Je kan iemand gewoon mooi vinden in meerdere vormen hoor, dus aangeven dat je een paar kilo niet zou missen kan best, want sommige vormen zijn gewoon voor iemands gezondheid wat minder gunstig.quote:Op donderdag 19 januari 2017 09:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Geef toe dat veel vrouwen dan reageren met "Dus je vindt me dik."
Dat is wel een goeie nuance inderdaad.quote:Op donderdag 19 januari 2017 09:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Je kan iemand gewoon mooi vinden in meerdere vormen hoor, dus aangeven dat je een paar kilo niet zou missen kan best, want sommige vormen zijn gewoon voor iemands gezondheid wat minder gunstig.
Alleen als je de indruk wekt dat iemand moet afvallen om weer mooi te worden, omdat ze op dit moment dik en lelijk is, dan zal dat niet erg motiverend werken.
Dit lees ik vaker, maar vind ik wel onzinnig. Je hoort ook vaak dat mensen een relatie krijgen in de studententijd, waarbij een man bijvoorbeeld aan het lanterfanten is en niet opschiet met zijn studie. Zou je dan als vrouw niet mogen proberen deze persoon te motiveren wat van zijn leven te maken?quote:Op donderdag 19 januari 2017 09:16 schreef Jaeger85 het volgende:
Als ze aan het begin van jullie relatie al dit formaat had moet je niet zeiken, dan wist je waar je aan begon.
Als hij niet te dik is voor de voordeur in ieder gevalquote:Op donderdag 19 januari 2017 07:39 schreef LittleLady het volgende:
Echt heb niet alle reactie's gelezen maar je vriendin is geen woning die je even kan veranderen, ze is zoals ze is, als jij daar niet tegen kan moet je een andere vriendin zoeken.
Daarbij vind ik haar nog niet eens zo dik, ik snap ook niet hoe je dit zomaar kan zeggen
Ik denk als mijn vriend begint te mauwen van, dit is niet goed, dat is niet goed, dat ik zeg daar is de voordeur daar kun je heel goed door naar buiten.
Nee, belonen voor sportprestaties. Net als je iemand beloont voor een goede cijferlijst toch? We stellen samen doelen qua sport, koop bijvoorbeeld een leuke sport BH voor d'r als het d'r lukt.quote:Op donderdag 19 januari 2017 08:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
Klinkt alsof jullie daddy issues hebben.
Je vriendin belonen voor goed gedrag is ze 16 ofzo.
Daar heb je wel een punt, maar goed meestal hebben de mensen met kritiek zelf niet het probleem waar ze kritiek op hebben.quote:Op donderdag 19 januari 2017 09:34 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Als hij niet te dik is voor de voordeur in ieder geval
Dan moet TS of de vriendin van TS er een punt achter zetten. Beetje vreemd om ineens te concluderen dat je iemand niet meer fysiek aantrekkelijk vind. Vindt de opmerking van madam-april dan ook niet zo raar.quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:37 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Waarom? TS vind haar gewoon niet meer aantrekkelijk.
quote:Op donderdag 19 januari 2017 09:36 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nee, belonen voor sportprestaties. Net als je iemand beloont voor een goede cijferlijst toch? We stellen samen doelen qua sport, koop bijvoorbeeld een leuke sport BH voor d'r als het d'r lukt.
Iets ouder lijken in 't gezicht boven een veel betere gezondheid stellenquote:Op donderdag 19 januari 2017 09:19 schreef LittleLady het volgende:
Jaren geleden heb ik een relatie gehad met een man van 140 kg en is 189 lang, geweldige man, goede persoonlijkheid. Uiteraard kregen we het ook eens over zijn gewicht, hij begon daar zelf over, heb toen gezegd dat het mij niet uitmaakte, toen hij er over doorvroeg, zei ik, tja als je al zou afvallen is het je eigen keus, ik zeg wel eerlijk dat het misschien beter voor je eigen gezondheid zou zijn, maar goed het is je eigen keus, mij maakt het weinig uit.
Inmiddels is dat al 6 jaar uit en soms hebben we nog contact via de app, even de hoi hoe is het en het interesse praatje, hij stuurde mij op een gegeven moment een foto en moest echt 2 keer kijken hij was toen een kleine 30 kilo afgevallen. Moet zeggen, ik vond het altijd een knappe man om te zien, maar nu had ik zoiets van hmmm tja, hij leek ook een stuk ouder in het gezicht.
