abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 januari 2017 @ 14:32:44 #276
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_168268080
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 13:21 schreef Chai het volgende:

[..]

Dat wil hij niet. Hij wilt ( ;) ) chips eten terwijl zij het laat staan.
Naast dat je een irritant kutwijf bent, is het gewoon "hij wil" zonder t. Now fuck off.
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
pi_168268114
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 14:32 schreef Steef121 het volgende:

[..]

Naast dat je een irritant kutwijf bent, is het gewoon "hij wil" zonder t. Now fuck off.
Is een verwijzing naar de faalTT van TS. Dacht dat ik het er dik genoeg bovenop had gelegd met het vet maken en een smiley, maar blijkbaar niet dus.
pi_168268417
Gewicht heeft lang niet altijd te maken met een gezond levenspatroon.
Mijn beste vriend is behoorlijk aan de maat maar sport veel, heeft een goede conditie en eet gezond. Het is gewoon hoe hij is.
Daar tegenover ken ik weer meerdere mensen die vreten bij de vleet, ook ongezonde voeding, nooit aan sport doen en toch bijna eng mager zijn.
Mijn huidige partner heeft ook problemen met zijn gewicht; hij moet continue opletten niet zo mager te worden dat hij ook noodzakelijke vetreserves (zoals rond de oogbollen) gaat verbranden. Overal gaan dus extra eiwitten en vetten doorheen.
pi_168268468
quote:
10s.gif Op donderdag 19 januari 2017 14:34 schreef Chai het volgende:

[..]

Is een verwijzing naar de faalTT van TS. Dacht dat ik het er dik genoeg bovenop had gelegd met het vet maken en een smiley, maar blijkbaar niet dus.
Dat had ik er ook niet uitgehaald.
Somebody that I used to know
pi_168268512
Met een snelle verbranding dan kun je tekeer gaan zonder aan te komen.
pi_168268742
Huh.. in je OP ben je 20.
Maar in jan 2014 was je 19. Hoe kan dat nou?

Overigens denk ik dat je vriendin (als ze op die foto's lijkt, ergens in de 80 kilo zit. En niet 80 weegt.

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 15:55 schreef Fetuskaas het volgende:
Ik ben een jongen van 19 jaar,
Helaas slis ik.

groetjes ;)
Overigens heb ik wel wat tips:
Wie doet er boodschappen en kookt er? Zij zeker.
Waarom ga jij dat niet een tijdje doen. Zorg je dat er wat minder chips en wat meer gezond eten in huis is.
Geef je aan zelf ook wat gezonder te willen leven. En probeer het samen te doen.

Tip 2: mix wat stackers door haar yoghurt. :+
Make my day!
pi_168269527
Gezond?

Laten we nou niet doen alsof de TS de indruk wekt dat het om haar gezondheid gaat. Dat vind ik altijd zo schijnheilig, doen alsof je geeft om de gezondheid van dikke mensen nadat je eerst goed hebt duidelijk gemaakt hoe onaantrekkelijk en vies je ze vindt :')
pi_168269644
quote:
10s.gif Op donderdag 19 januari 2017 14:06 schreef Nobu het volgende:

[..]

Wat is dit nou weer? Als je puur op extra vet de 25 haalt ben je simpelweg een dikkerdje, dat is alleen nog gezond als je ook wat extra spiermassa hebt.
Nee hoor, ben je gewoon in goede verhouding. Inderdaad niet foto model slank maar wel gezond gewicht.

Het klopt dat vetpercentages meten nog beter is, maar het is een goede benadering. Iemand met een BMI van 25 heeft echt geen overgewicht, punt. Dat heb je pas vanaf 30, dan kan je ook nauwelijks normaal lopen...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_168269691
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 23:39 schreef possetje het volgende:
zelf ben ik deze maand 3 kilo afgevallen, puur door salade te gaan eten elke dag, en dan neem ik wel lekkere salade van de AH met stukjes kip er doorheen,

dus dan heb je toch wat lekkers te snacken, ipv van chips, en tegelijkertijd val je af
En na deze maand? Echt zo'n vrouwengedachte dit. Allerlei vage shit eten en na een maand weer terug naar het oude patroon. Het gaat uiteindelijk altijd om een verandering in leefstijl.
pi_168269728
quote:
10s.gif Op donderdag 19 januari 2017 15:54 schreef Godshand het volgende:

[..]

Nee hoor, ben je gewoon in goede verhouding. Inderdaad niet foto model slank maar wel gezond gewicht.

Het klopt dat vetpercentages meten nog beter is, maar het is een goede benadering. Iemand met een BMI van 25 heeft echt geen overgewicht, punt. Dat heb je pas vanaf 30, dan kan je ook nauwelijks normaal lopen...
Dus wat jij stelt is dat overgewicht begint op het punt dat je niet meer normaal kunt lopen. OK.. :')
pi_168269764
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 15:57 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Dus wat jij stelt is dat overgewicht begint op het punt dat je niet meer normaal kunt lopen. OK.. :')
Onzin. Maar je hebt gelijk dat 25+ overgewicht is en 30+ obesitas volgens BMI.
pi_168270019
Hoe is trouwens de bouw van de ouders, als die grof gebouwd zijn dan zijn het echt de ook de genen die meespelen.
pi_168270037
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 16:09 schreef LittleLady het volgende:
Hoe is trouwens de bouw van de ouders, als die grof gebouwd zijn dan zijn het echt de ook de genen die meespelen.
Alsof ik mijn oma hoor praten :')
Zo onwetend deze theorie. Te dik= te veel eten en te ongezond
pi_168270085
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2017 15:55 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

En na deze maand? Echt zo'n vrouwengedachte dit. Allerlei vage shit eten en na een maand weer terug naar het oude patroon. Het gaat uiteindelijk altijd om een verandering in leefstijl.
Het valt me nog mee dat ze (blijkbaar) er door is afgevallen. Normaal flikkeren ze er een halve pot vette saus doorheen omdat ze het anders niet door de strot krijgen :')
Why stay small, if you can grow big..
pi_168270290
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 16:10 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Alsof ik mijn oma hoor praten :')
Zo onwetend deze theorie. Te dik= te veel eten en te ongezond
Nee hoor, sommige familie's zijn lang en breder gebouwd, een vriendin van mij haar ouders waren klein en stevig, dan ging zij echt geen 1.80 slanke vrouw worden. Ook zij is klein en stevig. De familie aan mijn moeders kant hebben allemaal lange slanke benen, als al iemand dik kan worden is het alleen kont, middel en buik, de benen blijven slank. Nou mijn vader is een dunne man, de enige keer dat ik dik was was toen ik zwanger was, ik ben niet vies van gebak,chips en de cola vol suiker, verder sport ik niet, doe momenteel eigenlijk bar weinig, zelfs als ik aan het werk ben hangt ik nog over de bank ( handig thuiswerk ) en weeg gewoon 56 kilo en ben 1.70 lang. O ja er waren een paar die zeiden, nou na je zwangerschap ga je wel dikker worden, nou weet niet waar die kilo's heen zijn gegaan maar die zijn niet aan mijn lichaam komen zitten.
pi_168270373
TS weegt 65kg? Wat ben je, manlet of ecto?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_168270618
quote:
6s.gif Op donderdag 19 januari 2017 14:52 schreef Stien_Struis het volgende:
Met een snelle verbranding dan kun je tekeer gaan zonder aan te komen.
Kan ook aan de schildklier liggen, dus of je daar blij mee moet zijn.

Andersom trouwens ook. Bij overgewicht moet je dan hormonen slikken.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_168270677
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 15:48 schreef WHATSHESAID het volgende:
Gezond?

Laten we nou niet doen alsof de TS de indruk wekt dat het om haar gezondheid gaat. Dat vind ik altijd zo schijnheilig, doen alsof je geeft om de gezondheid van dikke mensen nadat je eerst goed hebt duidelijk gemaakt hoe onaantrekkelijk en vies je ze vindt :')
Probleem zal niet eens haar gewicht zijn, maar meer haar motivatie. Straks draagt ze ook geen make-up meer of draagt ze alleen nog maar trainingsbroeken.

Ik kan me wel inleven in TS. Alleen de manier waarop hij het gebracht heeft is niet snugger. Je moet haar laten zien dat jij echt je best voor haar doet. laat merken dat je zelf ontevreden over jezelf bent qua lichaam en zeg dat je hier iets gaat doen. Misschien snapt ze de hints.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_168270717
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 16:22 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Nee hoor, sommige familie's zijn lang en breder gebouwd, een vriendin van mij haar ouders waren klein en stevig, dan ging zij echt geen 1.80 slanke vrouw worden. Ook zij is klein en stevig. De familie aan mijn moeders kant hebben allemaal lange slanke benen, als al iemand dik kan worden is het alleen kont, middel en buik, de benen blijven slank. Nou mijn vader is een dunne man, de enige keer dat ik dik was was toen ik zwanger was, ik ben niet vies van gebak,chips en de cola vol suiker, verder sport ik niet, doe momenteel eigenlijk bar weinig, zelfs als ik aan het werk ben hangt ik nog over de bank ( handig thuiswerk ) en weeg gewoon 56 kilo en ben 1.70 lang. O ja er waren een paar die zeiden, nou na je zwangerschap ga je wel dikker worden, nou weet niet waar die kilo's heen zijn gegaan maar die zijn niet aan mijn lichaam komen zitten.
Jij hebt toch altijd die levensstijl gehad? Wellicht als je anders eet kun jij ook aankomen. Een dik persoon kan slank worden en andersom. Er zijn natuurlijk ook personen met schildklierafwijkingen enzo.
pi_168270824
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 16:44 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Jij hebt toch altijd die levensstijl gehad? Wellicht als je anders eet kun jij ook aankomen. Een dik persoon kan slank worden en andersom. Er zijn natuurlijk ook personen met schildklierafwijkingen enzo.
Nee hoor, liep elke dag 15 km met twee honden van 50 kg, 3 keer in de week 60 km gefietst, zwemmen, was heel sportief, maar kom gewoon niet aan of ik nou enorm veel beweeg of enorm veel eet, het maakt niets uit. Geeft niet, is alleen maar handig, van zomer ga ik wel weer kijken wat ik kan doen, als ik nu naar buiten kijk denk ik Brrrrrrrrrr
pi_168270859
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 16:49 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Nee hoor, liep elke dag 15 km met twee honden van 50 kg, 3 keer in de week 60 km gefietst, zwemmen, was heel sportief, maar kom gewoon niet aan of ik nou enorm veel beweeg of enorm veel eet, het maakt niets uit. Geeft niet, is alleen maar handig, van zomer ga ik wel weer kijken wat ik kan doen, als ik nu naar buiten kijk denk ik Brrrrrrrrrr
Als je meer sport/beweegt eet je vaak ook meer. Zolang je er niet echt op let of bewust mee bezig bent is het lastig te vergelijken.
pi_168270909
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 23:34 schreef Fetuskaas het volgende:

[..]

1,80 ongeveer.
Dan is 80 kg een prima gewicht dus onterechte klacht.
Als ze nou enorm overgewicht had zou ik het nog begrijpen, maar je moet gewoon niet zo zeuren. Ze sport al twee keer in de week en blijkbaar is ze niet moddervet.
pi_168271021
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 16:51 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Als je meer sport/beweegt eet je vaak ook meer. Zolang je er niet echt op let of bewust mee bezig bent is het lastig te vergelijken.
Ik eet altijd veel, met mijn werk kon je destijds precies zien wat mijn heftruck was, dat lag vol met snoep, koekjes en cola. Mijn vriend leerde mijn beste vriendin kennen en toen vroeg ze, eet je wel eens bij haar? Ja zei hij blij, Nou dan ga je nu dik worden was haar reactie en dat klopte, in de tijd van onze relatie is hij 14 kilo aangekomen. Geeft niet, maar sommige mensen hebben geen aanleg om dik te worden en nee er is niets mis met mijn schildklier, ik kan wel heel snel afvallen als ik pijn heb, maar dat is ander verhaal.
pi_168271061
Als TS wilt mag hij een 2e deel openen.
Zo niet, zijn volgens mij alle vragen van TS wel beantwoord.
Hell To The Liars
pi_168271711
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 16:42 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Probleem zal niet eens haar gewicht zijn, maar meer haar motivatie. Straks draagt ze ook geen make-up meer of draagt ze alleen nog maar trainingsbroeken.

Ik kan me wel inleven in TS. Alleen de manier waarop hij het gebracht heeft is niet snugger. Je moet haar laten zien dat jij echt je best voor haar doet. laat merken dat je zelf ontevreden over jezelf bent qua lichaam en zeg dat je hier iets gaat doen. Misschien snapt ze de hints.
Zou ik misschien een logische gedachtengang vinden als de vriendin van TS tijdens hun relatie flink aangekomen is, omdat ze zichzelf heeft laten gaan/haar uiterlijk niet meer belangrijk vindt nu ze een relatie heeft. Punt is alleen dat de vriendin van TS al dik was toen ze wat kregen en hij nu van haar verlangt dat ze voor hem gaat afvallen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')