abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_168263158
Moet zelf wel eerlijk bekennen, dat ik zelf ook veel gestimuleerd ben om te gaan hardlopen.
Na veel tegenspartelen toch maar eens gaan doen, en dat beviel heel erg :)

Maar het was wel een andere situatie dan de vriendin van TS, gok ik.
Hell To The Liars
pi_168263168
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 23:53 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Respectloos ben ik het mee oneens. TS vond haar eerst gewoon knapper. Mijn vriendin is ook wel eens lui, zeg ik gewoon dat ze lui is en weer ff de gym moet hitten

Maarja.
Het is toch de toon. Bij jou krijg ik het idee dat je het bedoelt als zijdelingse opmerking, bij wijze van spreken naast het bespreken van de boodschappenlijst. Bij jou klinkt het als een bijzaak. Hoofdzaak is dat je van haar houdt en om haar geeft.

Bij TS daarentegen... Lijkt het hoofdzaak te worden. Hij doet het voorkomen dat zijn liefde afhankelijk is van haar prestaties. Tja, daar zou ik als vrouw ook heel gevoelig en onzeker van worden. Ineens zegt je partner indirect dat je het in eigen hand hebt of hij wel of niet van je houdt. Nou, lekker dan. Dankjewel...
Somebody that I used to know
pi_168263190
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 09:36 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Nee, belonen voor sportprestaties. Net als je iemand beloont voor een goede cijferlijst toch? We stellen samen doelen qua sport, koop bijvoorbeeld een leuke sport BH voor d'r als het d'r lukt.
Als je dat allebei wil in een relatie kan dat heel motiverend zijn, maar dan hecht je daar waarschijnlijk direct al belang aan en niet pas na 2 jaar.
pi_168263235
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2017 23:52 schreef madam-april het volgende:

[..]

Nou dan is het duidelijk toch? Ts vindt haar niet meer aantrekkelijk, denkt en spreekt respectloos over haar, dus einde verhaal..
Vrouwen die zich dik laten worden verdienen geen greintje respect
pi_168263277
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 10:08 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

:(

Ieder mens verdient respect, zelfs jij.
Verder kan je normaal gaan doen in dit topic.
Hell To The Liars
pi_168263305
quote:

[..]

Mannen doen het ook, je ziet vaak dat zodra er een paar kinderen komen de boel de boel gaat wrden. Je ziet ook heel vaak als ze dan uit elkaar gaan, dan ineens gaat de vrouw zich weer leuk kleden en een cursus volgen en mannen gaan de sportschool in en kleden zich trendy zodat je wel al die spieren kan zien die ze hebben gekweekt
  Moderator donderdag 19 januari 2017 @ 10:11:43 #232
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_168263322
quote:

[..]

Het 17 jarige knulletje doet ook tof hoor.

Ik moet nog steeds lachen om die opmerking helemaal in t begin van dit topic van TS, dat ie heel erg op hele slanke meiden valt maar hij 'koos' voor een iets vollere. :')

Riiight. Nee, je kon geen slankere krijgen en je wilde toch pussy dus dan maar deze, en nu probeer je haar te veranderen in je ideaalbeeld. Simpele ziel :')
Breitling - Instruments for Professionals
pi_168263401
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 10:09 schreef Droopie het volgende:

[..]

Jong je bent zo snel op je pik getrapt
pi_168263472
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 10:15 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Jong je bent zo snel op je pik getrapt
Valt reuze mee, geloof me.
Hell To The Liars
pi_168263605
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 00:36 schreef BredeBroeder het volgende:
1 mollig meisje voor dit topic

[ afbeelding ]
Dat vind ik zo slecht nog niet. Maar die is dan ook geen 80 kilo en gewoon gezond verder
pi_168263678
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 10:24 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Dat vind ik zo slecht nog niet. Maar die is dan ook geen 80 kilo en gewoon gezond verder
hoop niet dat ze 80 kg weegt volgens mij is ze 1,50 groot
pi_168263780
Kap er gewoon lekker mee als je zulke dingen ook al niet kunt zeggen. Vrouwen mogen wel altijd tegen mannen zeggen dat ze een dikke pens krijgen, maar andersom ho maar.
In een relatie is het geven en nemen. Je kan best een paar kilo afvallen en sportief worden als je man dat graag ziet. Zelf gaat ze zichzelf ook beter voelen.

Maar vaak hebben dikke vrouwen gewoon geen doorzettingsvermogen, zijn lui en vinden het allemaal wel best. Daar mag dan best wat van gezegd worden, als dat niet mag dan gaat ze maar lekker weg.
pi_168263793
wat TS heeft

Wat TS wilt

pi_168263941
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 09:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Dit lees ik vaker, maar vind ik wel onzinnig. Je hoort ook vaak dat mensen een relatie krijgen in de studententijd, waarbij een man bijvoorbeeld aan het lanterfanten is en niet opschiet met zijn studie. Zou je dan als vrouw niet mogen proberen deze persoon te motiveren wat van zijn leven te maken?
Vind ik niet geheel vergelijkbaar. Daarnaast is dat proberen te motiveren toch in 9 van de 10 gevallen zinloos. Als de insintrieke motivatie ontbreekt de kans klein dat het doel behaald gaat worden.
pi_168263969
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 10:35 schreef BredeBroeder het volgende:
wat TS heeft

[ afbeelding ]

Wat TS wilt

[ afbeelding ]
Be careful what you wish for. Heb al vaker gezien dat wanneer meisjes/vrouwen afvallen en hun uiterlijk verbeteren ze aandacht krijgen van meer mannen en hun huidige man inruilen voor een beter exemplaar.
pi_168263992
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 10:47 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Be careful what you wish for. Heb al vaker gezien dat wanneer meisjes/vrouwen afvallen en hun uiterlijk verbeteren ze aandacht krijgen van meer mannen en hun huidige man inruilen voor een beter exemplaar.
Daarom zelf ook wat te bieden hebben ;)
pi_168263998
TS vindt zijn vriendin te dik/zwaar, maar is zij dat wel? We weten dat zij 80 kilo weegt en 1.80m is. Ik schat TS niet ouder dan 25 en schat dat zijn vriendin dezelfde leeftijd heeft. Dan heeft zij een BMI van 24.7 en past haar gewicht gewoon goed bij haar lengte. Dat geldt overigens ook als zij 18 of 35 zou zijn. Dat kun je hier berekenen.

Dus TS: jouw vriendin is niet te dik. Zij is misschien wel minder sportief dan jij zou willen. Dat los je niet op door van haar te verwachten dat zij vaker en intensiever gaat sporten om een strakker lijf te krijgen, omdat jij dat graag ziet. Je kunt natuurlijk wel proberen jullie leefstijl aan te passen. Iets meer opletten bij het boodschappen doen, bij harde wind een strandwandeling maken, samen bij mooi weer een stuk gaan fietsen ....
  Moderator donderdag 19 januari 2017 @ 10:50:56 #243
16180 crew  CoolGuy
pi_168264015
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 10:47 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Ja. omdat die vrouw, net als TS, denkt van 'ik kan toch niet beter krijgen', maar zodra ze dat wel kan is ze weg. Daarom moet je zelf ook wat te bieden hebben.
pi_168264017
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 10:49 schreef Groepfunder het volgende:
TS vindt zijn vriendin te dik/zwaar, maar is zij dat wel? We weten dat zij 80 kilo weegt en 1.80m is. Ik schat TS niet ouder dan 25 en schat dat zijn vriendin dezelfde leeftijd heeft. Dan heeft zij een BMI van 24.7 en past haar gewicht gewoon goed bij haar lengte. Dat geldt overigens ook als zij 18 of 35 zou zijn. Dat kun je hier berekenen.

Dus TS: jouw vriendin is niet te dik. Zij is misschien wel minder sportief dan jij zou willen. Dat los je niet op door van haar te verwachten dat zij vaker en intensiever gaat sporten om een strakker lijf te krijgen, omdat jij dat graag ziet. Je kunt natuurlijk wel proberen jullie leefstijl aan te passen. Iets meer opletten bij het boodschappen doen, bij harde wind een strandwandeling maken, samen bij mooi weer een stuk gaan fietsen ....
Haar vaker bovenop los laten gaan tijdens de seks >:)
pi_168264119
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 10:51 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Haar vaker bovenop los laten gaan tijdens de seks >:)
Dat werkt inderdaad ook. Overigens moet de vriendin van TS niet veel zwaarder worden, want dan zou haar BMI te veel stijgen. Maar als je dit onderwerp al wilt bespreken, dan zou ik zeggen dat jij je zorgen maakt over haar gezondheid en niet dat jij je zorgen maakt of zij er fysiek nog wel sexy genoeg voor jou uitziet. Daarbij is de wenselijk boodschap volgens mij ook niet dat zij moet afvallen - dat is niet nodig -, maar dat ze wel moet opletten niet veel zwaarder te worden.
pi_168264264
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 10:45 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Vind ik niet geheel vergelijkbaar. Daarnaast is dat proberen te motiveren toch in 9 van de 10 gevallen zinloos. Als de insintrieke motivatie ontbreekt de kans klein dat het doel behaald gaat worden.
Klopt, vaak loopt het niet zo goed af, tragisch.

Insintriek, die kende ik nog niet :P
pi_168264275
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 10:49 schreef Groepfunder het volgende:

Ook met een BMI van 24.7 kun je alsnog een erg hoog vetpercentage hebben wat ongezond is. Vooral als het zich ophoopt in je buik. Dan ben je wel degelijk te zwaar.
pi_168264290
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 11:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Klopt, vaak loopt het niet zo goed af, tragisch.

Insintriek, die kende ik nog niet :P
Intrinsiek natuurlijk. :@
  Moderator donderdag 19 januari 2017 @ 11:13:31 #249
16180 crew  CoolGuy
pi_168264361
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 10:59 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Dat werkt inderdaad ook. Overigens moet de vriendin van TS niet veel zwaarder worden, want dan zou haar BMI te veel stijgen. Maar als je dit onderwerp al wilt bespreken, dan zou ik zeggen dat jij je zorgen maakt over haar gezondheid en niet dat jij je zorgen maakt of zij er fysiek nog wel sexy genoeg voor jou uitziet. Daarbij is de wenselijk boodschap volgens mij ook niet dat zij moet afvallen - dat is niet nodig -, maar dat ze wel moet opletten niet veel zwaarder te worden.
Daar maakt ie zich geen zorgen over hoor, dat IS gewoon niet zo. Maar als TS dat anders brengt dan liegt ie ook nog eens,. want de realiteit is dat hij haar te dik vindt, niet vanwege haar gezondheid, maar omdat hij gewoon op slank valt.

Overigens maakt het niet uit hoe hij dat brengt, want zijn vriendin kent hem ook, dus zij voelt écht wel aan wat er achter zit, ongeacht hoe hij dat brengt.
pi_168264629
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 10:09 schreef Droopie het volgende:

[..]

Hij heeft wel een punt ;).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')