Ik gok dat je zelf dik bent.quote:Op donderdag 19 januari 2017 09:39 schreef Droopie het volgende:
[..]
En een waterijsje als toetje als ze haar groenten opeet vast.
Ik vond hem leuk zoals hij was, waarschijnlijk was het niet opgevallen als wij de afgelopen 6 jaar gewoon samen waren geweest dat hij zoveel ouder was geworden in het gezicht. Maar nu viel het wel enorm op, in een herinnering worden mensen niet ouder.quote:Op donderdag 19 januari 2017 09:45 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Iets ouder lijken in 't gezicht boven een veel betere gezondheid stellen![]()
140kg is gewoon echt veel te dik, brengt risico's met zich mee.
Lijkt me heel goed, ja. Maar waarom iedereen die een tegenwoord of andere mening geeft buiten spel proberen te zetten met 'Ik gok dat je zelf dik bent.'?quote:Op donderdag 19 januari 2017 09:48 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik gok dat je zelf dik bent.
Waarom zouden wij elkaar niet mogen stimuleren om een gezond voedingspatroon te hebben of te sporten.
Nee hoor ik ben niet dik, en heb ook een behoorlijke gezonde levensstijl.quote:Op donderdag 19 januari 2017 09:48 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik gok dat je zelf dik bent.
Waarom zouden wij elkaar niet mogen stimuleren om een gezond voedingspatroon te hebben of te sporten.
topfitquote:Op donderdag 19 januari 2017 09:40 schreef LittleLady het volgende:
Nou dat is nou toevallig, kijk zelfs een dikkertje kan top fit zijn en ik doe het haar niet na http://www.inspiremore.co(...)utm_campaign=partner
Omdat mensen zo aangevallen doenquote:Op donderdag 19 januari 2017 09:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijkt me heel goed, ja. Maar waarom iedereen die een tegenwoord of andere mening geeft buiten spel proberen te zetten met 'Ik gok dat je zelf dik bent.'?
Ik dwing haar niet, ze sportte al zoveel toen ik haar leerde kennen. Heb haar enkel wat dingen bijgeleerd die het sporten voor haar nog effectiever maken, ook qua voeding. Zij stelt een doel, ik help haar.quote:Op donderdag 19 januari 2017 09:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nee hoor ik ben niet dik, en heb ook een behoorlijke gezonde levensstijl.
Alleen voor mij is een breed sportief lichaam niet het belangrijkste in het leven, zat andere zaken waar ik mij beter mee voel.
Punt is, je kan het stimuleren of aandragen bij andere mensen om zich te verbeteren op bepaalde vlakken. Maar ze moet zich nog altijd zelf willen helpen en niet omdat haar vriendje er bezwaar tegen heeft.
Nee jij niet, omdat jouw vriendin al een sportief type is, daar ben je waarschijnlijk gedeeltelijk op gevallen (hoop ook op haar karakter).quote:Op donderdag 19 januari 2017 10:00 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik dwing haar niet, ze sportte al zoveel toen ik haar leerde kennen. Heb haar enkel wat dingen bijgeleerd die het sporten voor haar nog effectiever maken, ook qua voeding. Zij stelt een doel, ik help haar.
Ben ik het mee eens, 2 jaar uit het niets beginnen over iemands gewicht (als dat hetzelfde is gebleven) is ook een beetje raar.quote:Op donderdag 19 januari 2017 10:00 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nee jij niet, omdat jouw vriendin al een sportief type is, daar ben je waarschijnlijk gedeeltelijk op gevallen (hoop ook op haar karakter).
Maar TS zijn vriendin is zo te lezen geen sportief type.
Ja dat kan je niet leuk vinden, maar daar moet je niet 2 jaar later moeilijk over lopen doen..
Dat je het aankaart, top niets mis mee, maar nee is ook een antwoord.
Nou ze is sportiever dan mij, de enige keren dat ik de sportschool zie is als ik naast dat gebouw naar de benzinepomp gaquote:Op donderdag 19 januari 2017 10:00 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nee jij niet, omdat jouw vriendin al een sportief type is, daar ben je waarschijnlijk gedeeltelijk op gevallen (hoop ook op haar karakter).
Maar TS zijn vriendin is zo te lezen geen sportief type.
Ja dat kan je niet leuk vinden, maar daar moet je niet 2 jaar later moeilijk over lopen doen..
Dat je het aankaart, top niets mis mee, maar nee is ook een antwoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |