achter gelaten. Mijn respect verdien je niet alleen omdat je anobolen spuit en een strak lichaam heb ;)

Dat kind van 10 kan je het (nog) niet eens kwalijk nemen, daar zou je de schuld eerder bij de ouders moeten leggen.

Maar ik snap je punt nu wel ;)
Hell To The Liars
pi_168265369
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 12:02 schreef Elpis het volgende:

[..]

Ik heb dan weer respect voor het feit dat Arnie zich in zijn huidige vorm op het strand durft te vertonen. :P
[ afbeelding ]
Aahw plaag die oude man niet zo, hij heeft in elk geval zij gouden horloge om, om nog enigzins een sexy golddigger aan te trekken
pi_168265404
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 00:06 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ik zou zeggen lees je eigen OP ff..

Het gaat helemaal niet over mij, het gaat over haar.. En geen enkele meid/vrouw verdiend het om zo weggezet te worden, zeker niet door haar partner..
Alsof TS een misdaad heeft begaan. Waar slaat dit op? Hij heeft gewoon iets ter sprake gebracht, en waarschijnlijk nog op prima toon ook want z'n vriendin zelf lijkt in de verste verte niet zo hysterisch te hebben gereageerd als jij doet.
pi_168265887
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 12:08 schreef Westerling het volgende:

[..]

Alsof TS een misdaad heeft begaan. Waar slaat dit op? Hij heeft gewoon iets ter sprake gebracht, en waarschijnlijk nog op prima toon ook want z'n vriendin zelf lijkt in de verste verte niet zo hysterisch te hebben gereageerd als jij doet.
Het is een heel gevoelig onderwerp altijd he :') het is dan ook een megagroot probleem, de statistieken liegen er niet om. Of je ogen, ik schrik ervan hoeveel aan overgewicht lijden, beschamend.
Why stay small, if you can grow big..
  donderdag 19 januari 2017 @ 13:06:56 #263
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_168266344
Je vriendin is best duidelijk: of je accepteert me zoals ik ben of je stopt met de relatie. Voor jou de vraag, wat weegt zwaarder (no pun intended): goede klik, alleen vriendin is wat aan de dikke kant, of uitmaken, en iemand vinden die slanker is.
pi_168266414
Als het je om haar gezondheid gaat kan je dan geen actieve dingen voorstellen om samen te gaan doen? Wandelen, fietsen, een sport doen samen/sportschool. Er zal vast toch wel iets zijn wat jullie beiden leuk vinden om te doen en wat de gezondheid ten goede komt?

Verder qua eten gewoon lekker en gezond gaan eten, zet je beste beentje eens voor in de keuken zou ik zo zeggen. Laat maar zien dat lekker en gezond heel erg goed samengaan.
Geef ook aan dat je zelf gezonder wil eten, gezonder wil zijn.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 19 januari 2017 @ 13:15:13 #265
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_168266499
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 10:49 schreef Groepfunder het volgende:
TS vindt zijn vriendin te dik/zwaar, maar is zij dat wel? We weten dat zij 80 kilo weegt en 1.80m is. Ik schat TS niet ouder dan 25 en schat dat zijn vriendin dezelfde leeftijd heeft. Dan heeft zij een BMI van 24.7 en past haar gewicht gewoon goed bij haar lengte. Dat geldt overigens ook als zij 18 of 35 zou zijn. Dat kun je hier berekenen.

Dus TS: jouw vriendin is niet te dik. Zij is misschien wel minder sportief dan jij zou willen. Dat los je niet op door van haar te verwachten dat zij vaker en intensiever gaat sporten om een strakker lijf te krijgen, omdat jij dat graag ziet. Je kunt natuurlijk wel proberen jullie leefstijl aan te passen. Iets meer opletten bij het boodschappen doen, bij harde wind een strandwandeling maken, samen bij mooi weer een stuk gaan fietsen ....
Iemand die geen stap teveel zet en een BMI van 25 heeft is gewoon een vetklep.
  donderdag 19 januari 2017 @ 13:20:18 #266
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_168266608
quote:
3s.gif Op donderdag 19 januari 2017 13:15 schreef Nobu het volgende:

[..]

Maar als je als vriend alleen maar kritiseert in plaats van meehelpt wordt het ook niks.
pi_168266627
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 13:10 schreef erodome het volgende:
Als het je om haar gezondheid gaat kan je dan geen actieve dingen voorstellen om samen te gaan doen? Wandelen, fietsen, een sport doen samen/sportschool. Er zal vast toch wel iets zijn wat jullie beiden leuk vinden om te doen en wat de gezondheid ten goede komt?

Verder qua eten gewoon lekker en gezond gaan eten, zet je beste beentje eens voor in de keuken zou ik zo zeggen. Laat maar zien dat lekker en gezond heel erg goed samengaan.
Geef ook aan dat je zelf gezonder wil eten, gezonder wil zijn.
Dat wil hij niet. Hij wilt ( ;) ) chips eten terwijl zij het laat staan.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2017 13:21:38 ]
  donderdag 19 januari 2017 @ 13:26:21 #268
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_168266727
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 13:20 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Maar als je als vriend alleen maar kritiseert in plaats van meehelpt wordt het ook niks.
Als ze op haar achttiende al zo zwaar is wordt het sowieso niks. Wat TS daar verder mee wil moet hij zelf maar bedenken.
  donderdag 19 januari 2017 @ 13:34:12 #269
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_168266892
quote:
7s.gif Op donderdag 19 januari 2017 13:26 schreef Nobu het volgende:

[..]

Als ze op haar achttiende al zo zwaar is wordt het sowieso niks. Wat TS daar verder mee wil moet hij zelf maar bedenken.
Mensen kunnen veranderen. En zeker als je nog 18 bent. Daarbij is het wel makkelijk om tegen je vriendin te zeggen dat ze maar gezond moet eten, terwijl jezelf chips eet. Maar je hebt wel gelijk dat het niks gaat worden. TS heeft er een duidelijk mening en zijn vriendin, dat gaat niet veranderen op het moment.
pi_168267266
quote:
3s.gif Op donderdag 19 januari 2017 13:15 schreef Nobu het volgende:

[..]

Wat is dit voor trollpost?

Jij valt zeker op wandelende anorexia skeletten? :D
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_168267280
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 09:36 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Nee, belonen voor sportprestaties. Net als je iemand beloont voor een goede cijferlijst toch? We stellen samen doelen qua sport, koop bijvoorbeeld een leuke sport BH voor d'r als het d'r lukt.
:')

Iets wat ouders voor hun kinderen doen dus.
pi_168267475
Als mijn vriend een goed cijfer haalt, ga ik geen cadeautje voor hem kopen. _O-

Ik doe van even WHOOP GOED ZO LIEFFIE. Niet zo van 'Goed zo ik ben heel trots op je Storm, dan gaan we nu even skeelers voor je kop0n om je te belonen.'

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2017 14:20:14 ]
  donderdag 19 januari 2017 @ 14:06:14 #273
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_168267535
quote:
10s.gif Op donderdag 19 januari 2017 13:54 schreef Godshand het volgende:

[..]

Wat is dit voor trollpost?

Jij valt zeker op wandelende anorexia skeletten? :D
Wat is dit nou weer? Als je puur op extra vet de 25 haalt ben je simpelweg een dikkerdje, dat is alleen nog gezond als je ook wat extra spiermassa hebt.
pi_168267839
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 23:24 schreef Fetuskaas het volgende:

[..]

beetje overdreven. Veranderd.

Maar ja, verder is het gewoon een leuke meid natuurlijk, dus geef ik haar wel de ruimte en kans om aan te passen. Ik ga niet bij iemand weg omdat diegene te "dik" is.
Maar wel als je iemand niet meer aantrekkelijk vindt. Kijk, je hebt haar zo gekozen en bent een relatie aangegaan met haar dikke vorm. Blijkbaar vond je het ook prima zo, en aangezien ze niet is veranderd zou je ook niet zomaar een reden moeten hebben om het te verbreken op iets waar je haar aanvankelijk wel mee had geaccepteerd.

Verder probeer ik haar gedrag niet goed te praten. Dik is ze, het ziet er niet mooi uit (ik geloof niet dat ze dat ook daadwerkelijk mooi kan vinden, maar ze moet zichzelf accepteren dus houdt ze het stug vol) en het is ongezond (dit zou je als verstandig mens wel moeten willen veranderen, maar ze is in dit geval gewoon lui en ongedisciplineerd). Hoe dan ook, je hebt haar zo gekozen en in dat opzicht snap ik wel dat ze niet ziet waarom ze opeens zou moeten afvallen voor jou. Take it or leave it idd. :P
pi_168267998
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 00:50 schreef Garfield1985 het volgende:

[..]

Dit.
Ik ben zelf 1.75 en weeg tussen de 78-80KG en pas ook nog steeds in een 34'er broek dus dat valt allemaal wel mee.

Ik ken een meid die zelfs 100KG weegt en niet breder is als jou en mij bij wijze van, je zou van de buitenkant écht niet zeggen dat zij drie cijfers op de weegschaal aantikt. Moet er wel bij zeggen dat die in haar vrijetijd veel op een mountainbike te vinden is, dus dat gewicht zit voor een groot deel in spiermassa.
Welke maat shirt draag je? Of is het een joggingbroek? Ik denk dat een chipsvretend op de bank zittend mens die maar 2,5 uur per week naar de gym gaat niet de spiermassa heeft gekweekt als waar jij het over hebt. Gezien de foto die ts heeft geplaatst is dat op zn minst een maat 42.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')