Ik zou gister iemand bellen, gister nam ie niet op, voicemail ingesproken dat ik hem vandaag weer zou bellen, neemt ie weer niet op. Ik probeer het over een half uur nog 1 keer en anders mag hij mij maandag terugbellen. Blijf niet bezig.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:28 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hier zit iemand al de hele dag:
"Heb je het al af?"
"Hoe ver ben je?"
"Weet je al meer?"
"Ik moet om 4 uur wel een oplossing hebben"
etc
Alsof ik daar harder door ga werken...
Inderdaad, maandag weer een dagquote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zou gister iemand bellen, gister nam ie niet op, voicemail ingesproken dat ik hem vandaag weer zou bellen, neemt ie weer niet op. Ik probeer het over een half uur nog 1 keer en anders mag hij mij maandag terugbellen. Blijf niet bezig.
Ik hoop ook dat t tijdelijk is... Van t weekend rustig aan doen en dan hoop ik dat t over is.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is balen zeg![]()
Hoop dat t voor die tijd over is
ja, maar als je dan geen vrij krijgt, is dat lastigquote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat t tijdelijk is... Van t weekend rustig aan doen en dan hoop ik dat t over is.
Yv!quote:
Ja, me dunkt... Maar goed, ga gewoon zitten. Normaal doe ik de bar maar dat kan ik nu echt niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, maar als je dan geen vrij krijgt, is dat lastig![]()
Zij willen toch ook dat je beter wordt, lijkt me.
nee, dat moet je dan ook zeker niet doen. Je gezondheid is belangrijker dan werk..quote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, me dunkt... Maar goed, ga gewoon zitten. Normaal doe ik de bar maar dat kan ik nu echt niet.
'Bar is closed' of gewoon alles per fles verkopen, kunnen ze het zelf inschenkenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, me dunkt... Maar goed, ga gewoon zitten. Normaal doe ik de bar maar dat kan ik nu echt niet.
quote:
Luiwammes!quote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
'Bar is closed' of gewoon alles per fles verkopen, kunnen ze het zelf inschenken
[..]![]()
Voor het eerst in maanden vrij op vrijdag en wil/kan alleen maar slapen. Over het algemeen helpt bijslapen niet, maar gisteren vroeg naar bed gegaan en zou nu alsnog wel een paar uur achtereen kunnen slapen denk ik.
Nja.. met dit weer maakt het weinig uit, toch niet echt wandelweer (wat ik eigenlijk in mijn vrije weekend had willen doen).
Nja, regen/natte sneeuw en wind. Lekker wandelweer = droog.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:48 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Luiwammes!
Wordt het dit weekend slecht weer dan?
Ik heb nog wel chocoladelettersquote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja, regen/natte sneeuw en wind. Lekker wandelweer = droog.
Ohw en mijn chocoladeletters zijn op![]()
Jij wel leuke weekendplannen?
Klinkt goedquote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:53 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel chocoladelettersKomen nooit op hier
Vanavond niks, maar ben nog niet helemaal fit dus denk lekker relax op de bank en vroeg naar bed. Morgenmiddag eerst verjaardag en 's-avonds een feestjeen dan zondag hele dag nog niks, beetje uitbrakken op de bank denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Klinkt goedIs wel witte chocola, dus eigenlijk ook weer geen chocolaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
Ohw.. dit is dan wel weer een tegenvaller. Zou ik inderdaad ook overhouden en niet op krijgen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:56 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Is wel witte chocola, dus eigenlijk ook weer geen chocola
Ik vind witte chocola echtquote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohw.. dit is dan wel weer een tegenvaller. Zou ik inderdaad ook overhouden en niet op krijgen.
Oplossing:quote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:58 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik vind witte chocola echtalleen kom er gewoon niet aan toe om het op te eten
Cherry is altijd zo behulpzaamquote:
Vond dat het nog lang duurdequote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oplossing:
[..]
Cherry is altijd zo behulpzaam
Reeds afgesloten. Klant belde terug, dus telefoontje afgehandeld. Zo de auto maar eens sneeuwvrij maken en naar de bouwmarkt, zien of ik een sneeuwschuiver kan vindenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:03 schreef DjRex89 het volgende:
![]()
![]()
Tijd om af te sluiten en weekend te houden
Dat is dan toch alleen maar camouflage?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:34 schreef Samzz het volgende:
High waisted jeans aan, geen vetrollen.
Dus?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is dan toch alleen maar camouflage?
Is niet dat er ineens geen vetrollen meer zijn.quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is niet dat er ineens geen vetrollen meer zijn.![]()
Zijn er eigenlijk ook vetrolverstopbroeken voor mannen?
quote:
Dus?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zo'n broek zou iedereen wel willen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ze heeft alleen maar zulke broeken, snap dat dan.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:48 schreef Elvi het volgende:
Nou je hoeft niet zo kribbig te reageren zeg
Het gaat niet om zitten, maar om staanquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het is normaal om íets van n vetrolletje te hebben hoor, iemand die dat hélemaal niet heeft als hij/zij gaat zitten, vertrouw ik bij voorbaat niet
Vond de camouflageopmerking vreemd.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:48 schreef Elvi het volgende:
Nou je hoeft niet zo kribbig te reageren zeg
Die jij awesome vindtquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ze heeft alleen maar zulke broeken, snap dat dan.
Het is toch ook camoufleren met zo'n broek als iemand vetrollen heeft?quote:
^^quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het is normaal om íets van n vetrolletje te hebben hoor, iemand die dat hélemaal niet heeft als hij/zij gaat zitten, vertrouw ik bij voorbaat niet
Net zoals jij thee heerlijk vond altijd alquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die jij awesome vindt. Of toentertijd iig.
ik wilde dit even benoemenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het gaat niet om zitten, maar om staan.
nee. Het is juist andersom, n foute broek accentueert je vetrollenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het is toch ook camoufleren met zo'n broek als iemand vetrollen heeft?
Jawel want dan kan je buik over je broekrand heen floppen. Er is dan niet genoeg stof om het vet op zn plaats te houden zeg maarquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:56 schreef Allures het volgende:
Maar als je een lage broek koopt die past heb je toch ook geen muffin top?
Gewoon geen broeken. Dit zitten alleen maar kut
Nee, want die heb ik niet als ik geen kleding aan heb. Alleen broeken zakken, want zwaartekracht en dus zit die broek die prima om m'n heupen zit ineens een eind lager wat dus vetjes oplevertquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het is toch ook camoufleren met zo'n broek als iemand vetrollen heeft?
Ik ken iemand die zelfs zittend geen vetrollen heeft. Maar die is ook wel eng dun. Zegt ze zelf ook, overigens. Ze is bezig met aankomenquote:
Aah ok.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, want die heb ik niet als ik geen kleding aan heb. Alleen broeken zakken, want zwaartekracht en dus zit die broek die prima om m'n heupen zit ineens een eind lager wat dus vetjes oplevert.
Dus draag ik liever geen heupbroeken, want ik vind hoger gesloten broeken fijner. Daarin heb ik dat issue niet.
Gewoon een mooi vintage jurkje aan. Weg probleem.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, want die heb ik niet als ik geen kleding aan heb. Alleen broeken zakken, want zwaartekracht en dus zit die broek die prima om m'n heupen zit ineens een eind lager wat dus vetjes oplevert.
Dus draag ik liever geen heupbroeken, want ik vind hoger gesloten broeken fijner. Daarin heb ik dat issue niet.
In het weekendquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gewoon een mooi vintage jurkje aan. Weg probleem.
Ja. Verwarming maakt de lucht droog. Niet zo tof voor je keel.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:13 schreef -Phineas- het volgende:
Goedemiddag
Ik voel me niet zo lekker alleen.. last van mijn amandelen..
Ik vroeg me af of het slecht is om naast de verwarming te slapen, als het ook nog eens koud is/ koude lucht is in de kamer...
Ja de verwarming staat aan.. (op zijn hoogst) Er is maar één kleine verwarming en die verwarmt de kamer niet zo goed op een of andere manier. Daarom slaap ik er letterlijk naast.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Verwarming maakt de lucht droog. Niet zo tof voor je keel.
Tenminste, ik neem aan dat de verwarming aan is?
niet te vertrouwenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken iemand die zelfs zittend geen vetrollen heeft. Maar die is ook wel eng dun. Zegt ze zelf ook, overigens. Ze is bezig met aankomen.
Succes!!quote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:21 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ga me naar t werk slepen... Tot vanavond.
Ik ken er wel meerquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken iemand die zelfs zittend geen vetrollen heeft. Maar die is ook wel eng dun. Zegt ze zelf ook, overigens. Ze is bezig met aankomen.
Jouw opdrachtgever is mijn baas?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:31 schreef CherryLips het volgende:
Jezus Christus waarom lezen mensen hun mail maar half.
Faal.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:37 schreef DjRex89 het volgende:
Zo. Nu is het pas echt weekend
[img]http://i65.tinypic.com/nd6a36.jpg[img]
![]()
Ik kan gewoon niet fatsoenlijk Fokken op m'n mobielquote:
Ja nu je het zegtquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:38 schreef ElDinosaur het volgende:
Tijd om die kerstboom te verwijderen, niet?
De leukste mails vind ik altijd die ik na weken weer terug krijg waarin me de titel vaag bekend bijstaat en waarin iemand me vraagt of ik iets weet, scroll ik naar beneden zie ik dat de originele vraag door mijzelf is gesteld in eefste instantie, is de mail ondertussen in 36 landen geweest bij 800 personen en krijg ik die fucking hoeren kutvraag zelf weer terug.......tijd voor een paar onvriendelijke gesprekjes in dat gevalquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:37 schreef ElDinosaur het volgende:
Van die mensen die alleen de eerste vraag in een e-mail beantwoorden terwijl je er 3 stelt.Stompen en daarna ontslaan.
Ik heb mn laptop er ook maar bij gepakt. Ik heb het echt al 100x geprobeerd maar ik en Fokken op mn mobiel is gewoon geen gelukkige combinatiequote:
Leugens! Nog lang nietquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:38 schreef DjRex89 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Donkerquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leugens! Nog lang niet
[ afbeelding ]
Hier nog steeds nietquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:38 schreef DjRex89 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Post-it'squote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leugens! Nog lang niet
[ afbeelding ]
Heldquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hier nog steeds niet![]()
[ afbeelding ]
Ja bah
Wat zit je te scripten trouwens?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hier nog steeds niet![]()
[ afbeelding ]
Ja bah
Wij danken u hartelijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:13 schreef DrMarten het volgende:
Zo, sneeuwschepschuif ding gekocht, burgerplicht vervuld.
WAAR IS JE BIER?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leugens! Nog lang niet
[ afbeelding ]
CL is slim. Die gaat haar calorieën niet verspillen aan bier maar spaart haar tegoed op voor chocoladequote:
Ditquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
CL is slim. Die gaat haar calorieën niet verspillen aan bier maar spaart haar tegoed op voor chocolade
Dat kan CL er nog prima bij hebben.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
CL is slim. Die gaat haar calorieën niet verspillen aan bier maar spaart haar tegoed op voor chocolade
Feeder!quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat kan CL er nog prima bij hebben.Er is genoeg CL voor zowel bier als chocolade.
Spaar ze allemaal!quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat ziet hij misschien graag bij al zijn vrouwtjes
Klinkt kijk-waardig.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:07 schreef Elvi het volgende:
Vanavond weer "Ik vertrek"![]()
Dit keer een stel dat in Afrika een pannenkoekenhuis gaat beginnen
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:07 schreef Elvi het volgende:
Vanavond weer "Ik vertrek"![]()
Dit keer een stel dat in Afrika een pannenkoekenhuis gaat beginnen
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:17 schreef ElDinosaur het volgende:
Fijne nabrander op de vrijdagmiddag.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:30 schreef FrauMilena het volgende:
[..]?
OT: high wasted.......... for real.......?Nog even een call van 5-6 om de week af te ronden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker toch?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:32 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nog even een call van 5-6 om de week af te ronden.
Oh, balen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:32 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nog even een call van 5-6 om de week af te ronden.
Had je hem niet even kunnen helpen dan? Collegiaal enzulksquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:33 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh, balen.
Ik ben juist bijtijds naar huis gegaan.
Ik doe heul ander werk.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Had je hem niet even kunnen helpen dan? Collegiaal enzulks
Faxie.gifquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:35 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Volgende keer moet je maar ff naar beneden komen.
So? Morele steun en koffie brengen heb je geen andere kennis voor nodig dan je eigen charming self zijnquote:
Juist dan!quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Niet als het gaat over itil processen.
Als ik naar boven loop om hem koffie te brengen kijken 6 paar ogen me aan.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
So? Morele steun en koffie brengen heb je geen andere kennis voor nodig dan je eigen charming self zijn
of onder t bureau kruipen als welverdiende afleidingquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
So? Morele steun en koffie brengen heb je geen andere kennis voor nodig dan je eigen charming self zijn
Ik kan me voorstellen dat ze dat dan weer net iets te ver vindt gaan.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
of onder t bureau kruipen als welverdiende afleiding
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:39 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Als ik naar boven loop om hem koffie te brengen kijken 6 paar ogen me aan.brr.
Hoi, wil jij mijn welverdiende afleiding zijn?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
of onder t bureau kruipen als welverdiende afleiding
Wat heb jij gedaan dan waardoor het welverdiend zou zijn?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoi, wil jij mijn welverdiende afleiding zijn?
Dat is iets tussen mij en JB natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat heb jij gedaan dan waardoor het welverdiend zou zijn?
Oh, dat kan inderdaadquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is iets tussen mij en JB natuurlijk.
Dat programma is echt geweldigquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Klinkt kijk-waardig.
Nu zin in een pannenkoek met stroop
Ik vind dit wel wat onrespectvol tegenover al die singles die geen gewone krop sla kunnen eten omdat het dan te veel is voor 1 persoon hoor. Hoe durf je!quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:50 schreef Tegan het volgende:
Ik ben nu een zakje ijsbergsla voor singles aan het eten terwijl ik niet single ben. #boefje
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:50 schreef Tegan het volgende:
Ik ben nu een zakje ijsbergsla voor singles aan het eten terwijl ik niet single ben. #boefje
Kan ook een hint van een hogere macht zijn. Het universum wil je iets duidelijk maken.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:50 schreef Tegan het volgende:
Slet.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:50 schreef Tegan het volgende:
Ik ben graag stoutquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik vind dit wel wat onrespectvol tegenover al die singles die geen gewone krop sla kunnen eten omdat het dan te veel is voor 1 persoon hoor. Hoe durf je!
50 shades of grey alert.quote:
Ik denk hetquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kan ook een hint van een hogere macht zijn. Het universum wil je iets duidelijk maken.
Ik heb afgelopen week een single geluisterd. Zou het?quote:
Terwijl je getrouwd bentquote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen week een single geluisterd. Zou het?
Een single fluisteren heb ik ook nog gedaan deze week.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Terwijl je getrouwd bent.
Ik las eerst gefluisterd. Dat vond ik wel opwindend.
IJsbergsla voor singles?quote:
Eenpersoons portiequote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:11 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik heb nog nooit op verpakte etenswaren zien staan dat het voor singles is eigenlijk
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:11 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik heb nog nooit op verpakte etenswaren zien staan dat het voor singles is eigenlijk
Ja dat wel.quote:
Wauw, apart.quote:
Tja, met een kleintje snap ik wel dat je single blijft.quote:
Ik zag het ook thuis pas. Vond het wel een goede grap waard.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja dat wel.
[..]
Wauw, apart.
Misschien bedoelen ze met single maar 1 soort sla aangezien die dingen vaak gemixt zijn?
#naief
Dan kun je bij alle Albert Heijn's terecht voor single sla.quote:
Ik ken alleen kleintjes bij relaties.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tja, met een kleintje snap ik wel dat je single blijft.
Jij met je voorliefde voor FOK!peners.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ken alleen kleintjes bij relaties.
30cm is geen kleintje meer inderdaadquote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij met je voorliefde voor FOK!peners.
Voor Tegan wel...quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
30cm is geen kleintje meer inderdaad
Dirty mindquote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij met je voorliefde voor FOK!peners.
Neequote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan kun je bij alle Albert Heijn's terecht voor single sla.
Nee, dat komt weer door haar goede stel hersens, en haar gigantische stel tieten.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Indrukwekkende dame dan. Snap jullie interesse ineens een stuk beter nu
quote:
Ah, dat maakt haar inderdaad een ideale vrouw. Goede keuze. Al klinkt ze nu wel wat onbereikbaar voor Fok!kers eigenlijkquote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, dat komt weer door haar goede stel hersens, en haar gigantische stel tieten.
In de praktijk is ze dan ook onbereikbaar helaas.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, dat maakt haar inderdaad een ideale vrouw. Goede keuze. Al klinkt ze nu wel wat onbereikbaar voor Fok!kers eigenlijk
Vind je mijn hersens goedquote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, dat komt weer door haar goede stel hersens, en haar gigantische stel tieten.
Jij weet beter dan dat.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Vind je mijn hersens goed![]()
. Tof. Ik dacht dat ik alleen leuk was omdat ik een vagina heb.
Ik ben hardstikke bereikbaar. Als je mijn nummer hebt.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, dat maakt haar inderdaad een ideale vrouw. Goede keuze. Al klinkt ze nu wel wat onbereikbaar voor Fok!kers eigenlijk
Heb je dikke tieten ja?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
welbekend probleem voor veel vrouwenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jij hebt ook gewoon een leuk koppiequote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
welbekend probleem voor veel vrouwen
het moet n mooie vagina zijn?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:30 schreef Lokasenna het volgende:
Je wordt niet zomaar leuk alleen omdat je een vagina hebt. #levendbewijs
Ik denk het. Je komt er blijkbaar niet met rosbiefflappen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het moet n mooie vagina zijn?
Niks mis met een bieflapjequote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk het. Je komt er blijkbaar niet met rosbiefflappen.
maakt dat echt zoveel uit?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk het. Je komt er blijkbaar niet met rosbiefflappen.
Als vriend mij niet 100x mee uit had gevraagd was ik ook een hopeloze kluizenaar geweest. Ik had geen excuus meer.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:30 schreef Lokasenna het volgende:
Je wordt niet zomaar leuk alleen omdat je een vagina hebt. #levendbewijs
Weer een potje complimentenstriptease doen maar, begrijp ik.quote:
Op FOK! is 43 cm het gemiddelde hè?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
30cm is geen kleintje meer inderdaad
Ah, dus dat is de truc?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als vriend mij niet 100x mee uit had gevraagd was ik ook een hopeloze kluizenaar geweest. Ik had geen excuus meer.
Als het maar een strak gat is toch?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maakt dat echt zoveel uit?
Mannen?
Ik ben iig erg blij met mijn exemplaar.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nah, alleen makkelijker om mee te plassen en om aan te zitten . Verder niet echt denk ik.
Geen idee, ik laat ze nooit echt zien.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mannen?
Meer om aan te sabbelenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mannen?
Tegen mensen die dat bij mij doen zeg ik na een paar keer, laat me met rust, en daarna negeer ik ze.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als vriend mij niet 100x mee uit had gevraagd was ik ook een hopeloze kluizenaar geweest. Ik had geen excuus meer.
Zo goed als nieuw? Enkel gebruikt door een oud vrouwtje?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben iig erg blij met mijn exemplaar.
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo goed als nieuw? Enkel gebruikt door een oud vrouwtje?
Noem je CL nou oud?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
doe es aardig airquote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij snapt het.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, die heeft 'm dan ook nog nooit bereden.quote:
Voor zover jij weet.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, die heeft 'm dan ook nog nooit bereden.
Na alle tijd en aandacht die ik je heb gegeven? Dan krijg bij dit?quote:
tegen mij doe je wel aardigquote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Na alle tijd en aandacht die ik je heb gegeven? Dan krijg bij dit?
Hij was wel heel leuk. Alleen ik had gewoon geen zin in mijn hart weer breken. Geen pieken, geen dalen. Maarja als je mijn regelmatig seks aanbiedt en leuk bent. Dan win je mijn hart uiteindelijk welquote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tegen mensen die dat bij mij doen zeg ik na een paar keer, laat me met rust, en daarna negeer ik ze.![]()
Dat is geen antwoord. Laat maar.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weer een potje complimentenstriptease doen maar, begrijp ik.
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij was wel heel leuk. Alleen ik had gewoon geen zin in mijn hart weer breken. Geen pieken, geen dalen. Maarja als je mijn regelmatig seks aanbiedt en leuk bent. Dan win je mijn hart uiteindelijk wel. Zijn nu al 4+ jaar samen.
Hmmz.. hou die maar privé inderdaad. Dat is niet zo netjes anders.quote:
En je bent al bezet.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Bij mij versieren wel ja. Maar ik ben niet echt een goed voorbeeld denk ik.
Hoi, neuken?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Bij mij versieren wel ja. Maar ik ben niet echt een goed voorbeeld denk ik.
Lief.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij was wel heel leuk. Alleen ik had gewoon geen zin in mijn hart weer breken. Geen pieken, geen dalen. Maarja als je mijn regelmatig seks aanbiedt en leuk bent. Dan win je mijn hart uiteindelijk wel. Zijn nu al 4+ jaar samen.
Okee, ik haal hem wel van PornHub af.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:42 schreef Yvie_lu het volgende:
Hmmz.. hou die maar privé inderdaad. Dat is niet zo netjes anders.
Liever elke dag binnen zitten?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lief.
Mij kun je wel seks aanbieden en leuk zijn, maar als ik telkens mee uit moet wordt het toch niets.
Brr beetje de grotemensenwereld in gaanquote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lief.
Mij kun je wel seks aanbieden en leuk zijn, maar als ik telkens mee uit moet wordt het toch niets.
Ik ga je niet overladen met welgemeende complimenten als ik er niks voor terug krijg. Geen zin in.quote:
Precies. Het is slecht weer buitenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kan het je niet kwalijk nemen. Binnen rules.
Hij heeft het heel vaak gevraagd. De daadwerkelijke dates buitenshuis zijn op een hand te tellen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lief.
hoe onbaatzuchtig van je.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga je niet overladen met welgemeende complimenten als ik er niks voor terug krijg. Geen zin in.
Ik app je een lijstje.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hoe onbaatzuchtig van je.
Wat wil je wel niet van mij dan?
Oh. Your loss.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga je niet overladen met welgemeende complimenten als ik er niks voor terug krijg. Geen zin in.
Ja maar dan gaat het niet kapot. Dan is het er niet meer. Dan komt er daarna iets nieuws.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja, als iemand anders nou eenmaal leuker is....
Jouw onbaatzuchtige medewerking aan dit soort dingen. Heerlijk!quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
fijn, kan ik me vast voorbereiden
Ook goedquote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar dan gaat het niet kapot. Dan is het er niet meer. Dan komt er daarna iets nieuws.
Ik vraag wel wat extra's bij JB ter compensatie.quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:54 schreef Tegan het volgende:
Ik heb laatst gevraagd of ik vreemd mocht gaan. En dat mocht. Dus dat doe ik nu door jongetjes op Fok blauwe ballen te geven.
Dat wordt gewaardeerd.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:54 schreef Tegan het volgende:
Ik heb laatst gevraagd of ik vreemd mocht gaan. En dat mocht. Dus dat doe ik nu door jongetjes op Fok blauwe ballen te geven.
Nu schrik je zelfs Faxie afquote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:54 schreef Tegan het volgende:
Ja dat zie je niet vaakquote:
Het eerste.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Blauwe exemplaren of ballen in het algemeen?
Als die ooit komtquote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als ze blauw genoeg zijn is de ontlading extra lekker toch?
Ze heeft wel ballen hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Blauwe exemplaren of ballen in het algemeen?
Goede vraag.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:57 schreef Yvie_lu het volgende:
Vraag me af of blauwe ballen ooit echt een beetje blauw geweest zullen zijn.
Misschien omdat het aanvoelt als een blauwe plek? Tenminste, zo stel ik het me voorquote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:57 schreef Yvie_lu het volgende:
Vraag me af of blauwe ballen ooit echt een beetje blauw geweest zullen zijn. Ik vind het maar een rare term.
Blij dat ik ze niet heb iig
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:03 schreef Elvi het volgende:
[..]
Misschien omdat het aanvoelt als een blauwe plek? Tenminste, zo stel ik het me voor
Zoiets.quote:Bij opwinding stroomt er namelijk bloed naar de balzak, waardoor deze een wat blauwe kleur krijgt. Vandaar de naam 'blauwe ballen'.
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:03 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb al best lang geen seks of zin in seks gehad.
Dat hangt samen, als je lang geen seks hebt neemt de zin er in ook meestal af.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:03 schreef Lokasenna het volgende:
Wat is best lang? Jou zie ik er voor aan om dit na 2 dagen te zeggen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:03 schreef Lokasenna het volgende:
Ja, wel fijn hoe dat werkt. Anders zouden mensen nog meer gefrustreerd kunnen wordenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat hangt samen, als je lang geen seks hebt neemt de zin er in ook meestal af.
Dat klopt wel ja. Dan komt het ook moeizaam weer op gang. :Squote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat hangt samen, als je lang geen seks hebt neemt de zin er in ook meestal af.
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat is best lang? Jou zie ik er voor aan om dit na 2 dagen te zeggen.
Ik heb er nooit last van.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Merci.
Maar nu de belangrijkste vraag. Klopt dit ook?
Altijd goed!quote:
Dat is toch ook best lang?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Weet niet, eerder twee maanden.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Weet je wat voor weer het was?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
* Yvie_lu kijkt naar vuilniszak die gisterenavond niet is buitengezet.....
Ik functioneer pas normaal als ik dagelijks seks krijg.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:03 schreef Lokasenna het volgende:
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als ie je met die zak al niet weet te bevredigen...quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik functioneer pas normaal als ik dagelijks seks krijg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |