abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_168262103
quote:
10s.gif Op donderdag 19 januari 2017 09:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Geef toe dat veel vrouwen dan reageren met "Dus je vindt me dik."
Je kan iemand gewoon mooi vinden in meerdere vormen hoor, dus aangeven dat je een paar kilo niet zou missen kan best, want sommige vormen zijn gewoon voor iemands gezondheid wat minder gunstig.

Alleen als je de indruk wekt dat iemand moet afvallen om weer mooi te worden, omdat ze op dit moment dik en lelijk is, dan zal dat niet erg motiverend werken.
pi_168262177
Als ze aan het begin van jullie relatie al dit formaat had moet je niet zeiken, dan wist je waar je aan begon.
pi_168262221
quote:
14s.gif Op donderdag 19 januari 2017 09:10 schreef Chai het volgende:

[..]

Je kan iemand gewoon mooi vinden in meerdere vormen hoor, dus aangeven dat je een paar kilo niet zou missen kan best, want sommige vormen zijn gewoon voor iemands gezondheid wat minder gunstig.

Alleen als je de indruk wekt dat iemand moet afvallen om weer mooi te worden, omdat ze op dit moment dik en lelijk is, dan zal dat niet erg motiverend werken.
Dat is wel een goeie nuance inderdaad.
pi_168262228
Jaren geleden heb ik een relatie gehad met een man van 140 kg en is 189 lang, geweldige man, goede persoonlijkheid. Uiteraard kregen we het ook eens over zijn gewicht, hij begon daar zelf over, heb toen gezegd dat het mij niet uitmaakte, toen hij er over doorvroeg, zei ik, tja als je al zou afvallen is het je eigen keus, ik zeg wel eerlijk dat het misschien beter voor je eigen gezondheid zou zijn, maar goed het is je eigen keus, mij maakt het weinig uit.

Inmiddels is dat al 6 jaar uit en soms hebben we nog contact via de app, even de hoi hoe is het en het interesse praatje, hij stuurde mij op een gegeven moment een foto en moest echt 2 keer kijken hij was toen een kleine 30 kilo afgevallen. Moet zeggen, ik vond het altijd een knappe man om te zien, maar nu had ik zoiets van hmmm tja, hij leek ook een stuk ouder in het gezicht.
pi_168262293
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 09:16 schreef Jaeger85 het volgende:
Als ze aan het begin van jullie relatie al dit formaat had moet je niet zeiken, dan wist je waar je aan begon.
Dit lees ik vaker, maar vind ik wel onzinnig. Je hoort ook vaak dat mensen een relatie krijgen in de studententijd, waarbij een man bijvoorbeeld aan het lanterfanten is en niet opschiet met zijn studie. Zou je dan als vrouw niet mogen proberen deze persoon te motiveren wat van zijn leven te maken?
pi_168262308
Jezelf zijn is een excuus om niet aan jezelf te willen werken. (Vrij naar Daniël Arends)
pi_168262499
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 07:39 schreef LittleLady het volgende:
Echt heb niet alle reactie's gelezen maar je vriendin is geen woning die je even kan veranderen, ze is zoals ze is, als jij daar niet tegen kan moet je een andere vriendin zoeken.
Daarbij vind ik haar nog niet eens zo dik, ik snap ook niet hoe je dit zomaar kan zeggen

Ik denk als mijn vriend begint te mauwen van, dit is niet goed, dat is niet goed, dat ik zeg daar is de voordeur daar kun je heel goed door naar buiten.
Als hij niet te dik is voor de voordeur in ieder geval :D
pi_168262557
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 08:04 schreef Myrr het volgende:

[..]

Klinkt alsof jullie daddy issues hebben.

Je vriendin belonen voor goed gedrag is ze 16 ofzo.
Nee, belonen voor sportprestaties. Net als je iemand beloont voor een goede cijferlijst toch? We stellen samen doelen qua sport, koop bijvoorbeeld een leuke sport BH voor d'r als het d'r lukt.
pi_168262591
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 09:34 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Als hij niet te dik is voor de voordeur in ieder geval :D
Daar heb je wel een punt, maar goed meestal hebben de mensen met kritiek zelf niet het probleem waar ze kritiek op hebben.
  donderdag 19 januari 2017 @ 09:39:09 #212
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_168262613
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 23:37 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Waarom? TS vind haar gewoon niet meer aantrekkelijk.

Dan moet TS of de vriendin van TS er een punt achter zetten. Beetje vreemd om ineens te concluderen dat je iemand niet meer fysiek aantrekkelijk vind. Vindt de opmerking van madam-april dan ook niet zo raar.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_168262619
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 09:36 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Nee, belonen voor sportprestaties. Net als je iemand beloont voor een goede cijferlijst toch? We stellen samen doelen qua sport, koop bijvoorbeeld een leuke sport BH voor d'r als het d'r lukt.
:')

En een waterijsje als toetje als ze haar groenten opeet vast.
Hell To The Liars
pi_168262642
Nou dat is nou toevallig, kijk zelfs een dikkertje kan top fit zijn en ik doe het haar niet na http://www.inspiremore.co(...)utm_campaign=partner
pi_168262739
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 09:19 schreef LittleLady het volgende:
Jaren geleden heb ik een relatie gehad met een man van 140 kg en is 189 lang, geweldige man, goede persoonlijkheid. Uiteraard kregen we het ook eens over zijn gewicht, hij begon daar zelf over, heb toen gezegd dat het mij niet uitmaakte, toen hij er over doorvroeg, zei ik, tja als je al zou afvallen is het je eigen keus, ik zeg wel eerlijk dat het misschien beter voor je eigen gezondheid zou zijn, maar goed het is je eigen keus, mij maakt het weinig uit.

Inmiddels is dat al 6 jaar uit en soms hebben we nog contact via de app, even de hoi hoe is het en het interesse praatje, hij stuurde mij op een gegeven moment een foto en moest echt 2 keer kijken hij was toen een kleine 30 kilo afgevallen. Moet zeggen, ik vond het altijd een knappe man om te zien, maar nu had ik zoiets van hmmm tja, hij leek ook een stuk ouder in het gezicht.
Iets ouder lijken in 't gezicht boven een veel betere gezondheid stellen :')

140kg is gewoon echt veel te dik, brengt risico's met zich mee.
pi_168262793
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 09:39 schreef Droopie het volgende:

[..]

En een waterijsje als toetje als ze haar groenten opeet vast.
Ik gok dat je zelf dik bent.

Waarom zouden wij elkaar niet mogen stimuleren om een gezond voedingspatroon te hebben of te sporten.
pi_168262879
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 09:45 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Iets ouder lijken in 't gezicht boven een veel betere gezondheid stellen :')

140kg is gewoon echt veel te dik, brengt risico's met zich mee.
Ik vond hem leuk zoals hij was, waarschijnlijk was het niet opgevallen als wij de afgelopen 6 jaar gewoon samen waren geweest dat hij zoveel ouder was geworden in het gezicht. Maar nu viel het wel enorm op, in een herinnering worden mensen niet ouder.
  donderdag 19 januari 2017 @ 09:53:00 #218
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_168262913
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 09:48 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Waarom zouden wij elkaar niet mogen stimuleren om een gezond voedingspatroon te hebben of te sporten.
Lijkt me heel goed, ja. Maar waarom iedereen die een tegenwoord of andere mening geeft buiten spel proberen te zetten met 'Ik gok dat je zelf dik bent.'?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_168262938
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 09:48 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Nee hoor ik ben niet dik, en heb ook een behoorlijke gezonde levensstijl.
Alleen voor mij is een breed sportief lichaam niet het belangrijkste in het leven, zat andere zaken waar ik mij beter mee voel.

Punt is, je kan het stimuleren of aandragen bij andere mensen om zich te verbeteren op bepaalde vlakken. Maar ze moet zich nog altijd zelf willen helpen en niet omdat haar vriendje er bezwaar tegen heeft.
Hell To The Liars
pi_168263032
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 09:40 schreef LittleLady het volgende:
Nou dat is nou toevallig, kijk zelfs een dikkertje kan top fit zijn en ik doe het haar niet na http://www.inspiremore.co(...)utm_campaign=partner
topfit :')

Kies een random amateur bokser..
pi_168263051
Dikke mensen kunnen bijna niet afvallen. Er is altijd wel weer een excuus wat het zogenaamd onmogelijk maakt.

Dat ze gewoon verkeerd/te veel eten (in 99% van de gevallen) wilt er maar niet in de kop bij hen.

En tja, minder (vaak) eten is niet makkelijk want o zo honger of o zo lekker :')

Trouwens een vrouw van 80kg bij 180cm valt mee. Als je echt een strakke vrouw wil acht ik je kans 0% dat je haar zover krijgt.
Why stay small, if you can grow big..
pi_168263073
quote:
14s.gif Op donderdag 19 januari 2017 09:53 schreef Samzz het volgende:

[..]

Lijkt me heel goed, ja. Maar waarom iedereen die een tegenwoord of andere mening geeft buiten spel proberen te zetten met 'Ik gok dat je zelf dik bent.'?
Omdat mensen zo aangevallen doen :D

quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 09:54 schreef Droopie het volgende:

[..]

Nee hoor ik ben niet dik, en heb ook een behoorlijke gezonde levensstijl.
Alleen voor mij is een breed sportief lichaam niet het belangrijkste in het leven, zat andere zaken waar ik mij beter mee voel.

Punt is, je kan het stimuleren of aandragen bij andere mensen om zich te verbeteren op bepaalde vlakken. Maar ze moet zich nog altijd zelf willen helpen en niet omdat haar vriendje er bezwaar tegen heeft.
Ik dwing haar niet, ze sportte al zoveel toen ik haar leerde kennen. Heb haar enkel wat dingen bijgeleerd die het sporten voor haar nog effectiever maken, ook qua voeding. Zij stelt een doel, ik help haar.
pi_168263090
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 10:00 schreef BredeBroeder het volgende:

Ik dwing haar niet, ze sportte al zoveel toen ik haar leerde kennen. Heb haar enkel wat dingen bijgeleerd die het sporten voor haar nog effectiever maken, ook qua voeding. Zij stelt een doel, ik help haar.
Nee jij niet, omdat jouw vriendin al een sportief type is, daar ben je waarschijnlijk gedeeltelijk op gevallen (hoop ook op haar karakter).

Maar TS zijn vriendin is zo te lezen geen sportief type.
Ja dat kan je niet leuk vinden, maar daar moet je niet 2 jaar later moeilijk over lopen doen..
Dat je het aankaart, top niets mis mee, maar nee is ook een antwoord.
Hell To The Liars
pi_168263148
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 10:00 schreef Droopie het volgende:

[..]

Nee jij niet, omdat jouw vriendin al een sportief type is, daar ben je waarschijnlijk gedeeltelijk op gevallen (hoop ook op haar karakter).

Ja dat kan je niet leuk vinden, maar daar moet je niet 2 jaar later moeilijk over lopen doen..
Ben ik het mee eens, 2 jaar uit het niets beginnen over iemands gewicht (als dat hetzelfde is gebleven) is ook een beetje raar.

Naja TS moet zijn pad gaan trekken, vind hij haar niet meer aantrekkelijk genoeg moet hij het uitmaken.
pi_168263157
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 10:00 schreef Droopie het volgende:

[..]

Nou ze is sportiever dan mij, de enige keren dat ik de sportschool zie is als ik naast dat gebouw naar de benzinepomp ga
pi_168263158
Moet zelf wel eerlijk bekennen, dat ik zelf ook veel gestimuleerd ben om te gaan hardlopen.
Na veel tegenspartelen toch maar eens gaan doen, en dat beviel heel erg :)

Maar het was wel een andere situatie dan de vriendin van TS, gok ik.
Hell To The Liars
pi_168263168
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 23:53 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Respectloos ben ik het mee oneens. TS vond haar eerst gewoon knapper. Mijn vriendin is ook wel eens lui, zeg ik gewoon dat ze lui is en weer ff de gym moet hitten

Maarja.
Het is toch de toon. Bij jou krijg ik het idee dat je het bedoelt als zijdelingse opmerking, bij wijze van spreken naast het bespreken van de boodschappenlijst. Bij jou klinkt het als een bijzaak. Hoofdzaak is dat je van haar houdt en om haar geeft.

Bij TS daarentegen... Lijkt het hoofdzaak te worden. Hij doet het voorkomen dat zijn liefde afhankelijk is van haar prestaties. Tja, daar zou ik als vrouw ook heel gevoelig en onzeker van worden. Ineens zegt je partner indirect dat je het in eigen hand hebt of hij wel of niet van je houdt. Nou, lekker dan. Dankjewel...
Somebody that I used to know
pi_168263190
quote:

[..]

Als je dat allebei wil in een relatie kan dat heel motiverend zijn, maar dan hecht je daar waarschijnlijk direct al belang aan en niet pas na 2 jaar.
pi_168263235
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2017 23:52 schreef madam-april het volgende:

[..]

Nou dan is het duidelijk toch? Ts vindt haar niet meer aantrekkelijk, denkt en spreekt respectloos over haar, dus einde verhaal..
Vrouwen die zich dik laten worden verdienen geen greintje respect
pi_168263277
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 10:08 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

:(

Ieder mens verdient respect, zelfs jij.
Verder kan je normaal gaan doen in dit topic.
Hell To The Liars
pi_168263305
quote:

[..]

Mannen doen het ook, je ziet vaak dat zodra er een paar kinderen komen de boel de boel gaat wrden. Je ziet ook heel vaak als ze dan uit elkaar gaan, dan ineens gaat de vrouw zich weer leuk kleden en een cursus volgen en mannen gaan de sportschool in en kleden zich trendy zodat je wel al die spieren kan zien die ze hebben gekweekt
  Moderator donderdag 19 januari 2017 @ 10:11:43 #232
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_168263322
quote:

[..]

Het 17 jarige knulletje doet ook tof hoor.

Ik moet nog steeds lachen om die opmerking helemaal in t begin van dit topic van TS, dat ie heel erg op hele slanke meiden valt maar hij 'koos' voor een iets vollere. :')

Riiight. Nee, je kon geen slankere krijgen en je wilde toch pussy dus dan maar deze, en nu probeer je haar te veranderen in je ideaalbeeld. Simpele ziel :')
Breitling - Instruments for Professionals
pi_168263401
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 10:09 schreef Droopie het volgende:

[..]

Jong je bent zo snel op je pik getrapt
pi_168263472
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 10:15 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Jong je bent zo snel op je pik getrapt
Valt reuze mee, geloof me.
Hell To The Liars
pi_168263605
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 00:36 schreef BredeBroeder het volgende:
1 mollig meisje voor dit topic

[ afbeelding ]
Dat vind ik zo slecht nog niet. Maar die is dan ook geen 80 kilo en gewoon gezond verder
pi_168263678
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 10:24 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Dat vind ik zo slecht nog niet. Maar die is dan ook geen 80 kilo en gewoon gezond verder
hoop niet dat ze 80 kg weegt volgens mij is ze 1,50 groot
pi_168263780
Kap er gewoon lekker mee als je zulke dingen ook al niet kunt zeggen. Vrouwen mogen wel altijd tegen mannen zeggen dat ze een dikke pens krijgen, maar andersom ho maar.
In een relatie is het geven en nemen. Je kan best een paar kilo afvallen en sportief worden als je man dat graag ziet. Zelf gaat ze zichzelf ook beter voelen.

Maar vaak hebben dikke vrouwen gewoon geen doorzettingsvermogen, zijn lui en vinden het allemaal wel best. Daar mag dan best wat van gezegd worden, als dat niet mag dan gaat ze maar lekker weg.
pi_168263793
wat TS heeft

Wat TS wilt

pi_168263941
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 09:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Dit lees ik vaker, maar vind ik wel onzinnig. Je hoort ook vaak dat mensen een relatie krijgen in de studententijd, waarbij een man bijvoorbeeld aan het lanterfanten is en niet opschiet met zijn studie. Zou je dan als vrouw niet mogen proberen deze persoon te motiveren wat van zijn leven te maken?
Vind ik niet geheel vergelijkbaar. Daarnaast is dat proberen te motiveren toch in 9 van de 10 gevallen zinloos. Als de insintrieke motivatie ontbreekt de kans klein dat het doel behaald gaat worden.
pi_168263969
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 10:35 schreef BredeBroeder het volgende:
wat TS heeft

[ afbeelding ]

Wat TS wilt

[ afbeelding ]
Be careful what you wish for. Heb al vaker gezien dat wanneer meisjes/vrouwen afvallen en hun uiterlijk verbeteren ze aandacht krijgen van meer mannen en hun huidige man inruilen voor een beter exemplaar.
pi_168263992
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 10:47 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Be careful what you wish for. Heb al vaker gezien dat wanneer meisjes/vrouwen afvallen en hun uiterlijk verbeteren ze aandacht krijgen van meer mannen en hun huidige man inruilen voor een beter exemplaar.
Daarom zelf ook wat te bieden hebben ;)
pi_168263998
TS vindt zijn vriendin te dik/zwaar, maar is zij dat wel? We weten dat zij 80 kilo weegt en 1.80m is. Ik schat TS niet ouder dan 25 en schat dat zijn vriendin dezelfde leeftijd heeft. Dan heeft zij een BMI van 24.7 en past haar gewicht gewoon goed bij haar lengte. Dat geldt overigens ook als zij 18 of 35 zou zijn. Dat kun je hier berekenen.

Dus TS: jouw vriendin is niet te dik. Zij is misschien wel minder sportief dan jij zou willen. Dat los je niet op door van haar te verwachten dat zij vaker en intensiever gaat sporten om een strakker lijf te krijgen, omdat jij dat graag ziet. Je kunt natuurlijk wel proberen jullie leefstijl aan te passen. Iets meer opletten bij het boodschappen doen, bij harde wind een strandwandeling maken, samen bij mooi weer een stuk gaan fietsen ....
  Moderator donderdag 19 januari 2017 @ 10:50:56 #243
16180 crew  CoolGuy
pi_168264015
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 10:47 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Ja. omdat die vrouw, net als TS, denkt van 'ik kan toch niet beter krijgen', maar zodra ze dat wel kan is ze weg. Daarom moet je zelf ook wat te bieden hebben.
pi_168264017
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 10:49 schreef Groepfunder het volgende:
TS vindt zijn vriendin te dik/zwaar, maar is zij dat wel? We weten dat zij 80 kilo weegt en 1.80m is. Ik schat TS niet ouder dan 25 en schat dat zijn vriendin dezelfde leeftijd heeft. Dan heeft zij een BMI van 24.7 en past haar gewicht gewoon goed bij haar lengte. Dat geldt overigens ook als zij 18 of 35 zou zijn. Dat kun je hier berekenen.

Dus TS: jouw vriendin is niet te dik. Zij is misschien wel minder sportief dan jij zou willen. Dat los je niet op door van haar te verwachten dat zij vaker en intensiever gaat sporten om een strakker lijf te krijgen, omdat jij dat graag ziet. Je kunt natuurlijk wel proberen jullie leefstijl aan te passen. Iets meer opletten bij het boodschappen doen, bij harde wind een strandwandeling maken, samen bij mooi weer een stuk gaan fietsen ....
Haar vaker bovenop los laten gaan tijdens de seks >:)
pi_168264119
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 10:51 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Haar vaker bovenop los laten gaan tijdens de seks >:)
Dat werkt inderdaad ook. Overigens moet de vriendin van TS niet veel zwaarder worden, want dan zou haar BMI te veel stijgen. Maar als je dit onderwerp al wilt bespreken, dan zou ik zeggen dat jij je zorgen maakt over haar gezondheid en niet dat jij je zorgen maakt of zij er fysiek nog wel sexy genoeg voor jou uitziet. Daarbij is de wenselijk boodschap volgens mij ook niet dat zij moet afvallen - dat is niet nodig -, maar dat ze wel moet opletten niet veel zwaarder te worden.
pi_168264264
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 10:45 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Vind ik niet geheel vergelijkbaar. Daarnaast is dat proberen te motiveren toch in 9 van de 10 gevallen zinloos. Als de insintrieke motivatie ontbreekt de kans klein dat het doel behaald gaat worden.
Klopt, vaak loopt het niet zo goed af, tragisch.

Insintriek, die kende ik nog niet :P
pi_168264275
quote:

Ook met een BMI van 24.7 kun je alsnog een erg hoog vetpercentage hebben wat ongezond is. Vooral als het zich ophoopt in je buik. Dan ben je wel degelijk te zwaar.
pi_168264290
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 11:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Klopt, vaak loopt het niet zo goed af, tragisch.

Insintriek, die kende ik nog niet :P
Intrinsiek natuurlijk. :@
  Moderator donderdag 19 januari 2017 @ 11:13:31 #249
16180 crew  CoolGuy
pi_168264361
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 10:59 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Dat werkt inderdaad ook. Overigens moet de vriendin van TS niet veel zwaarder worden, want dan zou haar BMI te veel stijgen. Maar als je dit onderwerp al wilt bespreken, dan zou ik zeggen dat jij je zorgen maakt over haar gezondheid en niet dat jij je zorgen maakt of zij er fysiek nog wel sexy genoeg voor jou uitziet. Daarbij is de wenselijk boodschap volgens mij ook niet dat zij moet afvallen - dat is niet nodig -, maar dat ze wel moet opletten niet veel zwaarder te worden.
Daar maakt ie zich geen zorgen over hoor, dat IS gewoon niet zo. Maar als TS dat anders brengt dan liegt ie ook nog eens,. want de realiteit is dat hij haar te dik vindt, niet vanwege haar gezondheid, maar omdat hij gewoon op slank valt.

Overigens maakt het niet uit hoe hij dat brengt, want zijn vriendin kent hem ook, dus zij voelt écht wel aan wat er achter zit, ongeacht hoe hij dat brengt.
pi_168264629
quote:

[..]

Hij heeft wel een punt ;).
pi_168264980
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 09:37 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Daar heb je wel een punt, maar goed meestal hebben de mensen met kritiek zelf niet het probleem waar ze kritiek op hebben.
Dat klopt. Die mensen doen hun best om alles op een rijtje te hebben. Zo kan ik zeggen dat iemand dik is, en dan zeg jij dat je ik het zelf niet ben dus makkelijk praten. Waarop mijn antwoord is dat ik bezig ben met sport om meer vorm te krijgen en fit te blijven. Dan is het 1-0 voor mij, want ik werk aan mezelf om een goed figuur te krijgen en jij doet niks en blijft dik snap je.
pi_168264996
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 09:40 schreef LittleLady het volgende:
Grapjas :')
pi_168265014
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 11:45 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Dat klopt. Die mensen doen hun best om alles op een rijtje te hebben. Zo kan ik zeggen dat iemand dik is, en dan zeg jij dat je ik het zelf niet ben dus makkelijk praten. Waarop mijn antwoord is dat ik bezig ben met sport om meer vorm te krijgen en fit te blijven. Dan is het 1-0 voor mij, want ik werk aan mezelf om een goed figuur te krijgen en jij doet niks en blijft dik snap je.
Welke mensen? Niet dikke mensen? TS is ook gewoon een skinny fat ecto die niks ter verbetering doet hoor.
pi_168265148
quote:

[..]

Wat ik probeer te zeggen us dat dikke vrouwen 9vd10 keer gewoon slap zijn en niks aan hun zelf willen doen. Daar kweek je bij mij iig geen respect mee. Met op de bank hangen en chips eten krijg je geen respect. Ik heb zo bijvoorbeeld meer respect voor arnold schwarzenegger dan voor die ene tienjarige uit mexico met 500kg
pi_168265162
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 10:29 schreef tailfox het volgende:

[..]

hoop niet dat ze 80 kg weegt volgens mij is ze 1,50 groot
Dan zou dat niet gezond zijn nee _O-
pi_168265214
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 11:54 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Dan zou dat niet gezond zijn nee _O-
quote:
10s.gif Op donderdag 19 januari 2017 11:47 schreef Chai het volgende:

[..]

Welke mensen? Niet dikke mensen? TS is ook gewoon een skinny fat ecto die niks ter verbetering doet hoor.
pi_168265283
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 11:45 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Het is wel heel sneu dat die mensen zo hun best moeten doen om alles op een rijtje te hebben, ik hoef helemaal niets te doen.
  donderdag 19 januari 2017 @ 12:02:42 #258
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_168265301
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 11:53 schreef Fatoeman het volgende:
Ik heb zo bijvoorbeeld meer respect voor arnold schwarzenegger dan voor die ene tienjarige uit mexico met 500kg
Ik heb dan weer respect voor het feit dat Arnie zich in zijn huidige vorm op het strand durft te vertonen. :P
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_168265316
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 11:53 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Wat ik probeer te zeggen us dat dikke vrouwen 9vd10 keer gewoon slap zijn en niks aan hun zelf willen doen. Daar kweek je bij mij iig geen respect mee. Met op de bank hangen en chips eten krijg je geen respect. Ik heb zo bijvoorbeeld meer respect voor arnold schwarzenegger dan voor die ene tienjarige uit mexico met 500kg
En ik bedoel maar te zeggen dat Schwarzenegger de staat California naar de kloten heeft geholpen en failliet heeft achter gelaten. Mijn respect verdien je niet alleen omdat je anobolen spuit en een strak lichaam heb ;)

Dat kind van 10 kan je het (nog) niet eens kwalijk nemen, daar zou je de schuld eerder bij de ouders moeten leggen.

Maar ik snap je punt nu wel ;)
Hell To The Liars
pi_168265369
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 12:02 schreef Elpis het volgende:

[..]

Ik heb dan weer respect voor het feit dat Arnie zich in zijn huidige vorm op het strand durft te vertonen. :P
[ afbeelding ]
Aahw plaag die oude man niet zo, hij heeft in elk geval zij gouden horloge om, om nog enigzins een sexy golddigger aan te trekken
pi_168265404
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 00:06 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ik zou zeggen lees je eigen OP ff..

Het gaat helemaal niet over mij, het gaat over haar.. En geen enkele meid/vrouw verdiend het om zo weggezet te worden, zeker niet door haar partner..
Alsof TS een misdaad heeft begaan. Waar slaat dit op? Hij heeft gewoon iets ter sprake gebracht, en waarschijnlijk nog op prima toon ook want z'n vriendin zelf lijkt in de verste verte niet zo hysterisch te hebben gereageerd als jij doet.
pi_168265887
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 12:08 schreef Westerling het volgende:

[..]

Alsof TS een misdaad heeft begaan. Waar slaat dit op? Hij heeft gewoon iets ter sprake gebracht, en waarschijnlijk nog op prima toon ook want z'n vriendin zelf lijkt in de verste verte niet zo hysterisch te hebben gereageerd als jij doet.
Het is een heel gevoelig onderwerp altijd he :') het is dan ook een megagroot probleem, de statistieken liegen er niet om. Of je ogen, ik schrik ervan hoeveel aan overgewicht lijden, beschamend.
  donderdag 19 januari 2017 @ 13:06:56 #263
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_168266344
Je vriendin is best duidelijk: of je accepteert me zoals ik ben of je stopt met de relatie. Voor jou de vraag, wat weegt zwaarder (no pun intended): goede klik, alleen vriendin is wat aan de dikke kant, of uitmaken, en iemand vinden die slanker is.
pi_168266414
Als het je om haar gezondheid gaat kan je dan geen actieve dingen voorstellen om samen te gaan doen? Wandelen, fietsen, een sport doen samen/sportschool. Er zal vast toch wel iets zijn wat jullie beiden leuk vinden om te doen en wat de gezondheid ten goede komt?

Verder qua eten gewoon lekker en gezond gaan eten, zet je beste beentje eens voor in de keuken zou ik zo zeggen. Laat maar zien dat lekker en gezond heel erg goed samengaan.
Geef ook aan dat je zelf gezonder wil eten, gezonder wil zijn.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 19 januari 2017 @ 13:15:13 #265
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_168266499
quote:

Iemand die geen stap teveel zet en een BMI van 25 heeft is gewoon een vetklep.
  donderdag 19 januari 2017 @ 13:20:18 #266
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_168266608
quote:
3s.gif Op donderdag 19 januari 2017 13:15 schreef Nobu het volgende:

[..]

Maar als je als vriend alleen maar kritiseert in plaats van meehelpt wordt het ook niks.
pi_168266627
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 13:10 schreef erodome het volgende:
Als het je om haar gezondheid gaat kan je dan geen actieve dingen voorstellen om samen te gaan doen? Wandelen, fietsen, een sport doen samen/sportschool. Er zal vast toch wel iets zijn wat jullie beiden leuk vinden om te doen en wat de gezondheid ten goede komt?

Verder qua eten gewoon lekker en gezond gaan eten, zet je beste beentje eens voor in de keuken zou ik zo zeggen. Laat maar zien dat lekker en gezond heel erg goed samengaan.
Geef ook aan dat je zelf gezonder wil eten, gezonder wil zijn.
Dat wil hij niet. Hij wilt ( ;) ) chips eten terwijl zij het laat staan.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2017 13:21:38 ]
  donderdag 19 januari 2017 @ 13:26:21 #268
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_168266727
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 13:20 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Maar als je als vriend alleen maar kritiseert in plaats van meehelpt wordt het ook niks.
Als ze op haar achttiende al zo zwaar is wordt het sowieso niks. Wat TS daar verder mee wil moet hij zelf maar bedenken.
  donderdag 19 januari 2017 @ 13:34:12 #269
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_168266892
quote:
7s.gif Op donderdag 19 januari 2017 13:26 schreef Nobu het volgende:

[..]

Als ze op haar achttiende al zo zwaar is wordt het sowieso niks. Wat TS daar verder mee wil moet hij zelf maar bedenken.
Mensen kunnen veranderen. En zeker als je nog 18 bent. Daarbij is het wel makkelijk om tegen je vriendin te zeggen dat ze maar gezond moet eten, terwijl jezelf chips eet. Maar je hebt wel gelijk dat het niks gaat worden. TS heeft er een duidelijk mening en zijn vriendin, dat gaat niet veranderen op het moment.
pi_168267266
quote:
3s.gif Op donderdag 19 januari 2017 13:15 schreef Nobu het volgende:

[..]

Wat is dit voor trollpost?

Jij valt zeker op wandelende anorexia skeletten? :D
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_168267280
quote:

[..]

Iets wat ouders voor hun kinderen doen dus.
pi_168267475
Als mijn vriend een goed cijfer haalt, ga ik geen cadeautje voor hem kopen. _O-

Ik doe van even WHOOP GOED ZO LIEFFIE. Niet zo van 'Goed zo ik ben heel trots op je Storm, dan gaan we nu even skeelers voor je kop0n om je te belonen.'

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2017 14:20:14 ]
  donderdag 19 januari 2017 @ 14:06:14 #273
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_168267535
quote:
10s.gif Op donderdag 19 januari 2017 13:54 schreef Godshand het volgende:

[..]

Wat is dit voor trollpost?

Jij valt zeker op wandelende anorexia skeletten? :D
Wat is dit nou weer? Als je puur op extra vet de 25 haalt ben je simpelweg een dikkerdje, dat is alleen nog gezond als je ook wat extra spiermassa hebt.
pi_168267839
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 23:24 schreef Fetuskaas het volgende:

[..]

beetje overdreven. Veranderd.

Maar ja, verder is het gewoon een leuke meid natuurlijk, dus geef ik haar wel de ruimte en kans om aan te passen. Ik ga niet bij iemand weg omdat diegene te "dik" is.
Maar wel als je iemand niet meer aantrekkelijk vindt. Kijk, je hebt haar zo gekozen en bent een relatie aangegaan met haar dikke vorm. Blijkbaar vond je het ook prima zo, en aangezien ze niet is veranderd zou je ook niet zomaar een reden moeten hebben om het te verbreken op iets waar je haar aanvankelijk wel mee had geaccepteerd.

Verder probeer ik haar gedrag niet goed te praten. Dik is ze, het ziet er niet mooi uit (ik geloof niet dat ze dat ook daadwerkelijk mooi kan vinden, maar ze moet zichzelf accepteren dus houdt ze het stug vol) en het is ongezond (dit zou je als verstandig mens wel moeten willen veranderen, maar ze is in dit geval gewoon lui en ongedisciplineerd). Hoe dan ook, je hebt haar zo gekozen en in dat opzicht snap ik wel dat ze niet ziet waarom ze opeens zou moeten afvallen voor jou. Take it or leave it idd. :P
pi_168267998
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 00:50 schreef Garfield1985 het volgende:

[..]

Dit.
Ik ben zelf 1.75 en weeg tussen de 78-80KG en pas ook nog steeds in een 34'er broek dus dat valt allemaal wel mee.

Ik ken een meid die zelfs 100KG weegt en niet breder is als jou en mij bij wijze van, je zou van de buitenkant écht niet zeggen dat zij drie cijfers op de weegschaal aantikt. Moet er wel bij zeggen dat die in haar vrijetijd veel op een mountainbike te vinden is, dus dat gewicht zit voor een groot deel in spiermassa.
Welke maat shirt draag je? Of is het een joggingbroek? Ik denk dat een chipsvretend op de bank zittend mens die maar 2,5 uur per week naar de gym gaat niet de spiermassa heeft gekweekt als waar jij het over hebt. Gezien de foto die ts heeft geplaatst is dat op zn minst een maat 42.
  donderdag 19 januari 2017 @ 14:32:44 #276
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_168268080
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 13:21 schreef Chai het volgende:

[..]

Dat wil hij niet. Hij wilt ( ;) ) chips eten terwijl zij het laat staan.
Naast dat je een irritant kutwijf bent, is het gewoon "hij wil" zonder t. Now fuck off.
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
pi_168268114
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 14:32 schreef Steef121 het volgende:

[..]

Naast dat je een irritant kutwijf bent, is het gewoon "hij wil" zonder t. Now fuck off.
Is een verwijzing naar de faalTT van TS. Dacht dat ik het er dik genoeg bovenop had gelegd met het vet maken en een smiley, maar blijkbaar niet dus.
pi_168268417
Gewicht heeft lang niet altijd te maken met een gezond levenspatroon.
Mijn beste vriend is behoorlijk aan de maat maar sport veel, heeft een goede conditie en eet gezond. Het is gewoon hoe hij is.
Daar tegenover ken ik weer meerdere mensen die vreten bij de vleet, ook ongezonde voeding, nooit aan sport doen en toch bijna eng mager zijn.
Mijn huidige partner heeft ook problemen met zijn gewicht; hij moet continue opletten niet zo mager te worden dat hij ook noodzakelijke vetreserves (zoals rond de oogbollen) gaat verbranden. Overal gaan dus extra eiwitten en vetten doorheen.
pi_168268468
quote:
10s.gif Op donderdag 19 januari 2017 14:34 schreef Chai het volgende:

[..]

Is een verwijzing naar de faalTT van TS. Dacht dat ik het er dik genoeg bovenop had gelegd met het vet maken en een smiley, maar blijkbaar niet dus.
Dat had ik er ook niet uitgehaald.
Somebody that I used to know
pi_168268512
Met een snelle verbranding dan kun je tekeer gaan zonder aan te komen.
pi_168268742
Huh.. in je OP ben je 20.
Maar in jan 2014 was je 19. Hoe kan dat nou?

Overigens denk ik dat je vriendin (als ze op die foto's lijkt, ergens in de 80 kilo zit. En niet 80 weegt.

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 15:55 schreef Fetuskaas het volgende:
Ik ben een jongen van 19 jaar,
Helaas slis ik.

groetjes ;)
Overigens heb ik wel wat tips:
Wie doet er boodschappen en kookt er? Zij zeker.
Waarom ga jij dat niet een tijdje doen. Zorg je dat er wat minder chips en wat meer gezond eten in huis is.
Geef je aan zelf ook wat gezonder te willen leven. En probeer het samen te doen.

Tip 2: mix wat stackers door haar yoghurt. :+
Make my day!
pi_168269527
Gezond?

Laten we nou niet doen alsof de TS de indruk wekt dat het om haar gezondheid gaat. Dat vind ik altijd zo schijnheilig, doen alsof je geeft om de gezondheid van dikke mensen nadat je eerst goed hebt duidelijk gemaakt hoe onaantrekkelijk en vies je ze vindt :')
pi_168269644
quote:
10s.gif Op donderdag 19 januari 2017 14:06 schreef Nobu het volgende:

[..]

Wat is dit nou weer? Als je puur op extra vet de 25 haalt ben je simpelweg een dikkerdje, dat is alleen nog gezond als je ook wat extra spiermassa hebt.
Nee hoor, ben je gewoon in goede verhouding. Inderdaad niet foto model slank maar wel gezond gewicht.

Het klopt dat vetpercentages meten nog beter is, maar het is een goede benadering. Iemand met een BMI van 25 heeft echt geen overgewicht, punt. Dat heb je pas vanaf 30, dan kan je ook nauwelijks normaal lopen...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_168269691
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 23:39 schreef possetje het volgende:
zelf ben ik deze maand 3 kilo afgevallen, puur door salade te gaan eten elke dag, en dan neem ik wel lekkere salade van de AH met stukjes kip er doorheen,

dus dan heb je toch wat lekkers te snacken, ipv van chips, en tegelijkertijd val je af
En na deze maand? Echt zo'n vrouwengedachte dit. Allerlei vage shit eten en na een maand weer terug naar het oude patroon. Het gaat uiteindelijk altijd om een verandering in leefstijl.
pi_168269728
quote:
10s.gif Op donderdag 19 januari 2017 15:54 schreef Godshand het volgende:

[..]

Nee hoor, ben je gewoon in goede verhouding. Inderdaad niet foto model slank maar wel gezond gewicht.

Het klopt dat vetpercentages meten nog beter is, maar het is een goede benadering. Iemand met een BMI van 25 heeft echt geen overgewicht, punt. Dat heb je pas vanaf 30, dan kan je ook nauwelijks normaal lopen...
Dus wat jij stelt is dat overgewicht begint op het punt dat je niet meer normaal kunt lopen. OK.. :')
pi_168269764
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 15:57 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Dus wat jij stelt is dat overgewicht begint op het punt dat je niet meer normaal kunt lopen. OK.. :')
Onzin. Maar je hebt gelijk dat 25+ overgewicht is en 30+ obesitas volgens BMI.
pi_168270019
Hoe is trouwens de bouw van de ouders, als die grof gebouwd zijn dan zijn het echt de ook de genen die meespelen.
pi_168270037
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 16:09 schreef LittleLady het volgende:
Hoe is trouwens de bouw van de ouders, als die grof gebouwd zijn dan zijn het echt de ook de genen die meespelen.
Alsof ik mijn oma hoor praten :')
Zo onwetend deze theorie. Te dik= te veel eten en te ongezond
pi_168270085
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 15:55 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

En na deze maand? Echt zo'n vrouwengedachte dit. Allerlei vage shit eten en na een maand weer terug naar het oude patroon. Het gaat uiteindelijk altijd om een verandering in leefstijl.
Het valt me nog mee dat ze (blijkbaar) er door is afgevallen. Normaal flikkeren ze er een halve pot vette saus doorheen omdat ze het anders niet door de strot krijgen :')
pi_168270290
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 16:10 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Alsof ik mijn oma hoor praten :')
Zo onwetend deze theorie. Te dik= te veel eten en te ongezond
Nee hoor, sommige familie's zijn lang en breder gebouwd, een vriendin van mij haar ouders waren klein en stevig, dan ging zij echt geen 1.80 slanke vrouw worden. Ook zij is klein en stevig. De familie aan mijn moeders kant hebben allemaal lange slanke benen, als al iemand dik kan worden is het alleen kont, middel en buik, de benen blijven slank. Nou mijn vader is een dunne man, de enige keer dat ik dik was was toen ik zwanger was, ik ben niet vies van gebak,chips en de cola vol suiker, verder sport ik niet, doe momenteel eigenlijk bar weinig, zelfs als ik aan het werk ben hangt ik nog over de bank ( handig thuiswerk ) en weeg gewoon 56 kilo en ben 1.70 lang. O ja er waren een paar die zeiden, nou na je zwangerschap ga je wel dikker worden, nou weet niet waar die kilo's heen zijn gegaan maar die zijn niet aan mijn lichaam komen zitten.
pi_168270373
TS weegt 65kg? Wat ben je, manlet of ecto?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_168270618
quote:
6s.gif Op donderdag 19 januari 2017 14:52 schreef Stien_Struis het volgende:
Met een snelle verbranding dan kun je tekeer gaan zonder aan te komen.
Kan ook aan de schildklier liggen, dus of je daar blij mee moet zijn.

Andersom trouwens ook. Bij overgewicht moet je dan hormonen slikken.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_168270677
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 15:48 schreef WHATSHESAID het volgende:
Gezond?

Laten we nou niet doen alsof de TS de indruk wekt dat het om haar gezondheid gaat. Dat vind ik altijd zo schijnheilig, doen alsof je geeft om de gezondheid van dikke mensen nadat je eerst goed hebt duidelijk gemaakt hoe onaantrekkelijk en vies je ze vindt :')
Probleem zal niet eens haar gewicht zijn, maar meer haar motivatie. Straks draagt ze ook geen make-up meer of draagt ze alleen nog maar trainingsbroeken.

Ik kan me wel inleven in TS. Alleen de manier waarop hij het gebracht heeft is niet snugger. Je moet haar laten zien dat jij echt je best voor haar doet. laat merken dat je zelf ontevreden over jezelf bent qua lichaam en zeg dat je hier iets gaat doen. Misschien snapt ze de hints.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_168270717
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 16:22 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Nee hoor, sommige familie's zijn lang en breder gebouwd, een vriendin van mij haar ouders waren klein en stevig, dan ging zij echt geen 1.80 slanke vrouw worden. Ook zij is klein en stevig. De familie aan mijn moeders kant hebben allemaal lange slanke benen, als al iemand dik kan worden is het alleen kont, middel en buik, de benen blijven slank. Nou mijn vader is een dunne man, de enige keer dat ik dik was was toen ik zwanger was, ik ben niet vies van gebak,chips en de cola vol suiker, verder sport ik niet, doe momenteel eigenlijk bar weinig, zelfs als ik aan het werk ben hangt ik nog over de bank ( handig thuiswerk ) en weeg gewoon 56 kilo en ben 1.70 lang. O ja er waren een paar die zeiden, nou na je zwangerschap ga je wel dikker worden, nou weet niet waar die kilo's heen zijn gegaan maar die zijn niet aan mijn lichaam komen zitten.
Jij hebt toch altijd die levensstijl gehad? Wellicht als je anders eet kun jij ook aankomen. Een dik persoon kan slank worden en andersom. Er zijn natuurlijk ook personen met schildklierafwijkingen enzo.
pi_168270824
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 16:44 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Jij hebt toch altijd die levensstijl gehad? Wellicht als je anders eet kun jij ook aankomen. Een dik persoon kan slank worden en andersom. Er zijn natuurlijk ook personen met schildklierafwijkingen enzo.
Nee hoor, liep elke dag 15 km met twee honden van 50 kg, 3 keer in de week 60 km gefietst, zwemmen, was heel sportief, maar kom gewoon niet aan of ik nou enorm veel beweeg of enorm veel eet, het maakt niets uit. Geeft niet, is alleen maar handig, van zomer ga ik wel weer kijken wat ik kan doen, als ik nu naar buiten kijk denk ik Brrrrrrrrrr
pi_168270859
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 16:49 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Nee hoor, liep elke dag 15 km met twee honden van 50 kg, 3 keer in de week 60 km gefietst, zwemmen, was heel sportief, maar kom gewoon niet aan of ik nou enorm veel beweeg of enorm veel eet, het maakt niets uit. Geeft niet, is alleen maar handig, van zomer ga ik wel weer kijken wat ik kan doen, als ik nu naar buiten kijk denk ik Brrrrrrrrrr
Als je meer sport/beweegt eet je vaak ook meer. Zolang je er niet echt op let of bewust mee bezig bent is het lastig te vergelijken.
pi_168270909
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 23:34 schreef Fetuskaas het volgende:

[..]

1,80 ongeveer.
Dan is 80 kg een prima gewicht dus onterechte klacht.
Als ze nou enorm overgewicht had zou ik het nog begrijpen, maar je moet gewoon niet zo zeuren. Ze sport al twee keer in de week en blijkbaar is ze niet moddervet.
pi_168271021
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 16:51 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Als je meer sport/beweegt eet je vaak ook meer. Zolang je er niet echt op let of bewust mee bezig bent is het lastig te vergelijken.
Ik eet altijd veel, met mijn werk kon je destijds precies zien wat mijn heftruck was, dat lag vol met snoep, koekjes en cola. Mijn vriend leerde mijn beste vriendin kennen en toen vroeg ze, eet je wel eens bij haar? Ja zei hij blij, Nou dan ga je nu dik worden was haar reactie en dat klopte, in de tijd van onze relatie is hij 14 kilo aangekomen. Geeft niet, maar sommige mensen hebben geen aanleg om dik te worden en nee er is niets mis met mijn schildklier, ik kan wel heel snel afvallen als ik pijn heb, maar dat is ander verhaal.
pi_168271061
Als TS wilt mag hij een 2e deel openen.
Zo niet, zijn volgens mij alle vragen van TS wel beantwoord.
Hell To The Liars
pi_168271711
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 16:42 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Probleem zal niet eens haar gewicht zijn, maar meer haar motivatie. Straks draagt ze ook geen make-up meer of draagt ze alleen nog maar trainingsbroeken.

Ik kan me wel inleven in TS. Alleen de manier waarop hij het gebracht heeft is niet snugger. Je moet haar laten zien dat jij echt je best voor haar doet. laat merken dat je zelf ontevreden over jezelf bent qua lichaam en zeg dat je hier iets gaat doen. Misschien snapt ze de hints.
Zou ik misschien een logische gedachtengang vinden als de vriendin van TS tijdens hun relatie flink aangekomen is, omdat ze zichzelf heeft laten gaan/haar uiterlijk niet meer belangrijk vindt nu ze een relatie heeft. Punt is alleen dat de vriendin van TS al dik was toen ze wat kregen en hij nu van haar verlangt dat ze voor hem gaat afvallen.
pi_168276035
wel twee hele keren in de week sporten
nou nou
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')