abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 januari 2017 @ 08:20:32 #176
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_168261576
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 00:29 schreef Fetuskaas het volgende:

[..]

Gast, volgens mij ben jij de trol hier.

Als ik zie wat wij er samen doorheen eten en drinken is dat zwaar ongezond. 80 kg is inderdaad niet erg ongezond. Het gaat mij niet eens om de KG's, maar om de vetpercentages op bepaalde gebieden. Dát is namelijk wel gezond. En daarom ben ik hier. Niet om mij haar zo snel mogelijk te laten afvallen. Ik wil gewoon dat we beide naar elkaars mening kunnen luisteren en hier op handelen ipv bot nee zeggen.
Geef zelf het goede voorbeeld.
The love you take is equal to the love you make.
pi_168261582
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 08:17 schreef Chai het volgende:

[..]

Dit dus.

Net als een relatie met een roker beginnen en vervolgens gaan lopen mauwen alsof je recht hebt op een partner die niet rookt. Kijk, als iemand zelf gezondere keuzes maakt mag je daar uiteraard achter staan en helpen om te steunen en te motiveren.

Als TS' vriendin nu ineens zou gaan eisen dat hij toch wat gespierder wordt, want ze houdt niet van ecto's dan vind ik dat ook niet ok. Hoewel TS ongetwijfeld zal zeggen dat hij er dan graag mee aan de slag gaat, maar verplicht moeten meegaan in zulke wensen vind ik niet passen in een gezonde relatie.
Mwah, mijn vriend rookte in het begin van onze relatie. Dat vond ik ook niet leuk en dat heb ik ook wel gezegd. Het is niet dat wanneer je een relatie met iemand aangaat je automatisch alles aan die persoon maar moet accepteren vanaf dat moment. Het zou alleen kwalijk zijn wanneer ik het ineens zou verbieden of een ultimatum zou stellen.

Volgens mij heeft TS het best netjes besproken allemaal, maar is het de vraag wat zijn echte motivatie was en hoe het nu verder gaat. Zo lang hij niks opdringt, prima.
pi_168261600
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 08:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Mwah, mijn vriend rookte in het begin van onze relatie. Dat vond ik ook niet leuk en dat heb ik ook wel gezegd. Het is niet dat wanneer je een relatie met iemand aangaat je automatisch alles aan die persoon maar moet accepteren vanaf dat moment. Het zou alleen kwalijk zijn wanneer ik het ineens zou verbieden of een ultimatum zou stellen.

Volgens mij heeft TS het best netjes besproken allemaal, maar is het de vraag wat zijn echte motivatie was en hoe het nu verder gaat. Zo lang hij niks opdringt, prima.
Ik heb het over de toon waarop TS het brengt. Hij vindt dat ze geen moeite voor hem doet als ze niet afvalt, iig impliciet lees ik dat zo. Daar zou ik niet blij mee zijn.

Vind TS juist wel opdringerig overkomen en niet erg positief. Alsof hij zijn eisen wat naar beneden heeft bijgesteld aan het begin van de relatie.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2017 08:24:38 ]
  donderdag 19 januari 2017 @ 08:24:41 #179
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_168261603
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 08:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Leuke vrienden. :{
Anders vraag ik me toch echt af waarom je er ineens na 2 jaar mee zit (met dr lichaam). Tenzij het van buitenaf komt...
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_168261657
Oh ik zie nu dat de OP wat ge-edit is ten gunste van TS :') Dat ze er helemaal niet goed op reageerde.
pi_168261683
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 08:24 schreef Chai het volgende:

[..]

Ik heb het over de toon waarop TS het brengt. Hij vindt dat ze geen moeite voor hem doet als ze niet afvalt, iig impliciet lees ik dat zo. Daar zou ik niet blij mee zijn.

Vind TS juist wel opdringerig overkomen en niet erg positief. Alsof hij zijn eisen wat naar beneden heeft bijgesteld aan het begin van de relatie.
Daar heb je gelijk in. En nu wil hij haar manipuleren om alsnog voor hem te willen afvallen...
pi_168261694
Snap eigenlijk niet waarom ze moet afvallen, 2 jaar lang was ze goed genoeg en ineens moet ze maar op dieet en moeite voor je doen.
Ze was toch mooi 2 jaar geleden of is je verliefdheid over en de roze bril af die alles mooier en beter maakt?

Daarbij laten wel wel zijn, haar persoonlijkheid is toch ook belangrijk, mijn vriend is in de afgelopen 4 jaar 14 kilo aangekomen, mij maakt het helemaal niets uit, ik vind hem mooi zoals hij is zoals hij met mij omgaat, hoe hij met mijn dochter omgaat, hij is er altijd voor mij, dat is belangrijker dan een paar kilo te zwaar. Als hij het kwijt wil, steun ik hem daarin, als hij tevreden is ben ik ook tevreden.

Daarbij je kan mensen niet veranderen naar jouw wensen, ze zijn zoals ze zijn, je kan alleen zeggen, hier kan ik wel wat mee of ik kan hier niets mee en ga alleen verder.
pi_168261735
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 08:24 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Anders vraag ik me toch echt af waarom je er ineens na 2 jaar mee zit (met dr lichaam). Tenzij het van buitenaf komt...
Hij heeft ergens gezegd normaal op erg slank te vallen. Deze relatie gaat geen stand houden denk ik.

Afvallen voor de ander in een relatie is op zich niet verkeerd, er goed uit willen zien voor elkaar, maar aangezien dit gewoon al die tijd haar figuur is geweest zou ik best gekwetst zijn als dat ineens niet goed genoeg meer is.
  donderdag 19 januari 2017 @ 08:43:06 #184
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_168261764
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 23:27 schreef Fetuskaas het volgende:

[..]

Ik zie er zelf gewoon normaal uit. +-65 kg, sixpack verloren onder een klein laagje vet. Ik heb ook aangeboden om met haar mee te willen sporten.

Fatso gespot. :r

Ach zo zie je maar dat smaken verschillen. Ts wordt hard van een gratenbaal en ik word gruwelijk nat van iemand die het werkwoord willen fatsoenlijk kan vervoegen. :')

Feit is wel dat 80 kg bij 1.80 prima is en niet ongezond. En wandelen is net zo gezond zo niet gezonder als overdadig sporten.

Bedenk je wel dat als het een gevoelige meid is zo als je zei, dat ze mogelijk meer gaat stresseten door jouw gezeik. Ik zou me maar zorgen gaan maken als ze plots wel gaat sporten. Goede kans dat ze dan een leukere vent op het oog heeft. :P
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  donderdag 19 januari 2017 @ 08:52:24 #185
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_168261857
Als je serieus die hypothetisch toch niet zo hypothetische vraag uit de OP aan je vriendin hebt gesteld, moet je denk ik blij zijn nog een vriendin te hebben.
Misschien volwassen worden en beseffen dat het niet aan jou is het uiterlijk/de instelling van je vriendin te veranderen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 19 januari 2017 @ 08:53:12 #186
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_168261867
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 08:43 schreef Elpis het volgende:

Ach zo zie je maar dat smaken verschillen. Ts wordt hard van een gratenbaal en ik word gruwelijk nat van iemand die het werkwoord willen fatsoenlijk kan vervoegen. :')

Die doet inderdaad pijn aan de ogen.
pi_168261877
Vind dat TS meer een punt had gehad als hij zelf het goede voorbeeld gaf. Dat gezondheidsargument is nu natuurlijk bullshit. Als ecto ongezond eten en weinig sporten is ook gewoon ongezond, ook als je 65 kilo weegt. Het lijkt erop dat TS de beloning van een slankere vriendin nodig heeft om zelf gezonder te gaan leven.
pi_168261905
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 08:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Vind dat TS meer een punt had gehad als hij zelf het goede voorbeeld gaf. Dat gezondheidsargument is nu natuurlijk bullshit. Als ecto ongezond eten en weinig sporten is ook gewoon ongezond, ook als je 65 kilo weegt. Het lijkt erop dat TS de beloning van een slankere vriendin nodig heeft om zelf gezonder te gaan leven.
Orgaanvet, slechte aderen. :Y
pi_168261908
quote:
10s.gif Op donderdag 19 januari 2017 08:52 schreef Copycat het volgende:
Als je serieus die hypothetisch toch niet zo hypothetische vraag uit de OP aan je vriendin hebt gesteld, moet je denk ik blij zijn nog een vriendin te hebben.
Misschien volwassen worden en beseffen dat het niet aan jou is het uiterlijk/de instelling van je vriendin te veranderen.
Vrouwen zijn hier wel errug gevoelig voor, in mijn nederige mening. In een andere situatie had TS wellicht een punt gehad met het gezondheidsargument; hoe moet je dat dan aankaarten?
pi_168261919
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 23:44 schreef Fetuskaas het volgende:

[..]

Dit. Hoe moet ik dat later doen als ze ouder wordt? Dan hangt het bij d'r 30ste en het eerste kind al op de grond.

Ik vraag niet veel van m'n meid, maar een mooi strak lichaam zegt niemand nee tegen. Ik zie gewoon geen reden om het niet te doen. Buiten het feit dat ze gewoon lui is maar dat niet wilt toegeven, en maar met het slappe excuus komt dat ik moet dealen met hoe ze is..
En hoe komt het dat je dat niet kunt accepteren? Wat heb jij gedaan om het perfecte plaatje voor je vriendin te worden?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 19 januari 2017 @ 08:58:11 #191
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_168261932
Als ze op haar 18de al 80 kilo weegt heb je een zeer grote kans dat je midden-twintig met een rasecht nijlpaard te maken hebt.
  donderdag 19 januari 2017 @ 08:58:19 #192
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_168261935
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 08:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

Vrouwen zijn hier wel errug gevoelig voor, in mijn nederige mening. In een andere situatie had TS wellicht een punt gehad met het gezondheidsargument; hoe moet je dat dan aankaarten?
Dan zou je dus een gezondheidsargument hebben.

En ik gok dat ook mannen het niet echt op prijs zouden stellen als vriendin- of vrouwlief opeens allerlei hypothetisch commentaar op het uiterlijk zouden geven. 'Omdat ik dat mooier vind.'
pi_168261953
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 08:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

"Ik zie je liever met een mooi strak lichaam. Anders ben ik bang dat je rond je 30e helemaal opblaast."
pi_168261968
quote:
7s.gif Op donderdag 19 januari 2017 08:58 schreef Copycat het volgende:

[..]

En ik gok dat ook mannen het niet echt op prijs zouden stellen als vriendin- of vrouwlief opeens allerlei hypothetisch commentaar op het uiterlijk zouden geven. 'Omdat ik dat mooier vind.'
Geef toe dat veel vrouwen dan reageren met "Dus je vindt me dik."
pi_168261981
quote:
7s.gif Op donderdag 19 januari 2017 08:58 schreef Copycat het volgende:

[..]

Och mannen zijn nog kwetsbaarder helemaal met hun piknijd, vooral geen kritiek geven op hun seksprestatie dan raken ze bijna impotent.
  donderdag 19 januari 2017 @ 09:05:27 #196
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_168262038
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 09:01 schreef LittleLady het volgende:

Och mannen zijn nog kwetsbaarder helemaal met hun piknijd, vooral geen kritiek geven op hun seksprestatie dan raken ze bijna impotent.
Daarom.
pi_168262047
Het ziet inderdaad dom uit als er zo'n mooie voluptueuze meid loopt met een mannetje met wilgentakjes armjes en een kalkoenennek.
<hr>
  donderdag 19 januari 2017 @ 09:07:04 #198
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_168262059
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 08:40 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hij heeft ergens gezegd normaal op erg slank te vallen. Deze relatie gaat geen stand houden denk ik.

Afvallen voor de ander in een relatie is op zich niet verkeerd, er goed uit willen zien voor elkaar, maar aangezien dit gewoon al die tijd haar figuur is geweest zou ik best gekwetst zijn als dat ineens niet goed genoeg meer is.
Ja maar er goed uit willen zien voor de ander is meestal "leuke kleding en jezelf goed verzorgen". Niet er op een bepaalde manier eruit zien omdat de ander dat eist.
Dit klinkt inderdaad niet als jezelf laten verslonzen maar TS die ineens moeilijk doet.

Ik denk ook niet dat het stand gaat houden. Tenzij hij minder oppervlakkig wordt en haar verder heel erg leuk vindt.

quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 09:01 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Wat vooral goed werkt is een opmerking als "Bij mijn ex kwam ik altijd wel, maarja hij was dan ook groter" :+
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_168262070
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 09:06 schreef Dawnbreaker het volgende:
Het ziet inderdaad dom uit als er zo'n mooie voluptueuze meid loopt met een mannetje met wilgentakjes armjes en een kalkoenennek.
_O-
  donderdag 19 januari 2017 @ 09:07:34 #200
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_168262071
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 00:29 schreef Fetuskaas het volgende:

[..]

Ik wil gewoon dat we beide naar elkaars mening kunnen luisteren en hier op handelen ipv bot nee zeggen.
Waar is hier het woordje 'eventueel' gebleven wat je bij reactie 65 nog wel wist te produceren?

quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 08:57 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

En hoe komt het dat je dat niet kunt accepteren? Wat heb jij gedaan om het perfecte plaatje voor je vriendin te worden?
Ja wat nou als zijn vriendin hem liever 20 kilo zwaarder zou zien? Zou hij dat voor haar over hebben? :{

quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 00:04 schreef Steef121 het volgende:
Heb het over eventuele kinderen.
Get a grip man. Ze zijn 18 en 20. De kans hij weet hoe zij er uit ziet nadat ze kinderen heeft gekregen is niet erg groot he?
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')