R&P / 'Afkicken' van WhatsApp! hier staan ook nog wel wat tips in.quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:44 schreef Joekvs het volgende:
[..]
Misschien een groot advies voor hem, als je je punt naar voren wilt brengen, doe dat dan NIET via Whatsapp, spreek haar persoonlijk.
Dit.quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:50 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ik zie er verder gewoon prima uit. en ik wandel ook gewoon veel als ik tijd heb.
sterker nog. ik zie er nu zelfs beter uit dan een paar jaar terug toen ik nog maar 65 woog. ik leek net een skelet.
dus uuhm....maak mij verder niks wijs AUB.
Eens.. het blijft lastig. Zeker omdat ik weet dat ze het wel kan, en dat daardoor onze relatie voor ons beide veel aangenamer zal zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:47 schreef Swlabr het volgende:
Je hoeft je trouwens ook niet schuldig te voelen hoor. Als jij dat dikkige niet aantrekkelijk vindt, dan is dat zo. Zegt verder niks over hoe je haar als persoon vindt.
Kan zij daar niet mee dealen of kwetst het haar te erg (ik zou me ook erg gekwetst voelen als mijn vriend mijn uiterlijk niet goed genoeg zou vinden) dan kunnen jullie beter zonder elkaar verder. Je bent nog piepjong hè, geen reden om nu al genoegen te moeten nemen met iemand die het net niet is.
Nét wat te dikke vrouwen kom je op je 40e nog zat tegen.
ik weeg 94 kg en draag ook 34quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:50 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Dit.
Ik ben zelf 1.75 en weeg tussen de 78-80KG en pas ook nog steeds in een 34'er broek dus dat valt allemaal wel mee.
Ik ken een meid die zelfs 100KG weegt en niet breder is als jou en mij bij wijze van, je zou van de buitenkant écht niet zeggen dat zij drie cijfers of de weegschaal aantikt. Moet er wel bij zeggen dat die in haar vrijetijd veel op een mountainbike te vinden is, dus dat gewicht zit voor een groot deel in spiermassa.
je kan anderen niet veranderen alleen jezelf.quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:52 schreef Fetuskaas het volgende:
[..]
Eens.. het blijft lastig. Zeker omdat ik weet dat ze het wel kan, en dat daardoor onze relatie voor ons beide veel aangenamer zal zijn.
Maar er mee te kappen ga ik niet doen. Daar is ze te leuk voor..
65 kg? En je 1.68?quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:27 schreef Fetuskaas het volgende:
[..]
Ik zie er zelf gewoon normaal uit. +-65 kg, sixpack verloren onder een klein laagje vet. Ik heb ook aangeboden om met haar mee te willen sporten.
Daarnaast gaf ik haar het zelfde voorbeeld dat als ze mij zou vragen om gespierd te worden, hoe ik dan daar op zou reageren. Ik zou wel voor haar veranderen als ze mij daardoor leuker gaat vinden.
Dit ja. TS is tenminste eerlijk. Als je dat al niet eens mag zijn in een relatie...quote:
Als ze kleiner is dan 180 dan is ze gewoon te zwaarquote:Op woensdag 18 januari 2017 23:39 schreef madam-april het volgende:
[..]
Sorry?! Ze heeft gewoon een gezond gewicht, ze is misschien niet super slank, maar ze is zeker niet te dik...
quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:20 schreef Fetuskaas het volgende:
Hoi!
Ik (20) heb een vriendin van 18.
Mijn vriendin is ongeveer rond de 80kg.
Ik val heel erg op (erg) dunne vrouwen. Hangende borsten (die ze al een beetje heeft) is dan ook niet wat ik zoek. Zelfde geld dat ik graag een strakke gleuf wil..
Ze gaat wel met jou kappen als ze dit allemaal leest. Ze heeft dus een kut als een hooischuur. Borsten als theezakjes. Dan vind je haar nog eigenlijk een varkentje.quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:52 schreef Fetuskaas het volgende:
Maar er mee te kappen ga ik niet doen. Daar is ze te leuk voor..
Klinkt alsof jullie daddy issues hebben.quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:35 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Gast, je vriendin is gewoon lui.
Mijne sport nu ook 3x pw en sinds ik me niet meer mag bemoeien met haar eten. (Want ze wilde het zelf leren en uitproberen, ook prima) zie ik wel mooie progressieWe stellen samen doelen en belonen elkaar met iets leuks als het lukt.
Leuke vrienden.quote:Op donderdag 19 januari 2017 07:58 schreef Frag_adder het volgende:
Dit komt meer over van "mijn vrienden vinden haar dik en nu moet ze afvallen of ik moet een exemplaar waarmee ik niet gepest wordt."
Dit heeft niets met "je moet er goed voor elkaar uit blijven willen zien" te maken. Respect voor haar standvastigheid trouwens.
Dit dus.quote:Op donderdag 19 januari 2017 07:14 schreef WHATSHESAID het volgende:
Zou het een ander verhaal vinden wanneer iemand gedurende een relatie lichamelijk heel erg veranderd (dus heel erg aankomt, afvalt of gespierd raakt) en je dat niet aantrekkelijk vindt.
Maar TS is op zijn vriendin gevallen zoals ze nu is en gaat nu ineens lopen mauwen. Makkelijker om een dikkerdje te scoren en die een complex aan te praten dan in eerste instantie voor een slankere chick te gaan?
Gezond gewicht met 80 kg? In wat voor wereld leef jij? Dat is best wel flink overgewicht als ze een gemiddelde lengte heeft.quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:39 schreef madam-april het volgende:
[..]
Sorry?! Ze heeft gewoon een gezond gewicht, ze is misschien niet super slank, maar ze is zeker niet te dik...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |