Respectloos ben ik het mee oneens. TS vond haar eerst gewoon knapper. Mijn vriendin is ook wel eens lui, zeg ik gewoon dat ze lui is en weer ff de gym moet hittenquote:Op woensdag 18 januari 2017 23:52 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nou dan is het duidelijk toch? Ts vindt haar niet meer aantrekkelijk, denkt en spreekt respectloos over haar, dus einde verhaal..
Sport zorgt ervoor dat er een stofje vrijkomt in de hersenen die je gelukkig maakt, dus sport is gezond.quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:52 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
hoe bedoel je sporten. ik heb vorig jaar nog aan rugby gedaan hoor. en ik zat iedere week onder de blauwe plekken. dus hoe bedoel je sporten is gezond?
Dat is dan jouw schuld dat je een blessure gevoelige sport kiest. Rugby is naast wat pijntjes trouwens verder prima voor conditie en kracht.quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:52 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
hoe bedoel je sporten. ik heb vorig jaar nog aan rugby gedaan hoor. en ik zat iedere week onder de blauwe plekken. dus hoe bedoel je sporten is gezond?
en die blauwe plekken dan?quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:53 schreef Joekvs het volgende:
[..]
Sport zorgt ervoor dat er een stofje vrijkomt in de hersenen die je gelukkig maakt, dus sport is gezond.
Ik heb er verder ook absoluut geen problemen mee. Ik hou net zo veel van haar of ze nou dun of dik is. Vind alleen wel dat je gewoon mag luisteren en eventueel er wat mee doen als je partner een voorstel doet.quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:51 schreef Lean_Machine het volgende:
Overigens wel een begrijpelijke klacht. Geef haar de tijd om er over na te denken, en ermee aan de slag te gaan. Is ze oprecht blij met hoe ze eruit ziet, dan is dat ook helemaal prima, maar dan passen jullie gewoon niet bij elkaar.
Ze sport twee keer per week..quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:44 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nee, 1,80 bij 80KG is tamelijk dik voor iemand die niet sport.
[..]
Ik ben niet arrogant, ik vind een gezonde levensstijl belangrijk. Sporten is onderdeel van m'n leven, dus waarom iemand nemen die daar totaal niet in past?
Ja, zeker een uurtje op de loopband op 5km/uquote:Op woensdag 18 januari 2017 23:55 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ze sport twee keer per week..
Je kiest voor Rugby ffs, ik heb ook 10 jaar op voetbal gezeten, schouder gebroken en een hoop dingen tegen gehad. Maar dat maakt het niet minder leuk, het is de uitdaging die het leuk maakt. Uitdagingen zetten in je leven is goed voor je!quote:
Michael van Gerwen elke dag.quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:55 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ze sport twee keer per week..
Wat breng jij mee aan de tafel ? Wat heb jij haar te bieden?quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:51 schreef Fetuskaas het volgende:
[..]
Nee, ze is alleen een heel gevoelige meid. Ik moet toch gewoon kunnen zeggen waar het op staat? Probeer het heel vaak rustig te vertellen, wat ik dus ook deed, maar dat ging dus niet goed.
En zij zegt dat ze dat niet doet. De rest is aan jou.quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:55 schreef Fetuskaas het volgende:
[..]
Ik heb er verder ook absoluut geen problemen mee. Ik hou net zo veel van haar of ze nou dun of dik is. Vind alleen wel dat je gewoon mag luisteren en eventueel er wat mee doen als je partner een voorstel doet.
Uiteraard bedoel ik het niet zo. Ik ben voor haar innerlijk gevallen. Ze ziet er hartstikke mooi uit, alleen knaagde dat gewoon een beetje. Ik kan moeilijk in de eerste weken/maanden hier wat over gaan zeggen, toch?quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:52 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als je met een verliefdheid met zo iets in je achterhoofd zit.
Alsof je een stuk biefstuk koopt en denk ach, die vetrandjes snij ik er thuis wel vanaf.
Ik geloof best dat je het allemaal niet zo zwaar bedoeld maar dat je het een beetje bot brengt.
Maar accepteer dat je niet haar vader, maar "slechts" een partner ben.
Mijn sympathie verdien je er niet mee in ieder geval.
QFTquote:Op woensdag 18 januari 2017 23:49 schreef Joekvs het volgende:
Je moet je vriendin niet willen veranderen. Zoals ik las, je zei:"OOK dit schoot bij haar in het verkeerde keelgat.", blijkbaar zeg je vaker dingen die niet kunnen. Anyways, je kan een andere vriendin zoeken die is zoals je wilt óf zelf veel gaan sporten en haar langzamerhand erin mee trekken. Als ze ook niet wilt sporten en het liefst oreos rollen naar binnen slurpt als spaghetti dan kan je het maar beter accepteren. Mensen houden er niet van als andere willen dat ze veranderen
je zei net nog dat je het uit ging maken als zij jouw orders niet zou opvolgen.quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:59 schreef Fetuskaas het volgende:
[..]
Uiteraard bedoel ik het niet zo. Ik ben voor haar innerlijk gevallen. Ze ziet er hartstikke mooi uit, alleen knaagde dat gewoon een beetje. Ik kan moeilijk in de eerste weken/maanden hier wat over gaan zeggen, toch?
Ik snap je punt wel, maar de vergelijking met biefstuk klopt gewoon niet helemaal in die zin. Of ze veranderen wilt of niet, ze blijft mijn meid. Ik zal er niet om wakker liggen, maar zou het wel leuk vinden als er wat van af gingAl is het in kleine stapjes.
Dat doet er toch niet toe? Ze vraagt van mij niks,dus dan ben ik voor haar OK.quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Wat breng jij mee aan de tafel ? Wat heb jij haar te bieden?
Jawel, want je vraagt iets vanuit een positie waarin je denkt dat er niks aan jou mankeert.quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:02 schreef Fetuskaas het volgende:
[..]
Dat doet er toch niet toe? Ze vraagt van mij niks,dus dan ben ik voor haar OK.
En daarom zei ik, ik wil best met jou samen gaan sporten als je dat wilt. Samen streven naar een gezond lichaam.quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:03 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Jawel, want je vraagt iets vanuit een positie waarin je denkt dat er niks aan jou mankeert.
Nee?quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:01 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
je zei net nog dat je het uit ging maken als zij jouw orders niet zou opvolgen.
Misschien omdat zij het niet zo brengt zoals jij dat doet? Niet rot bedoeld maar iedere persoon kan er beter uit zien, maar in een relatie kies je ervoor van iemand te houden zoals ze zijn. Snap best dat je haar een puddingkje vind maar ga zelf dan sporten en betrek haar hierbij, ga naar een fit4free abbo kost geen reet en maak er wat van. Je zal jezelf ook veel beter voelen!quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:02 schreef Fetuskaas het volgende:
[..]
Dat doet er toch niet toe? Ze vraagt van mij niks,dus dan ben ik voor haar OK.
Hier spreekt iemand uit ervaring is te merken whahahquote:Op donderdag 19 januari 2017 00:04 schreef Steef121 het volgende:
Laat je niet gek maken hier TS. 2 jaar lang naar je dikke vriendin moeten omkijken is niet niks. Vooral als het alleen maar erger wordt. Grgrprlrglrlrgrrrppp en de zak is alweer aangebroken en leeg.
Het is niet raar dat je fantaseert over een dunnere versie van haar. Uit je zorgen. Je wil graag je hele leven met haar doorbrengen, maar bent bang dat als het zo doorgaat ze voor haar de 30e de pijp uit gaat. Heb het over eventuele kinderen. Breng het woord "rolmodel" subtiel in het gesprek.
Let op: Verberg je ware motieven met bovengemiddeld acteerwerk of je komt van een koude kermis thuis!!
wacht eens evetjes!! hoe kan het dat ik nu net een ander topic van jou lees waarin je aangeeft dat je aan het daten bent op tinder. en nu opeens kom je met een verhaal aan dat je twee jaar een relatie hebt met een meisje.quote:
Ik zou zeggen lees je eigen OP ff..quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:53 schreef Fetuskaas het volgende:
[..]
Nogmaals, onderbouw het eens? Makkelijk oordelen zonder iemand te kennen.
Niet zo op je teentjes getrapt zeg.
quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:56 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja, zeker een uurtje op de loopband op 5km/u
Helemaal eens met wat je zegt. Thanks! Het is gewoon een lastige situatie. Ik ga het ook niet voor mij houden en er mee dealen voor de rest van m'n leven. Als ik haar te dik vind worden, of dat er wat van af zou kunnen, wil ik dat gewoon kunnen zeggen. Natuurlijk zal ik van haar blijven houden.quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:04 schreef Joekvs het volgende:
[..]
Misschien omdat zij het niet zo brengt zoals jij dat doet? Niet rot bedoeld maar iedere persoon kan er beter uit zien, maar in een relatie kies je ervoor van iemand te houden zoals ze zijn. Snap best dat je haar een puddingkje vind maar ga zelf dan sporten en betrek haar hierbij, ga naar een fit4free abbo kost geen reet en maak er wat van. Je zal jezelf ook veel beter voelen!
ok, ok, ik heb afgerond naar boven. Maar meer persoonlijke details hoef je niet te wetenquote:Op donderdag 19 januari 2017 00:05 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
wacht eens evetjes!! hoe kan het dat ik nu net een ander topic van jou lees waarin je aangeeft dat je aan het daten bent op tinder. en nu opeens kom je met een verhaal aan dat je twee jaar een relatie hebt met een meisje.
ik raak in de war nu.
Ik heb het misschien een beetje bot verwoord, ja. Maar dat ik haar niet respecteer en niet van haar hou klopt gewoon niet natuurlijk. Ik vind haar perfect in vele malen. Als jouw vriend aankomt, of je ideaal beeld veranderd, dan moet je dat toch gewoon kunnen aangeven?quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:06 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik zou zeggen lees je eigen OP ff..
Het gaat helemaal niet over mij, het gaat over haar.. En geen enkele meid/vrouw verdiend het om zo weggezet te worden, zeker niet door haar partner..
uiteraard. pfff sommige mensen moeten toch ook altijd aandacht vragen ofzo.quote:
Definieer het woord perfect.quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:10 schreef Fetuskaas het volgende:
[..]
Ik heb het misschien een beetje bot verwoord, ja. Maar dat ik haar niet respecteer en niet van haar hou klopt gewoon niet natuurlijk. Ik vind haar perfect zo. Als jouw vriend aankomt, of je ideaal beeld veranderd, dan moet je dat toch gewoon kunnen aangeven?
volgens mij ben jij gewoon keihard aan het trollen hiero.quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:11 schreef Fetuskaas het volgende:
[..]
Neu, heb wel betere dingen te doen nu hoor
Ja dus?quote:
Had m'n zin al aangepast.quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:12 schreef Droopie het volgende:
[..]
Definieer het woord perfect.
En ze was vanaf dag 1 al niet je ideale beeld.
Een partner is geen renovatie project, tuurlijk kan je elkaar stimuleren om elkaar beter te maken.
Maar als zij tevreden is en jij niet moet je het of accepteren of je plan trekken.
Het is maar net wat je sporten noemt, hij vindt haar een speklap dus dan zal ze wel niet aan een intensiefe sport doen lijkt mequote:Op donderdag 19 januari 2017 00:14 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja dus?
BredeBroeder stelde dat voor iemand van 1.80 die niet sport 80kg te veel is. (Voor iemand die wel sport is dat dus een prima gewicht) TS zegt zelf dat zijn vriendin wel sport, zelfs twee keer per week.
Dus
Ik heb het over serieus sporten.quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:14 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja dus?
BredeBroeder stelde dat voor iemand van 1.80 die niet sport 80kg te veel is. (Voor iemand die wel sport is dat dus een prima gewicht) TS zegt zelf dat zijn vriendin wel sport, zelfs twee keer per week.
Dus
hij heeft niet het woord speklap gebruikt toch?quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:18 schreef Joekvs het volgende:
[..]
Het is maar net wat je sporten noemt, hij vindt haar een speklap dus dan zal ze wel niet aan een intensiefe sport doen lijkt me
Bij wijze van. Het gaat erom dat hij haar gewicht niet goed vind.quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:18 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
hij heeft niet het word speklap gebruikt toch?
Zo komt dat niet over in je OP..quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:10 schreef Fetuskaas het volgende:
[..]
Ik heb het misschien een beetje bot verwoord, ja. Maar dat ik haar niet respecteer en niet van haar hou klopt gewoon niet natuurlijk. Ik vind haar perfect in vele malen. Als jouw vriend aankomt, of je ideaal beeld veranderd, dan moet je dat toch gewoon kunnen aangeven?
Het is ook niet zo dat ze met 80 kilo een gevaarlijke situatie heeftquote:Op donderdag 19 januari 2017 00:16 schreef Fetuskaas het volgende:
[..]
Had m'n zin al aangepast.
Je hebt gelijk, en daarom ben ik hier. Is dit te stimuleren, en hoe deal ik hier mee. Ik ben hier niet voor tips hoe ik m'n vriendin snel kan laten cutten en afvallen om aan m'n idealbeeld te voldoen, ik probeer gewoon een manier te vinden om zonder haar te kwetsen te stimuleren om gezonder te worden. Dit is niet puur voor mij, maar ook voor haar. Dat we samen gezond kunnen zijn.
En wat versta jij onder serieus sporten?quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:18 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik heb het over serieus sporten.
Alsof haar vader wel wat over haar gewicht heeft te zeggenquote:Op donderdag 19 januari 2017 00:21 schreef Droopie het volgende:
[..]
Het is ook niet zo dat ze met 80 kilo een gevaarlijke situatie heeft
Dus ga ook geen problemen maken die er niet zijn, kijk maar eens in de spiegel, wedden dat jij ook je zwakke dingen hebt die ongezond zijn.
Je bent 20 en zij is 18. Je bent haar vriendje en niet haar vader.
Ik geloof dat jij dat gelooft.. Ik geloof ook dat jij een nogal verstoord beeld van de werkelijkheid hebt..quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:08 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik denk werkelijk dat dit zo is. Anders zie je er wel beter uit
hou nou eens op iedere keer te zegen dat jouw vriendin ongezond is. ze weegt 80 en ze sport twee keer per week. dat is dus niet ongezond. ze is niet in levensgevaar. de enige reden dat jij wilt dat zij afvalt is gewoon vanwege jouw eigenbelang.quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:16 schreef Fetuskaas het volgende:
[..]
Had m'n zin al aangepast.
Je hebt gelijk, en daarom ben ik hier. Is dit te stimuleren, en hoe deal ik hier mee. Ik ben hier niet voor tips hoe ik m'n vriendin snel kan laten cutten en afvallen om aan m'n idealbeeld te voldoen, ik probeer gewoon een manier te vinden om zonder haar te kwetsen te stimuleren om gezonder te worden. Dit is niet puur voor mij, maar ook voor haar. Dat we samen gezond kunnen zijn.
Waarvan je gaat zweten, buiten adem raakt en verzuring optreedt in je spieren. Dan heb ik het niet over de afstandsbediening oppakken.quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:21 schreef madam-april het volgende:
[..]
En wat versta jij onder serieus sporten?
Op die leeftijd idd niet veel, maar als ouder kan je het wel beter brengen als een vriendjequote:Op donderdag 19 januari 2017 00:22 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Alsof haar vader wel wat over haar gewicht heeft te zeggen
quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:12 schreef Droopie het volgende:
[..]
Definieer het woord perfect.
En ze was vanaf dag 1 al niet je ideale beeld.
Een partner is geen renovatie project, tuurlijk kan je elkaar stimuleren om elkaar beter te maken.
Maar als zij tevreden is en jij niet moet je het of accepteren of je plan trekken.
Hoezo? Dat veel mensen te dik zijn? Ja klopt.quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:22 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij dat gelooft.. Ik geloof ook dat jij een nogal verstoord beeld van de werkelijkheid hebt..
Yep, probeerde een sarcastische toon. respectloos bij nader inzien.quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:19 schreef madam-april het volgende:
[..]
Zo komt dat niet over in je OP..
Natuurlijk moet je dergelijke dingen aan kunnen geven maar wel op een respectvolle manier en zonder dat je daar direct een verwachting aan vastknoopt..
ja maar het gaat nu niet over jouw. het gaat nu over TS.quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:24 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hoezo? Dat veel mensen te dik zijn? Ja klopt.
Ik zoek een sportief iemand, ben je dat niet hoef ik je niet. Klaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....maar niet heus HAAAAAAA! _O-
quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:26 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ja maar het gaat nu niet over jouw. het gaat nu over TS.Ik heb een vriendinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit klinkt al veel beter!quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:25 schreef Fetuskaas het volgende:
[..]
Yep, probeerde een sarcastische toon. respectloos bij nader inzien.
Wat ik wil is samen een gezond leven te kunnen leven. Dat ik haar zonder problemen kan vertellen dat als ze iets aankomt of ze het er samen met mij wilt af sporten. Ik ga haar niet dwingen om dingen te doen, en ben hier puur om het vragen van advies. Hoe krijg ik haar wél om dingen te ondernemen. Om wél voor mij te willen sporten en om er nog beter uit te willen zien voor je partner.
Gast, volgens mij ben jij de trol hier.quote:Op donderdag 19 januari 2017 00:23 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
hou nou eens op iedere keer te zegen dat jouw vriendin ongezond is. ze weegt 80 en ze sport twee keer per week. dat is dus niet ongezond. ze is niet in levensgevaar. de enige reden dat jij wilt dat zij afvalt is gewoon vanwege jouw eigenbelang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |